ساندبار سونی RT40

  • ساندبار سونی hr-rt40 با توان 600 وات 
  • پشتیبانی از تکنولوژی بلوتوث
  • پشتیبانی از فناوری NFC
  • مجهز به درگاه hdmi
  • مجهز به درگاه Usb
  • دارای پورت اپتیکال
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت ساندبار سونی hr-rt40

ساندبار سونی hr-rt40 یکی از ساندبار های با کیفیت و بی سیم سونی می باشد. اگر شما از دوستداران صدای بلند هستید و دوست داردی که فیلم و موسیقی و.. باصدای بلند داشته باشید. به شما این محصول را پیشنهاد می کنم چون هم دارای طراحی بسیار شیکی است و هم صدای بلندی را هم دارد. ساندبار سونی rt40 دارای طراحی باریک و دل ربا است. رنگ این سیند بار مشکی است و با تمام وسایل سالن شما ست می شود. دو عدد اسپیکر هم اندازه با طراحی ایستاده و با پایه هیا بیضی شکل درست شده اند. اسپیکر دیگر هم طراحی خوابیده شکل را به خود داده است و یک ساب وفر مکعبی از اجزای این سندبار محسوب می شوند. این ساندبار به دلیل دیزاین مدرنش، قرار گیری آن در فضای هر خانه ای به منظور ایجاد تنوع در دکور توصیه می‌شود در کل ساندبار سونی rt40 از ز دو اسپیکر ایستاده، یک ساب‌ووفر، یک اسپیکر مرکزی و یک کنسول کنترل‌کننده تشکیل شده است؛ درنتیجه یک سیستم‌صوتی 5.1 کاناله را تشکیل می‌دهد. دو عدد اسپیکر بلند در این محصول تمامی فضای شما را در بر می‌گیرد و به دلیل ارتفاع آن محیطی بیشتری را پشتیبانی می¬‌کند اسپیکر های بلند دارای 65 میلی متر می باشند با استفاده از این مدل فیلم‌-ها و بازی¬‌های شما عمق پیدا می کند و تماشای تلویزیون هیجان انگیزتر می‌¬شود یکی از مهترین بخش های سنبدبار صدای صدای 5.1 کاناله است که از 5 کانال جدا تشکیل شده است و محیط های با متراژ بالا را پر از صدای واضح می کند. ساندبار سونی rt40 دارای 600 وات صدا می باشد با این میزان صدا شما از محتوا های خود لذت ببرید و دز آن غرق شوید. با داشتن توان 600 وات ، برای فیلم ها ، موسیقی و بازی هایی که تأثیر بیشتری دارند ، زندگی را در اطراف خود تجربه کنید. پشتیبانی از فرمت دالبی دیجیتال که به تفکیک پردازی صدا می‌پردازد، سبب انتقال صدا با کیفیت و فراگیر می‌شود. قابلیت اتصال ساندبار به تلویزیون یکی دیگر از مزیت‌هایی بود، که سونی با طراحی این ایده خواست تا کاربران علاوه بر سود بردن از محتوای مد نظر بر روی تلویزیون؛ در عین حال با تلفیق تصویر و صدا با کیفیت بالا با همدیگر، محیطی کاملاً سینمایی را در فضای منزل احساس کنند.

ساندبار سونی rt40

در کنار فناوری NFC، قابلیت بلوتوث Bluetooth نیز در ساندبار rt40 طراحی شده که با استفاده از هم می توان اتصال با انواع گجت همراه را فراهم کرد.پشتیبانی از فناوری بلوتوث و NFC این امکان را فراهم می آورد که به سایر دستگاه های دارای این قابلیت متصل شود و محتوای صوتی بین آنها رد و بدل شود. شما می توانید ساندبار را به موبایل بلوتوث دار خود وصل کنید و هر آنگی را که به آن علاقه مندید از این طریق پخش کنید. با استفاده از موبایل خود و با نزدیک شدن به سندبار اتصال بلوتوث را از طریق فناوری NFC به وجود آورد و از گوش دادن به تمام آهنگ های خود لذت برد. با یک ریموت کنترل می توانید انواع کار با این سندبار مانند خاموش و روشن کردن، دسترسی به تنظیمات سطح صدا و جلوه های صوتی و... را انجام دهید و دیگر به ریموت کنترل های جداگانه نیاز ندارید. تمام کابل ها به سندبار وصل خواهند شد بنابراین دیگر بی نظمی و نامرتبی دیده نمی شود و همه یکابل ها به مررتبی جای گرفته اند. با پورت USB که بر روی ساب وفر قرار گرفته است می توانید فلش را به این پورت وصل نمایید و هر بار که دوست داشتید اهنگ ها یمورد علاقهه ذخیره شدتان را بر روی فلش بگیرید و از موسیقی با صدای بلند لذت ببرید. یکی دیگر از بخش های مهم دیگر ساندبار پورت های USB و HDMI می باشد. با پورت HDMI هم پخش روی صفحه با کابل HDMI را از طریق موبایل سونی خود یا برنامه موزیک کنترل کنید . میتوانید از طریق درگاه ورودی اپتیکال به تلویزیون متصل شده و از کیفیت بالای صدا برای فیلم ها و ... لذت ببرید. یکی دیگر از پورت های ارتباطی پورت HDMI ARC است. وظیفه این پورت باعث حذف کابل های اضافی و راه اندازی سریع سینما خانگی و سیستم صوتی می شود و شما را از خرید کابل ها یاضافی دیگر منع می کند همچنین به شما اجازه می دهد تا برای مدیریت آسان تر و استفاده از کابل های کمتر ، به وسیله یک کابل به تلویزیون های سازگار متصل شوید .

قدرت صدا در سندبار سونی HR-RT40

ساندبار سونی HR-RT40 در واقع سینما خانگی ایی است که ابعادش کاهش یافته است و در اندازه ی جمع و جور تری تولید و روانه ی بازار شده است . این ساندبار 5.1 کاناله با قدرت 600 وات می تواند نیاز کاربران را مرتفع سازد و به لطف بهره وری از فناوری های پیشرفته صدایی واضح و شفاف را در محیط پخش کند . از امکانات این ساندبار می توان به ساب ووفر بی سیم و بلوتوث و وای فای داخلی اشاره کرد همچنین وجود درگاه های ارتباطی نظیر usb و hdmi و پورت اپتیکال optical ورودی صدای انالوگ باعث می شود تا ساندبار 600 واتی سونی HR-RT40 بتواند به انواع تلویزیون ها متصل شود و از گستره ی وسیعی از محتوا بهره ببرد .بدنه ی این دستگاه با مشکی بسیار لوکس و مدرنی تولید شده است که می تواند با هر فضایی هماهنگ شود و جلوه ای زیبا به سالن شما ببخشد . این سیستم صو.تی 5.1 کاناله از فرمتهای صوتی و تصویری متنوعی پشتیبانی می کندو کاربران به راحتی می توانند از فایلهای خود استفاده کنند .

قدرت صدا ساندبار سونی hr-rt40


سایر امکانات ساندبار سونی HR-RT40

امکانات بی سیم ساندبار سونی hr-rt40

سونی برای مدل HR-RT40 از سیستم صوتی 5.1 کاناله ای بهره گرفته است. صدای پخش شده ساندبار سونی از طریق فناوری هایDolby Digital و dts پشتیبانی می شود. هر یک از این فناوری ها با جداسازی صداهای متنوع و خذف صداهای اضافی به ارائه ی صدایی با کیفیت و پر وضوح کمک می کنند. ساندبار سونی RT-40 از دو عدد اسپیکر هم اندازه با طراحی ایستاده و با پایه هیا بیضی شکل درست شده اند. اسپیکر دیگر هم طراحی خوابیده شکل را به خود داده است و یک ساب وفر مکعبی از اجزای این سندبار محسوب می شوند که هر یک از ان ها ابعاد مناسبی دارند و به راحتی جابه جا خواهند شد. این ساندبار ال جی با ابعاد و وزن جمع‌وجوری که دارد برای فضاهای نسبتا کوچک بسیار مناسب است. شما می‌توانید ساندبار را زیر تلویزیون و ساب‌ووفر را پایین میز تلویزیون قرار دهید تا فضای اتاق شیک و زیبا به نظر برسد. قدرت این سندبار 600 وات است. اتصال ساندبار به ساب‌ووفر به صورت بی‌سیم از طریق فناوری بلوتوث انجام می‌شود. با وجود قابلیت بلوتوث به هیچ نوع کابلی احتیاج نمی باشد و می توان خیلی سریع به ساب ووفر متصل شوید. یکی دیگر از فناوری های بی سیم فناوری nfc است. این فناوری های بی سیم امکان انتقال اطلاعات و اشتراک گذاریهای آسان را بین انواع دستگاه های دیجیتالی نظیر موبایل و تبلت و ... را فراهم می آورند . به همین دلیل دیگر لازم نیست نگران کمبود محتوا باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

tarahi rang

salam . mn range noqreii ino mikhasatam mojud darid ? age mojude lotfan begid behem . tamas ham gereftam

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست گرامی - لطفا فارسی تایپ کنید که بهتر متوجه بشیم . رنگش فقط همونی موجوده که تو عکس وجود داره

ساندبار سونی RT40

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم