سیستم صوتی سونی V82

  • سیستم صوتی سونی MHC-V82D
  • پشتیبانی از فناوری بلوتوث و NFC
  • فناوری پیشرفته ی صوتی DSEE
  • دارای کنترل پنل لمسی ضدآب
  • دارای پورت HDMI و USB
  • فناوری Party chain

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی و قیمت سیستم صوتی سونی V82D

سیستم صوتی سونی V82 که با نام کامل و مدل MHC-V82D در سایت اصلی درج شده است، از بهترین پخش کننده ها و سیستم صوتی های خانگی است که قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای را عرضه می کند. سیستم صوتی سونی V82 در سال 2019 تولید شده و برای ارائه ی تجربه و لذت بیشتر امکاناتی فوق العاده از قبیل کارائوکه و نورپردازی و افکت های DJ و ... را پشتیبانی می کند. درایو نوری این مدل از DVD و CD پشتیبانی می کند و دست شما را در بازخوانی فایل های دیسک های دی وی دی و سی دی باز می گذارد. سیستم صوتی سونی V82 از درگاه ها و پورت های متنوعی پشتیبانی می کند و از این طریق اتصال سیستم صوتی به انواع حافظه ها و دستگاه های پخش کننده و ... به راحتی فراهم می گردد. از جالب ترین ویژگی های این سیستم صوتی قابلیت نورپردازی و پخش صدای 360 درجه است، یعنی این فناوری امکان پخش صدا در همه ی جهات را میسر کرده و صدا بصورت 360 درجه در همه ی جهات و اطراف سیستم صوتی پخش می شود. همچنین رقص نور 360 درجه نیز نور را در تمام فضای اتاق به رقص درمی آورد. کنترل پنل ضد آب در این مدل از کنترل پنل در برابر نفوذ آب محافظت می کند و باعث می شود بتوان در هر شرایطی از سیستم صوتی سونی V82 استفاده کرد.

سیستم صوتی سونی MHC-V82D


فناوری ها و قابلیت های ارتباطی که در سیستم صوتی سونی MHC-V82D پشتیبانی می شوند، به فناوری بلوتوث و اتصال تک لمسی NFC محدود می شوند؛ البته به غیر از پورت ها و درگاه های ارتباطی که اتصال سیمی مجموعه را بر عهده دارند. برای اینکه آهنگ و موسیقی و یا فایل مورد علاقه ی خودتان را از گوشی موبایل یا وسیله ی دیگری به سیستم صوتی سونی وی 82 انتقال دهید، کافی است بلوتوث را روشن کرده و با جفت کردن دو دستگاه گیرنده و فرستنده، انتقال محتوای صوتی بسیار راحت خواهد بود. جالب ترین ویژگی و متمایزکننده ترین قابلیتی که سیستم صوتی V82D از آن بهره می برد، برنامه های Music Center و Fiestable می باشند. این برنامه را می توانید ابتدا دانلود کرده و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و در آخر از طریق این برنامه ها تنظیمات صدا و نورپردازی و فعال کردن افکت ها و ...به راحتی انجام می گیرد. این تمام ماجرا نیست و هنوز ویژگی خوشمزه ی سیستم صوتی سونی را نگفته ایم. قابلیت PARTY CHAIN همان ویژگی خارق العاده ای است که برای افزایش قدرت و کیفیت صدا به کار رفته و این فناوری امکان اتصال 50 سیستم صوتی دیگر را ممکن کرده است، از این طریق به راحتی می توان صدای سیستم صوتی سونی V82 را افزایش داد. 

فناوری های صوتی سیستم صوتی سونی V82D

MHC-V82D

سیستم صوتی سونی V82D از قابلیتی به نام صدای 360 درجه پشتیبانی می کند. به این معنا که صدای پخش شده را بصورت 360 درجه و در تمامی جهات پخش می کند. این ویژگی باعث می شود تا صدایی همه جانبه و فراگیر داشته باشیم و همه به یک اندازه از صدای پخش شده لذت ببرند. در این سیستم صوتی چهار عدد بلندگو به کار رفته اند. 4 توییتر به کار رفته در این سیستم صوتی 50 میلی متری هستند و در تولید و تقویت صدای ریز و تنظیمات آن به شما کمک خواهند کرد.  تنوع صدا به خاطر اصوات مختلف ریز و بم و متوسط است و تنظیم این اصوات نیز برای ایجاد صدایی با کیفیت و پر وضوح و دلنشین بسیار اهمیت دارد. سیستم صوتی سونی V82D از تمامی اصوات ریز و بم پشتیبانی می کند و همین باعث شده قادر به پخش تمام اصوات نامبرده باشد و موسیقی را با کیفیت باوردنکردنی در محیط طنین انداز کد؛ چرا که تمام اصوالت لازم و ضروری را که باید شنیده شوند را در خود دارد و آنها را پخش خواهد کرد. 

اصوات ریز و تنظیمات آن بر عهده ی توییتر بوده و اصوات بم نیز توسط ساب ووفر تنظیم می شوند. هماهنگی لازم میان این دو صوت باعث خلق صدایی با کیفیت و کامل خواهد شد. سونی برای تنظیم اصوات ریز از 4 عدد توییتر و برای تنظیم صدای بم از ساب ووفر بهره گرفته است. همچنین فناوری خاص JET BASS BOOSTER صدای بم را تقویت کرده و امکان پخش صدای 360 درجه را فراهم می کند. نحوه ی چیدمان و قرارگیری بلندگوها و فناوری MEGA BASS و JET BASS BOOSTER صدای سیستم صوتی سونی بصورت 360 درجه پخش می شود و دیگر صدای موسیقی برای افرادی که در پشت سیستم نشسته اند با افرادی که در جلوی آن نشسته اند تفاوتی ندارد و همان کیفیت صدا در همه جا وجود دارد. تکنولوژی DSEE صدایی که قرار است پخش شود را بازسازی می کند و فرکانس های از دست رفته را دوباره به صدای می افزاید و جزئیات حذف شده را باز می گرداند. در بسیاری از مواقع بر اثر فشرده سازی صدا، امواج و فرکانس های بالا حذف می شوند، اما موتور پردازش صدا DSEE تمامی فرکانس ها را بازسازی می کند و صدایی با کیفیت را تولید خواهد کرد.

درگاه های ارتباطی سیستم صوتی سونی MHC-V82D

درگاه های ارتباطی همیشه برای تمامی دستگاه های دیجیتالی اهمیت فراوان داشته اند. اهمیت درگاه های ارتباطی به برقراری ارتباط و کارکرد آنها مربوط می شود. برای نمونه در تلویزیون و دستگاه پخش کننده و سیستم صوتی و ...از درگاه های ارتباطی رایج و کاربردی مانند پورت USB و HDMI استفاده می کنند. این پورت ها ارتباطی گسترده تر را برای سیستم صوتی به ارمغان می آورند. در سیستم صوتی سونی MHC-V82D درگاه HDMI و USB تعبیه شده است. که از این طریق می توانید دستگاه های پخش کننده و حافظه های جانبی و فلش مموری و هارداکسترنال و ... را به این سیستم صوتی وصل کنید و از محتوای صوتی و تصویری مختلف ذخیره شده بر روی حافظه های جانبی نهایت لذت را ببرید. همچنین درایو نوری داخلی این دستگاه امکان بازخوانی دیسک های دی وی دی DVD و سی دی CD را دارد و ابه این شیوه دست کاربر را در پخش محتویات ذخیره شده داخل این دیسک ها باز می گذارد. سیستم صوتی سونی V82 از فرمتهای تصویری متنوع نظیر DVD + R ، DVD-R ، DVD + R DL ، DVD + RW ، VCD پشتیبانی می کند و همچنین فرمتهای صوتی CD-R ، CD-RW ، MP3 را هم پخش خواهد کرد. بنابراین با این سیستم صوتی انواع محتویایت صوتی و تصویری قابل پخش خواهد بود. جک 3.5 میلی متر صدا و ورودی صدای آنالوگ از دیگر درگاه های ارتباطی به کار رفته در سیستم صوتی سونی V82 می باشند.

امکانات خاص سیستم صوتی سونی

سیستم صوتی سونی MHC-V82D از تمام فناوری ها و قابلیت های مهیج و هیجان انگیز بهره گرفته است. از جمله ی فناوری های سرگرم کننده  در این سیستم صوتی قابلیت کارائوکه Karaoke می باشد. این قابلیت برای طرفداران موسیقی و خوانندگی به شدت هیجان انگیز است و می شود ساعتها با این قابلیت سرگرم بود و از گذراندن وقت در کنار دوستان و رفیقان لذت برد. یعنی قابلیت کارائوکه آهنگ مورد علاقه ی شما را پخش می کند و با فیلد صوتی حذف صدای خواننده، این امکا را برایتان فراهم می آورد تا به جای خواننده با موسیقی و آهنگ آوازخوانی کنید. برای دسترسی به این امکان کافی است شیک سونی را به تلویزیون وصل کنید و سپس از طریق ورودی میکروفون، میکروفون را به شیک وصل نمایید و اواز خواند را شروع کنید. به همین سادگی به ستاره ی شب مهمانی ها تبدیل خواهید شد؛ البته اگر صدای دلنشینی داشته باشید. سیستم صوتی سونی به یک درایو نوری مجهز است و به شما امکان بازخوانی و پخش انوع دیسک های cd با فرمت mp3 را می دهدو الته از فرمتهای متنوعی نظیر Xvid، MP3 و JPEG پشتیبانی می کند و می توان این فرمتها را نیز با این دستگاه پخش کرد. پشتیبانی از جلوه ها و افکت های dj امکان کنترل مهمانی و جشن ها را به شما می دهد. افکت Flanger و افکت Isolator، افکت PAN، افکت WAH و افکت SAMPLER در این شیک پشتیبانی می شوند که هر کدام به منظور جلوه ای خاص و افکتی خاص تعبیه شده اند. اپلیکیشن جالب دیگری که باید از آن نام برد، اپلیکیشن Fiestable می باشد. این برنامه امکان تنظیم مهمانی ها را به شما می دهد و حتی امکان تنظیم نورپردازی و به کار گیری رنگ های دلخواه و رقص نور مهیج در حیطه ی تنظیمات برنامه ی Fiestable می باشد. پشتیبانی از حالت جذاب بازی TAIKO در این سیستم صوتی بزم  بساط سرگرمی و یک شب مفرح را فراهم آورده است. زمانی که حالت بازی TAIKO را فعال می کنید، می توانید از کنترل پنل به عنوان طبل استفاده کنید و امتیاز بگیرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قاب دورش

من یکی از این مدل دارم قاب دورش تو حمل و نقل ضربه دید شما فقط قابشو ندارید ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سیستم صوتی سونی V82

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم