راهنمای خرید لپ تاپ لنوو؛ چگونه یک لپ تاپ لنوو خوب بخریم؟

0
469

راهنمای خرید لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو – لپ تاپ از جمله محصولات دیجیتالی ست که در مسیر انتخاب ان ممکن است تعدادی سوال پیش بیاید. به دلیل تنوع بسیار بالایی این محصول در برند و مدل انتخاب ان دشوار خواهد بود. امروزه در تولید لپ تاپ برندهای زیادی مشغول فعالیت می باشد که انتخاب مدلی مناسب سخت است. یکی از برترین برندها در تولید لپ تاپ لنوو Lenovo می باشد که با تولید مدل های مختلف انتخاب را راحت تر ساخته است. برند لنوو در این سال های اخیر با سرعت بالاتری در مسیر تکنولوژی پیش می رود. این کمپانی با تولید مدل های متنوع در هنگام خرید انتخاب را برای کاربران اسان کرده است و هر فردی با توجه به سلیقه ی خود می تواند مدل مورد نظر را برگزینید. لپ تاپ های لنوو با سخت افزار قدرتمندی در کیفیت بالایی به تولید رسیده است که برای هر نوع استفاده ای مناسب خواهد بود. لنوو در این اواخر با طراحی امکانات متنوع در لپ تاپ های خود توانست تقریبا به سایر برندهای برتر برسد و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. اگر شما به برند و لپ تاپ لنوو علاقه مند هستید، می توانید با خواندن راهنمای خرید لپ تاپ لنوو می توانید یک لپ تاپ خوب خریداری نمایید. البته فروشگاه اینترنتی هنارک انواع راهنمای خرید لپ تاپ و راهنمای خرید لپ تاپ سامسونگ، راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس، راهنمای خرید لپ تاپ  اچ پی و سایر راهنماهای خرید را در بلاگ خبری خود گنجانده است تا با مطالعه ی آنها بتوانید خریدی مطمئن و سازنده داشته باشید.

لنوو پیشتاز در تولید رایانه

لپ تاپ لنوو _ لنوو اولین شرکت تولید لپ تاپ در جهان است که از زمان به وجود امدنش تا به امروز توانسته مدل های بسیار با کیفیت با طراحی زیبا را به تولید برساند. در سال 2013 لنوو با تولید لپ تاپ های با کیفیت توانست لقب پرفروش ترین تولید کننده را به خود اختصاص دهد. لیو چوانژی موسس شرکت لنوو می باشد که در سال 1984 ان را بنا نهاد. لیو چوانژی معتقد است که تبلیغات در فروش استراتیژی بسیار خوبی است از این رو سالانه هزینه ی بالایی را صرف تبلیغات می نماید و از این راه توانسته فروش خوبی را به دست بیاورد. لنوو اولین رایانه ی خود را در سال 1990 تولید نمود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند و تا به امروز هم توانستند اعتماد کامل کاربران را به دست بیاورند. لیو در ابتدا نام شرکت خود را Legend نهاد که به معنی افسانه بود و بعد ها ان را به Lenovo تغییر داد. لنوو شرکت بزرگ دنیای فناوری مدل های بسیار متنوع لپ تاپ را در امکانات مختلف تولید نموده که با هر سلیقه ای می توانید مدل مورد نظر خود را با قیمت خیلی مناسب خریداری نمود.
در هنگام خرید لپ تاپ قیمت یکی از مهمترین نکات است که لنوو با تولید مدل های متنوع در رده قیمت مختلف این امکان را فراهم کرده که با بودجه ای پایین و بالا بتوان مدلی مناسب را خریداری کرد. از دیگر موارد خرید لپ تاپ می توان به اندازه ی صفحه نمایش ، کیبورد و پردازنده ی ان اشاره کرد. اگر شما از لپ تاپ تان صرفا برای دیدن فیلم و سریال یا انجام دادن بازی استفاده می کنید باید حتما مدلی با اینچ بالا را خریداری کنید تا تصاویر در اندازه ی بالایی نمایش داده شود. اگر برای کسب و کارتان می خواهید لپ تاپ را خریداری نمایید یک لپ تاپ با اینچ پایین هم می تواند انتخاب مناسب باشد. لنوو لپ تاپ های خود را بر اساس کسب و کار ، دانشجویی ، بازی و … دسته بندی نموده که با در نظر گرفتن نیاز خود می توانید مدلی را انتخاب کنید. هر چه پردازنده ی موجود در لپ تاپ بالاتر و از امکانات بیشتری برخوردار باشد قیمت ان نیز بالاتر خواهد بود. در کل لنوو لپ تاپ های خود را در سه دسته ی ThinkPad ، IdeaPad و Essential تقسیم بندی کرده است که قیمت هر کدام متفاوت می باشد و در هر رده قیمت می توانید مدلی با کیفیت را از برند لنوو خریداری کنید.

لپ تاپ لنوو سری Thinkpad

لپ تاپ لنوو خانواده ی Thinkpad به عنوان مدلی تجاری شناخته می شود. این مدل هر بار با تغیرات فراوانی به بازار عرضه می شود و با قرار گیری امکانات پیشرفته در ان طرفدار زیادی دارد. این نوع لپ تاپ به دلیل مدرن بودن فروش بالاتری نسبت به سایر مدل ها به خود اختصاص داده است و کاربرد فراوانی برای کسب و کار دارد. این نکته را هم بگم که لپ تاپ Thinkpad در سال 2003 توسط مهندسین در فضا استفاده شد. لپ تاپ های سری T , X , E , S , W , Lاز این خانواده می باشند. سری X و T و S و E از مدل های محبوب و پرطرفدار در ایران می باشد که در هنگام خرید لپ تاپ به انها بسیار توجه می شود. در میان این سری لپ تاپ های سری t قدرت بالاتری دارند و از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند از این رو برای خرید انها باید بودجه ی بالایی در نظر بگیرید. اما برعکس سری e از از ارزانترین مدل هاست که البته از قابلیت های کم تری هم نسبت به سایر مدل ها بهره می برد. نمایشگر طراحی شده در سری x کوچک تر از سایر مدل ها می باشد و اندازه ی ان 11 تا 14 اینچ می باشد. این نوع لپ تاپ جزء سبک ترین مدل ها ست که باتری ان عمر بالایی دارد. سری s نیز همانند x سبک و حمل راحتی دارد و از پردازنده ی سری u شرکت اینتل بهره می برد. این سری می تواند برای کارهای روزانه هم چون دیدن فیلم و انجام دادن بازی یا گوش دادن به موسیقی مناسب باشد.

 

لپ تاپ سری Ideapad لنوو

لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو خانواده Ideapad از خوش فروش ترین مدل های موجود در بازار ایران می باشند که سری Y , Z , U از این خانواده به حساب می ایند. ایده تولید این خانواده به سال 2008 میلادی بر می گردد که در خود شرکت لنوو به تولید رسید. این سری لپ تاپ لنوو کیفیت بسیار بالایی دارند و در عین حال قیمت انها پایین می باشد از این رو بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. لپ تاپ لنوو سری u خانواده Ideapad از پردازنده ی سری u شرکت اینتل بهره می برد که نسبت به مدل های دیگر cpu قدرت و مصرف کم تری دارد. می توان گفت که سری u نسبت به مدل های دیگر قیمت پایین تری دارد. اگر شما یک لپ تاپ خوب برای انجام دادن کار های شخصی خود هم چون دیدن فیلم و عکس یا گوش دادن به موسیقی می گردید به دنبال سری z این خانواده بروید که کیفیت مطلوبی دارد و با قیمت مناسب می توان ان را خریداری کرد. حالا اشاره ای هم به سری y این خانواده داشته باشیم. این سری قدرت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد و برای کارهای سنگین هم چون ادیت صوت و تصویر مناسب خواهد بود و قیمت ان هم کمی بیشتر است. این نکته را فراموش نکنیم که لپ تاپ لنوو سری z در حال حاضر از بیشتر مدل ها در بازار ایران بیشتر فروش می رود.

لپ تاپ لنوو خانواده Essential

یک سال پس از معرفی لپ تاپ لنوو خانواده ی Ideapad لپ تاپ های خانواده ی Essential هم به وجود امدند که مناسب کارهای روزمره می باشند. سری b ، vو g از این خانواده به حساب می ایند. لپ تاپ های سری b و v نسبت به سری g قدیمی ترند و از قیمت پایینی هم برخوردار هستند. لپ تاپ لنوو سری g این خانواده از ویژگی های خوب و مناسبی که یک لپ باید داشته باشد برخوردارست و از پر فروش ترین مدل های موجود در بازار به حساب می اید. این سری از طراحی شیک و زیبایی برخوردار هستند و می توانند برای کارهای حرفه ای هم مناسب باشند. بهتر است بدانید که لپ تاپ لنوو ، که از عدد 70 برخوردارند معمولا قدیمی تر می باشند و از پردازنده ی نسل دوم اینتل برخوردار هستند. اگر هم در مدل لپ تاپ لنوو با پسوند s را مشاهده کردید به این معنی ست که از پردازنده ی سری u اینتل برخوردارست. لنوو در طراحی تمامی لپ تاپ های خود از پردازنده ی شرکت amd و اینتل استفاده نموده است. برای این که بفهمیم که پردازنده طراحی شده کدام شرکت است باید به اعداد اخر مدل توجه کنیم. زمانی که این اعداد پنج تا پنج تا پیش برود مثلا مدل g500 و g505 از پردازنده ی اینتل برخوردارست و در غیر این صورت از پردازنده ی شرکت amd در طراحی ان استفاده شده است. برای مثال مدل z580 و z585 از پردازنده ی amd بهره می برند. برای دیدن لیست بهترین لپ تاپ های لنوو اینجا کلیک کنید.

 

 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها