قیمت و مشخصات تلویزیون سونی 55x8500e

0
459
تلویزیون سونی 55x8500e

تلویزیون 55x8500e ؛ نقد و بررسی تلویزیون سونی 55x8500e

تلویزیون 55x8500e جزئیات را طبیعی تر، واقعی تر، وسعت رنگ بیشتر، نشان می دهد.همچنین روشنایی تصویر را نیز بهبود می بخشد.کیفیت تصویر این تلویزیون با درخشندگی وضوح فورکی و روشنایی و رنگ و جزئیات. HDR تصاویر پر از وضوح وجزئیات می باشد.تکنولوژی TRILUMINOS ™ با نور پس زمینه مخصوص توسعه یافته به طور انتخابی رنگ ها را در یک طیف وسیع تر رنگ می کند. به طریکه بیش از حد جذاب و غیر طبیعی نباشند.و از تصویر زنده لذت خواهید برد.این تلویزیون دارای دو بلندگوی 10 وات می باشد.می توان به فناوری های ClearAudio+، موتور صوتی DSEE، صدای فراگیر S-Force Front Surround و Clear Phaseکه به بهبود صدا کمک می کنند اشاره نمود.طراحی شده بر روی تصویر با استفاده از این تکنولوژی میتوانید کابل های خود را به حداقل برسانید. این تلویزیون در یک قاب آلومینیومی باریک نشان داده می شود.سیم ها را در جلو و عقب به صورت هوشمندانه مدیریت می کند.تکنولوژی Super Bit Mapping ™ 4K HDR این تکنولوژی در تلویزیون سونی مدل X8500E55 یک تصویر طبیعی را ایجاد می کند. با پردازش سیگنال قدرتمند 14 بیتی و با کمترین رنگ بندی نقاط ضخیم رنگی را ارائه می دهد .تکنولوژی Object-based HDR remaster این تکنولوژی تا حد امکان تصاویر تیره را تیره تر و روشن را روشن تر می کند.با این فناوری می توانید همه چیز را طبیعی تر مشاهده کنید. تلویزیون سونی 55X8500E با ابعاد 55 اینچی که دارد برای سالن های نسبتاً بزرگ و متوسط مناسب می باشد، طراحی بی نظیر و بی تکرار سونی به همراه قاب باریک اطراف نمایشگر، از این دستگاه محصولی شکیل و مدرن ساخته است.

تلویزیون سونی 55x8500e

کیفیت تصویر تلویزیون 55x8500e

کیفیت تصویر در نمایشگر LED سونی 4K ULTRA HD می باشد و از رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل پشتیبانی می کند. پردازشگر به کار رفته در این تلویزیون اختصاصی است و با نام «Processor X1» در لیست مشخصات تلویزیون 55X8500E درج شده است. این پردازنده ی قدرتمند امکان پخش رنگ های خالص با دقت و شفافیت زیاد را ممکن کرده است و تصاویری واضح را در اختیار شما قرار می دهد.فناوری «HDR» نیز که به معنای دامنه ی دینامیکی بالا است، تصاویری واقعی به همراه رنگ های گسترده و وسیع را در تصویر می گنجاند و کیفیت پخش را ارتقا می بخشد. درواقع فناوری HDR باعث می شود تا کنتراست و دقت رنگ تصاویر افزایش یابد . این فناوری باعث می شود تا رنگ ها و قسمتهای روشن تصویر ، روشن تر شوند و همچنین بخش های رنگی تصویر ، رنگ های بیشتری را نشان دهند . لازم به ذکر است که تلویزیون های دارای این فناوری می توانند حدود 75% از طیف رنگی را نمایش دهند و این یعنی واقعی ترین و طبیعی ترین تصاویر را می توان بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون X8500E مشاهده کنیم. از فناوریهایی که سونی برای کاهش ددن نویز تصویر از آن بهره می برد، فناوری «4K X-Reality Pro» است، این فناوری پیشرفته با استفاده از الگوریتم هایی وضوح و شفافیت و در نهایت کیفیت تصویر را افزایش می دهد. تلویزیون سونی برای ارائه ی بالاترین کیفیت و وضوح از فناوری خاص نمایشگر  TRILUMINOS نیز استفاده کرده است، تکنولوژی Triluminos باعث می شود تا تصاویر واقعی تر و طبیعی تر از قبل نمایش داده شوند. این تکنولوژی بی نظیر توسط مهندسین شرکت سونی خلق شده است و به سبب این فناوری طیف بسیار گسترده تری از رنگ ها و شفافیتی چون اینه را در تصاویر خواهید دید .چرا که برای پخش نمودن نور از ذرات کوانتوئمی استفاده می شود و این ذرات می توانند نور را در ابعاد 10 تا 20 نانومتر منتشر نمایند . با استفاده از این فناوری تصاویر واقعی تر از همیشه پخش می شوند و شما خود را بخشی از تصویر می پندارید .تکنولوژی TRILUMINOS باعث می شود تا کیفیت نمایش رنگها نسبت به تلویزیون های LCD  با نور پس زمینه ی LED ، به میزان 50% افزایش یابد. موتور پردازشگر تصویر تلویزیون سونی 55x8500e موتور پردازشگر تصویر X-REALITY-PRO است.تلویزیون 55X8500E با استفاده از این موتور اختصاصی توانسته است که تصاویر را شارپ تر نشان داده و نویز موجوددر تصاویر را نیز تا حد زیادی کاهش داده است.

 

تلویزیون سونی 55x8500e

سیستم عامل در تلویزیون سونی x8500e

تلویزیون سونی 55x8500e از جمله تلویزیون هایی است که با سیستم عامل آندروید تولید شده است. سیستم عامل آندروید رابط کاربری راحت و روانی دارد و هر کاربری می تواند بوسیله ی این پلتفرم اختصاصی تنظیمات مربوط به تلویزیون را انجام دهد و از امکانات هوشمند تلویزیون سونی 55x8500e بهره ببرد. از طریق این سیستم عامل می توانید به برنامه های مختلف دسترسی داشته باشید و بازی های متنوع را دانلود و نصب کنید. این رابط کاربری شیرین و راحت دارای نوار محتوا یا نوار منویی ساده و سریع و در دسترس است که بوسیله ی آن می توانید همه چیز را پیدا کنید. فیلم ها و برنامه های مورد علاقه ی خود را سریعا از این نوار محتوا جستجو کنید. شما می توانید نوا محتوای تلویزیونتان را سفارشی سازی کنید و با توجه به سلیقه و علاقه ی خودتان برنامه ها را در این نوا محتوا بپینید. جهان محتوا را از طریق ™Google Play به خوبی احساس کنید. فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌ها و خیلی چیزهای دیگر را می‌توانید از طریق گوگل پلی در اختیار داشته باشید و از هر کدام لذت کافی را ببرید. بهره بردن از ریموت کنترل هوشمند با قابلیت سرچ صوتی امکان سرچ بصورت صوتی را فراهم آورده است و کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت بدون اینکه از جای تکان بخورند هر دستوری که می خواهند را از طریق صدا به ریموت کنترل بدهند تا سریعا عملی شوند. برای این کار کافی است که دکمه ی mic را بر روی ریموت کنترل فشار دهید و شروع به دستور دادن نمایید. تلویزیون 55x8500e دارای سه عدد پورت USB می باشد که با اتصال فلش مموری به تلویزیون که شما می توانید فیلم , موسیقی و برنامه های مورد علاقه تان را به یک USB یا HDD انتقال  دهید. همچنین دارای چهار عدد پورت HDMI است که امکان انتقال تصاویراز دستگاه های دیجیتالی مانند سینماخانگی ها ،کنسول بازی ها ،گیرنده ها و …را با کیفیتی بالا فراهم می کند و سه پخش کننده را به صورت همزمان می توان به تلویزیون وصل کرد. همپنین دارای دو عدد پورت کامپوزیت می باشد؛ این پورت زرد رنگ تصاویر با کیفیت SD  و قرمز کانال صوتی چپ و سفید کانال صوتی راست را انتقال می دهد. دارای یک پورت کامپوننت نیز می باشد، که می توان همان استفاده های کامپوزیت را با این تفاوت در اینجا شما دو ورودی صدا و سه ورودی تصویر در اختیار داری که تصاویر را با کیفیت HD انتقال می دهد.

تلویزیون سونی 55x8500e

 

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها