تلویزیون های جدید OLED ال جی

1
5137

تلویزیون های جدید OLED – ( ال ای دی ) الجی

یک ابتکار جدید در محصولات ال جی و یک محصول شگفت انگیز در نمایشگاه 2017 با پنل فوق العاده باریک وکیفیت تصویر بالا

کمپانی ال جی الکترونیکس ازجدیدترین محصولات خودت لویزیون های الدی در نمایشگاه 2017 پرده برداشت. سایز های 65 و55 ازمدلهای  J7 و JW7 از مجموعه تولیدات ال جی می باشند که دراین نمایشگاه 2017معرفی شده اند. این  مجموعه  شامل زنده‌ترین و طبیعی ترین تصاویر نسبت به هر تلویزیون دیگری که کنتراست بی‌نهایت، سیاهی مطلق و گاموت رنگ وسیع دارد،می باشدو در نوع خود بی‌رقیب وبی همتا است. جدیدترین تولیدات تلویزیون‌های ال‌جی بر پایه‌ی همین اصل طراحی و ساخته شده‌اند در تولید این محصول تمام تلاش براین می باشد تا بتوانند الدی را به عنوان یک مرکز سرگرمی خانگی تبدیل کنند این سری از تولیدات ال جی  از طراحی فوق العاده باریک  وشگفت اوری برخوردارهستند که نظر هربیننده رابخود جلب می کند.

بدنه فوق العاد باریک و تیغ‌ مانند تلویزیون ال جی طوری به چشم میاید که انگار تلویزیون در هوا شناور ویا معلق است و حس غوطه‌ور شدن در تصاویر رابرای شما ایجاد می کند.

تلویزیون OLED الجی

پنل در مدل ۶۵ اینچ این سری از تولیدات  فقط ۲٫۵۷ میلی‌متر ضخامت دارد و می‌تواند با استفاده از قلاب مغناطیسی تلویزیون را  روی دیوار بچسبانید با کمترین فاصله ممکن یعنی فاصله ای برابربا صفر سا نتی متر!!

این سری از تولیدات ال جی راهی جدید را به سمت فناوری بکار برده است در واقع بر روی استفاده از فناوری انقلاب کرده است

تلویزیون ال جی و برپایه کنترل کاهش نور پیکسلی طراحی وتولیدشده است که این امر باعث می‌شود مشکی مطلق را بدون درز نور در مقابل چشمان شمابه  نمایش بگذارد و تجربه یک کنتراست بی‌نهایت با یک میلیارد رنگ ممکن را اماده واجرا کند. علاوه براین تمام تلویزیون‌های ال جی الدی برای افزایش روشنایی تصویر در مواقع لزوم از فناوری ULTRA Luminanceg استفاده می‌کند.

علاوه بر انچه تاکنون گفته شده  این سری از تولیدات ال جی علاوه بر بهبود در زمینه رنگ دارای صدای قدرتمند وپرشور  نیز می باشد که این صدای قوی کل خانه شمارا دربرمیگیرد  وشمارا غرق درانچه مبینید ومی شنوید می کند شما تصویر وصدارا در اطراف خود حس می کنید واین قابلیت با  فناوری تفکیک نسبی هر صدا برااساس مکان ایجاد شده است…که باعث ایجاد صدای چند لایه و غنی شده است… تلویزیون ال جی از قابلیتهای دیگری نصبت به نسل پیشین خود بر خوردار است این محصول از ویژگی اکتیو اچ دی ار برخوردار میباشد که باعث تولید و نمایش صحنه های با روشنایی بیشتر و جزییات دقیق تر در صحنه هاتیره اچ دی ار شده است….و نیز اینکه نسل جدید اچ دی ار به تلویزیون جدید وپیش رفته ال جی این امکان رامی دهدتا تصاویر را قبل از پخش فریم به فریم پردازش کندو بعد مورد نمایش قراردهد….علاوه بر این اکتیو اچ دی ار این قابلیت را در نسل جدید ال جی ایجاد کرده است که توانایی این را داشته باشد که حتی بتواند تصاویر فرمت شده ویا بدون داده را به بهترین نحو پخش  کند.

در تلویزیون سری جدید الدی شرکت ال جی بااستفاده همزمان دو قابلیت در کنارهم  Dolby Vision و Dolby Atmos  مخاطبان می توانند یک تجربه سینمایی را حس کنند واز نزدیک ودر خانه خودبه راحتی بیننده می تواند به کشف فیلمهای مورد علاقه وپسند خود با بهترین کیفیت وشفافیت عالی و عمق اصلی و هر انچه را که فیلم ساز خواهان به تصویر کشیدنش باشد ببند ولذت ببرد با این تفاسیر شرکت ال جی پرچمدار فناوری است….

در سیستم جدید تولید شده شرکت ال جی مخاطبان باسیستم وب اوس ال جی هیچ مشکلی ویانقصی برای دست یافتن به محتوای انلاین پریمیوم  به شکل انلاین ندارند.علاوه براین شرکت ال جی بخاطراینکه بتواند تجربه یک تصویر سینمایی یعنیتصویر  باکیفیت فوق العاده را برای مخاطبش .به وجود

اورد.

 

ال‌ جی با شرکت‌های بزرگ تولید کننده محتوا مثل  امازون همکاری میکند برای نشان دادن هرچه بهتر قابلیتهای  ال جی الدی.  ،Netflix و Vudu
تلویزیون‌های خیره‌کننده جدید ما که این هفته در CES به نمایش در آمده‌اند نشانگر تعهد ما به نوآوری و پیشگامی در صنعت فناوری OLED و بازار تلویزیون‌های پیشرفته در سطح جهان است.

محصول جدید شرکت ال جی تلویزیون الدی 55و65اینچ باکیفیت بالا وخیره کننده در نمایشگاه 2017 معرفی شد ودر واقع این محصول نشانه تعهد ما به نواوری و پیشگام بودن در  صنعت فناوری است و در اصل کمپانی ما تولید کننده تلویزیونهای پیشرفته در سطح جهان می باشد….

[highlight txtcolor=”#dd3333″]مشخصات کلیدی[/highlight]

·         تصویر بر روی شیشه

·         پایه Soundbar

·         OLED HDR همراه با Dolby Vision

·         ULTRA HD™ Premium

·         کنتراست بی‌نهایت

·         طراحی سیستم صوتی توسط ™harman/kardan

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تلویزیون ال جی بهتر است یا تلویزیون سامسونگ - لیست قیمت و مقایسه - بلاگ هنارک
6 سال قبل

[…] تلویزیون های جدید OLED ال جی […]