گوگل ویس یا دستیار صوتی گوگل چیست

1
5630

گوگل ویس یا صدای گوگل چیست و چه کارایی دارد ؟

گوگل ویس یک برنامه می باشد که در واقع ودر اصل برای برقراری تماس های بین المللی  ارزانتر درشماره  گوگل کاربرد دارد و نیز علاوه براین پیام های متنی رایگان راشامل می شود علاوه بر این گوگل ویس   تماس هاو پیام های متنی ارسال شده در شماره گوگل شما نمایش ونشان داده می شود  شما همچنین می توانید پست صوتی را گوش دهید ونیز در همین حال رونوشت ها را بخوانید.

علاوه بر این گوگل ویس سابقه  وپیشینه تماس های شما ( ماننده شماره تلفن شخص تماس گیرنده، شماره تلفن شخصی که با کاربر تماس گرفته شده، تاریخ، زمان و مدت تماس)، پیام(های) خوش آمد پست صوتی از قبل ضبط شده، پیام های پست صوتی، پیامک (SMS)، مکالمات ضبط شده و دیگر داده های مربوط به حساب شما رادر خود  ذخیره، پردازش ومورد  نگهداری قرار می دهد

GOOGLE VOICE-POLOTAK

 تا این سرویس را به بهترین نحوه ممکن به  شما ارائه دهداین کاربرد برای گوشی های بلک بری و گوشی های اندروییدی ارایه شده اما کاربرد اندرویید بسیار کامل است و شامل تماس های محلی، دفترچه تلفن و تمامی تماس ها است اما کاربرد بلک بری خیلی کامل نیست و فقط امکان دسترسی به دفترچه تلفن بومی را دارد و فقط از شماره گیر خودش استفاده می کند.
در گوشی های بلک بری کاربران نمی توانند به راحتی وارد لیست تماس ها شوند و دوباره به بخش تماس های بی پاسخ برگردند، بلکه لازم است به بخش دفترچه تلفن وارد شوند و بخش google voice را برای تماس گرفتن انتخاب کنند.

GOOGLE VOICE-POLOTAK این عامل گوگل ویس  به کاربران و مشترکین خود این امکان را میدهد که  دسترسی به ویژگی های اصلی با ارزش همچون  google voice گوش دادن و خواندن ایمیل های صوتی و پیام متنی را داشته باشند  به طوری که تمامی پیام های صوتی ایمیل به شکل خودکار وبدون دخالت کاربر نوشته می شود.
همچنین  این امکان نیز فراهم می شود برای مشتر ک که دسترسی به همه تاریخ ها، ارسال پیام متنی و تماس های بین المللی با هزینه کم را داشته باشد.

ظاهر این سرویس یعنی گوگل ویس  بسیار شبیه  ودر واقع مشابه جیمیل خواهد بود و می توانید از ان تماس تلفنی خود را برقرار کنید با هزینه بسیار ارزانتر از انچه فکرش را می کنید ، در  ابتدا اینسرویس با موبایل یا خط زمینی شما تماس برقرار می کند و آن موقع هست که شما در اصل با شبکه گوگل متصل شده اید واز ان استفاده  می کنید  .

ویژگی گوگل ویس و مزایایش چه می باشد

مهمترین خاصیت استفاده از این سرویس یعنی گوگل ویس این می باشد که کار بر از طریق گوگل ویس ارتباط بر قرار می کند وبرای ار تباط برقرار کردن فقط این شماره را به دیگران می دهد امااین در حالی است که کابر می تواند از شمارهای اختصاصی دیگر با موبایل ویا منزل خود تماس برقرارکند امامخاطب او فقط شماره گوگل ویس را می بیند ویا برایش قابل نمایش است…اما از مزایااین سرویس یعنی گوگل ویس این می باشد که مشکلی که این سرویس دارد این است که هنگامی که فرد با این سرویس باکسی تماس میگیردمخاطب نمی داند چه کسی با او تماس میگیرد فقط برروی صفحه کالر ایدی برروی ویس می بینندونمی دانندچه کسی با انها در حال تماس می باشد.اما در ابتدا این سرویس برای گوشی های بلک بری واندرویدکه دارای پلتفورم بوده اند ارائه و تنظیم شد اما استفاده و کاربرد از نمونه اندروید بسیار کامل است و شامل مجموعه تماس های محلی ودفتر چه و تمامی تماسها است اما کاربرد واستفاده بلک بری خیلی کامل ومجهز نمی باشد وفقط شامل حال دفترچه تلفن های بومی می شود وفقط می تواند ویا این قابلیت را دارد که از شمار گیر خودش استفاده کند در گوشی های بلک بری کاربران نمی توانند به راحتی وارد لیست تماس ها شوند و وارد بخش تماسهای که گرفتند و تماسهای بی پاسخ شوند…بلکه برا اینکار لازم است حتما وارد دفترچه تلفن شوندتا بتوانند تماسهای خروجی وورودی را چک کنند.

از زمانی که  که گوگل ویس،  با ویژگی‌ها و کار برد های جدید و نیز با توجهات بسیاری از سوی گوگل کسب و دریافت نمود، تایم  بسیار در از و طولانی  سپری گردیده است، با این حال، تغییرات جالب توجه و امیدوارکننده‌ای  و قابل قبولی در حال صورت گرفتن است که بنظر کارشناسان ومتخصصین ، عالی و فوق العاده به نظر میرسد و محسوب خواهد شد.

GOOGLE VOICE-POLOTAK

اخیراً یک آگهی با این محتوا در قسمت بالای وب سایت گوگل صوتی به چشم میخورد مبنی براینکه: « گوگل ویس جدید اینجاست»

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از The Verge، بعضی از کاربران  آن را مشاهده کرده اند و تعدادی نیز به ان توجه نکرده اند ویااصلا متوجه آن نشده اند. با این اوصاف، اکنون چنانچه مشاهده می شود، مراجعه به این سایت صرفاً جهت بارگذاری مجدد وب سایت گوگل صوتی، بدون هیچگونه تغییرات قابل رویت ویا به‌روزرسانی انجام می‌پذیرد. در هنگام تماس، یک سخنگوی گوگل با ارائه این اظهارات اذعان می‌نماید که یک خطا صورت گرفته است.

احتمالا به نظر می‌رسد که در شماره‌گیری خطایی رخ داده است، با این وجود نگران نباشید، این یک شوخی تلفنی نیست، بلکه هم اکنون به‌روزرسانی گوگل صوتی در حال انجام است. بزودی زود ودر اینده نه چندان دور شماره‌گیری سریع راه‌اندازی شده قابلیت اجرا را پیدامی کندواز این لحاظ به کاربران ومشترکین اطمینان وقول داده می شود….

 

 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابراهیم
4 سال قبل

سلام . من یه جا این مطلب رو خوندم این مطلبش :Google Voice پلتفرم VoIP محوری است که می تواند یک شماره تلفن را مجازی سازی کند تا بدون نیاز به شماره دوم بتوانید شماره اصلی تان را از بازاریاب ها و سرویس های تبلیغاتی سمج مخفی نموده یا این که از سرویس ویس میل رایگان گوگل استفاده کنید. .
حالا سوالم اینه آیا واقعا میشه شماره مجازی با این گوگل ویس ساخت ؟