یخچال هوشمند ال جی دارای سیستم عامل WebOs

0
6612

یخچال  هوشمند ال جی  با قابلیت الکسای آمازون یک رویایی دست نیافتنی

 

این یخچال در نمایشگاه 2017 معرفی شده وبه زودی زود وارد بازار می شود. یخچال هوشمند INSTAVIEW با پلتفرم webOS را معرفی کرد

سال گدشته شرکت ال جی از یخچالی پرده برداری کرد که مجهزبه ویندوز ده بود اما در سال جدید ودرنمایشگاه2017 از محصولی پیشرفته تر پرده برداشت ودر واقع پا را به مر حله جدیدی نهاد و یک گام نو در صنعت تولیدش برداشت این محصول که یک یخچال هوشمند می باشد قابلیت این را دارد که با فرامین صوتی کنترل و راه اندازی شود… در متن زیر تاحد امکان شما را با این محصول اشنا می کنیم.

LG-InstaView-Refrigerator-2-620x328

 

در نمایشگاه CES 2017، یخچال هوشمند ال جی InstaView با درب ™Door-in-Door رونمایی شد. در یخچال هوشمند ال جی امکاناتی منحصر به فرد  وچشم گیر و قابل توجهی وجود داردکه به راحتی در این یخچال گنجانده شده است که Amazon Alexa  و با پلتفرم webOS ال‌جی قابلیتش  را دو چندان می کند. این یخچال دارای  نمایشگر لمسی ۲۹ اینچی است که با دو ضربه آرام فوراً شفاف می‌شود.

یخچال ال جی با قابلیت وب اوس برای کاربران این امکان را ایجاد می کند که مجموعه‌ای از امکانات و برنامه‌های کاربردی مانند آرشیو دستورهای پخت غذا از Food Channel را کشف کنند و هر روز از آنها برای تهیه غذاهای گوناگون راهنمایی  و کمک بگیرند. و از داشتن این چنین محصولی لذت ببرند.

 این یخچال از چه قابلیتها و ویژگی های برخوردار است

LG-Smart-Instaview-Refrigerator-021-e1483550239695مجهز بودن این یخچال به دستیار  هوشمندهمراه الکسا آمازون از قابل توجه ترین نکات مطرح در این یخچال می باشد که می‌تواند در نوع خود جالب وکم نظیر و فوق العاده  باشد. یکی از مسئولان کمپانی آمازون در مورد این محصول گفته است که کاربران ومصر ف کنندگان عزیز  می‌توانند یک تجربه تمام عیار وعالی  از استفاده الکسا در یخچال جدید ا‌ل‌جی داشته باشند واز ان نهایت لذت را ببرند که شامل چک کردن آب و هوا، گوش دادن به موسیقی و همچنین سفارش غذا از طریق سرویس آمازون می باشد…. Prime Pantry می‌شود.

در نگاه اول شاید بنظر کاربران وخریداران این یخچال هوشمند بخاطره قابلیتهای از جمله الکسا دارای قیمتبالای باشد اما این قابلیتها باعث جذابیت وجد ا کردن این محصول از محصولات دیگر می شود اما کافیست یکبار امتحان کنید

به درب یخچال ضربه بزنید تا آنچه درون یخچال وجود دارد به نمایش دربیاید.و ملاحظه کنید محتویات یخچال را.. این کار باعث می‌شود بدون اتلاف انرژی و از دست دادن سرمای درون یخچال، از آنچه در آن موجود است باخبر شویدوببینید.

LG-Smart-Instaview-Refrigerator-02-682x1024-620x931

اما اینکه وجود سرویس صوتی الکسا چه کارایی دارد

سرویس صوتی الکسای آمازون به استفاده کننده گان این امکان را می دهد تا با دسترسی   به دستیار شخصی هوشمندکه می‌تواند در میان دستور طبخ غذاها جست‌وجو کند، موسیقی پخش کند، از Amazon.com بهترین و مطلوب‌ترین  و عالی ترین سفارشات را بگیرد، ونیازهایتان وبرنامها را به فهرست خرید اضافه کند و خیلی کارهای دیگر را نیزمی تواند انجام دهد. الکسا بیش از ۶ هزار مهارت و کارایی دارد و می‌تواند خانه هوشمند شما را به خوبی و.به بهترین نحوه ممکن کنترل کند،. الکسا همه این کارها را بدون دخالت دست و تنها با صدای شما و شنیدن ان کنترل می‌کند. با الکسا، کارهای روتین در آشپزخانه مانند پخت و پز یا برنامه‌ریزی  ودقیق برای تمام طول روزتان به یک تجربه دلپذیر وجلب و سرگرم‌کننده تبدیل  می‌شود.  این یخچال با دارایت اپلیکیشن توانایی این را دارد که بهترین روزهای زندگیتان ازجمله تولد و سالگرد ازدواج وغیره را برای شمایاد اوری کندعلاوه براین این یخچال لیست مهم ترین کارهایتان را در اختیارتان قرارمی دهد…و به شمایاد اوری می کند.

LG-InstaView-Refrigerator-3-620x353علاوه بر این موارد اعضای خانواده می توانند برروی مانیتور لمسی این یخچال هوشمند برای یکدیگر یاداداشت بگذارندنکته دیگر اینکه این یخچال دارای دوربین 2مگاپیکسل می باشد که با زاویه فوق عریض وپانورما از داخل یخچال واز محتویات ان از جهات وزوایای مختلف عکس بگیرد. و این عکسهارا بصورت بی سیم برای تلفن هوشمندی ارسال کند این ویزگی برای کاربرانی قابل توجه واهمیت می باشد که از محتویات یخچال خانه خود اطلاع ندارن ویافراموش می کنند یک قابلیت وویژگی ضروری می باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها