راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی

0
654
راهنمای خرید موبایل هواوی

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – افزایش روز افزون قیمت گوشی کاری کرده که کسی قدرت خرید گوشی های بالارده را نداشته باشد و تنها کسانی که به هر دلیلی گوشی خود را از دست داده اند، به خرید اجباری گوشی موبایل تن می دهند. از آنجایی که شرکت هوآوی همواره به عنوان گوشی پرطرفدار و خوش قیمتی در بازار ایران مشهور بوده است، از این رو خریداران بیشتر از هر برندی دیگری سراغ گوشی موبایل هواوی را می گیرند و جویای قیمت گوشی های هواوی هستند. یقناً قیمتهایی که امروز در بهمن ماه 97 درج می شوند، در طی یک یا دو روز تغییر می کنند و اگر خدا با کل ملت همراه باشد، قیمت گوشی موبایل هم کاهش می یابد، در غیر این صورت همچنان باید شاهد پرواز قیمتها باشیم. از نگرانی های افزایش قیمت گوشی که بگذریم ناچاریم که از بین گوشی های موجود در بازار و متناسب با بودجه یک گوشی انتخاب کرده و بخرید. گوشی موبایل هواوی به کیفیت مناسب و قیمت معقول شهرت دارند و تا جایی که به خاطر دارم با همین شعار در بازار ایران معرفی شدند. اکنون که قیمت گوشی موبایل به کلی افزایش یافته است، باز هم گوشی هواوی نسبت به سایر گوشی ها قیمت مناسب تری دارد از این رو تصمیم گرفتیم، تا راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی را بنویسیم تا بتوانیم گوشی هایی با قیمت مناسب را در اختیار کاربران عزیز سایت قرار دهیم. این راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی شامل لیست قیمت گوشی موبایل هواوی ، راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی با قیمت 1 تا 2 میلیون تومان، راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی با قیمت 2 تا 3 میلیون و راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی با قیمت بالای 3 میلیون تومان و … می باشد. شما متناسب با بودجه و انتظاراتتان از گوشی موبایل ، یکی از گوشی های معرفی شده را می توانید انتخاب کرده و خریداری نمایید.

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی بین 1 تا 2 میلیون تومان

 

گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 2018

راهنمای خرید موبایل هواوی

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی موبایل هواوی y3 prime 2018 یکی از گوشی های خوش قیمتی است که توسط برند خوش نام هواوی ساخته شده است. این گوشی دو سیم کارته بوده و بصورت همزمان از دو سیم کارت پشتیبانی می کند. شاید باور کردنش مشکل باشد اما هواوی این گوشی را با قیمت مناسب تنها 1/200/000 تومان عرضه کرده است. به جرات می توان گفت که گوشی موبایل هواوی وای 3 پرایم یکی از بهترین گوشی های زیر 2 میلیون تومان است. نمایشگر این گوشی 5 اینچی بوده و دارای کیفیت تصویر 480 در 854 پیکسل می باشد. همچنین نوع نمایشگر گوشی ال سی دی LCD بوده و از فناوری ips پشتیبانی می کند. این کیفیت برای گوشی میان رده ی هواوی با قیمت نزدیک به یک میلیون بسیار مناسب است. تراشه ای که در ساختار گوشی موبایل هواوی به کار رفته است، تراشه ی قدرتمند Mediatek MT6737M است. این تراشه به پردازنده ی چهار هسته ای با سرعت و فرکانس 1.1 گیگاهرتز برخ.ردار است. پردازنده ی گرافیکی گوشی موبایل هواوی Mali-T720MP2 است که در کنار حافظه ی رم 1 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 8 گیگی بهترین عملکرد و بالاترین سطح سرعت را به ارمغان آورده اند. سیستم عامل گوشی هواوی وای 3 پرایم اندروید بوده و از نسخه ی اوریو 9.0 پشتیبانی می کند. در بخش باتری نیز هواوی برای این گوشی میان رده از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 2280 میلی آمپر ساعت بهره برده است.

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل هواوی Y5 Prime 2018

راهنمای خرید موبایل هواوی

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی هواوی y5 prime 2018 از دیگر گوشی های جدیدی است که توسط برند هواوی در سال 2018 تولید و روانه ی بازار شده اند. این گوشی دارای نمایشگر 5.47 اینچی بوده و از کیفیت تصویر اچ دی hd پشتیبانی می کند. بدنه ی گوشی وای 5 ترکیبی بوده و از ترکیب فلز و شیشه درست شده است. ترکیب شیشه به همراه فریم فلزی اطراف نمایشگر بهترین و زیباترین نوع طراحی را برای گوشی y5 prime به ارمغان آورده اند.اگر به دنبال گوشی با کیفیت و خوش قیمتی هستید بد نیست که گوشی موبایل هواوی y5 prime را در نظر داشته باشید. نوع پنل به کار رفته در نمایشگر گوشی ال سی دی lcd بوده و تصاویر را با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل نشان می دهند. از نظر سخت افزاری هم اگر بخواهیم گوشی هواوی را بررسی کنیم، سخت افزار این گوشی قدرت و دفت بالایی دارد و این را مدیون تراشه ی MediaTek MT6739 است. این تراشه به پردازنده ی چهار هسته ای با فرکانس و سرعت 1.8 گیگاهرتز مجهز شده است. پردازنده ی گرافیکی Adreno 505 و حافظه ی رم 2 گیگابایت و حافظه ی داخلی 16گیگی در کنار سایر مشخصات سخت افزاری دیگر، از این گوشی یک گوشی قدرتمند و حرفه ای ساخته اند. دوربین اصلی گوشی موبایل وای 5 پرایم دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است و از قابلیت ها و امکانات رایج در عکاسی پشتیبانی می کند. دوربین سلفی نیز با همین ویژگی ها و قایبلیت دارای سنسور 5 مگاپیکسلی می باشد. باتری به کار رفته در این گوشی باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بوده با ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعت. برای دیدن مشخصات دقیق تر و بررسی کامل به صفحه ی محصول مراجعه کنید.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل هواوی Y6 Prime 2018

راهنمای خرید موبایل هواوی

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی هواوی y6 prime 2018 از دیگر گوشی های جدیدی است که توسط برند هواوی در سال 2018 تولید و روانه ی بازار شده اند. این گوشی دارای نمایشگر 5.7 اینچی بوده و از کیفیت تصویر اچ دی hd پشتیبانی می کند. بدنه ی گوشی وای 6 ترکیبی بوده و از ترکیب فلز و شیشه درست شده است. ترکیب شیشه به همراه فریم فلزی اطراف نمایشگر بهترین و زیباترین نوع طراحی را برای گوشی y6 prime به ارمغان آورده اند.اگر به دنبال گوشی با کیفیت و خوش قیمتی هستید بد نیست که گوشی موبایل هواوی y6 prime را در نظر داشته باشید. ابعاد این گوشی برابر 152.4 در 73 در 7.8 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 150 گرم دارد، که نشان از خوش دست بودن گوشی دارد. پنل به کار رفته در نمایشگر گوشی ال سی دی lcd بوده و از نوع لمسی خازنی می باشد که اتفاقا از فناوی ips نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از فناوری های مختلف نمایشگر باعث شده کیفیت تصویر در این مدل گوشی راضی کننده باشد. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند کوالکام Snapdragon 425 حرکت روان و سریعی برای این گوشی به همراه داشته است. این تراشه دارای پردازنده ی مرکزی 4 هسته ای با سرعت و فرکانس 1.4 گیگاهرتز می باشد. در کنار این ویژگی ها  حافظه ی رم 2 گیگی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی خود نمایی می کنند، که قدرت و سرعت اجرای انواع کارها و برنامه ها و بازی ها را برای کاربر به ارمغان می آورند. دوربین اصلی گوشی موبایل وای 6 پرایم 2018 دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است و از قابلیت ها و امکانات رایج در عکاسی پشتیبانی می کند. دوربین سلفی نیز با همین ویژگی ها و قایبلیت دارای سنسور 5 مگاپیکسلی می باشد. باتری به کار رفته در این گوشی باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بوده با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت. با این تفاسیر می توان به جرات گوشی هواوی y6 prime را به عنوان یکی از گوشی های خوش قیمت و با کیفیت معرفی نمود.

 

 

 

 

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل هواوی Y7 Prime 2017

راهنمای خرید موبایل هواوی

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی دیگری که هواوی آن را در گوشی های میان رده قرار داده است، گوشی موبایل هواوی y7 prime 2017 می باشد. این گوشی که نسبتا از امکانات و ویژگی های بالاتری برخوردار است، اما قیمت مناسبی داشته و از نظر قیمتی حدود 1/800/000 تومان می باشد. اگر به فکر خرید گوشی با کیفیت و خوش قیمتی هستید حتما گوشی وای 7 پرایم 2017 را در نظر داشته باشید. اندازه ی نمایشگر این گوشی 5.5 اینچ است که تقریبا بزرگ بوده و به راحتی می توان از نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی به عنوان نمایش دهنده استفاده کرد و انواع فیلم ها را با آن مشاهده نمود. همچنین این نمایشگر از کیفیت تصویر نسبتا بالایی برخوردار است، میزان رزولوشن تصویر گوشی موبایل هواوی به 720×1280 پیکسل می رسد. ناگفته نماند که پنل گوشی وای 7 پرایم از نوع ال سی دی lcd است و از فناوری های ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر نظیر فناوری ips پشتیبانی می کند. پشتیباین از 16 میلیون رنگ و قابلیت چند لمسی و … از ویژگی های این نمایشگر هستند. تراشه ی اسپندراگون Snapdragon 435 به همراه حافظه ی رم 3 گیگابایتی و پردازنده ی قدرتمند 4 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز انجام بازی ها و انواع برنامه ها و کارهای روزانه را برای کاربران راحت نموده است. اگر از نظر ظاهری با مشخصات و ویژگی های این گوشی مشکل ندارید حتما به خریدش فکر کنید.

 

 

 


خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل هواوی Y7 Pro 2018

راهنمای خرید موبایل هواوی

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – برای آن دسته از کاربران و خریدارنی که می خواهند با پرداخت هزینه ی کم صاحب یک گوشی با کیفیت و دو دوربینه شوند. گوشی موبایل هواوی y7 pro 2018 یکی از گوشی های موبایل هواوی است که از دوربین دوگانه پشتیبانی می کند. دوربین اصلی بر روی قاب پشتی گوشی از دو سنسور تشکیل شده است. دو سنسور 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل توانایی ثبت تصاویر با کیفیت و پر وضوح را دارند به گونه ای که حتی در نور کم و مکان های تاریک هم می توان تصاویری با کیفیت و روشن ثبت نمود. این دوربین از فلش ال ای دی و قابلیت فوکوس اتوماتیک و تشخیص چهره و عکاسی پاناروما و عکاسی hdr پشتیبانی می کند. دوربین سلفی نیز کیفیت 8 مگاپیکسل دارد و همان ویژگی ها دوربین اصلی را دارد. اندازه ی نمایشگر گوشی موبایل هواوی y7 pro برابر 5.99 اینچ است و از کیفیت تصویر 720 در 1440 پیکسل برخوردار است. نمایشگر گوشی وای 7 از تعداد 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و می تواند تصاویری با کیفیت و پروضوح را به معرض نمایش بگذارد. پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی اجرای بازی را با حرکتی روان و سریع فراهم کرده است. همچنین حافظه ی رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگابایتی در کنار تراشه ی قدرتمند اسپندراگون 430 ویژگی های سخت افزاری گوشی موبایل y7 pr0 را تکمیل کرده اند.

 

 

 

 

نام مدل گوشیمحدوده ی قیمت
گوشی موبایل هواوی Y3 Prime 20181/300/000
گوشی موبایل هواوی Y5 Prime 20181/330/000
گوشی موبایل هواوی Y6 Prime 20181/670/000
گوشی موبایل هواوی Y7 Prime 20171/830/000
گوشی موبایل هواوی Y7 Pro 20181/950/000

 

 

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی با قیمت 2 تا 3 میلیون

 

گوشی موبایل هواوی Honor 7c

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – در این بخش از راهنمای خرید گوش موبایل هواوی می خواهیم، گوشی موبایل هواوی با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان را بررسی کنیم و مدل گوشی های با این رنج قیت را در اختیارتان بگذاریم. گوشی موبایل هواوی huawei Honor 7c یکی از گوشی های خوش هواوی است و به برند آنر honor تعلق دارد. برند انر در طی چند سال اخیر توانسته است مجموعه فوق العاده ای از گوشی های هوشمند و با کیفیت را در اختیار کاربران بگذارد. گوشی موبایل آنر 7c از امکانات و ویژگی های یک گوشی بالارده برخوردار است، این گوشی دارای بدنه ای از جنس آلومنیوم می باشد و با ترکیب آلومینوم و شیشه جلوه ای لوکس به ظار گوشی بخشیده است.نمایشگر گوشی آنر 7 سی .99 اینچی است که اتفاقا از رزولوشن 1440 در 720 پیکسل پشتیبانی می کند. دوربین گوشی دوگانه بوده و از دو سنسور 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیگسلی تشکیل شده است. دوربین 2 مگاپیکسلی برای عمق بخشیدن به تصویر به کار می رود. با کمک دوربین می توان انواع عکس های با کیفیت را ثبت کرد. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند اسنپدراگو 450 در کنار حافظه ی رم 3 گیگابایتی اجرای بازی ها و عملیت ساده ی روزانه را راحت و روان کرده است. در بخش باتری با یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بهره گرفته است و دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت می باشد. قیمت گوشی هواوی huawei Honor 7c بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل هواوی Y9 2019

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی موبایل هواوی huawei y9 2019 یکی ئیگر از گوشی های خوش قیمت و بالارده ی هواوی است. این گوشی دارای نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی می باشد . کیفیت و وضوح تصویر در این گوشی 2340 در 1080 پیکسل می باشد. گوشی موبایل هواوی وای 9 2019 اولین دوربینی است که با دوربین چهارگانه معرفی شده است، این گوشی در بخش دوربین از چهار دوربین پشتیبانی می کند. دو دوربین در پشت گوشی و دو دوربین در قاب جلویی گوشی از مشخصات بارز گوشی موبایل هواوی y9 2019 می باشند. دوربین اصلی شامل دو سنسور 2+16 مگاپیکسلی می باشد. دوربین سلفی نیز از دو سنسور 2+13 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین 2 مگاپیگسلی در هر دو دوربین برای عمق بخشیدن به تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه ی تامین انرژی در گوشی موبایل هواوی وای 9 بر عهده ی باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض 4000 میلی آمپر ساعت می باشد. مجهز بودن به تراشه ی کایرین 710 به همراه حافظه ی رم 4 گیگابایت سرعت و قدرت انجام بازی و امور روزانه را فراهم می کند. قیمت گوشی هواوی y9 2019 در مقایسه با امکاناتی که دارد بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

 

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل هواوی Mate 10 Lite

نام مدل گوشیمحدوده ی قیمت
گوشی موبایل هواوی Honor 7c
2/100/000
گوشی موبایل هواوی Y9 2019
2/850/000
گوشی موبایل هواوی Mate 10 Lite
2/900/000

راهنمای خرید گوشی موبایل با قیمت 3 میلیون

گوشی موبایل هواوی Honor 8x

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی موبایل هواوی آنر 8x یکی از گوشی هایی است که توسط برند هواوی huawei تولید و روانه ی بازار شده است. این گوشی دو سیم کارته در واقع به سری گوشی های آنر honor تعلق دارد. نمایشگر بزرگ 6.5 اینچی بزرگ بودن این گوشی را یادآوری می کند. کیفیت تصویر 2340 × 1080 پیکسل به همراه تراکم پیکسل 396 پیکسل بر هر اینچ تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا به معرض نمایش می گذارد. بر روی قاب پشتی گوشی موبایل هواوی 8x دوربینی با کیفیت 20 مگاپیکسل تعبیه شده است. این دوربین دوگانه بوده و در کنار سنسور 20 مگاپیکسلی، یک سنسور 2 مگاپیکسلی نیز خودنمایی می کند. سنسور 2 مگاپیکسلی برای عمق بخشیدن به تصویر به کار می رود. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 16 مگاپیگسلی است. این دوربین ها از امکانات و قابلیت هایی مانند فلش از نوع LED‌ و قابلیت تشخیص چهره و عکاسی پانوراما‌ و … پشتیبانی می کند. مجهز بودن به تراشه‌ی 64 بیتی های‌سیلیکون کایرین710 قدرت پردازشی گوشی موبایل آنر 8 ایکس را افزایش داده است. این تراشه به همراه حافظه ی رم 4 گیگابایت باعث شده تا در بین گوشی های آندرویدی بهترین سرعت و قدرت را داشته باشد. این مجموعه ی سخت افزاری با باتری 3750 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می شود. قیمت گوشی هواوی honor 8x در برابر این همه امکانات و قابلیت بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل هواوی Nova 3e

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – می دانید که شرکت هواوی huawei یکی از سازنده های معتبر و خوش نامی است که همواره کیفیت و قیمت مناسب را به عنوان شعار برتر شرکت خود قرار داده است. هواوی این بار از گوشی های هواوی سری نوا nova پرده برداری کرده است. گوشی هواوای نوا 3 ای یکی از گوشی های این سری خاص می باشد که برخی آن را کپی آیفون 10 می نامند. شاید هم درست است، هواوی گوشی های سری نوا را با کپی برداری از گوشی آیفون 10 تولید و طراحی نموده است. اما با تغییراتی در آن از آن یک گوشی متفاوت ساخته. نمایشگر این گوشی 5.8 اینچ می باشد و از کیفیت تصویر 1080 × 2280 پیکسل پشتیبانی می کند. تراکم پیکسلی در این گوشی برابر 435 پیکسل بر هر اینچ است. نمایشگر بدون حاشیه ی گوشی از بارزترین مشخصه ی ظاهری گوشی موبایل هواوی Nova 3e است. قاب جلویی تقریبا تمام و کمال متعلق به به نمایشگر می باشد. قاب جلویی و پشتی گوشی از شیشه ساخته شده اند و قاب باریک اطراف نمایشگر از آلومنیوم می باشد و برق خاصی به گوشی بخشیده است. در بخش دوربین گوشی موبایل هواوی Nova 3e شاهد دوربین دوگانه ی 16 و 2 مگاپیکسل هستیم. این دوربین با سنسور 16 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی می تواند تصاویری عمق دار و با کیفیت و واضح را ثبت کند. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 16 مگاپیکسلی می باشد که در مجموع از فناوری ها و قابلیت های مختلف مانند قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی پاناروما، فلش ال ای دی و فوکوس اتوماتیک و … بهره می برد. مجهز بودن به تراشه ی HiSilicon Kirin 659 و پردازنده ی 8 هسته ای قدرتمند از مهمترین ویژگی های سخت افزاری گوشی موبایل هواوی نوا 3e می باشد. حذف کلید خانه مهمترین تغییر گوشی موبایل هواوی Nova 3e است.

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل هواوی Nova 3i

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی موبایل هواوی Nova 3i از سری گوشی های سری نوا nova است که به برند خاص هواوی huawei تعلق دارد. مجهز بودن به نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی با کیفیت و وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیگسلی 409 پیکسل بر اینچ، پشتیبانی از 16 میلیون رنگ تصاویر و فیلم هایی با وضوح بالا را به رخ تصویر می کشد. مثل دیگر گوشی های سری نوا nova تمام قاب جلویی گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده است. تمام گوشی به صفحه نمایش اختصاص یافته است و البته لبه های باریک فلزی که مربوط به قاب اصلی گوشی است از جنس فلز براق است که در ترکیب با شیشه حس خاص بودن را القا می کند. پشتیبانی از فناوری تشخیص اثر انگشت از دیگر ویژگی های گوشی موبایل هواوی Nova 3i است، حسگر اثر انگشت می تواند با استفاده از فناوری خاصی خطوط اثر انگشت شما را شناسایی کند. قلب تپنده ی گوشی موبایل هواوی نوا 3i تراشه Hisilicon Kirin 710 است. این تراشه دارای پردازنده ی 8 هسته ای می باشد. قدرت پردازشی بالای تراشه در کنار رم 4 گیگابایتی نشان از عملکرد سریع و قدرت بالای سخت افزار گوشی موبایل هواوی Nova 3i دارد. در بخش دوربین هم چیزی کم و کسر نداریم،  دو دوربین که در یکی سنسور 16 مگاپیکسلی و در دیگری 2 مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌های سلفی نوا 3i هم به سنسور 24 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. در نهایت می توان به جرات گفت که قیمت گوشی هواوی نوا 3i بسیار مناسب است و همین باعث شده تا خرید nova 3i روز به روز بیشتر گردد.

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل هواوی Honor 9

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی هواوی مدل آنر 9 یکی دیگر از گوشی های بالارده و با کیفیتی است که توسط این برند خوش نام ساخته و منتشر شده است. گوشی موبایل آنر 9 honor 9 به سری آنر تعلق دارد و همین طراحی شکیل و زیبایی را برای گوشی موبایل هواوی آنر 9 به همراه داشته است. این گوشی دو سیم کارته بوده و از دو سیم کارت بصورت همزمان پشتیبانی می کند. هواوی برای این گوشی از تراشه ی اختصاصی خود HiSilicon Kirin 960 بهره گرفته است. این تراشه ی قدرتمند از پردازنده ی مرکزی 8 هسته ای تشکیل شده است. قدرت و سرعت لازم برای اجرای انواع کارها را دارد و دیگر مکث و تاخیر به هنگام اجرای برنامه های مختلف رخ نخواهد داد. شش گیگابایت رم در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری می‌تواند در بهبود عملکرد پردازنده نقش مهمی داشته باشد. نمایشگر این گوشی 5.15‌ اینچی است و از کیفیت تصویر و وضوح 1080×1920 پیکسل برخوردار می باشد.تراکم پیکسلی در این گوشی 428 پیکسل بر هر اینچ می باشد و به ازای هر اینچ 428 پیکسل جاسازی شده اند. بر روی قاب پشتی گوشی دو دوربین 12 و 20 مگاپیکسلی خودنمایی می کنند. این دوربین ها به فلش led مجهز هستند و از قابلیت ها و فناوری های متعددی پشتیبانی می کنند. از جمله ی این فناوری ها می توان به فوکوس اتوماتیک و قابلیت تشخیص چهره و قابلیت عکاسی پانوراما و اچ دی ار و … اشاره کرد. دوربین سفی گوشی هواوی 8 مگاپیکسل کیفیت دارد و از همان امکانات دوربین اصلی پشتیبانی می کند. قیمت گوشی هواوی honor 9 در مقایسه باکیفیت و امکاناتی که دارد بسیار مناسب است و ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل هواوی Mate 20 Lite

راهنمای خرید گوشی موبایل هواویگوشی موبایل هواوی mate 20 lite میت 20 لایت یکی از گوشی های بالارده و با امکاناتی است که توسط برند معتبر و خوش نام و نشان هواوی huawei ساخته و منتشر شده است. قیمت گوشی هواوی mate 20 lite با توجه به امکانات و مشخصات فنی که دارد بسیار مناسب است. گوشی هواوی میت 20 لایت از نمایشگر بزرگ 6.3 اینچی بهره می برد و از تراکم پیکسلی 538 پیکسل در اینچ برخوردار است. یعنی در هر اینچ از نمایشگر 538 پیکسل وجود دارد. دارای کیفیت تصویر 1080 در 2340 پیکسل می باشد. نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه در کنار لبه های براق قاب گوشی جلوه ای لوکس و مدرن به گوشی هواوی میت 20 لایت بخشیده اند. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند Hisilicon Kirin 710 به همراه پردازنده ی 8 هسته ای در کنار حافظه ی رم 6 گیگابایت، عملکردی سریع و روان را برای انجام کارهای مختلف با گوشی فراهم آورده است. از مزیت های اصلی این گوشی باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت می باشد و از فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. دوربین اصلی این گوشی دارای دو سنسور 20 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی از امکانات دوربین گوشی می توان به مواردی مانند فلاش دوگانه‌ی LED، تشخیص فاز و فوکوس خودکار لیزری، فوکوس لمسی، لنزهای لایکا، پانوراما و HDR و … اشاره کرد. همچنین این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم برداری با کیفیت فورکی با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی گوشی هواوی mate 20 lite دارای سنسور 24 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی می باشد. این گوشی از سیستم عامل اندروید و نسخه ی 8.1 اوریو پشتیبانی می کند. از حسگرهای به کار آمده در گوشی می توان به مواردی مانند حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، سنسور مجاورت و قطب‌نما اشاره کرد. قیمت گوشی موبایل هواوی میت 20 لایت mate 20 lite در فروشگاه اینترنتی هنارک بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل هواوی Mate 20 Pro

راهنمای خرید گوشی موبایل هواوی – گوشی موبایل هواوی mate 20 pro میت 20 پرو یکی از گوشی های بالارده و با امکاناتی است که توسط برند معتبر و خوش نام و نشان هواوی huawei ساخته و منتشر شده است. هواوی این گوشی بالارده را در اکتبر 2018 روانه ی بازار کرد. قیمت گوشی هواوی میت 20 پرو با توجه به امکانات و مشخصات فنی که دارد بسیار مناسب است. گوشی هواوی میت 20 پرو از نمایشگر بزرگ 6.39 اینچی بهره می برد و از تراکم پیکسلی 538 پیکسل در اینچ برخوردار است. یعنی در هر اینچ از نمایشگر 538 پیکسل وجود دارد. نسبت نمایشگر به بدنه 87.9% و تقریباً بیشتر سطح گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده است. نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه در کنار لبه های براق قاب گوشی جلوه ای لوکس و مدرن به گوشی هواوی میت 20 پرو بخشیده اند. بر روی قاب شیشه ای گوشی محافظی از جنس کورنینگ گوریلا گلس 5 کشیده شده است. این محافظ از گوشی در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند و مانع از خط و خراش برداشتن نمایشگر گوشی هواوی می شود. پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه ساخته شده و با فریم آلومنیومی اطراف گوشی را پوشانده شده است. گوشی هواوی میت 20 پرو دو سیم‌کارته ( سایز نانو ) است. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی همانطور که انتظار می رفت، سیستم عامل اندروید است و از نسخه ی 9 پای پشتیبانی می کند. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند Hisilicon Kirin 980 به همراه پردازنده ی 8 هسته ای (دو هسته‌ی 2.6 گیگاهرتزی Cortex-A76 و دو هسته‌ی 1.92 گیگاهرتزی Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55) در کنار حافظه ی رم 6 یا 8 گیگابایت، عملکردی سریع و روان را برای انجام کارهای مختلف با گوشی فراهم آورده است. از مزیت های اصلی این گوشی باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت می باشد و از فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. دوربین اصلی این گوشی دارای سه سنسور 40 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/1.8 و فاصله ی کانونی 27 میلی متری است، سنسور 20 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.2 و سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.4 می باشد. از امکانات دوربین گوشی می توان به مواردی مانند 3 برابر بزرگنمایی اپتیکال،  فلاش دوگانه‌ی LED، تشخیص فاز و فوکوس خودکار لیزری، فوکوس لمسی، لنزهای لایکا، پانوراما و HDR و … اشاره کرد. همچنین این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم برداری با کیفیت فورکی با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی گوشی هواوی mate 20 pro دارای سنسور 24 مگاپیکسلی است و دارای لنز عریض 26 میلی متری می باشد. این دوربین قابلیت ثبت تصویر با پیکسل های 1.4 میکرومتر را دارد. جک 3.5 میلی متری صدا در این گوشی حذف شده است و هواوی این گوشی بالارده را در رنگ های سبز، مشکی، آبی، صورتی، طلایی تولید و روانه ی بازار نموده است.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل هواوی P20 Lite

نام مدل گوشیمحدوده ی قیمت
گوشی موبایل هواوی Honor 8x
3/050/000
گوشی موبایل هواوی Nova 3e3/275/000
گوشی موبایل هواوی Nova 3i3/440/000
گوشی موبایل هواوی Honor 9
3/500/000
گوشی موبایل هواوی P20 Lite3/260/000
گوشی موبایل هواوی Mate 20 Lite
3/230/000
گوشی موبایل هواوی Mate 20 Pro
7/650/000
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها