دی وی دی سونی BDP-S1500

  • پخش کننده dvd دی وی دی سونی s1500
  • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی با رزولوشن 1080×1920
  • دارای فناوری dts , dolby digital
  • مجهز به درگاه خروجی hdmi
  • مجهز به درگاه خروجی usb
  • دارای وزن 1,41 کیلوگرم
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

 بررسی مشخصات و قیمت دی وی دی 1500 سونی

دی وی دی پلیر سونی s1500 از مدل های با کیفیت شرکت  sony  می باشد که دارای ویژگی ها و امکانات متنوع و پر کاربردی می باشد. رنگ بدنه مشکی و طراحی ساده این دستگاه پخش کننده دی وی دی را به گزینه ای مناسب برای منزل شما تبدیل کند. دی وی دی پلیر سونی s1500 تصاویر را با کیفیت فول اچ دی به نمایش می گذارد  تا از دیدن فیلم های مورد علاقه خود بیشتر از قبل لذت ببرید.‌ این دی وی دی پلیر با حضور پورتهای مختلف موجب می شود تا کاربر با محدودیتی مواجه نشود. از پورتهای این دی وی دی پلیر می توان به پورت HDMI، USB و کامپوننت اشاره کرد که می توانید با وجود این پورتها صوت و تصویر را با کیفیت زیبا و سرعت بالا منتقل کنید. با استفاده از ورودی کامپوننت می توانید دستگاه را به تلویزیون متصل کنید؛ البته با حضور پورت HDMI می توانید با کیفیت و سرعت بیشتری محتوا را به تلویزیون منتقل کنید. وجود پورت USB اتصال فلش‌مموری یا هارد اکسترنال را فراهم می سازد. همچنین دی وی دی پلیرs1500سونی از فرمت های رایج و متنوع صوتی و تصویری پشتیبانی می کند تا بتوانید فایل های خود را به راحتی از طریق آن پخش کنید. اگر به دستگاهی ساده، جمع و جور و کاربردی نیاز دارید، قطعاً این مدل گزینه ای مناسب برای شماست. با خرید این دستگا شما یک ریموت کنترل از نوع MT-VB100E و 2 عدد باتری هم دریافت می نمایید. 

دی وی دی سونی s1500

کیفیت نمایش بالا با full hd

برای عمق و وضوح تصویر بسیار بالاتر از دی وی دی ، جدیدترین فیلم های Blu-ray Disc in را با کیفیت Full High Definition تماشا کنید. همچنین S1500 DVD های استاندارد شما را با وضوح تصویر HD بالا می برد ، بنابراین می توانید از جزئیات حیرت انگیز برای همه فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. با دستگاه پخش بلوری سونی ، از کیفیت عالی و زیبای فیلم ها و ویدیوهای موجود بر روی دیسک ها لذت ببرید. این پخش کننده dvd قابلیت پخش تصاویر با کیفیت FULL HD را دارد که نمایش آن ها بر روی نمایشگر تلویزیون فول اچ دی بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود. تصاویر فول اچ دی با همان کیفیت زیبا و عالیشان به تصویر کشیده می شوند. Full HD جزئیات، عمق و رنگ بیشتری را به نمایش می گذارد، به طوری که همه چیز از فیلم های اکشن و مستند طبیعت تا کنسرت ها و بازی های ویدئویی واضح تر و روشن تر به نظر می رسند. رزولوشن که عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد در دی وی سونی 1080×1920 است. رنگها و رنگهای واقعی را کشف کنید. TRILUMINOS طیف گسترده ای از رنگ قابل مشاهده را نشان می دهد تا رنگ ها و بافت های واقعی تری را نشان دهد. قرمزهای پر جنب و جوش با بازتولید سخت ، آبزی بلوز و سبزیهای زمرد به زیبایی نمایش داده می شوند ، بنابراین مناظر و مناظر دریایی رنگی تر به نظر می رسند. چهره ها با رنگ و لعاب بیشتری به نمایش در می آیند.

 

فناوری های صدا در دی وی دی s1500

با Dolby TrueHD از کیفیت صوتی بی نظیر لذت ببرید ، که صدای بی ضرر را در بین فیلم ها و موسیقی به وجود می آورد. با تولید مثل صدا با اساتید اصلی استودیو ، وفاداری صوتی بی نظیری را برای دیسک های Blu-ray ، DVD ها و محتوای بارگیری شده ارائه می دهد. گذشته از قابلیت های ذکر شده؛ کیفیت صدای مناسب با فناوری Dolby Digital و همچنین خروجی صوتی DTS، فرمت های ویژه صدا را بازخوانی کرده و بهترین کیفیت را در بهبود صدا و تصویر به ارمغان می آورد.  با DTS-HD Master Audio ، شما از موسیقی متن فیلم اصلی و فشرده نشده در دیسک های Blu-ray و فیلم های پخش شده مورد علاقه خود لذت خواهید برد - دقیقاً همانطور که کارگردان در نظر داشته است. صوتی با وضوح بالا DTS-HD همچنین تولیدات دقیق را برای اجرای موسیقی ارائه می دهد ، این امکان را می دهد که هر نت را با کیفیتی شبیه به استودیو بدرخشد.

طراحی و ظاهر DVD-S1500

سونی مدل پخش کننده دی وی دی S1500 را با طراحی کاملا مسطیلی شکل تولید کرده است. رنگ بدنه DVD S1500 مشکی است و با همه وسایل آشپزخانه ست می شود. قسمت جلویی پنل شامل سی دی دیسک و دکمه خاموش روشن کردن و پورت USB می بادشد. در قسمت پشت پنل در قسمت پشت پنل تنها پورت HDMI و ورودی آداپتور مشاهده می شود. این دی وی دی پلیر با ابعاد  230x39x194mmمیلی‌متر و وزن 14.1 گرم تولید شده. دسترسی به محتوای بیشتر با استفاده از پورتها امکان پذیر می باشد. اتصال یک فلش USB یا هارد دیسک خارجی به دی وی دی پلیر ال جی مدل، امکان پخش محتوای موجود را فراهم می سازد. با وجود پورت HDMI، تصاویر با کیفیت بالاتر و البته سرعت بیشتر انتقال خواهند یافت.

 

اتصالات دی وی دی s1500

یکی از ویژگی های مهم در دی وی دی پلیر ها وجود پورتهای متنوع و کاربردی است تا بتوان دستگاه را به سایر دیوایس ها متصل کرد. اما شما می توانید با استفاده از پورتHDMI نیز این اتصال را فراهم کنید. اتصال از طریق HDMI بین تلویزیون و پخش دی وی دی تصاویر را با کیفیت و سرعت بیشتری منتقل می کند. از دیگر پورتهای موجود بر روی این دستگاه پخش کننده می توان به USB اشاره کرد که اتصال فلش USB را امکان پذیر می سازد. با این اتصال شما می توانید از دیدن محتوای موجود بر روی فلش مموری و هارد اکسترنال خود لذت ببرید. این سیستم پخش کننده، از انواع فرمتهای مختلف و رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می کند تا بتوانید اکثر فایل های آرشیوی خود را پخش کنید.‌ فایل هایی با فرمت های XviD، WMA، AAC، jpeg، فایل های mp3 و mpeg4 و یک سری دیگر از فرمتهای دیگر را می توانید با این دستگاه دی وی دی پلیر پخش کنید.  البته ناگفته نماند که این دی وی دی قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می تواندی به شبکه های یوتیوب و نتفلیکس را دارد.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پخش بلو ری

سلام وقت بخیر این دی وی دی قابلیت پخش بلو ری رو دارد ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست گرامی . همچنان که در متن توضیح داده شد دیسک های بلو ری را پشتیبانی می کند .

دی وی دی سونی BDP-S1500

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم