قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بانه؛ لیسن قیمت یخچال ال جی

0
690

ال جی بهترین تولید کننده در ساخت انواع لوازم خانگی و لوازم خانگی برقی است که سالهای زیادی در این زمینه در حال فعالیت است. این شرکت معتبر کره ای توانسته است با بهره گیری از فناوری ها و امکانات روز محصولاتی با کیفیت و بالارده را تولید و روانه ی بازار می کند. یخچال های ال جی مخصوصا یخچال های ساید بای ساید ال جی از طراحی شکیل و مدرنی بهره می برند. یخچال ساید بای ساید ال جی در اندازه و فوت های مختلف 27 فوت، 28 فوت، 29 فوت و 30 فوت و 32 فوت به بالا هم تولید ی شوند. یخچال های ساید بای ساید ال جی به دلیل بهره مندی از امکاناتی مانند کمپرسور اینورتر خطی و فیلتر بهداشتی هایجین فرش و لامپ های ال ای دی و سایر امکانات به روز دیگر توانسته اند در لیست خوش فروش ترین یخچال های ساید بای ساید قرار گیرند. قیمت یخچال ساید بای ساید بسته به ظرفیت و گنجایشش و همچنین به وجود امکانات و فناوری های خاص بستگی دارد. از آنجایی که هر روزه قیمت یخچال ها و سایر لوازم خانگی دیگر نیز به دلیل نوسانات ارز تغییر می کند، این مطلب مربوط به آبان ماه 97 می باشد و در روزهای آینده قطعا تغییر خواهد کرد و امید ما این است که با کاهش قیمت اجناس و مخصوصا لوازم خانگی روبرو شویم. در پایین لیست قیمت یخچال های ساید بای ساید ال جی را درج می کنیم.

 

یخچال ال جی Gr-X247csav

 

یخچال ساید بای ساید x247  از زیباترین و در عین حال کارامد ترین یخچال های ساید بای ساید ال جی می باشد که با ظاهری بسیار زیبا و امکانات جدید و مدرن به تولید رسیده است. این یخچال فریزر ال جی با ظرفیتی معادل 24 فوت می تواند به خوبی نیاز خانواده های پر جمعیت را براورد کند. از امکانات عالی این یخچال می توان به قابلیت DOR IN DOOR اشاره کرد که هم بر شیک بودن یخچال افزوده و هم مصرف انرژی را کاهش داده است. با دارا بودن این قابلیت، شما می توانید از بیرون مواد داخل یخچال را مشاهده کنید و بدون اتلاف وقت در سریع ترین حالت مواد مورد نظر را بردارید. با طراحی این درب بدون این که کاملا درب یخچال را باز نمایید، می تونید مواد ضروری هم چون بطری نوشیدنی را از طریق ان داخل یخچال بگذارید تا دم دست باشند. ساید بای ساید ال جی X247 مجهز به ابسردکن و یخساز خودکار می باشد که با وجود ان ها می توان تکه های کریستالی یخ و اب سرد و روان کوهستانی را در اختیار داشت. ال جی بر روی درب ابسرکن صفحه نمایش LED را طراحی کرده است که از طریق ان تنظیمات یخچال و فریزر به صورت لمسی به انجام می رسد. برای اینکه کودکان نتوانند تنظیمات انجام شده را دستکاری نمایند، ال جی قفل کودک را در این یخچال فریزر طراحی کرده است که با فعال کردن ان امکان تغییر برنامه ها وجود ندارد. ال جی با طراحی سیستم خنک کننده ی نوفراست «No frost» در ساید بای ساید X247 از ایجاد برفک جلوگیری نموده و فضای فریزر همواره عاری از هر گونه برفک می باشد. ساید بای ساید X247 ال جی از جدید ترین موتور یعنی کمپرسور خطی اینورتر بهره می برد که مصرف انرژی را به حداقل رسانده و سر و صدا را به کلی کاهش داده است. این موتور با طول عمر بالایش کارایی یخچال را به چندین برابر رسانده و ان را به یک وسیله ی کارامد در هر اشپزخانه ای تبدیل کرده است. با بهره گیری این یخچال از قابلیت «Smart ThinQ» در صورت به وجود امدن هر مشکلی کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن مخصوص روی گوشی هوشمند، گجت خود را به یخچال متصل نمایند و از مشکل به وجود امده مطلع شوند. فیلتر طراحی شده در ساید بای ساید X247CSAV از نوع «+Hygiene Fresh» می باشد که هوای داخل یخچال را تصفیه می کند و در طی پنج مرحله بوی بد، باکتری و گرد و غبار را به کلی از بین می برد. در قسمت یخچال کشو مخصوص میوه و سبزیجات «Moist Balance Crisper» طراحی شده که از رطوبت بالایی برخوردارست و تا مدت بسیار زیادی میوه و سبزی ها را تازه و با طراوت نگهداری می کند.یخچال ساید بای ساید GR-X247 با ظرفیت بالایی که دارد حجم قابل توجهی از مواد غذایی را در خود نگهداری می کند و برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب می باشد. این ساید بای ساید ال جی با دارا بودن امکانات بسیار پیشرفته و موتور قدرتمند، مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و کم ترین زیان را به محیط زیست وارد می کند. قیمت این یخچال در فروشگاه هنارک حدود 24 میلیون تومان می باشد.

 

قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بانه

یخچال ساید بای ساید ال جی J34

ال جی j34  یکی از یخچال فریزرهایی که ال جی Lg آن را با امکانات و کیفیت برتر تولید و روانه ی بازار کرده است، یخچال فریزر ساید بای ساید GR-J34FTKHL است. این یخچال ساید بای ساید gr-j34ftkhl با طراحی خاص موسوم به دور این دور door-in-door تواسنه در لیست یخچال های سه درب ال جی قرار گیرد. با اینکه ال جی در طراحی و ایده ی فریبکارانه ای ظاهر پنج درب به یخچال بخشیده است، اما با باز کردن یخچال متوجه سه درب بودنش خواهید شد. دو درب اصلی مربوط به بخش یخچال و فریزر هستند و درب سوم نیز همان درب اضافی بر روی درب اصلی است که به آن door-in-door می گویند. با طراحی یخچال ساید بای ساید door-in-door مدل GR-J34FTKHL فضای ذخیره سازی و نگهداری مواد غذایی افزایش یافته است و همچنین دسترسی به مواد غذایی راحت تر وآسان تر از قبل خواهد بود. به علاوه از هدر رفت انرژی هم جلوگیری می کند؛ چرا که از باز و بسته شدن هالی پی در پی درب اصلی یخچال هم جلوگیری می کند و کاربران به جای باز کردن درب اصلی یخچال هر بار درب اضافی DOOR-IN-DOOR را باز می کنند و به این صورت مصرف انرژی یخچال کاهش داده می شود. بر روی درب یخچال فریزر ال جی  gr-j34ftkhl آبریز و یخ ریز بیرونی طراحی شده است، آبریز و یخ ریز اتوماتیک و کنترل پنل ال ای دی که امکان تنظیم دمای داخل یخچال و فریزر را فراهم می آورد. با فشار دادن پدال آب خنک و گوارا وارد لیوان می شود و می توان همیشه و بصورت 24 ساعته از آب خنک و گوارا لذت برد.طراحی و رنگ بدنه ی استیل ضد زنگی که ال جی برای یخچال فریزر  gr-j34ftkhl در نظر گرفته است باعث شده تا با تمامی رنگ ها و فضاها هماهنگ باشد و در هر آشپزخانه ای جا خوش کند. قفسه ها و طبقه های متعدد شیشه ای و پلاستیکی داخل یخچال و بر روی درب یخچال و فریزر خیال شما را از بابت فضای نگهداری مواد غذایی راحت می کند. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی j34 در فروشگاه هنارک تقریبا 18 میلیون می باشد.

قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بانه

یخچال ساید بای ساید ال جی GC-J247

 

یخچال فریزر ال جی مدل GC-J247 یکی از یخچال فریزرهای ساید بای سایدی است که توسط شرکت ال جی تولید و ورانه ی بازار شده است . از بارزترین ویژگی هایی که در این یخچال ساید بای ساید مشاهده می شود طراحی و ظاهر محصول است که بواسطه ی آبریز و یخ ریز و صفحه نمایش به یخچال بخشیده شده است .یخچال ساید بای ساید ال جی سری دارای ظرفیت 601 لیتر می باشد ، این ظرفیت می تواند نیاز یک خانواده ی پرجمعیت را مرتفع سازد . همچنین مجهز بودن به آبریزر و یخ ریز بر روی درب فریزر باعث می شود تا همیشه و 24 ساعته آب خنک  و گوارا در دسترس باشد ، البته ال جی با به کار گیری طراحی خاص یخ ساز باریک Slim SpacePlus در قسمت درب فریزر کاری کرده تا مکان نگهداری مواد غذایی افزایش یابد .سیسنم خنک کننده ی نوفراست nofrost به معنی ضد برفک می باشد ، یخچال های نوفراست از تشکیل برفک و یخ داخل بخش فریزر جلوگیری می کنند و بدین صورت نیازی به عملیات یخ زدایی نمی باشد و همچنین مکان بیشتری برای نگهداری مواد غذایی فراهم می شود . می دانید که روشنایی داخل یخچال فریزر توسط لامپ هایی تامین می شود و چه بهتر که این لامپ ها از نوع led باشند . لامپ های led علاوه برا ایجاد روشنایی بیشتر ، مصرف انرژی کمتری هم دارند . وجود محفظه های نگهدارنده ی سبزی و میوه به FRESHBalancer و همچنین محفظه ی Moist Balance Crisper مدت مزان نگهداری میوه و سبزیجات را افزایش می دهد و باعث می شود تا مدت زمان بیشتری سالم و شاداب بمانند ، چرا که این محفظه ها قابلیت تنظیم رطوبت و دمای داخل محفظه را دارند . فیلتر بهداشتی هایجین فرش پلاس HygieneFRESH+ که از پنج لایه تشکیل شده است می تواند به میزان 99.99% باکتری ها و آلودگی و ذرات گرد و غبار ، قارچ و … را از بین ببرد و هوایی سالم و سرشار از زندگی را داخل یخچال ایجاد نماید . گفتنی است که کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear به میازن 40 تا 50% در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد و باعث می شود میزان استهلاک یخچال به حداقل برسد و همچنین مدت زمان نگهداری مواد غذایی داخل این یخچال افزایش چشمگیری پیدا می کند و در نهایت برچسب انرژی یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل GC-J247 سری اینستا ویو A+ می باشد که نشان از مصرف پایین انرژی دارد . سیستم عیب یاب هوشمند و جریان چندگانه ی هوا کاری کرده است تا یخچال فریزر ال جی به یک یخچالی کارآمد و حرفه ای تبدیل شود و ارزش خرید آن را بسیار بالا ببرد. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی j247 در فروشگاه هنارک حدود 19 میلیون تومان است.

قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بانه

یخچال ساید بای ساید ال جی GCX-267PHS

سری اینستا ویو یکی از یخچال فریزرهای ساید بای سایدی است که توسط شرکت ال جی تولید و ورانه ی بازار شده است . از بارزترین ویژگی هایی که در این یخچال ساید بای ساید مشاهده می شود طراحی و ظاهر محصول است که بواسطه ی درب شیشه ای شفافی به یخچال بخشیده شده است .یخچال ساید بای ساید ال جی سری door in door insta view دارای ظرفیت 600 لیتر می باشد ، این ظرفیت می تواند نیاز یک خانواده ی پرجمعیت را مرتفع سازد . یخچال هایی که از طراحی خاص door in door بهره می برند بخش یخچال و فریزر را از هم جدا که اند ، یعنی درب سمت راست مربوط به یخچال و درب سمت چپ مربوط به فریزر می باشد ، این طراحی جمع و جور از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید و دیگر برای باز کردن درب یخچال نیازی به باز شدن درب فریزر نیست و همچنین برعکس . البته ویژگی door in door بودن از طرفی هم ظاهری شکیل و مدرن به یخچال می باشد و هم اینکه مواد غذایی و اقلام خوراکی پر کصرف در دسترس سریع قرار می دهد و به این منظور از هدررفت انرژی به میزان زیاد جلوگیری می شود . سیسنم خنک کننده ی نوفراست nofrost به معنی ضد برفک می باشد ، یخچال های نوفراست از تشکیل برفک و یخ داخل بخش فریزر جلوگیری می کنند و بدین صورت نیازی به عملیات یخ زدایی نمی باشد و همچنین مکان بیشتری برای نگهداری مواد غذایی فراهم می شود . می دانید که روشنایی داخل یخچال فریزر توسط لامپ هایی تامین می شود و چه بهتر که این لامپ ها از نوع led باشند . لامپ های led علاوه برا ایجاد روشنایی بیشتر ، مصرف انرژی کمتری هم دارند . وجود محفظه های نگهدارنده ی سبزی و میوه به FRESHBalancer و همچنین محفظه ی Moist Balance Crisper مدت مزان نگهداری میوه و سبزیجات را افزایش می دهد و باعث می شود تا مدت زمان بیشتری سالم و شاداب بمانند ، چرا که این محفظه ها قابلیت تنظیم رطوبت و دمای داخل محفظه را دارند . فیلتر بهداشتی هایجین فرش پلاس HygieneFRESH+ که از پمج لایه تشکیل شده است می تواند به میزان 99.99% باکتری ها و آلودگی و ذرات گرد و غبار ، قارچ و … را از بین ببرد و هوایی سالم و سرشار از زندگی را داخل یخچال ایجاد نماید . گفتنی است که کمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear به میازن 40 تا 50% در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد و باعث می شود میزان استهلاک یخچال به حداقل برسد و همچنین مدت زمان نگهداری مواد غذایی داخل این یخچال افزایش چشمگیری پیدا می کند و در نهایت برچسب انرژی یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل GCX-267PHS سری اینستا ویو A+ می باشد که نشان از مصرف پایین انرژی دارد . قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی x267 حدود 24 میلیون تومان می باشد.

قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بانه

یخچال ساید بای ساید ال جی GR-J257JSXN

 

نوع جدید درب‌های دو لایه با امکان دسترسی آسان به مواد غذایی و افزایش میزان فضای قابل استفاده و دارای ظرفیت ناخالص 670 تا 700 لیتر می باشد. این یخچال ساید بای ساید مجهز به فیلتر بهداشتی بوده و می تواند انواع میکروب ها و باکتری ها را در محیط یخچال از بین ببرد. مجهز بودن به کمپرسور اینورتر خطی با قابلیت افزایش صرفه جویی در میزان مصرف انرژی طراحی شده است. یخچال ساید بای ساید ال جی j257 دارای فناوری و امکانات و کیفیت بسیار بالایی است و همین باعث شده تا خرید بسیاری داشته باشد. کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی، این نوع از  یخچال‌ها را در زمینه‌های چون صرفه‌جویی در مصرف انرژی، طراوت و تازگی، میزان صدا، گنجایش و دوام، در این صنعت پیشرو کرده است. این سیستم به طور موثری قدرت خنک کنندگی را کنترل کرده و سطح اصطکاک داخلی را به منظور بهره وری مطلوب و افزایش میزان صرفه جویی در انرژی کاهش می دهد. اصطکاک کمتر به کاهش میزان سروصدا به شکل قابل توجهی کمک کرده و در عین حال  دوام آن را نیز افزایش می دهد. استفاده از این کمپرسورها بجای کمپرسورهای متداول سبب بازدهی بالاتر و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می شود. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی j257 در فروشگاه هنارک 19 میلیون تومان می باشد.

قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بانه

یخچال ساید بای ساید ال جیGR-J33

کمپانی ال جی این روزها با طراحی ساید بای ساید های بسیار زیبا و متفاوت خود در اوج به سر می برد. محصولات جدید کمپانی ال جی؛ با کسب بهترین امتیاز ها در بازار چه از نگاه مصرف کننده و چه از نگاه تولیدکنندگان، به خوبی توانسته در بازار پر رقابت یخچال فریزرهای ساید بای سای حرفی برای گفتن داشته باشد.طراحی موسوم به درب به درب Door-in-Door برای اولین بار در سری بنتلی رو نمایی شد. این در که جایگزین در بار ساید بای سایدهای معمولی شده، فضای بیشتری برای گذاشتن اقلام پرمصرف، نوشیدنی ها و میان وعده های مصرف کنندگان است. ال جی با این طراحی متفاوت؛ رضایت خاطر بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد. و همین طور با اختصاص دادن فضای نیمه پایین دستگاه به فریزر و نیمه بالایی به یخچال، نمونه ای منحصر به فرد در طراحی شیک و جدید به وجود آورد. ال جی با سیستم تصفیه آب و استفاده از فیلتر بهداشتی نوآوری شده خود با عنوان  Hygiene Fresh + یک تغییر مثبت و البته قابل توجه در مکانیزم تصفیه آب ایجاد کرده است. یخچال ساید بای ساید ال جی در فروشگاه اینترنتی هنارک دارای قیمتی حدود 18 میلیون تومان است.

 

قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در بانه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها