راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی؛ چگونه یک لپ تاپ اچ پی خوب بخریم؟

0
685

لپ تاپ اچ پی و سری های مختلف آن

لپ تاپ اچ پی _ موضوع انتخاب برند لپ تاپ موضوعی است که اکثر کاربران به دنبال پاسخش هستند و در واقع سردرگم هستند که چه لپ تاپی بخرند! ببه کدام برند اعتما کنند! طبیعی است که هر خریداری قبل از خرید این سوالات در ذهنش ریشه بدوانند و تا چند روز پس از خرید هم همچنان مغزش را آشفته کنند. هنارک به خاطر راحتی خیال شما کاربران عزیز، موضوعی به نام راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی را تدوین نموده تا با خواند آن هم برند اچ پی hp را بیشتر بشناسید و هم اینکه انتخابی اصولی تر و منطقی تر. اچ پی hp شرکتی است چند ملیتی در دره ی سیلیکون. این شرکت که امروز به عنوان یکی از قطب های صنعتی و فناوری در سراسر جهان است. همانطور که می دانید این شرکت موفق در زمینه ی تولید لپ تاپ و کامپیوتر موفقیت های بی شماری بدست آورده است. گفتنی است که اچ پی hp از سال 2007 تا سال 2013 بصورت پیاپی به عنوان برترین تولید کننده سخت افزار کامپیوتر معرفی شده است. در بازار ایران نیز مانند بازارِ جهانی لپ تاپ و محصولات اچ پی hp بصورت گشترده عرضه می شود و کاربران و خریدارن می توانند لپ تاپ های اچ پی را با امکانات و کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب تهیه نمایند. می دانید بازار لپ تاپ بسیار گسترده و متنوع است و برندها و سازنده ها هر روزه محصول و لپ تاپ تازه ای را به بازار عرضه می کنند. شما می توانید با مطالعه ی راهنمای خرید لپ تاپ و همچنین راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس و سایر راهنماهای خرید لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار را انتخاب کرده و بخرید. چنانچه قصد خرید لپ تاپ استوک را دارید، به شما پیشنهاد می دهیم که لیست قیمت لپ تاپ استوک را نگاهی بیندازید، تا با قیمتی مناسب لپ تاپی اروپایی و با کیفیت بخرید. در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی انواع لپ تاپ های با کفیت اچ پی را با هم بررسی می کنیم. در فروشگاه اینترنتی هنارک مجموعه ای کامل از لپ تاپ های استوک و لپ تاپ های تازه و نو را در اختیار شما قرار داده است.

سری پروبوک probook

لپ تاپ اچ پی hp را می توان در دسته بندی های مختلف قرار داد. اچ پی با تولید لپ تاپ ها در دسته بندی های مختلف آنها را از نظر اندازه و قدرت از هم تفکیک نموده است. لپ تاپ های اچ پی سری پروبوک probook لپ تاپ هایی 15.6 اینچی هستند، که دارای قدرت پردازشی مختلف و البته قیمت های متفاوتی هم هستند. لپ تاپ های سری پروبوک با اینکه قدرت و کیفیت بالایی دارند، از قیمت نسبتا مناسب تری برخوردارنداچ پی hp لپ تاپ های گیمنیگ و مخصوص بازی را تحت نام اومن omen را طراحی و تولید کرده است.این سری لپ تاپ ها برای بازی های سنگین تولید شده اند و وزن لپ تاپ های سری اومن تقریبا 2 کیلوگرم است. سخت افزار قدرتمند و پردازشگر قوی این لپ تاپ قیمت آن را تا حدی افزایش داده است. لپ تاپ اچ پی پروبوک 6475b یکی از لپ تاپ های پروبوکی است که از امکانات و کیفیت ایده آلی برخوردار است.

لپ تاپ اچ پی پروبوک

سری پاویلیون pavilion

 

سری دیگری از لپ تاپ هایی که توسط اچ پی hp تولید شده اند، لپ تاپ های سری پاویلیون pavilion ( لپ تاپ اچ پی ) هستند. لپ تاپ های پاویلیون برای دانشجویان بسیار گزینه ی مناسبی هستند؛ چرا که از قدرت نرم افزاری الایی برخوردارند. این لپ تاپ ها ظاهری شکیل و مدرن دارند. ضخامت کم و وزنی کم از ویژگی های این لپ تاپ ها می باشند و از این رو بسیار جوان پسند هستند. لپ تاپ های سری پاویلیون Pavilion از نظر ظاهر به سایر لپ تاپ های بالارده شباهت دارد ولی از نظر قیمت پایین تر از سری Spectre است. لپ تاپ های اچ پی پاویلیون به سری های Thin و Lightتقسیم می شوند. سری پاویلیون از تنوع رنگی مناسبی برخوردار است و لپ تاپ هایش را در 5 رنگ متفاوت عرضه کرده است. لپ تاپ هایی که در این سری قرار می گیرند 14 اینچ و 15.6 اینچ هستند. معمولا این سری دارای پردازنده ی سری Core i7 و یا پردازنده ی AMD A12-9700P هستند. کارت گرافیک تعبیه شده برای لپ تاپ های پاویلیون معمولا GeForce GTX 950M یا GeForce GTX960M است. برخی مدل هال تا 16 گیگابایت رم دارند و میزان حافظه ی داخلی نیز از 512 گیگابایت شروع می شود و تا 2 ترابایت در برخی مدل ها می رسد. کیفیت تصویر نیز بین اچ دی hd و فول اچ دی full hd متغیر است. لپ تاپ اچ پی 15au-181tx سری پاویلیون از لپ تاپ های پاویلیون اچ پی است.

راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی

سری اسپیکتر Spectre

راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ های اسپیکتر Spectre اچ پی را می توان در ردیف بهترین و با کیفیت ترین لپ تاپ ها ی آلترابوک ( لپ تاپ اچ پی ) دسته بندی کرد. این آلترابوک ها از نظر طراحی و ظاهر شاهکار اچ پی به حساب می روند و با طراحی خاص و منحصر به فردشان توانسته اند در ردیف بهترین و با کلاس ترین لپ تاپ ها اچ پی قرار گیرند. بدنه ی مقاوم با روکش آلومنیومی و ضخامت کم و وزن کم نشان از طراحی ایده آل محصولات سری اسپکتر Spectre نشات می گیرد. کیفیت تصویر نمایشگر این لپ تاپ ها UHD است که می تواند برای همه ی کاربران رضایت بخش باشد. پردازنده ی به کار رفته در این سری لپ تاپ ها پردازنده ی قدرتمند core i7 است که می تواند از پس اجرای هر نوع برنامه و نرم افزاری بر بیاید. رم 16 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 512 گیگابایت تا 2 ترابایت از ویژگی های این سری لپ تاپ است که باعث شده به خوش فروش ترین و با کیفیت ترین آلترابوک ها تبدیل شوند. این سری لپ تاپ های آلترابوک هایی لوکس و مدرن هستند که البته قیمت بالایی هم دارند و بدنه ی آلومنیومی آنها از دور چشم هر کاربری را به سوی خود می کشاند.

سری انوی envy

لپ تاپ های سری انوی envy از دیگر لپ تاپ های اچ پی هستند که دارای سخت افزار قدرتمند می باشند. ترکیب ظراحی زیبا و دلنواز به همراه عملکرد عالی باعث شده تا لپ تاپ های سری انوی envy به یکی از خوش فروش ترین لپ تاپ های اچ پی تبدیل شوند. این لپ تاپ ها یبرای کسانی که می خواهند کارهای روزانه نیمه حرفه ای تا حرفه ای خود را با لپ تاپ انجام دهند گزینه ای بسیار مناسب است. این راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی بیشتر سعی در معرفی سری های مختلف اچ پی دارد و به معرفی مدل ها نمی پردازد و راهنمای خرید لپ تاپ بصورت کلی پیش تری نوشته شده است. همچنین برای اینکه انواع محصولات و لپ تاپ های اچ پی را ببینید می توانید به فروشگاه هنارک مراجعه کنید. امیدواریم این موضوع و سایر راهنماهای خرید دیگر توانسته باشند روند خرید لپ تاپ را برایتان آسان نماید. فروشگاه اینترنتی هنارک با ارائه محصولات با کیفیت و اصلی و تضمین کمترین قیمت و تضمین اصالت و سلامت کالا خریدی شیرین و راحت را برایتان به ارمغان آورده است. برای مطالعه ی بیشتر تاریخچه ی شرکت اچ پی به این لینک مراجعه کنید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها