راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ

0
514
راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – با اینکه مسائل متعددی بر بازار موبایل ایران تاثیر گذاشته است و با توجه به افزایش روز افزون نرخ دلار و طرح رجیستری انتظار داریم که روز به روز قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار افزایش یابد. افزایش قیمت گوشی های هوشمند باعث شده میزان خرید و فروش گوشی های موبایل کاهش یابد و کمتر کسی از پس پرداخت هزینه های هنگفت خرید گوشی بربیاید. از این رو گوشی های دست و دوم و گوشی های استوک طرفداران زیادی پیدا کرده اند. این مسائل گزینه های انتخابی خریداران را محدودتر کرده اند؛ با این حال باز هم می توان در بین گوشی های مختلف موجود در بازار، گوشی هایی نسبتا خوش قیمت و نسبتا با کیفیت پیدا کرد. در این راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ قصد داریم سفری به دنیای گوشی های خوش قیمت سامسونگ داشته باشیم و چند گوشی با کیفیت را با قیمت مناسب به شما معرفی نماییم.با اینکه خرید گوشی موبایل سامسونگ امری دوست داشتنی و بسیار لذتبخش است؛ اما اگر به هر دلیلی به گوشی مورد نظرتان نرسید، یقنا احساس ناخوشایندی از خرید خواهید داشت.

از میان سازنده های مطرح دنیا در زمینه ی ساخت انواع کالای دیجیتال و انواع لپ تاپ و گوشی و … می توان با جرات برند سامسونگ را به عنوان برندی خوش نام و نشان معرفی نمود. سامسونگ SAMSUNG برندی پیشتاز در عرصه ی نوآوری و خلاقیت است که با بهره گیری از فناوری های روز دنیا توانست  ، محصولاتی با کیفیت و ایده آل را روانه ی بازار کند. سامسونگ با تسخیر بازار جهانی قصد دارد سهم بسزایی از فروش را از آن خود کند و به راستی در این کار هم موفق بوده است. شاخه ی گوشی موبایل سامسونگ شامل مجموعه ی گسترده ای از موبایل های سامسونگ با امکانات و قیمت متفاوت می شود، خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه ی خود یکی از انواع گوشی های سامسونگ را انتخاب کنید. این مجموعه ی گسترده شامل جدیدترین گوشی سامسونگ 2018 ،بهترین گوشی تا یک میلیون ،بهترین گوشی تا 2 میلیون ، بهترین گوشی تا 3 میلیون و بهترین گوشی تا 4 میلیون و بهترین گوشی تا 5 میلیون و …می شود. در ادامه ی راهنمای خرید گوشی موبایل، شما با بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب آشنا خواهید شد.

 

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ با قیمت 1 تا 2 میلیون تومان

 

گوشی موبایل سامسونگ GALAXY J2 PRO 2018

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – سال 2018 برای سامسونگ سال پرباری بود، سالی کخ گذشت سامسونگ SAMSUNG توانست گوشی های زیادی اعم از گوشی های پایین رده و میان رده و بالارده را تولین و منتشر کند تا بتوان سطح وسیعی از بازار را از آن خود کند. در این میان لازم دانستیم که گوشی های با قیمت بین 1 تا 3 میلیون را که نسبتا قیمت مناسب تری دارند و از کیفیت خوبی برخوردار می باشند به شما معرفی کنیم. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J2 pro یکی از میان رده های سامسونگ است. که از نمایشگری با کیفیت و پردازنده ی قدرتمند و باتری با ظرفیت بالا بهره می برد. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G و یک باتری غیر قابل تعویض 2600 میلی آمپرساعت که انرژی لازم برای گوشی را فراهم می کند ، از جمله مشخصات بارز این گوشی خوش قیمت می باشند. گوشی موبایل گلکسی جی2 پرو دارای نمایشگری در اندازه ی 5.0 اینچ می باشد، این نمایشگر از فناوری سوپرآمولد پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر مناسبی دارد. مجهز بودن به پردازنده ی قدرتمند 4 هسته ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز در کنار تراشه ی قدرتمند کوالکام اسپندراگون 425 سرعت و دقت لازم برای انجام بازی های سنگین و کارهای روزمره را فراهم می کند. این تراشه ی قدرتمند در کنار رم 1.5 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت و از این گوشی میان رده ی خوش قیمت یک میلیون تومانی گوشی قدرتمند و با کیفیت ساخته است. پشتیبانی از شبکه های GSM / HSPA / LTE و قابلیت بلوتوث و وای فای و … از راه های ارتباطی تعبیه شده برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 2 پرو می باشند. این راه های ارتباطی برقراری ارتباط برای گوشی سامسونگ را آسان نموده اند. باتری به کار رفته در این گوشی، باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض بوده که دارای ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت می باشد. دوربین این گوشی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند، این سنسور دارای دریچه ی دیافراگم F/2.2 می باشد و با پشتیبانی از قابلیت هایی مانند فلش ال ای دی و فوکوس لمسی و قابلیت تشخیص چهره و .. تصاویری با کیفیت را به ثبت می رساند. برای نصب نرم افزارهای به روز بر روی این گوشی، سامسونگ از سیستم عامل اندروید نسخه ی ارویو 8.1 بهره گرفته است. بدنه ی با کیفیت پلاستیکی و محافظ پرونینگ گوریلا گلس، وزن 154 گرمی و ابعاد 143.4 در 72.1 در 8.9 میلی‌متری از مشخصه های بارز ظاهری گوشی Galaxy J2 pro هستند. این گوشی در دسته ی بهترین گوشی سامسونگ تا یک میلیون 2018 قرار می گیرد.

 

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل سامسونگ GALAXY J2 CORE

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J2 core یکی از گوشی های سامسونگ است که در سال 2018 تولید شده است. این گوشی خوش قیمت با امکانات و کیفیت خوبی که دارد توانسته نیاز اکثر کاربران را رفع کند و همین باعث شده تا به بهترین گوشی سامسونگ تا یک میلیون 2018 تبدیل گردد. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J2 core دارای نمایشگر 5.0 اینچی از نوع لمسی خازنی است. این نمایشگر قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد و با تراکم پیکسلی 220 پیکسل بر اینچ می تواند تصاویری با کیفیت و واضح را به معرض نمایش بگذارد. سامسونگ برای این گوشی نیز از تراشه ی Exynos 7570 استفاده کرده است. این تراشه دارای پردازنده ی اصلی 4 هسته ای بوده که اتفاقا سرعت و فرکانس پردازنده ی مرکزی 1.4 گیگاهرتز می باشد. در کنار این تراشه ی قدرتمند حافظه ی رم 1 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی می توانند انجام انواع کارهای سنگین و بازی ها و … را برای این گوشی خوش قیمت سامسونگ راحت کنند. دوربین اصلی گوشی گلکسی جی 2 کور از رزولوشن 8 مگاپیکسل پشتیبانی می کند و دارای دهانه ی دیافراگم f/2.2 می باشد. این دوربین از قابلیت هایی نظیر فلش led و قابلیت hdr و عکاسی پاناروما پشتیبانی می کند. قابلیت فیلم برداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه با کیفیت 1080p را دارد. برای اینکه بتوانید نرم افزارهای به روز را بر روی این گوشی نصب کنید، سامسونگ از سیستم عامل اندروید نسخه ی ارویو 8.1 بهره گرفته است.  پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ی 4G و یک باتری غیر قابل تعویض 2600 میلی آمپرساعت انرژی لازم برای گوشی را فراهم می کند. باتری به کار رفته در گوشی گلکسی جی 2 کور باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بوده که دارای ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت می باشد. با این تفاسیر می توان گفت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J2 core در دسته ی بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب قرار می گیرد.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – گوشی موبایل سامسونگ گلکسی galaxy j3 pro یکی از گوشی های میان رده ای است که توسط سامسونگ samsung تولید شده است. گوشی گلکسی J3 Pro با بدنه ای فلزی و پلاستیکی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. صفحه نمایش گوشی 5 اینچی است و از قابلیت ها و فناوری هایی نظیر نمایش 16 میلیون رنگ، قابلیت دریافت 5 لمس همزمان، رزولوشن 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل در هر اینچ و فناوری lcd از ویژگی های به کار رفته در گوشی گلکسی جی 3 پرو است. از مشخصات سخت افزاری گوشی موبایل سامسونگ جی 3 پرو می توان به مواردی مانند تراشه ی Quad-core Cortex-A53 اشاره کرد، این تراشه دارای پردازنده ی 4 هسته ای می باشد. پردازنده ی گرفیکی این گوشی Mali-T720 است و انجام انواع بازی های سنگین و کارهای روزمره را برای کاربران راحت کرده است. این ویژگی ها در کنار حافظه ی رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی قدرت و سرعت لازم را در اختیار گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 3 گذاشته است. دوربین به کار رفته در این گوشی دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است و از فلش ال ای دی LED و قابلیت تشخیص چهره، قابلیت HDR و عکاسی پاناروما و … پشتیبانی می کند. این دوربین با کیفیتی که دارد می تواند عکس هایی واقعی و زنده را ثبت کند. قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی و سرعت 30 فریم بر ثانیه از دیگر ویژگی های گوشی موبایل سامسونگ galaxy j3 pro هستند که باعث شده اند در لیست بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب قرار گیرد. این گوشی موبایل با توجه به این امکاناتی که دارد و قیمت مناسبش ارزش خرید بالایی دارد.

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J7

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – با محبوبیت این گوشی سامسونگ در سال 2017 گوشی موبایل j7 را نیز عرضه کرد که به امکانات پیشرفته تری مجهز شده است. این گوشی موبایل در حال حاضر یکی از خوش فروش ترین گوشی های سامسونگ است که می توان ان را با قیمت خیلی مناسب از فروشگاه اینترنتی هنارک خریداری نمود. گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J7 با بدنه ی پلاستیکی ساخته شده که بسیار مقاوم است و از ظاهری شیک و زیبا برخوردارست. صفحه نمایش به کار رفته در گوشی موبایل گلکسی جی 7 اندازه ای معادل 5.5 اینچی را داراست و تصاویر را با استفاده از کیفیت اچ دی در فناوری سوپر آمولد  Super AMOLED ،به نمایش می گذارد. این گوشی سامسونگ به پردازنده هشت هسته ای مجهز شده که با وجود ان در یک چشم بر هم زدن می توان داده ها را به اجرا در اورد. یکی از مهمترین نکات در زمینه ی گوشی موبایل نوع باتری ان است که سامسونگ برای گوشی موبایل Galaxy J7 از باتری بسیار قدرتمند بهره برده که دارای 3000 میلی امپر می باشد و با وجود ان می توان مدت زمان زیادی را با گوشی هوشمند خود کار کرد. با وجود پشتیبانی از شبکه ی 4G می توان به اینترنت پر سرعت دسترسی داشت و در کمترین زمان داده های انلاین را در دسترس داشت. حافظه ی داخلی این گوشی موبایل برابر 16 گیگابایت است که می توان حجم بالایی از داده ها را بر روی ان ذخیره کرد. گوشی موبایل سامسونگ J7  از رابط کاربری ساده و روان اندروید بهره می برد که امکانات بیشماری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. گوشی سامسونگ گلکسی Galaxy J7 از دو دوربین اصلی و سلفی برخوردارست که دوربین سلفی ان دارای 5 مگاپیکسل و دوربین اصلی ان دارای 13 مگاپیکسل می باشد. برای به ثبت رساندن عکس های با کیفیت و زیبا در این دوربین از فلش led استفاده شده که به موجب ان عکس های طبیعی و زیبا ثبت خواهند شد. این گوشی موبایل بسیار خوش دست می باشد و از وزن کمی برخوردارست.

خرید محصول از هنارک

مدل گوشی سامسونگمحدوده ی قیمت
گوشی موبایل سامسونگ GALAXY J2 PRO 20181/300/000
گوشی موبایل سامسونگ GALAXY J2 CORE1/750/000
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro1/600/000
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J71/850/000

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ با قیمت 2 تا 3 میلیون تومان

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J6

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – سامسونگ در سال گذشته گوشی های سری جی j را معرفی و روانه ی بازار کرد. اما امسال با کمی تغییر در طراحی و کیفیت این گوشی ها جان تازه ای به گوشی های سری جی و گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 6 داده است. گوشی گلکسی جی 6 سامسونگ ( Galaxy J6 ) از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خاصی برخوردار است و قیمت مناسبی هم دارد، که در اینجا امکان خرید اینترنتی آن فراهم شده است. گوشی گلکسی جی 6 دارای ابعادی برابر 149.3 در 70.2 در 8.2 میلی‌متر و وزن 154 گرمی می باشد. صفحه نمایش این گوشی 5.6 اینچی آن با تراکم پیکسلی برابر 294 پیکسل در اینچ، از فناوری سوپر آمولد نیز پشتیبانی می کند. نوع نمایشگر گوشی گلکسی جی 6 سامسونگ اولد OLED بوده و کیفیت بالایی دارد، همچنین این صفحه نمایش از فناوری مالتی تاچ هم پشتیبانی می کند و قابلیت دریافت همزمان 10 لمس را دارد و می تواند بطور همزمان 10 لمس را تشخیص دهد و می تواند 16 میلیون رنگ را نمایش دهد. کیفیت تصویر گوشی گلکسی جی 6 برابر 720 در 1480 پیکسل می باشد. پردازنده ی به کار رفته در گوشی سامسونگ گلکسی J6 دارای تراشه ی اگزینوس 7870 از نوع 64 بیتی می باشد. این پردازنده می تواند اطلاعات را با سرعت و فرکانس 1.6 گیگاهرتز پردازش کند. گلکسی J6 دارای حافظه ی داخلی 32 گیگابایت و حافظه ی رم 3 گیگابایت می باشد، فضای ذخیره سازی را می توان بوسیله ی شیار میکرو اس دی تا 256 گیگابایت افزایش داد. دوربین اصلی گوشی گلکسی جی شش 13 مگاپیکسل کیفیت دارد و به فلش LED مجهز شده است. دریچه ی دیافراگم این گوشی f/1.9 است و می تواند در تاریکی هم تصاویری روشن و پر نور را ثبت کند. به کمک این دوربین می‌توان با سرعت 30 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 1080×1920 تصویربرداری کرد. قابلیت هایی مانند برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, پاناروما, HDR و فوکوس خودکار و … از جمله ویژگی های دوربین اصلی گوشی گلکسی جی 6 می باشند. دوربین سلفی نیز دارای کیفیت 8 مگاپیکسلی می باشد و همانند دوربین اصلی از فلش ال ای دی و فوکوس خودکار پشتیبانی می کند. بدون شک می توان گوشی موبایل گلکسی جی 6 را در دسته ی بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب قرار داد ،این گوشی در بازه ی قیمتی 2 تا 3 میلیون تومان است و در دسته ی بهترین گوشی های تا 3 میلیون تومان قرار می گیرد.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J6 Plus

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – گوشی گلکسی جی 6 سامسونگ پلاس ( Galaxy J6 plus ) یکی از گوشی های با کیفیت و قدرتمند سامسونگ است. این گوشی میان رده دارای نمایشگری با اندازه ی 5.6 اینچی می باشد و در ساخت آن از فناوری سوپرآمولد بهره گرفته شده است. تراکم پیکسلی نمایشگر گوشی گلکسی J6 PLUS برابر 294 پیکسل در هر اینچ بوده و به ازای هر اینچ از این نمایشگر 294 پیکسل داریم. صفحه نمایش گوشی گلکسی جی 6 پلاس قابلیت دریافت همزمان 10 لمس را دارد و از تعداد 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند. کیفیت تصویر گوشی گلکسی جی 6 پلاس 720 در 1480 پیکسل است، این کیفیت می تواند تصاویری با کیفیت و وضوح و روشنایی قابل قبولی را به رخ تصویر بکشد. سامسونگ برای گوشی گلکسی جی شش پلاس از دوربین دوگانه بهره گرفته است. این دوربین دوگانه سنسوری 13 مگاپیکسلی دارد. این سنسور به فلش LED مجهز شده و می تواند حتی در شرایط کم نور و تاریک نیز تصاویری با کیفیت و با میزان روشنایی قابل قبول ثبت کند. همچنین این دوربین قابلیت فیلمبرداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت فول اچ دی را دارد. سنسور دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است و به قابلیت ها و امکاناتی مانند فوکوس اتوماتیک و فلش ال ای دی مجهز شده است. سخت افزار گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 PLUS از تراشه ی اسپندراکون 425 پشتیبانی می کند. این تراشه به پردازنده ی مرکزی 4 هسته ای Cortex-A53 با سرعت و فرکانس 1.4 گیگاهرتزی مجهز شده است. این پردازنده ی مرکزی در کنار حافظه ی رم 3 گیگابایتی  حافظه ی داخلی 32 گیگابایت سرعت و دقت لازم برای انجام و اجرای بازی های سنگین و کارهای سنگین روزانه را فراهم می آورد. در نهایت می توان گوشی موبایل سامیونگ را در ردیف بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب قرار داد.

خرید محصول از هنارک

 

 

 گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – گوشی سامسونگ گلکسی ای 6 GALAXY A6 از گوشی های سری A سامسونگ است. این گوشی نسخه ی کوچکتر گوشی گلکسی A6 PLUS است و دارای نمایشگری به اندازه ی 5.6 اینچ است. این نمایشگر بزرگ تمام قاب جلویی گوشی را فرا گرفته است، نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی برابر 75% است که تقریبا تمام صفحه را در بر گفته است. کیفیت تصویر گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6 اچ دی پلاس است و دارای رزولوشن 720×1480 پیکسل می باشد. این کیفیت می تواند دل اکثر کاربران را برباید و تصاویری واضح و خیره کننده را به معرض نمایش بگذارد. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند اگزینوس Exynos 7870 به همراه پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت و فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز قدرت و سرعت لازم برای اجرای بسیاری از بازی ها و کارهای سنگین را به ارمغان آورده است. این تراشه ی قدرتمند با توجه به حافظه ی رم 3 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 32 گیگ عملکرد روان و راحتی را برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی ای 6به همراه خواهد داشت. دوربین گوشی ای 6 دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است،  دریچه ی دیافراگم این دوربین F/1.7 است و می تواند حتی در کم نورترین شرایط هم عکس هایی روشن و واضح را ثبت کند. مجهز بودن به فلش ال ای دی و فوکوس اتوماتیک و قابلیت تشخیص چهره و … از امکانات دوربین گوشی گلکسی ای 6 هستند که از این گوشی یک دوربین عکاسی ساخته اند. باتری گوشی گلکسی ای 6 باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی بود، که دارای ظرفیت 3000 میلی آمپرساعت می باشد. گوشی سامسونگ گلکسی ای A600 دارای حسگر اثر انگشت بر روی قاب پشتی گوشی است که ایمنی اطلاعات شخصی شما را افزایش می دهد.

خرید محصول از هنارک

مدل گوشی سامسونگمحدوده ی قیمت
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J6
2/100/000
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J6 Plus
2/450/000
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A6
2/840/000

 

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ با مناسب ترین قیمت

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S8

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – گوشی گلکسی اس 8 ( Samsung Galaxy S8 ) دو سیم کارته و دارای دو شیار سیم کارت سایز نانو می باشد. نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ اس 8 برابر  5.8 اینچ می باشد و نوع نمایشگر اولد oled است و از فناوری سوپر آمولد پشتیبانی می کند.  تراشه ی به کار رفته در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s8  8 هسته ای است و از دو پردازنده ی 4 هسته ای تشکیل شده است. پردازنده ی گوی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس از نوع 64 بیت است  دارای فرکانس 2.3 گیگاهرتز + 1.7 گیگاهرتز است. نوع باتری به کار رفته در گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 باتری لیتیوم یونی می باشد که ظرفیتش برابر 3000 میلی آمپر است و قابلیت تعویض ندارد. همچنین از قابلیت شارژ سریع و شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می کند. دوربین این گوشی دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است و از قابلیت هایی مانند فوکوس خودکار و قابلیت HDR و قابلیت تشخیص چهره و تشخیص لبخند و … پشتیبانی می کند. دوربین سلفی نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است و از همان امکانات و قابلیت ها پشتیبانی می کند. در نهایت می توان گفت که گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S8 یکی از گوشی های بالارده ای است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S8 Plus

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ 6.2 اینچی است و نوع نمایشگر اولد oled است و از فناوری سوپر آمولد پشتیبانی می کند. اگر بخواهیم مشخصات فنی گوشی گلکسی اس 8 پلاس را بررسی کنیم می توانیم به مشخصات بارز و ویژه ی آن مانند دو سیم کارته بودن، نمایشگر خمیده و کشیده ی 6.2 اینچی، ترکیب شیشه و فلز برای قاب گوشی، پردازنده ی قدرتمند Exynos 8895 Octa، دو پردازنده ی 4 هسته ای مرکزی و پردازنده ی گرافیکی Mali-G71 MP20، حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و حافظه ی رم 4 گیگابایت و قابلیت ارتقای میزان حافظه با استفاده از اسلات کارت به میزان 256 گیگابایت، باتری لیتیوم یون با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت،  قابلیت شارژ بی سیم و شارژ سریع،  دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سیستم عامل آندروید نسخه ی 7 نوقا، محافظ شیشه ای گوریلا گلس 5، شبکه های ارتباطی 2G ؛ 3G ؛ 4G، نمایشگر همیشه روشن و قابلیت دریافت همزمان 10 لمس، لمس سه بعدی و …اشاره کنیم. این همه فناوری و قابلیت به همراه مجموعه ی دیگری بخشی از قابلیت های گوشی سامسونگ s8 پلاس هستند. قیمت گوشی اس 8 پلاس s8 پلاس در برابر امکانات بالارده اش بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S9

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s9  دارای طراحی زیبا و خیره کننده ای است که دل هر خریداری را می رباید. نمایشگر گوشی s9 برابر 5.8 اینچ است و از رزولوشن QHD+ و کیفیت تصویر 2960×1440 پیسکل پشتیبانی می کند. فناوری سوپرآمولد Super AMOLED و به کارگیری فناوری اولد oled تصاویری شفاف و با کیفیت را به معرض نمایش می گذارد. محافظ شیشه ای گوریلا گلس 5 از قاب جلو و پشت گوشی در برابر ضربات احتمالی محافظت می کند و از خط و خراش برداشتن گوشی جلوگیری می نماید. همچنین برخورداری از گواهی IP68 باعث می شود تا گوشی در برابر آب و گرد و غبار تا عمق 1.5 متری و به مدت 30 دقیقه محافظت کند. ترکیب فلز آلومنیوم و شیشه جلوه ی زیبا و دوست داشتنی به گوشی بخشیده است. صفحه نمایش بدون حاشیه تمام قاب جلویی گوشی را پوشانده است و تقریبا از نگاه روبرو می توان گفت که با یک نمایشگر 5.8 اینچی روبرو هستیم نه یک گوشی.مجهز بودن به تراشه ی اگزینوس Exynos 9810 و 4 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و پردازنده ی هشت هسته ای گوشی گلکسی اس 9 galaxy s9 را برای انجام بازی های سنگین و قدرتمند آماده می کند. کارت حافظه ی  micro sd 0 ( استفاده از شیار دوم سیم‌کارت) نیز تا 400 گیگابایت حافظه ی جانبی را افزایش می دهد. برای اینکه از دیگر مشخصات و ویژگی ها گوشی موبایل گلکسی اس 9 با خبر شوید، پیشنهاد می دهیم که به صفحه ی اصلی محصول سر بزنید.

خرید محصول از هنارک

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S9 Plus

راهنمای خرید گوشی موبایل سامسونگ – گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s9 plus از گوشی های با کیفیت و خوش تراش سامسونگ که برعکس گوشی های خوش قیمت دارای قیمت بالاتری است. نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ اس 9 پلاس 6.2 اینچی است و از کیفیت تصویر QHD+ بهره می برد. این کیفیت تصویر می تواند تصاویری با رزولوشن 2960×1440 پیسکل را به معرض نمایش بگذارد. فناوری به کار رفته در ساخت نمایشگر گوشی گلکسی اس 9 پلاس سوپرآمولد بوده و پنل آن هم از نوع اولد OLED است. ترکیب این همه فناوری و امکانات و قابلیت با هم یقینا تصویری بی نهایت با کیفیت و فوق العاده را به معرض نمایش خواهد گذاشت. همچنین گوشی گلکسی اس 9 پلاس از گواهی IP68 نیز پشتیبانی می کند. این استاندارد از گوشی در برابر ذرات گرد و غبار و آب تا عمق 1.5 متر محافظت می کند. چیپست قدرتمند تراشه ی اگزینوس Exynos 9810 از پردازنده ی هشت هسته ای تشکیل شده است. این تراشه ی قدرتمند به همراه حافظه ی رم 6 گیگابایت و حافظه ی داخلی 64 گیگ حرکتی روان و سریع را برای گوشی گلکسی اس 9 پلاس به ارمغان آورده است. دوربین اصلی این گوشی از دو سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز به فلش ال ای دی led و فوکوس خودکار تشکیل شده است. با توجه به دریچه ی دیافراگم f/1.5-2.4 می توان انتظار ثبت تصاویری با روشنایی خوب را دارد. دوربین سلفی نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد و قابلیت عکاسی hdr و قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه، قابلیت قابلیت تشخیص چهره، قابلیت عکاسی پانوراما، فناوری فوکوس اتوماتیک، مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر، مجهز به زوم اپتیکال تا 2 برابر و قابلیت فیلمبرداری HDR و … می باشد.

خرید محصول از هنارک

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها