راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا

0
509
راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا

راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا

راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا – برند معتبر و جهانی نوکیا nokia بار دیگر پا به صحنه ی رقابت گذاشت و با تولید انواع گوشی های آندرویدی توانست بازار داغ هیجانی گوشی را داغ تر کند. چند سال پیش نوکیا گوشی های سی لومیا را معرفی کرد و از آن سال به بعد شاهد کناره گیری این برند در عرصه ی رقابت بودیم. خوشبختانه در سال 2017 نوکیا در پی یافتن اصالت و اعتبارش دست به تولید گسترده ی کوشی های هوشمند اندرویدی زد. گوشی موبایل نوکیا 3 نوکیا 5 و نوکیا 6 و نوکیا 7 از مجموعه گوشی های با کیفیت و با امکاناتی هستند که مانند فرشته ی نجات به نوکیا جان تازه ای بخشید. گوشی های موبایل نوکیا 7 و 7.1 و گوشی نوکیا 6.3 را می توان از بالارده ترین گوشی های نوکیا به حساب آورد. این گوشی ها از نظر طراحی و ظرافت محصولاتی بی نظیر و رویایی هستند، که تاریخ دیرینه ی نوکیا را در پس این طراحی ظریف پنهان کرده اند. نوکیا این بار با پشتیبانی از سیستم عامل آندروید android تمامی امکانات گوشی های بالارده را دارد و گوشی های موبایل نوکیا از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند. این برند جهانی کار کشته و قدیمی بار دیگر توانست خود را بال بکشد و مثل روزگاران سابق بر سر زبان ها بیفتد. البته تولید گوشی های بالارده ای چون نوکیا 8 و نوکیا 6 در این موفقیت بی تاثیر نبوده اند. قیمت گوشی موبایل نوکیا در برابر امکانات و ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب است.در کنار بهره گیری از آخرین امکانات و قابلیت ها و خیره کننده ترین طراحی، نوکیا برای گوشی های بالارده اش قیمت مناسب و به صرفه ای در نظر گرفته است، تا همه ی خریداران گوشی موبایل توانای خرید گوشی های جدید آندرویدی را داشته باشند.

در این راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا قصد داریم تا انواع گوشی های موبایل نوکیا با قیمت های مناسب را به شما معرفی کنیم. با خواندن این راهنمای خرید گوشی 97 متوجه خواهید شد که بهترین گوشی تا یک میلیون تومان و بهترین گوشی با قیمت 1 تا 2 میلیون را می توانید رد بین گوشی های نوکیا پیدا کنید. خرید گوشی موبایل نوکیا دو مزیت بزرگ دارد، گوشی موبایل نوکیا علاوه بر اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند، در قبال پرداخت هزینه ی کم، شما مطمئن هستید که یک گوشی با کیفیت و با اصالت فنلاندی را در دست خواهید گرفت و با خیال راحت می توانید سالهای سال از آن استفاده کنید.

 

راهنمای خرید گوشی موبایل با قیمت 1 تا 2میلیون

 

گوشی موبایل نوکیا 1

نوکیا nokia پرچمدار یکه و پیشتاز روزگاران قدیم، دوباره پا به عرصه ی میدان رقابت گذاشت. این برند جهانی و معتبر با تولید گوشی موبایل نوکیا 1 توانست دوباره خود را به دنیای دیجیتال تعمیم دهد. گوشی نوکیا 1 یکی از این گوشی های پرطرفداری است که با سیستم عامل اندروید تولید و روانه ی بازار شده است. با اینکه اکثر کاربران انتظار داشتند این برند جهانی مانند سامسونگ و اپل بازار دیجیتال را در سیطره ی خود نگه دارد، اما خبری از این تسلط نبود و نوکیا همچنان در گوشه ی میدان رقابت منتظر خالی شدن جایگاه ایستاده است. در این نقد و بررسی گوشی موبایل نوکیا 1 nokia 1 با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری و طراحی و ظاهر گوشی موبایل نوکیا وان آشنا خواهید شد. گوی موبایل نوکیا 1 در سال 2018 به بازار عرضه گشت. از نظر طراحی به راحتی می توان آن را با گوشی های اچ تی سی مقایسه کرد. این گوشی از بدنه ای پلاستیکی تشکیل شده است و برای بالا بردن کیفیت ساخت، آن را به گواهی IP52 مجهز ساخته است، ای گواهی نشان از مواد نانو در به کار بردن ساختار گوشی موبایل نوکیا وان دارد. نمایشگر به کار رفته در این گوشی اندازه ای برابر 4.5 اینچی دارد، کیفیت تصویر این نمایشگر برابر 480×854 پیکسل است. سخت افزار گوشی نوکیا وان از تراشه ی MT6737M پشتیبانی می کند. این تراشه توسط شرکت مدیاتک ساخته شده است. در کنار این تراشه، یک حافظه ی 1 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 8 گیگی تعبیه شده است. از نظر دوربین نیز نوکیا برای گوشی موبایل نوکیا 1 چیزی کم و کسر نگذاشته است. باتری به کار رفته در گوشی نوکیا وان دارای باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بوده و ظرفیتی برابر 2150 میلی آمپر ساعت دارد. دوربین اصلی به کار رفته در این گوشی سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد، این دوربین دارای فلش ال ای دی LED می باشد و از قابلیت های مختلف عکاسی پشتیبانی می کند. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی سنسوری 2 مگاپیکسلی دارد. قیمت گوشی نوکیا 1 در مقایسه با امکاناتی که دارد بسیار مناسب است و ارزش خرید گوشی موبایل نوکیا 1 را بسیار بالا برده است.

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل نوکیا 2

راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا – گوشی موبایل نوکیا nokia 2 یکی از گوشی های اندرویدی نوکیا است که در سال 2017 معرفی شد. گوشی موبایل نوکیا 2 دارای نمایشگر 5.0 اینچی با کیفیت اچ دی و رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل می باشد، گفتنی است که این گوشی دو سیم کارته بوده و سایز سیم کارتهایی که توسط این گوشی پشتیبانی می شود نانو ( 8.8 × 12.3 میلی‌متر ) است. نوع صفحه نمایش گوشی موبایل نوکیا 2 LCD است و از فناوری LTPS پشتیبانی می کند. همچنین بر روی قاب شیشه ای جلوی گوشی محافظ کورنینگ گوریلا گلس تعبیه شده است تا از گوشی در برابر ضربات احتمالی و افتادن جلوگیری کند. فریم اطراف گوشی از جنس آلومنیوم بوده و قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک است. نوکیا برای ایجاد امنیت بیشتر برای گوشی موبایل نوکیا 2 را با گواهینامه IP52 مجهز کرده است، تا در مقابل اسپری آب تا پانزده درجه افقی از گوشی محافظت کند. تراشه ی کوالکام اسپندراگون Snapdragon 212 برای پردازش اطلاعات و داده های گوشی به کار رفته است، این تراشه دارای پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای با سرعت 1.3 گیگاهرتز است و از نوع 32 بیتی می باشد. پردازنده ی گرافیکی Adreno 304 در کنار حافظه ی رم  1 گیگابایت و حافظه ی داخلی 8 گیگ بخش سخت افزاری گوشی موبایل نوکیا 2 را تکمیل کرده اند وقدرت و سرعت و دقت لازم برای پردازش اطلاعات و کارهای گرافیکی را برای گوشی موبایل نوکیا به ارمغان آورده اند. دوربین به کار رفته در گوشی نوکیا 2 دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با فلش ال ای دی و فوکوس اتوماتیک می باشد. دوربین سلفی نیز سنسوری 5 مگاپیکسلی دارد. از دیگر مشخصات گوشی موبایل نوکیا 2 می توان به باتری لیتیومی با ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G و بلوتوث و .. اشاره کرد. قیمت مناسبی که برای گوشی موبایل نوکیا 2 در نظر گرفته شده است، باعث شده تا به یکی از بهترین گوشی های هوشمند تبدیل شود.

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل نوکیا 3.1

راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا – سال 2018 سال پر باری برای نوکیا بود، در این سال نوکیا گوشی های موبایل 2.1 و 3.1 و … را معرفی کرده و انتشار داده است. می 2018 وقت مناسبی برای انتاشر گوشی موبایل نوکیا 3.1 بوده، این گوشی موبایل با اینکه مدت زمان زیادی از انتشارش نمی گذرد، اما توانسته سهم زیادی از فروش جهانی را از خود کند. گوشی موبایل نوکیا 3.1 یکی از گوشی های میان رده ی موجود در بازار است که از لحاظ امکانات و کارآیی عملکردی بی نظیر دارد. اندازه ی نمایشگر گوشی نوکیا 3.1 برابر 5.2 اینچ است، کیفیت تصویر این نمایشگر 720 در 1440 پیکسل است و تراکم پیکسلی 310 پیکسل در اینچ است. این گوشی دو سیم کارته بوده و بصورت همزمان یکی فعال از سیم کارت سایز نانو پشتیبانی می کند. تراشه ی به کار رفته در این گوشی موبایل Mediatek MT6750 است و از پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز بهره می برد. حافظه ی داخلی این گوشی 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت است، این مجموعه ی سخت افزاری در کنار رم 3 گیگابایتی یا 2 گیگابایتی می تواند انواع اطلاعات و داده ها را پردازش کند. دوربین به کار رفته در این گوشی نوکیا دارای سنسور 13 مگاپیکسلی بوده و دهانه ی دیافراگم آن f/2.0 می باشد، این دوربین از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار و فلش LED و برچسب‌گذاری جغرافیایی و فوکوس لمسی پشتیبانی می کند. دوربین سلفی برای گرفتن عکس های سلفی از دیگر مزیتهای گوشی موبایل نوکیا 3.1 است، این دوربین سلفی کیفیتی برابر 8 مگاپیکسل دارد. باتری نوکیا 3.1 باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بوده و ظرفیتی برابر 2990 میلی آمپر ساعت دارد.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل نوکیا 5

راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا – گوشی موبایل نوکیا 5 یکی دیگر از گوشی های شرکت معتبر نوکیا nokia است. این گوشی موبایل نوکیا در سال 2017 تولید و روانه ی بازار شده است.  این گوشی دو سیم کارته بوده و سایز سیم کارت هایی که توسط این گوشی پشتیبانی می شودن، سایز نانو می باشند. قاب پشتی گوشی با فلزی از جنس آلومنیوم پوشش داده شده است. صفحه نمایش لمسی گوشی موبایل نوکیا 5 دارای اندازه ای برابر 5.2 اینچ بوده و در ساخت آن از فناوری lcd استفاده شده است. کیفیت تصویر این نمایشگر اچ دی بوده و از رزولوشن 1280 × 720 پیکسل پشتیبانی می کند. تراکم پیکسلی این نمایشگر 282 پیکسل بر هر اینچ است و در هر اینچ 282 پیکسل قرار می گیرد. این صفحه نمایش قابلیت دریافت تا 5 لمس همزمان دارد و از تعداد 16 میلیون رنگ نیز پشتیبانی می کند.یکی از ویژگی های گوشی موبایل نوکیا 5 این است که کلید هوم به حسگر اثر انگشت تجهیز شده و به راحتی می توان با نگه داشتن انگشت بر روی کلید خانه قفل گوشی را باز کرد. تراشه ی به کار رفته در گوشی نوکیا 5 تراشه ی قدرتمند کوالکام Snapdragon 430 بوده که از دو گیگ رم و 16 گیگ حافظه ی داخلی هم بهره می برد. این مجموعه ی سخت افزاری قدرتمند می تواند انواع اطلاعات را پردازش کند.این گوشی با کیفیت . خوش قیمت از شبکه های ارتباطی 2G , 3G , 4G پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال به اینترنت به صورت بی سیم را دارد. از فناوری های به کار رفته در این گوشی می توان به بلوتوث , EDGE , GPRS , NFC , OTG , رادیو , Wi-Fi اشاره کرد. دوربین اصلی گوشی نوکیا ۵ از سنسوری 13 مگاپیکسلی و لنزی با  دریچه ی دیافراگم f/2.0‌ استفاده می‌کند و از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار، تشخیص فاز و فلش دوتایی مجهز شده است. دوربین سلفی هم که سنسوری 8 مگاپیکسلی دارد. تمام این مجموعه توسط یک باتری غیر قابل تعویض لیتیومی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود. قیمت گوشی موبایل نوکیا 5 در فروشگاه اینترنتی هنارک بسیار مناسب بوده و همین ارزش خرید این گوشی را بالا برده است.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل نوکیا 6

راهنمای خرید گوشی موبایل نوکیا – گوشی موبایل نوکیا 6 گوشی دو سیم کارته ای است که در تاریخ ژوئن 2017 به عنوان گوشی جدید نوکیا منتشر شد. همانطور که گفتیم، این گوشی دو سیم کارته بوده و سایز سیم کارت هایی که توسط این گوشی پشتیبانی می شودن، سایز نانو ( 8.8 × 12.3 میلی‌متر ) می باشند. شیار دوم این گوشی برای سیم‌کارت یا کارت حافظه‌ی جانبی مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد و اندازه ی بدنه ی گوشی موبایل نوکیا 6 برابر 8.4 × 75.8 × 154 میلی‌متر می باشد و وزنی معادل 169 گرم را دارد. قاب پشتی گوشی این بار توسط پوششی مقاوم از جنس آلومینوم پوشش داده شده و همین پوشش مقاوت گوشی را در برابر خط و خراش افزایش داده است. نمایشگر لمسی گوشی موبایل نوکیا 6 از نوع ال سی دی بوده و در ساخت ان پنل ال سی دی از فناوری IPS بهره گرفته شده است. کیفیت تصویر اچ دی hd در کنار رزولوشن تصویر 1920 × 1080 پیکسل و پشتیبانی از 16 میلیون رنگ، 401 پیکسل بر هر اینچ و قابلیت دریافت 10 لمس همزمان بهترین کیفیت و وضوح را برای گوشی موبایل نوکیا 6 به ارمغان آورده است. نوکیا برای این گوشی از تراشه ی Snapdragon 430 کمک گرفته است، این تراشه دارای پردازنده ی 64 بیتی 8 هسته ای می باشد و با سرعت 1.4 گیگاهرتز اطلاعات و داده ها را پردازش می کند. این مدل گوشی از کارت حافظه ی جانبی میکرو اس دی پشتیبانی می کند و حافظه ی داخلی گوشی را می توان به اندازه ی 128 گیگابایت افزایش داد. این مجموعه ی سخت افزاری در کنار 3 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 32 گیگابایت اجرا و پردازش سریع و قدرتمندی را به همراه داشته اند. دوربین اصلی نوکیا 6 دارای سنسوری 16 مگاپیکسل است و از قابلیت هایی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها (Geo-Tagging)، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره (Face Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما (Panorama) و HDR و … پشتیبانی می کند. گوشی هوشمند نوکیا 6 مبتنی بر سیستم عامل آندروید نسخه ی 7 بوده و امکانات کامل یک گوشی اندرویدی را دارد.

خرید محصول از هنارک

راهنمای خرید گوشی موبایل با قیمت 2 تا 4 میلیون

گوشی موبایل نوکیا 6.1

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس

گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس یکی از گوشی های بالارده و با کیفیت نوکیا nokia است که در سال 2018 تولید و روانه ی بازار شده است. گوشی نوکیا 7 پلاس را می توان از نظر طراحی یک شاهکار هنری به حساب آورد. بدنه ای که از ترکیب پلاستیک و آلومنیوم تشکیل شده است، زیبایی را به اوج خود رسانده است و یک گوشی بی نظیر برای استفاده می باشد. این گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید است و همانند دیگر گوشی های آندرویدی از قابلیت ها و امکانات جدید برخوردار است. گوشی دو سیم کارته نوکیا 7 پلاس از دو شیار برای پشتیبانی از دو عدد سیم کارت بهره می گیرد. سیم کارتهایی که توسط گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس پشتییانی می شوند، اندازه ای برابر 8.8 × 12.3 میلی‌متر دارند. شیار دوم دو کاربرد متفاوت دارد و هم برای سیم کارت و هم برای کارت حافظه ی جانبی استفاده می شود. عملیات سنگین و سخت پردازش اطلاعات در این گوشی توسط تراشه ی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 660 انجام می گیرد. این تراشه هم از دو پردازنده ی 4 هسته ای تشکیل شده است که یکی از آنها سرعت 1.8 گیگاهرتزی و دیگری سرعت 2.2 گیکاهرتز دارد. در کنار این مجموعه ی سخت افزاری قدرتمند برای تماشای فیلم و اجرای بازی های مختلف پردازنده ی گرافیکی Adreno 512 نیز وجود دارد. حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و حافظه ی رم 4 گیگابایت شما را از خرید گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس پشیمان نخواهد کرد. نوکیا nokia برای گوشی 7 پلاس خود از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره برده است، دوربین اول با سنسور 12 مگاپیکسلی، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.4 میکرومتر (1.4µm Pixel Size) همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک Dual Pixel Phase Detection و مجهز به لنز‌ Carl Zeiss می باشد.  دوربین دوم نیز با سنسور 13 مگاپیکسلی، دریچه‌ی دیافراگم f/2.6، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.0 میکرومتر (1.0µm Pixel Size) و مجهز به لنز‌ Carl Zeiss می باشد. در نهایت منبع تغذیه ی این گوشی بوسیله ی باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3800 میلی‌آمپر ساعت تامین می شود. قیمت گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس در فروشگاه اینترنتی هنارک بسیار مناسب است و ارزش خرید گوشی نوکیا 7 پلاس را ارتقا داده است.

خرید محصول از هنارک

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها