سیستم صوتی ال جی CJ44

  • سیستم صوتی ال جی cj44 با توان 480 وات 
  • دارای بلوتوث با قابلیت همزمان سازی با تلویزیون 
  • دارای اپلیکیشن های کاربردی ال جی
  • قابلیت حمل آسان برا انواع مهمانی 
  • دارای 2 عدد پورت USB 
  • قابلیت پخش سی دی CD و رادیو 
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت سیستم صوتی ال جی xboom cj44

سیستم صوتی ال جی cj44 سری XBOOM از محصولات شرکت ال جی می باشد،که با کیفیت عالی و صدای قدرتمند تولید شده است.  اگر تلویزیون شما صدای کمی دارد سیستم صوتی بهترین گزینه هستند تا شما سیستم صوتی را تهیه کنید تا هم نمای سالنتان سیستم صوتی تر جلوه کند تا هم میزان صدایتان ارتقا یابد و زیاد شود. سیستم صوتی ال جی 480 وات است. این روز ها همه کاربران به دنبال بهترین و شفاف ترین کیفیت صدا هستند و شرکت های زیادی در زمینه سیستم صوتی شروع به فعالیت هستند در بین این برند ها ال جی در این زمینه موفق بوده است و طرفداران زیادی را هم از نظر کیفیت کالاهیش را به خود جذب کرده است. نوع سیستم صوتی xboom cj44 ها فای Hifi است. این تکنولوژی باعث شده تا صداهای دلنشین به گوش مخاطی برسد. این نوع سیستم صوتی صدا های موسیقی را با دقت بالایی هم در حالت دیجیتال و هم آنالوگ پخش کند. سیستم صوتی هایی که از hifi پشتیبانی می کنند. مانع از به هم ریختگی امواج های صویت پایین و نویز های اضافی صدا می شود و حتی می توانند صدا ها را با پاسخ فرکانس سریع پخش کنند. ال جی برای این سیستم صوتی یک پورت usb در نظر گرفته است. شما می توانید فلش، مموری یا هاراکتسرنال خود را به این پورت وصل کنید و هر موسیقی که روی این حافظه جانبی قرار دارد بر روی سیستم صوتی خود بشنوید. با پشتیبانی از بلوتوث و چند بلوتوث شما می توانید بلوتوث گوشی و بلوتوث سیستم صوتی را روشن نمایید بعد هر آهنگی که بر روی گوشی تان قرار دارد را با صدایی بسیار بلند پخش نمایید. این سیستم صوتی قابل حمل است شما می توانید هر جایی رفتید این سیستم صوتی را با خود ببرید. با قابلیت  Wireless Party Link قدرت این سیستم صوتی را دو برابر کنید می تواند 2 سیستم صوتی بی سیم را از بلوتوث اتصال نمایید. این سیستم صوتی برای شما  ترکیب اتوماتیک ایجاد می کند و از انتقال آهنگها به صورت اتوماتیک لذت ببرید چون لازم نیست هر دفعه بیاید و دکمه بعدی را بزنید تا آهنگ بعدی پخش شود این سیستم صوتی می تواند آهنگ ها را به صورت اتوماتیک انتقال دهد. قابلیت Multi Juke Box، Auto Music Play، TV Sound Sync از امکانات سیستم صوتی ال جی cj44 می باشند به لطف این فناوری ها سیستم صوتی ارتقا یافته است.

قیمت و خرید سیستم صوتی ال جی cj44


طراحی و ساختار سیستم صوتی ال جی xboom cj44

سیستم صوتی ال جی مدل cj44 از دو اسپیکر و یک پخش کننده و دستگاه سی دی CD تشکیل شده است. که از ترکیب دو رنگ قرمز و مشکی درست شده است که رنگ زیبا و جذاب را به سیستم صوتی داده است. یک رنگ بودن حس خسته کننده ی را به مخاطب می دهد اما دو رنگ بودن این سیستم صوتی بسیار آن را جذاب و دلنشین کرده است و جلوه ای سیستم صوتی و مدرن به ان بخشیده اند.برای این که صدا بهتر پخش شود می توان هر یک از بلندگوها را با فاصله ی مشخصی در گوشه ای از اتاق قرار داد تا صدای پخش شده تمام فضای اتاق را در بر گیرد و سالن نشیمن جلوه ای زیباتر پیدا کند. این سیستم صوتی با توان صوتی 480  وات برای سالن های بزرگ مناسب است و لذت شنیدن آهنگ را چند برابر خواهد کرد و بدون شک حس غرق شدن در امواج صدا را به روح و روان شما تزریق خواهد کرد. این میزان صدا بسیار پر قدرتمند است.

طراحی و ساختار سیستم صوتی ال جی cj44


امکانات هوشمند و درگاه های ارتباطی سیستم صوتی CJ44

سیستم صوتی xboom cj44 جدید است و تازه گی وارد بازار شده است. این سیستم صوتی شکیل با فناوری هایی که در خوود جایی داده است نظر خیلی از کاربران را به خود جذب کرده است. از امکانات هوشمندی که برای سیستم صوتی xboom cj44 در نظر گرفته شده است با هم به بررسی این قابلیت ها می پردازیم. قابلیت صدا بی سیم Wireless Party Link می تواند 2 سیستم مجزا به صورت بی سیم را به هم دیگر وصل کند تا مهمانی هایتان شادی و هیجان را در بر بگیرد و خروجی بلندگو ها دو برابر بشود. قابلیت کارائوکه  Karaoker یکی از ویژگی هایی است که این سیستم صوتی درخود جای داده است. خب اکنون شاید برایتان فرکانس های صوتی را کاهش می دهد و هر آهنگی برای اجرا خواننده جید آماده است شما می توانید با تغییر دادن کلیدی موسیقی هماهنگی بیشتری با صدای خواننده فراهم شود به زبان ساده تر با این قابلیت شما می توانید ستاره شوید و چه از این بهتر خیلی از مردم دوست دارند که خودشان بخوانند و صدای خواننده حذف شود به شما مژده می دهیم با قابلیت Karaoke می توانید با زدن یک دکمه صدای خواننده حذف شود و خودتان بخوانید وحتی گام آهنگ را می توانید عوض کنید تا با صدای شما تنظیم شود کاربران می توانند خود اهنگ های مورد علاقه شان را بخوانند تا دستگاه صدای ان ها را با خواننده مقایسه کند و با امتیاز دهی قدرت خوانندگی شان را براورد سازد.با قابلیت دی جی خودکار Auto DJ خودتان کنترل این سیستم صوتی را به دست بگیرید و از مهمانی لذت ببرید. پشتیبانی از بلوتوث و چند بلوتوثی می توانید هر چه که بر روی گوشی تان هست به این سیستم صوتی منتقل کنید یا بدون نیاز به سیم‌های مزاحم و زشت، تلویزیون سازگار ال‌جی خود را به سیستم متصل کنید. ال  جی برای این که از طریق شیکcj44به توان برنامه های رادیویی را هم گوش داد ، ان را به امواج رادیویی FM و AM مجهز کرده ست که با بهره گیری از ان می توان تمامی شبکه های رادیویی را در اختیار داشت.  با Multi Jukebox سه دستگاه تلفن همراه از طریق بلوتوث به این سیستم صوتی وصل کند و فهرست پخش را مدیریت کنید و به آن آهنگ هایی اضافه یا کم کنید. با سرچ آسان Easy File Search می توانید سریعا هر آهنگی را که دوست داشتید پیدا کنید. فناوری Music Equalizer منویی است که زیر و بم آهنگ ها را تنظیم می کند که آن جور که دوست داریم آهنگ را بشنویم. پخش خودکار آهنگ Auto Music Playکه ورود شما را به مکان مورد نظر تشخیص می‌دهد. این سیستم می‌تواند دستگاه‌های همراه را تشخیص دهد و امکان ارسال مستقیم آهنگ به سیستم را به آسانی فراهم کند. از طریق همزمان سازی صدا TV Sound Sync بدون اینکه به سیم نیاز داشته باشید صدای تلویزیون می تواند ازطریق بلوتوث در این سیستم صوتی پخش شود. شیک  cj44 درگاه های ارتباطی متنوعی دارد . از طریق دو عدد پورت USB می توانید هر چه روی حافظه جانبی باشد را به این شیک انتقال دهید. کابل AUX یک کابل صدا است و  از این کابل جهت انتقال صدا استفاده میشود و میتوان گوشی موبایل را با این کابل خوش ساخت به بلندگو وصل کرد.


امکانات هوشمند cj44

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

قیمت سیستم صوتی

سلام . سیستم صوتی برای مهمونی بکار میاد ؟ مثلا سالن 120 متری باشه چی ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام برای اینکار شما باید سیستم صوتی با قدرت 2000 وات استفاده کنید . این نوع سیستم صوتی در مدل های v71 سونی می توان استفاده نمود

سیستم صوتی ال جی CJ44

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم