راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون

0
471
راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – این روزها خرید گوشی موبایل برای کاربران و خریداران کاری سخت و البته دوست داشتنی است؛ اما خریدارن نسبت به انتخاب برند و مدل گوشی کمی دو دل بوده و تردید دارند که آیا از بین گوشی های آندرویدی و یا گوشی آیفون کدام یک را انتخاب کنند. با این فرض که به سوال اولشان پاسخ داده شد و از بین گوشی های اندرویدی و گوشی موبایل اپل یکی از انتخاب کردند؛ اما باز هم مشکل به همان قوت خود باقی است. اگر گوشی اندرویدی انتخاب کنند، کدام برند از گوشی های اندرویدی را انتخاب کنند، سونی، ال جی، سامسونگ، هواوی و …اگر گوشی موبایل آیفون را انتخاب کردند، کدام موبایل ایفون را بخرند. ما قصد داریم در دو موضوع جداگانه، راهنمای خرید گوشی های اندرویدی و راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون را بنویسیم. برای خریدارانی که قصد خرید گوشی آیفون را دارند، در راهنمای خرید گوشی موبایل ایفون با ما باشید. می دانید که گوشی موبایل آیفون به عنوان یکی از موفق ترین و بهترین گوشی های موبایل دنیا مطرح و شناخته شده است. ترکیب ویژگی ها و ملاک های مهم در خرید گوشی نظیر کیفیت ساخت بالا، طراحی شکیل و لوکس، پلتفرم نرم افزاری اختصاصی، سخت افزار قدرتمند و …باعث شده تا گوشی های موبایل آیفون به گوشی های همه چیز تمام و همه فن حریف بازار تبدیل شوند. در ادامه ی راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون با سایر مشخصات و ویژگی گوشی های آیفون آشنا خواهیم شد.

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون

 

پیشرفت سریع تکنولوژی همزمان با حرکت عقربه های ساعت روندی رو به جلو غیر قابل بازگشت داشته است. تلفن های هوشمند روز به روز به امکاناتی پیشرفته تر مجهز می گردند. با نگاهی به سیر تکامل و روند گوشی های موبایل هوشمند این واقعیت را می توان درک کرد که امروزه حتی گوشی های پایین رده و گوشی های میان رده نیز از مشخصات سخت افزاری قدرتمندی برخوردارند. به طوری که تا چند سال قبل این مشخصات را تنها در لیست ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی های بالارده و پرچمدار می توان مشاهده نمود. از آنجایی که قیمت گوشی موبایل، ملاکی مهم در خرید گوشی محسوب می شود و جزو اولین ملاک های خرید می باشد، از این رو اکثر کاربران قدرت مالی خرید گوشی های پرچمدار ندارند و ترجیح می دهند از بین گوشی های میان رده یکی را انتخاب کنند. نکات مهم هنگام خرید گوشی موبایل آیفون را با هم در راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون می خوانیم.

پک اصلی گوشی موبایل آیفون

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – می دانید که هر شرکت و سازنده ای به هنگام تولید محصولات، از بسته بندی خاص خود استفاده می کند. شرکت اپل نیز مانند یک ابر شرکت در زمینه ی تولید موبایل ، دارای بسته بندی خاص خود می باشد. گوشی موبایل آیفون به همراه مجموعه ی همراهش و متعلقاتش داخل پک اصلی گوشی موبایل آیفون قرار می گیرند. جعبه ی گوشی موبایل بادی حتما توسط یک شیرینگ نایلونی محافظت شده باشد، این شیرینگ نایلونی نباید باز شده باشد و باید از پلمپ بودن پک اصلی اطمینان حاصل کرد. اگر می خواهید گوشی آیفون تازه و نو بخرید حتما مطمئن شوید که این گوشی از قبل فعال نشده باشد. شرکت اپل با استفاده از شماره سریال گوشی های آیفون مدت زمان یکساله ی گارانتی گوشی را در نظر می گیرد. به طوری که به محض اینکه گوشی فعال شده و روشن گردد، زمان یکساله ی اعتبار و گارانتی گوشی نیز در نظر گرفته می شود.

نمایشگر گوشی موبایل

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – با اینکه این روزها کمتر شاهد تولید گوشی هایی با اندازه ی نمایشگر کوچک هستیم، اما باز هم می توان در بازار وجود گوشی های کوچک را لمس کرد. گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ نیاز کاربران بود و همین نیاز سازندگان را هم مجبور ساخت تا به تولید گوشی هایی با سایز نمایشگر بزرگ روی آورند. با اینکه سامسونگ جزو اولین تولید کننده هایی بود که به تولید نمایشگرهای بزرگ مشهور شد؛ اما امروزه همه ی سازنده ها تولید نمایشگر بزرگ را به یک عادت تبدیل نموده اند. آیفون نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگر به نیاز کاربران بی توجه باشد، قطعا از بازار دنیا عقب خواهد ماند. تولید گوشی هایی با نمایشگر 4 اینچی از ویژگی های گوشی موبایل آیفون بود که خوشبختانه متناسب با نیاز جامعه و در جهت رقابت با سازنده های دیگر، مجبور شد گوشی موبایل آیفون پلاس را با نمایشگر های بزرگ معرفی نماید. درست است که گوشی های آندرویدی از نظر سایز نمایشگر تنوع بسیار بیشتری دارند؛ اما گوشی آیفون از چنین تنوعی محرومند. البته گوشی های مختتلف آیفون نیز اندازه های مختلف و متنوعی دارند، که خریداران می توانند متناسب با نیاز و البته توان مالی خود گوشی مورد نظرشان را انتخاب خریداری کنند. گوشی پرچمدار اپل آیفون XS MAX دارای نمایشگر 6.5 اینچی است، گوشی ایفون XR هم نمایشگری 6.1 اینچی دارد، همچنین گوشی آیفون XS با نمایشگر 5.8 اینچی مجهز شده است. این سه مدل گوشی پرچمدار و بالارده ی اپل دارای نمایشگر بزرگ از نوع Super AMOLED می باشند تا کیفیت و دقت بالایی برای نمایش دادن تصاویر و فیلم به ارمغان بیاورند. در ادامه ی راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون انواع گوشی های موبایل در اندازه ها و سایزهای مختلف را ارائه کرده ایم.

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون

سخت افزار و نرم افزار گوشی آیفون

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – گوشی موبایل آیفون به گوشی هایی سر سخت و قدرتمند شهرت دارند و به عنوان گوشی های قدرتمند بازار شناخته می شوند. با اینکه گوشی های آندرویدی مزایای خاص خود را دارند اما از نظر سخت افزاری گوشی موبایل آیفون حرفی برای گفتنی باقی نگذاشته است و همواره برتری گوشی های هوشمند از نظر قدرت و سرعت عمل می توان مشاهده نمود. اپل در گوشی های پرچمدار و جدیدش مانند گوشی موبایل آیفون XS MAX و گوشی موبایل آیفون XS از حافظه ی رم 4 گیگابایتی بهره می برد، که این میزان حافظه برای گوشی های آیفون عملکرد فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت در حالی که گوشی های اندرویدی با میزان حافظه ی 6 یا 8 گیگابایت نیز به پای گوشی های آیفون نمی رسند. حافظه ی داخلی گوشی های آیفون معمولا 64 گیگ یا 256 یا 512 گیگابایت است و امکان پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را برای گوشی هایش در نظر نگرفته است و گوشی های پرچمدارش فاقد درگاه حاظه هستند. از جمله تفاوت های اصلی مابین گوشی های اندرویدی و گوشی های آیفون مربوط به سیستم عامل آنها می باشد. گوشی های آندرویدی دارای سیستم عامل اندروید هستند و گوشی های آیفون از سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی IOS بهره می برند. این سیستم عامل و پلتفرم بصورت اختصاصی برای گوشی های موبایل آیفون طراحی شده است و هیچ سازنده ی دیگری اجازه ی استفاده از آن را ندارد. این سیستم عامل بصورت اختصاصی برای آیفون ها و آیپدها ی اپل بهینه سازی می شود و به محض به روز رسانی می توان آن را بر روی گوشی های آیفون پیاده کرد.

گوشی موبایل آیفون iPhone XS Max

گوشی موبایل آیفون xs max

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – گوشی موبایل آیفون مدل iPhone XS Max یکی از گوشی های موبایل اپل است که در رده ی گوشی های بالارده قرار دارد. در ادامه ی نقد و بررسی گوشی آیفون xs max شما را با مشخصات و ویژگی های این گوشی پرچمدار آشنا می کنیم. این گوشی آیفون از نمایشگر اولد به همراه فناوری پیشرفته ی سوپر رتینا بهره می برد، ترکیب این دو فناوری کیفیت تصاویر نمایش داده شده را به اوج می رساند. اندازه ی نمایشگر این گوشی موبایل 6.5 اینچ است و از تراکم پیکسلی 458 پیکسل در هر اینچ برخوردار است. این تراکم پیکسلی برای این اندازه ی نمایشگر می تواند کیفیت و وضوح و روشنایی تصویر را ارتقا دهد. این نمایشگر گوشی موبایل آیفون ایکس اس مکس دارای رزولوشن 2436 × 1125پیکسل می باشد و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند. آیفون برای این گوشی بالارده از فناوری ها و امکانات متنوع بهره گرفته است، از جمله ی این امکانات می توان به فناوری Wide Color Gamut جهت نمایش دادن طیف رنگی گسترده تر، فناوری True-Ton جهت متعادل سازی میزان نور و روشنایی صفحه متناسب با نور محیط و تراز سفیدی نور و سایر فناوری های دیگر اشاره کرد.

خرید محصول از هنارک

مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند Apple A12 Bionic  از ویژگی های گوشی اپل iPhone XS Max است، تراشه ی گوشی در واقع قلب تپنده ی گوشی موبایل است و مهم ترین بخش می باشد. این تراشه به یک پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت و فرکانس 2.5 گیگاهرتز مجهز شده است. چرا که این پردازنده قدرت و سرعت لازم برای اجرای انواع بازی ها و برنامه های سنگین را دارد و در حین انجام بازی های سنگین نیز حرکتی روان و سریع را برای کاربران به ارمغان می آورد. در کنار این تراشه ی قدرتمند وجود حافظه ی رم 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 512 یا 256 یا 64 گیگابایت نشان از قدرت و سرعت و دقت عمل بالای گوشی موبایل آیفون ایکس اس مکس دارد. دوربین دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسل با فناوری ها و امکانات مختلف مانند فلش چهارتایی Quad LED، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.4 میکرومتر، فناوری فوکوس اتوماتیک و لرزشگیر اپتیکال و … ثبت تصویر با کیفیت را به راحتی آب خوردن کرده است. در نهایت شما می تواندی گوشی موبایل آیفون iPhone XS Max را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی هنارک خریداری کنید.

گوشی موبایل آیفون iPhone Xs

گوشی موبایل اپل Iphone Xs

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – گوشی موبایل آیفون xs گوشی پرچمدار و جدیدی است که توسط برند اپل apple تولید و منتشر شده است. این گوشی بالارده دارای مشخصات و ویژگی های قابل توجهی است که باعث شده اکثر خریداران با وجود قیمت بالایش به خرید گوشی آیفون xs روی بیاورند. پنل به کار رفته در گوشی آیفون XS از نوع اولد OLED است و به فناوری سوپر رتینا نیز مجهز می باشد. ترکیب پنل اولد به همراه فناوری سوپر رتینا توانسته اند کیفیتی عالی و ایده آل را به معرض نمایش بگذارند. این نمایشگر از رزولوشن 2436 × 1125پیکسل پشتیبانی می کند. تراکم پیکسلی برای این نمایشگر 5.8 اینچی 458 پیکسل بر هر اینچ می باشد که نشان از کیفیت بالا و وضوح جزئیات تصویر دارد. قابلیت لمس سه بعدی 3D Touch نیز توسط این گوشی آیفون xs پشتیبانی می شود، این فناوری متناسب با میزان فشار وارد شده به گوشی، عملکردهای مختلفی از خود بروز می دهد. گوشی ایفون xs ورودی لمس را با سرعت 120 هرتز شناسایی می کند و دو برابر سریع تر می توانید تماس دست را با سطح گوشی تشخیص دهد. قابلیت دریافت تا 10 لمس همزمان و پشتیبانی از استاندارد Dolby Vision/HDR10 از ویژگی های نمایشگر اولد 5.8 اینچی گوشی آیفون xs است که اعث شده تا بهترین و طبیعی ترین تصاویر بر روی این گوشی به نمایش درآیند.

خرید محصول از هنارک

 

در این راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون، سعی کرده ایم مشخصات و ویژگی های گوشی موبایل آیفون ایکس اس را کامل بررسی کنیم. گوشی موبایل آیفون xs از دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی پشتیبانی می کند، این دوربین به فلش چهارتایی Quad LED نیز مجهز است تا کیفیت تصویر ر محیط های تاریک کاهش پیدا نکند. دو دوربین بر روی قاب پشتی گوشی قرار گرفته اند و از دو لنز متفاوت تشکیل شده اند. دوربین سلفی گوشی موبایل آیفون 10 اس دارای سنسور با رزولوشن 7 مگاپیکسل است. تراشه ی قدرتمند Apple A12 Bionic  از ویژگی های گوشی اپل IPHONE xs است، این مشخصه ی سخت افزاری در واقع قلب تپنده ی گوشی موبایل است و می تواند سخت ترین کارها را به سادگی آب خوردن انجام دهد. این تراشه دارای یک پردازنده ی 8 هسته ای مجهز شده است. این پردازنده با سرعت و فرکانس کاری 1.6 و 2.5 گیگاهرتز می تواند سرعت و دقت لازم در انجام امور مختلف را داشته باشد بدون اینکه شاهد کمترین مکث و تاخیر در اجرای برنامه ها باشید. باتری به کار رفته در گوشی آیفون xs باتری غیر قابل تعویض و از نوع لیتیوم-یونی با ظرفیت 2658 میلی‌آمپرساعت می باشد. پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم، این گوشی موبایل از گوشی های نسل پیشین متمایز کرده است.

گوشی موبایل آیفون iPhone X

گوشی موبایل آیفون ایکس

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – گوشی موبایل آیفون ایکس iphone x یکی دیگر از گوشی های بالارده ی اپل است. اپل در این محصول متفاوت سعی کرده تا تمام ویژگی ها و فناوری های بالارده را با هم در این قاب گوشی بگنجاند و هنرنمایی اش را به اوج برساند. قیمت گوشی ایفون ایکس در برابر امکانات و فناوری هایی که دارد مناسب است و تا زمانی که تجربه ی کار با این گوشی را درک نکرده باشید به این واقعیت پی نخواهید برد. گوشی موبایل آیفون ایکس از قابلیت ها و ویژگی های خاصی بهره می برد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم. آیفون برای اولین بار در نمایشگر گوشی هایش از صفحه نمایش اولد OLED استفاده کرده است و آن را به فناوری سوپر رتینا Super Retina مجهز ساخته است.

خرید محصول از هنارک

تا قبل از آیفون ایکس هیچ گوشی دیگری با این فناوری و این نوع پنل ساخته نشده بود. اندازه ی نمایشگر 5.8 اینچ در نظر گرفته شده است و کیفیت بالای 2436 × 1125 پیکسلی تصاویری با کیفیت و واضح و زنده را به معرض نمایش خواهد گذاشت. تراکم پیکسلی برای نمایشگر 5.8 اینچی گوشی آیفون ایکس 458 پیکسل بر هر اینچ می باشد. با دیدن این همه پیکسل در یک اینچ نمایشگر می توان به واقعه پی برد و اهمیت موضوع را درک کرد. قاب جلویی گوشی آیفون ایکس بصورت یکدست و یکپارچه تمام قسمت جلویی را در بر گرفته است، به طوری که قاب باریک اطراف نمایشگر ظرافت و زیبایی را در گوشی ایفون ایکس به اوج رسانده اند.گوشی آیفون 10 دارای دوربین دوگانه است، سنسور این دو دوربین 12 مگاپیکسل می باشد و از دو لنز متفاوت لنزهای عریض و لنز تله فتو تشکیل شده اند، که هر کدام دریچه ی دیافراگم جداگانه ای دارند. دوربین اول با دریچه‌ی دیافراگم f/1.8 و دوربین دوم با دریچه‌ی دیافراگم f/2.4 می توانند عکس هایی بسیار با کیفیت و نزدیک به واقعیت را ثبت کنند. اپل با استفاده از فناوری های جدید توانسته از گوشی آیفون ایکس یک گوشی حرفه ای و همه چیز تمام بسازد. آیفون 10 از تکنولوژی تشخیص چهره پشتیبانی می کند، این تکنولوژی درآیفون ایکس IPHONE X بسیار پیشرفت کرده است و با یک نگاه به سرعت صاحب گوشی را شناسایی می کند. از تغییرات بارز گوشی ایفون ایکس حذف حسگر اثر انگشت است. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند Apple A11  از ویژگی های گوشی اپل IPHONE X است، این مشخصه ی سخت افزاری در واقع قلب تپنده ی گوشی موبایل است و می تواند سخت ترین کارها را به سادگی آب خوردن انجام دهد. این تراشه دارای یک پردازنده ی 6 هسته ای مجهز شده است. باتری گوشی آیفون 10 ظرفیتی برابر 2716 میلی آمپر ساعت دارد، این ظرفیت شاید در مقایسه با گوشی های نسل پیش پیشرفت زیادی نکرده است؛ اما تراشه ی 10 نانومتری و نمایشگر اولد مصرف انرژی را به حداقل رسانده اند. امیدواریم با خواند راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون بتوانید گوشی مناسبی انتخاب کنید. قیمت گوشی موبایل آیفون x در فروشگاه اینترنتی هنارک بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

 

گوشی مویایل آیفون iPhone 8 plus

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – اپل، گوشی موبایل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را در سال 2017 تولید و روانه ی بازار نمود. گوشی ایفون 8 پلاس در رنگ های جذاب طلایی، خاکستری و نقره ای تولید شده است که بتواند نیازهای متنوع سلیقه های مختلف را رفع کند. اپل برای این گوشی خوش قیمت خود حافظه ی 64 و 256 گیگابایت به همراه 3 گیگابایت رم را در نظر گرفته است و به نظر می رسد این میزان حافظه برای گوشی آیفون 8 پلاس کافی باشد. نمایشگر گوشی ایفون 8 پلاس 5.5 اینچ است و تقریبا می توان آن را نمایشگری بزرگ به حساب آورد. اما گوشی آیفون 8 دارای نمایشگر 4.7 اینچی است و کوچکتر از آیفون 8 پلاس می باشد. کیفیت تصویری که توسط این نمایشگر پشتیبانی می شود، کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن ۱۰۸۰x۱۹۲۰پیکسل است. دوربین اصلی گوشی آیفون 8 پلاس دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است و از دوربین دوگانه با دریچه ی دیافراگم ۱.۸ و ۲.۸ پشتیبانی می کند. قابلیت هایی مانند عکاسی پاماروما، عکاسی HDR،فلش چهار تایی، لرزشگیر اپتیکال، فوکوس اتوماتیک، تشخیص چهره و قابلیت فیلم برداری با کیفیت فورکی از ویژگی های دوربین اصلی به شمار می آیند. دوربین سلفی از سنسوری 7 مگاپیکسلی تشکیل شده و قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را دارد و از قاامکاناتی مانند حالت پرتره، تشخیص چهره، لرزشگیر خودکار و فلش رتینا و …پشتیبانی می کند. آنچه که مهم ترین مشخصه و ویژگی گوشی آیفون 8 پلاس است، مشخصات سخت افزاری آن است. تراشه و چیپست قدرتمند A11 به همراه پردازنده ی M11 در مرکز و ثقلیت گوشی موبایل آیفون 8 پلاس قرار گرفته اند، که سرع و کارآیی بسیار عالی و ایده آلی را به ارمغان آورده اند. پردازنده ی 6 هسته ای قدرتمند و پردازشگر گرافیکی Apple GPU (سه هسته‌ای) می توانند اجرای انواع بازی ها و عملیات ساده ی روزانه را سرعت ببخشند.بین گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس تنها در ابعاد و اندازه ی نمایشگر تفاوت وجود دارد. این راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون شامل انواع گوشی های موبایل آیفون می شود و هر کدام را به اختصار توضیح داده است.

خرید محصول از هنارک

 

گوشی موبایل آیفون iPhone 8

گوشی موبایل آیفون 8

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – در نمایشگاه بین المللی گوشی، اپل این بار هم با معرفی گوشی ایفون 8 همه را شگفت زده نمود و یکی دیگر از بهترین گوشی های خود را با امکانات متنوع وارد بازار کرد که با استقبال با شکوه کاربران همراه بود. اپل گوشی ایفون 8 را با نواوری بالایی به تولید رسانده است که شما را با تازه های دنیای تکنولوژی اشنا می سازد. اپل این گوشی را با دوربین با کیفیت تر و پردازنده ی قدرمند تر از سری قبل تولید کرده که می توانند نیاز کامل کاربران را برطرف سازند. اما طراحی این گوشی تقریبا شبیه نسل قبلی ست و تغییر چندانی به خود ندیده است. ایفون 8 این بار با رنگ های متنوع خاکستری ، طلایی و نقره ای تولید شده که بنا به سلیقه ی خود می توانید یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایید. اپل ایفون 8 را با حافظه ی داخلی 64 و 256 گیگابایت طراحی نموده که فضای کافی را در اختیار شما قرار خواهد داد و می توانید داده های فراوانی را بر روی ان ذخیره نمایید. صفحه نمایش طراحی شده در این گوشی اسمارت از اندازه ی 4.7 اینچی برخوردارست و داده ها را با رزولوشن بالای ۷۵۰x۱۳۳۴ پیکسل نمایش خواهد داد. از مزایای اسمارت فون اپل می توان به قابلیت ضد اب و ضد گرد و غبار بودن اشاره نمود که می توان از گوشی خود در اب نیز استفاده نمود. دوربین جلوی ایفون 8 برابر 7 مگاپیکسل است و با کیفیت فول اچ دی زیباترین عکس و ویدیو ها را به ثبت می رساند. دوربین اصلی این اسمارت فون اپل با سنسور 12 ۱۲مگاپیکسلی و دیافراگم ۱.۸ طراحی شده که کیفیت ان از دوربین سلفی بهتر است و عکس های به یاد ماندنی و زیبا را به حافظه ی خود می سپارد. پردازنده ی قدرتمند M11 سرعت وکیفیت اجرای برنامه ها را در ایفون 8 به چندین برابر رسانده است. اپل با قرار دادن باتری قدرتمند و با کیفیت در گوشی هوشمند خود بار دیگر ثابت کرد که از بهترین تولید کنندگان گوشی در سطح جهان است. باتری قرار داده شده در ایفون 8 امکان مکالمه تا 14 ساعت را برای کاربران فراهم کرده و می توانید تا 13 ساعت ویدیو های مورد علاقه ی خود را به پخش برسانید. اپل در پشت گوشی یک قاب شیشه ای را طراحی نموده که امکان شارژ سریع را فراهم کرده و از طریق ان می توانید گوشی خود را در 30 دقیقه به میزان 50% شارژ نمایید. در راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون گوشی موبایل آیفون 8 را با هم بررسی کردیم و امیدواریم شما با خواندن این نقد ها بتوانید خریدی مطمئن تر داشته باشید.

خرید محصول از هنارک

 

 

گوشی موبایل آیفون iPhone 7 Plus

گوشی موبایل آیفون 7 پلاس

راهنمای خرید گوشی موبایل آیفون – گوشی موبایل آیفون 7 پلاس یکی از گوشی های خوش فروش و خوش آوازه ای بود که توسط برند معتبر اپل apple تولید و روانه ی بازار شده است. در این گوشی موبایل می توانید بهترین کیفیت ونوآوری ها را مشاهده نمود. قیمت گوشی موبایل آیفون 7 پلاس در برابر امکانات و کیفیتی که دارد بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی موبایل دارای نمایشگر 5.5 اینچی است و یکی از گوشی های بزرگ موجو.د در بازار به حساب می آید. دکمه ی هوم گوشی نیز از حالت کلیدی به حالت لمسی ارتقا پیدا کرده است. این گوشی موبایل دارای تراکم پیگسلی 401 پیکسل در اینچ است و از رزولوشن فول اچ دیپشتیبانی می کند.  اپل برای گوشی ایفون 7 پلاس از سیستم عامل ios است، که طبق معمول با گوشی های اپل هماهنگی بسیار زیادی دارد. نسخه ی به کار رفته ی سیستم عامل ای او اس در این گوشی موبایل ios 10 است. این نسخه از سیستم عامل علاوه بر اینکه امکانات و قابلیت های زیادی دارد رابط کاربری راحتی هم داشته و دسترسی به برنامه های مختلف را برای کاربران راحت می کند. دوربین دو گانه ی گوشی موبایل آیفون 7 پلاس از بارزترین تغییرات این گوشی به حساب می آید. این گوشی موبایل از گواهینامه IP67 مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق 1 متر و به مدت 30 دقیقه پشتیبانی می کند و مقاومت دستگاه را دو برابر افزایش می دهد. پردازنده ی به کا ر رفته در این گوشی 4 هسته ای است و از 3 گیگابایت رم پشتیبانی می کند این مشخصات فنی در کنار تراشه ی A10 Fusion قدرت و سرعتی در حدود یک و نیم برابر گوشی آیفون 7 را برایش به ارمغان آورده است. سرعت بالای گوشی موبایل آیفون 7 پلاس به هنگام ثبت عکس و استفاده از دوربین به شدت خودنمایی می کند. باتری گوشی موبایل آیفون 7 پلاس، به میزان 10 ساعت تماشای ویدیو و 5 ساعت وبگردی و 15 ساعت مکالمه شارژ دارد که کارران می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

خرید محصول از هنارک

 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها