چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-316

  • چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-316 دارای توان 3000 وات 
  • مجهز به تیغه های استیل ضد رنگ 
  • دارای سیستم چرخش معکوس
  • دارای قابلیت سوسیس ساز
  • دارای سیستم ترموستات 
  • دارای گوشت کوب
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت چرخ گوشت NS-316

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-316 با ترکیب آلومینیوم و استیل شفاف به نمونه ای با طراحی منحصر به فرد تبدیل شده است. این چرخ گوشت به یکی از محصولات با کیفیت در بازار تبدیل شده است چرخ گوشت یکی از وسایل آشپزخانه است که با اره های تیزی که دارد همه ی گوشت ها را برای شما به درستی هرد و ریز می کند. چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-316 دارای موتور قدرتمند 3000 واتی است. با این موتور قدرمتند می توان سریع 3 کیلو گوشت را خرد و ریز کرد. چرخ گوشت ناسا الکتریک دارای قدرت و عملکردی مناسب است و دارای انواع دیسک برای چرخ کردن گوشت است. قابلیت چرخش معکوس برای مواقعی است که  گوشت چرخ نکرده در گلویی گیر کرده باشد به کار می رود و می توانید با فعال کردن چرخش معکوس گوشت گیر کرده را رها کنید بدون اینکه قطعات چرخ گوشت را باز کنیدچرخ گوشت ناسا الکتریک NS-316 با داشتن موتور قدرتمند 3000 واتی در زمان بسیار کمی مقدار قابل توجهی از گوشت را چرخ می کند. در ساخت NS-316از تیغه های فولاد زد زنگ استفاده شده که به هیچ عنوان کند نمی شود و می توان به راحتی ان را جدا نمود. به همراه چرخ گوشتNS-316 تعدادی دیسک ارائه شده که از طریق دیسک ها می توان گوشت یا هر مواد دیگری را در اندازه ی دلخواه چرخ نمود. هم چنین دارای دو قیف ست که از طریق قیف ها می توان سوسیس را در دو اندازه ی مختلف تهیه کرد. روشن و خاموش شدن این چزخ گوشت از طریق دکمه ی دو حالته ای صورت می گیرد . در صورتی که خواستید مواد دوباره چرخ شود می توانید از عملکرد معکوس استفاده کنید تا همه چیز به عقب برگردد و دوباره مواد داخل آن چرخ شود. تمامی قطعات چرخ گوشت NS-316 از هم جدا می شوند و می توان ان ها را داخل ماشین ظرفشویی شستشو نمود.


تدارک خوشمزه‌ترین سوسیس‌ها و کباب‌ها با حضور دو قطعه کباب‌ساز و سوسیس‌ساز در چرخ گوشت شیک ناساالکتریک به سادگی ممکن است. آنچه باعث می‌شود در لیزترین سطوح هم این دستگاه کماکان بر جای خود ثابت بماند وجود پایه‌های ضدلغزش است، به لطف وجود چنین پایه‌هایی این دستگاه کاملاً ایمن شناخته می‌شود و استفاده از آن را مطمئن می‌دانند. احتمال سوختن چرخ گوشت ناساالکتریک مدل NS-316 بسیار ضعیف است چرا که با قطع شدن ناگهانی برق یا زمانی که جریان الکتریسیته نوسان می‌کند ناساالکتریک NS-316 اتوماتیک خاموش می‌گردد، حتی مواقعی که در اثر استفاده بیش از حد این دستگاه داغ می‌شود باز هم شاهد قطع جریان برق و خاموش شدنش خواهیم بود، وجود ترموستات این قابلیت را رقم زده است. بنابراین اگر زمانی به ناگهان دستگاه از کار ایستاد و جریان برقش قطع شد بدانید که بیش از توانش از آن کار کشیده‌اید، پریز را از برق جدا کنید و اجازه دهید دستگاه چند دقیقه استراحت کند مجدداً از آن استفاده نمایید.

طراحی و موتور چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-316

ناسا الکتریک شرکت آلمانی است که همیشه شیک ترین لوازم اشپزخانه را به تولید می رساند که با قرار گیری در هر جایی زیبایی فوق العاده ای را به وجود می اورد. چرخ گوشت های این کمپانی نیز همانند سایر محصولات با طرح و شکل خاصی تولید شده اند و می توانند نمایی زیبا را در هر اشپزخانه ای به وجود بیاورند. چرخ گوشت ناسا 316 زیباترین چرخ گوشت های ناسا الکتریک است که دارای رنگ مشکی و کروم  می باشد و در کنار سایر لوازم تطبیق می یابد و زیبایی فوق العاده ای را ایجاد می کند. .این چرخ گوشت بدنه پلاستیکی مشکی و کروم دارد ضمن این که تیغه‌ها از جنس استیل بوده و کاملا ضدزنگ هستند. سینی نگهدارنده تعبیه شده در چرخ گوشت ناساالکتریک 316 باز هم از جنس استیل است، زمانی که قصد شستن سینی را دارید خیلی راحت امکان جداسازی آن از دهانه وجود دارد. متناسب با این که قصد چرخ کردن چه نوع گوشتی را دارید شبکه‌های مختلفی درون دستگاه تعبیه شده‌اند بنابراین دستتان کاملاً باز است. این چرخ گوشت مشکی رنگ با وزنی معادل 5 کیلوگرم عرضه می‌گردد  .با وجود پایه های ضد لغزش می توانید آن را با خیال راحت روی هر شیئی قرار دهید. اگر به سمت راست آن بنگرید می توانید دکمه ی خاموش و روشن کردن و عملیات معکوس را مشاهده نمایید که دسترسی بسیار راحتی دارند. در بالای چرخ گوشت NS-316 یک سینی قرار گرفته که برای راحتی کار می توانید گوشت را داخل آن بگذارید سپس آن را چرخ نمایید. از طریق یک پیچ گرداننده می توانید قطعه ی چرخ کردن را از دستگاه جدا نمایید و آن را شستشو دهید.  توان چرخ گوشت ناساالکتریک 3000 وات است و بهره مندی از موتوری کم صدا و در عین حال قدرتمند از بارزترین مشخصه‌های این چرخ گوشت خانگی است. موتوری که چرخ کردن 2 کیلو گوشت را ظرف یک دقیقه میسر می‌سازد به عبارتی خروجی دستگاه در هر دقیقه معادل 2000 گرم است. فرآیند چرخ کردن تنها در یک سرعت ثابت نیست و شما می‌توانید بر حسب نیاز سرعت را تغییر دهید. این چرخ گوشت قدرتمند در برابر عواملی همچون ضربه کاملاً مقاوم و مستحکم است. 

سایر امکانات چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-316

چرخ گوشت NS-316 دارای دو قطعه کباب و سوسیس ساز است. به غیر از این دو تا تهیه شیرینی از دیگر قابلیت‌هایی است که ناساالکتریک در اختیارتان می‌گذارد. تنها محدود به چرخ کردن گوشت نیست بلکه خرد کردن سبزیجات، سیب زمینی، مرغ و ماهی از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است، تنها به این نکته دقت داشته باشید که موارد مذکور را به کمک محفظه برش به قطعات کوچک‌تر تقسیم کنید سپس عملیات چرخ کردن را آغاز نمایید. البته تا گوشت های یخ زده را داخل چرخ گوشت نیندازید و خودتان گوشت ها را به قسمت های کوچک تقسیم کنید سپس آن را وارد چرخ گوشت نمایید. اگر بیش از حد با این دستگاه کار کنید به لطف سیستم ترموستات خودش خاموش خواهد شد یا دوباره راه اندازی می شود تا باعث سوختگی دستگاه نشود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

ارسال

سلام این چرخ گوشت رو برای شهرستان سرباز می فرستید یا ارسال دارید ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

چرخ گوشت ناسا الکتریک NS-316

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم