راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

0
500
راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – امروز هم با راهنمای خرید گوشی موبایل در خدمت شما هستیم و می خواهیم مجموعه ای بی نظیر و با یکیفیت و خوش قیمت از گوشی های شیائومی را به شما معرفی نماییم. از زمانی که برند شیائومی به ایران وارد شد، مدت زمان زیادی نگذشته است، کمپانی شیائومی شرکت تازه تاسیس و نوپایی است که در سال 2010 شروع به کار کرد. اگر بی انصاف نباشیم به جرات می توان گفت که در این مدت کوتاه بسیار موفق عمل کرده است و لیاقت معرفی به عنوان برند برتر را دارد. بطوری که در سال 2017 رتبه ی پنجم تولید کننده ی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده است. لازم به ذگر است که شیائومی در زمینه ی تولید انواع گوشی های هوشمند و تبلت و لپ تاپ و سایر کالای دیجیتال فعالیت دارد. شرکت شیائومی با تولید انواع نرم افزار و رابط کاربری جای خود را در دل اکثر کاربران باز کند. بالاخره شیائومی توانست در سال 2011 اولین گوشی خود را با نام شیائومی می وان Mi One را تولید و منتشر نمود. از همین جا به بعد شعار و فلسفه ی تولید گوشی های هوشمند شیائومی روشن گشت. فلسه ی پشت تولید این گوشی ها دستیابی به هدف ارزان ؛ اما با کیفیت بود. کیفیت خوب و قیمت مناسب همواره هدف بزرگ شیائومی بوده است و در طی این چند سال ثابت کرده که در این راستا موفق بوده است. یک سال پس از معرفی شیائومی می وان در سال 2012 شیائومی از گوشی جدیدش با نام شیائومی می 2 mi 2 پرده برداری کرد. شاید باور کردنش سخت باشد ؛ اما تلاش سازنده ی این گوشی باعث شد تا در مدت زمان 11 ماه 10 میلیون گوشی شیائومی می 2 mi 2 به فروش برسد. در سپتامبر 2013 گوشی شیائومی می 3 mi3 نیز معرفی گردید. روند تولید گوشی های هوشمند شیائومی این چنین شروع شد و همچنان ادامه دارد. تا جایی که در طی این چند سال شیائومی توانست در بازارهای جهانی هند تا برزیل و پاکستان تا اسپانیا و سایر نقاط جهان سهم بسزایی از فروش را از آن خود کند. هدف از نوشتن راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی این است که شما را با مجموعه ای از گوشی های هوشمند با کیفیت و ارزان آشنا کنیم،

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – شیائومی یکی از شرکت های چینی است که با تولید گوشی های موبایل با کیفیت توانسته است خود را به سطح ابر تولید کننده های گوشی موبایل برساند. شیائومی در ساخت محصولاتش دقت زیادی به خرج داده است و با در نظر گرفتن نیازهای متنوع کاربران توانسته سطح زیادی از خریدارن را به سوی خود بکشاند. کیفیت ساخت بالا و بدنه ی محکم و بادوام به همراه سخت افزار قدرتمند از ویژگی اصلی گوشی های هوشمند شیائومی می باشد. آنچه که باعث شده خریدارن فکر کنند گوشی شیائومی ارزان است، ارزان بودن گوشی شیائومی نیست، بلکه گران بودن دیگر گوشی ها ست. در واقع شیائومی با تکیه بر سخت افزار قدرتمند و عملکرد ایده آل دستگاه های خود سعی کرده قیمت واقعی گوشی را به خریداران عرضه کند. اگر قصد خرید گوشی موبایل ارزان قیمت را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتما لیست قیمت گوشی های شیائومی را بررسی کنید. با پرداخت هزینه ای کم می توانید صاحب گوشی با کیفیت و بادوام و قدرتمند گردید.

 

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Pocophone F1

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Pocophone F1 یکی از گوشی های بالارده و با امکاناتی است که توسط برند معتبر و سرشناس شیائومی xiaomi تولید و روانه ی بازار شده است. قیمت گوشی موبایل شیائومی پوکوفون اف وان نسبت به امکانات و فناوری هایی که دارد بسیار مناسب است. گوشی موبایل شیائومی پوکوفون اف وان دارای نمایشگری بزرگ به اندازه ی 6.18 اینچ می باشد. این نمایشگر از کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس بهره می برد و از رزولوشن 1080× 2246 پیکسل پشتیبانی می کند. فناوری ساخت نمایشگر گوشی ال س دی lcd بوده و از قابلیت ips نیز بهره گرفته است. این تکنولوژی علاوه بر اینکه کیفیت تصویر را افزایش می دهد زاویه ی دید وسیع و گسترده ای را در اختیار کاربران می گذارد. گوشی موبایل شیائومی Pocophone F1 دارای دوربین دوگانه ی با کیفیت است که از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تشمیل شده است. این دوربین با کیفیت در ثبت تصاویر با عمق زیاد بسیار خوب عمل می کند. دوربین سلفی نیز از سنسور 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند در مجموع می توان گفت که دوربین گوشی شیائومی پوکوفون اف وان در شرایط نوری مناسب تصاویری ایده آل و با کیفیت را ثبت می کند. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند کوالکام Snapdragon 845 و پردازنده ی هشت هسته ای قدرت و سرعت لازم برای اجرای برنامه های مختلف را به گوشی شیائومی داده است. در کنار مجموعه ی سخت افزاری قدرتمند وجود حافظه ی رم 6 و 8 گیگابایتی در بهینه سازی عملکرد پردازنده ی گوشی هوشمند شیائومی نقش بسزایی داشته است. لازم است به پردازنده ی گرافیکی Adreno 630 نیز اشاره کنیم ، این پردازنده دارای مصرف انرژی کمتر و سرعت بیشتر می باشد. گوشی شیائومی Pocophone F1 در سه نسخه 256 /8 گیگاباتی، نسخه  6/64 و نسخه 128/6 گیگابایتی موجود است و البته با درگاه حافظه ی خارجی نیز امکان ارتقای حافظه وجود دارد.

 

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل شیائومی xiaomi mi 8

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – شرکت شیائومی در تاریخ  ژوئن 2018 بالاخره گوشی جدید می 8 mi8 را معرفی و منتشر کرد. پرچمدار جدید شیائومی با امکانات گوشی بالادره و با قیمت مناسب تولید شده است. شیائومی برای این گوشی پرچمدارش از نمایشگر بزرگ 6.21 اینچی بهره گرفته است. در ساخت نمایشگر گوشی می 8 از فناوری سوپر آمولد بهره گرفته تا کیفیت تصویر در بی نهایت حالت خود به معرض نمایش گذاشته شود. تقریبا می توان گفت که تمام قاب جلویی گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده و 83.8% قاب جلویی به نمایشگر داده شده است و نسبت نمایشگر به بدنه 83.8% است. کیفیت تصویر برای این گوشی بالارده 1080 در 2248 پیکسل است و از تراکم پیکسلی 402 پیکسل در اینچ بهره می برد. بر روی قاب جلویی و پشتی از محافظ کورنینگ گوریلا گلس 5 استفاده شده است. این محافظ از صدمات وارد شده به گوشی جلوگیری می کند. دوربین گوشی شیائومی می 8 دوگانه است و از دو سنسور متفاوت تشکیل شده است. دو سنسور 12 مگاپیکسلی با قابلیت ها و فناوری هایی مانند 1.4 میکرومتر سایز پیکسل, لرزشگیر اپتیکال چهار محوره, فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز و … توانایی ثبت تصاویر با کیفیت را برای گوشی موبایل شیائومی به ارمغان آورده است. مجهز بودن به تراشه ی کوالکام Snapdragon 845 عملکرد بهینه را برای گوشی موبایل شیائومی می 8 به ارمغان آورده است. این تراشه دارای پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس 2.8 گیگاهرتز می باشد. در کنار این مجموعه ی قدرتمند سخت افزاری لازم است که به حافظه ی رم 6 گیگابایت اشاره کرد. حافظه ی داخلی گوشی شیائومی xiaomi mi 8 نیز برابر 64 گیگ یا 128 گیگ یا 256 گیگابایت می باشد که متناسب حافظه ی داخلی قیمت گوشی موبایل نیز تغییر می کند. هر چه حافظه ی داخلی بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می یابد.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت XIAOMI MI 8 LITE

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – این گوشی بالارده و با امکانات شیائومی که در سپتامبر 2018 منتشر گردید، یکی دیگر از گوشی هایی است که توسط برند معتبر و خوش نام شیائومی xiaomi تولید شده است. گوشی موبایل شیائومی mi 8 lite از نظر قیمت با سایر گوشی های میان رده  برابری می کند و این در حالی است که از امکانات گوشی بالارده برخوردار است. درباره ی اندازه ی نمایشگر گوشی موبایل باید گفت که با یک گوشی بزرگ طرف هستید، اندازه ی صفحه نمایش گوشی شیائومی می 8 لایت برابر 6.26 اینچ بوده و از 82.5% قاب جلویی تشکیل شده است. نسبت نمایشگر به بدنه 82.5% است و تقریبا تمام جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده است. کیفیت تصویر گوشی هواوی می 8 لایت 1080 در 2280 پیکسل می باشد و از تراکم پیکسلی 403 پیکسل در اینچ پشتیبانی می کند. این گوشی از نظر نرم افزار و سیستم عامل از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند، نسخه ی پشتیبانی شده توسط گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت اندروید 8.1 است که امکانات و قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربران می گذرد. از نظر سخت افزاری هم گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت از سایر گوشی های بالارده چیزی کم و کسر ندارد. تراشه ی قدرتمند Snapdragon 660 دارای پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس و سرعت کاری 2.8 گیگاهرتز است.  حافظه ی داخلی گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت یا 64 گیگابایت است یا 128 گیگابایت که حافظه ی رم نیز متناسب با آن تغییر می کند. گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت 64 گیگ دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت می باشد. اگر گوشی موبایل شیائومی 128 گیگابایت حافظه ی داخلی داشته باشد، حافظه ی رم به 6 گیگ می رسد. دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی می 8 لایت دو گانه بوده و از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسور 5 مگاپیکسلی بیشتر برای ثبت عمق تصویر به کار می رود. دوربین سلفی اما کیفیت 24 مگاپیکسلی دارد و از امکانات مختلف عکاسی نیز بهره می برد. قیمت گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت mi 8 lite در فروشگاه اینترنتی هنارک بسیار مناسب است.

خرید محصول از هنارک

 گوشی موبایل شیائومی redmi note 6 pro

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 6 پرو redmi note 6 pro یکی دیگر از گوشی هایی است که توسط برند معتبر و خوش نام شیائومی xiaomi تولید شده است. گوشی موبایل شیائومی note 6 pro از امکانات و قابلیت های متنوع پشتیبانی می کند تمامی این امکانات و ویژگی ها نشان از بالارده بودن گوشی نوت 6 پرو دارد؛ اما شیائومی طبق عادت همیشه ی خود بالاترین کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کند. نمایشگر به کار رفته در این گوشی دارای اندازه ی 6.26 اینچی بوده و از کیفیت تصویر 1080×2880 پیکسل برخوردار است. تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش برابر 403 پیکسل در اینچ می باشد و این به معنای کیفیت تصویر بالای گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 6 پرو است. فناوری ساخت نمایشگر گوشی موبایل شیائومی نوت 6 پرو ال سی دی lcd بوده و از تکنولوژی ips نیز پشتیبانی می کند. مجموع این ویژگی ها و امکانات کیفیت تصویر گوشی موبایل ردمی نوت 6 پرو شیائومی را ارتقا داده است. تراشه ی قدرتمند کوالکام Snapdragon 636 به همراه پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای با فرکانس و سرعت 1.8 گیگاهرتز عملکرد قدرتمند و پر سرعتی را برای گوشی به همراه داشته اند. حافظه ی داخلی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 6 پرو یا 64 گیگابایت است یا 32 گیگابایت، حافظه ی رم نیز متناسب با آن تغییر می کند. گوشی موبایل شیائومی نوت 6 پرو 64 گیگ دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت می باشد. اگر گوشی موبایل شیائومی 32 گیگابایت حافظه ی داخلی داشته باشد، حافظه ی رم به 3 گیگ می رسد. دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی نوت 6 پرو دو گانه بوده و از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسور 5 مگاپیکسلی بیشتر برای ثبت عمق تصویر به کار می رود. دوربین سلفی نیز از دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسل بهره می برد و از امکانات مختلف عکاسی نیز بهره می برد. قیمت گوشی موبایل redmi note 6 pro در فروشگاه اینترنتی هنارک بسیار مناسب است.

خرید محصول از هنارک

گوشی شیائومی Redmi Note 5

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 5 یکی از گوشی های میان رده ای است که توسط برند معتبر شیائومی xiaomi در مارس 2018 تولید و روانه ی بازار شده است. قیمت مناسبی که شیائومی بر روی ایندسته از محصولات میان رده اش گذاشته شدذه است، باعث شده تا خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 5 برای بسیار از کاربران مقدور و ممکن باشد. این روزها که گوشی های موبایل قیمت های نجومی و سرسام آور دارند، یافتن گوشی موبایلی که از قیمتی معقول و به صرفه برخوردار است شاهکار است. و گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 5 ( redmi note 5 ) نیز نمونه ی روشن این شاهکار می باشد. نمایشگر گوشی شیائومی ردمی نوت 5 دارای اندازه ی 5.99 اینچی است. فناوری به کار رفته در ساخت نمایشگر گوشی شیائومی ال سی دی LCD می باشد و نسبت تصویر در آن 18:9 می باشد. کیفیت تصویر در نمایشگر گوشی شیائومی ردمی نوت 5 برابر 2160×1080 پیکسل است و از تراکم پیکسل 403 پیکسل در اینچ پشتیبانی می کند. گوشی شیائومی ردمی نوت 5 به سیستم عامل آندروید نسخه ی 8.1 اوریو مجهز شده است. رابط کاربری این گوشی MIUI 9 بوده که ویژگی های متنوع و کاربردی برای کاربران به همراه دارد. با نگاه به طراحی و ساختار گوشی شیائومی ردمی نوت 5 متوجه می شوید که  از نظر ساختالر و ظاهر این سری گوشی هیچ تفاوتی با گوشی های بالارده ندارند و این کمرنگ شدن تفاوت ظاهری گوشی موبایل های بالارده و میان رده تنها به خاطر عملکرد متفاوت شرکت هایی چون شیائومی است، که در ساختار گوشی هایشان طراحی را به عنوان یکی از اولین پاراکترها در نظر می گیرند. شاید پیش خود بگویید که امکان ندارد یک گوشی میان رده از نظر سخت افزاری قدرتمند و با کیفیت باشد، اما حقیقت این است که شیائومی مرز بین گوشی میان رده و بالارده را به شدت کاهش داده است و با تولید گوشی های سری ردمی توانسته ثابت کند که یک گوشی میان رده هم می تواند سخت افزار قدرتمند و طراحی خوش ساختی داشته باشد. میزان حافظه ی داخلی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 5 یا 32 گیگابایت است یا 64 گیگابایت است. اگر گوشی ردمی نوت 5 دارای حافظه ی 64 گیگ باشد قیمت گوشی ردمی نوت 5 چیزی حدود 2/600/00 می باشد و اگر گوشی دارای حافظه ی داخلی 32 گیگ باشد، قیمتش در حدود  2/300/000 نوسان می کند.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل شیائومی Mi A2

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – گوشی موبایل شیائومی می ای 2 xiaomi mi a2 که برخی ان را با نام شیائومی می 6 ایکس Mi 6X نیز می شناسند توسط برند پیشتاز شیائومی در سال 2018 تولید و روانه ی بازار شده است.این گوشی دو سیم کارته بوده و بصورت هیبریدی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. ضخامت این گوشی تنها 7.6 میلی متر است و وزن آن معادل 166 گرم می باشد که نشان از باریک بودن و خوش دست بودن گوشی موبایل شیائومی MI A2 دارد. نمایشگر این گوشی 5.99 اینچی است و از کیفیت تصویر 1080 در 2160 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل در اینچ بهره می برد. یعنی به ازای هر پیکسل از نمایشگر 403 پیکسل وجود دارد. شیائومی برای گوشی ای 2 از تراشه ی قدرتمند Snapdragon 660 استفاده کرده است. این تراشه دارای پردازنده ی قدرتمند 8 هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز می باشد. در کنار این مجموعه ی سخت افزاری می توان به پردازنده ی گرافیکی Adreno 512 اشاره کرد، این پردازنده در بهبود عملکرد پردازنده نقش بسزایی دارد و امکان اجرای سریع و بدون هنگ و تاخیر را فراهم می آورد. حافظه ی داخلی گوشی موبایل شیائومی بیت 128 گیگابایت و 64 گیگابایت و 32 گیگابایت تغییر می کند و شیائومی گوشی موبایل می ای 2 را در حافظه های مختلف تولید کرده است. حافظه ی رم نیز متناسب با حافظه ی داخلی متغیر بوده و قیمت گوشی موبایل نیز متناسب با حافظه ی داخلی تغییر می کند.

 

خرید محصول از هنارک

ردمی 6 ای شیائومی XIAOMI REDMI 6A

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – گوشی موبایل شیائومی ردمی 6 ای redmi 6a در ژوئن 2018 به سطح بازار منتشر شده است و با توجه به امکاناتی که دارد یکی از خوش قیمت ترین گوشی های میان رده ی موجود در بازار است. نمایشگر گوشی شیائومی دارای اندازه ی 5.45 اینچ است و از کیفیت تصویر 720 در 1440 پیکسل پشتیبانی می کند. این کیفیت تصویر تصاویری واقعی و با کیفیت را به معرض نمایش می گذارد. تراکم پیکسلی این گوشی 295 پیکسل در اینچ است و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند. گوشی شیائومی ردمی 6 ای redmi 6a به سیستم عامل آندروید نسخه ی 8.1 اوریو مجهز شده است. رابط کاربری این گوشی MIUI 9 بوده که ویژگی های متنوع و کاربردی برای کاربران به همراه دارد. محیط کاربری ساده امکان استفاده از انواع برنامه ها و اپلیکیشن ها را میسر ساخته است. به کار گیری پردازنده ی 4 هسته ای ( چهار هسته‌‌ی 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A53 ) قدرت و عملکرد این گوشی موبایل را ارتقا داده است. تراشه ی قدرتمند Mediatek Helio A22 از ویژگی های سخت افزای گوشی شیائومی redmi 6a می باشد، که در لیست مشخصات گوشی شیائومی درج شده اند. حافظه ی داخلی 32 گیگابایت یا 16 گیگابایت است و امکان ذخیره سازی انواع فایل ها و برنامه ها را ممکن می کند. این سری گوشی ها دارای باتری حجیم لیتیوم-پولیمری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت می باشند که عملکردی بهینه و به صرفه را برای گو.شی شیائومی به همراه می آورند. دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی 6 ای از سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار، قابلیت تشخیص چهره و تشخیص لبخند و .. نیز پشتیبانی می کند. دوربین سلفی به کار رفته در گوشی شیائومی 5 مگاپیکسلی است و دارای دیچه ی دیاراگم f/2.2 می باشد. شیائومی این مدل گوشی را در رنگ های متنوع خاکستری, آبی, طلایی, رز گلد تولید کرده است. متناسب با حافظه ی داخلی 32 گیگی و 16 گیگی قیمت گوشی نیز تغییر می کند.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل شیائومی ردمی s2

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی

راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی – گوشی موبایل شیائومی redmi s2 یکی دیگر از گوشی هایی است که توسط برند معتبر و خوش نام شیائومی xiaomi تولید شده است. گوشی موبایل شیائومی redmi-s2 از امکانات و قابلیت های متنوع پشتیبانی می کند تمامی این امکانات و ویژگی ها نشان از بالارده بودن گوشی ردمی اس 2 دارد؛ اما شیائومی طبق عادت همیشه ی خود بالاترین کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کند. نمایشگر به کار رفته در این گوشی دارای اندازه ی 5.99 اینچی بوده و از کیفیت تصویر 720 در 1440 پیکسل برخوردار است. تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش برابر 269 پیکسل در اینچ می باشد و این به معنای کیفیت تصویر بالای گوشی موبایل شیائومی redmi s2 است. فناوری ساخت نمایشگر گوشی موبایل شیائومی ردمی اس 2 ال سی دی lcd بوده و از تکنولوژی ips نیز پشتیبانی می کند. مجموع این ویژگی ها و امکانات کیفیت تصویر گوشی موبایل redmi s2 شیائومی را ارتقا داده است. تراشه ی قدرتمند کوالکام Snapdragon 625 به همراه پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای با فرکانس و سرعت 2.0 گیگاهرتز عملکرد قدرتمند و پر سرعتی را برای گوشی به همراه داشته اند.  گوشی موبایل شیائومی ردمی اس 2 دارای 64 گیگ حافظه ی داخلی و حافظه ی رم 4 گیگابایت می باشد. اگر گوشی موبایل شیائومی 32 گیگابایت حافظه ی داخلی داشته باشد، حافظه ی رم به 3 گیگ می رسد. دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی s2 دو گانه بوده و از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسور 5 مگاپیکسلی بیشتر برای ثبت عمق تصویر به کار می رود. دوربین سلفی نیز از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می برد و از امکانات مختلف عکاسی نیز بهره می برد. قیمت گوشی موبایل ردمی s2 در فروشگاه اینترنتی هنارک بسیار مناسب است.

خرید محصول از هنارک

 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها