تلویزیون ال جی 43uj752v ,بررسی و تحلیل تلویزیون 4k ال جی

0
641

تلویزیون ال جی43uj752v یک از جدیدترین تلویزیون های شرکت ال جی می باشد که سیستم عامل webos3.5  از ویژگی  مهم این دستگاه به حساب می آید.

یکی از مهم ترین گزینه های خرید یک تلویزیون داشتن کارایی های آن می باشد . بنابراین پشتیبانی از سیستم عامل یکی از فاکتور های مهم می باشد

شرکت ال جی که دارای سیستم  عامل مخصوص به خودش می باشد و هر سری آن را به ورژن های بالاتر ارتقا می دهد .

سیستم عامل WebOs

سیستم عامل تلفن همراه برپایه هسته لینوکس است. وب اواس در ابتدا توسط شرکت پالم توسعه داده می‌شد و پس از پیوستن آن به هیولت پاکارد توسط این شرکت گسترش می‌یابد. نام رسمی آن بدون W بزرگ به شکل webOS است،

پلتفرم WebOS ال‌جی پیش از اینکه بدست شرکت معروف کره‌ای برسد، در دست شرکت Palm رشد پیدا کرده تا در گوشی‌های هوشمند استفاده شود. اما این اتفاق نیافتد و ال‌جی این سیستم‌عامل را برای استفاده در تلویزیون هوشمند خود خرید. حالا WebOS برای استفاده در تلویزیون‌های هوشمند کاملا بهینه شده و کاربران می‌توانند در نمایشگر‌های بسیار بزرگ نیز از آن استفاده کنند.

آخرین نسخه از این سیستم عامل با نام WEB OS 3.5  که جدیدا معرفی شده  . نسخه WEB OS 3.0 در سال گذشته جایگزین WEB OS 2.0 شد . اما به دلیل سخت افزارهای مورد نیاز، تلویزیون های قدیمی این شرکت قادر به اپدیت نبودن و نسخه  WEB OS 2.0 جای خودش رو به WEB OS 3.0  نداد . این سیستم‌عامل جدید که نتیجه سال ها تجربه‌‌ تیمwebOS است، یکپارچه، ساده و غیرپیچیده شده است.

 

جهت خرید به این لینک مراجعه نمایید :   تلویزیون ال جی 43uj752v

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها