بهترین تلویزیون های سال 2018

1
944
بهترین تلویزیون سال 2018

بهترین تلویزیون های سال 2018

بهترین تلویزیون های سال 2018 – از زمان ساخت اولین تلویزیون های سیاه و سفید زمان زیادی نگذشته است ، اما اولین تلویزیون ها تنها جعبه ای بودند که تصاویر دو رنگی را به معرض نمایش می گذاشتند و قطعاً هیچ کس تصوری به این گستردگی در مورد تلویزیون نداشت . کسی حتی فکرش را هم نمی کرد که روزی خواهد رسید تلویزیون هایی ساخته می شوند که زندگی را طبیعی تر و واقعی تر از خودِ واقعیت نمایش می دهند ، کسی نمی دانستند روزی تلویزیون هایی ساخته می شوند که مانند یک تابلوی هنری باید آنها را بر روی دیوار نصب کرد و حتی وقتی که خاموش هم هستند زیبایی خیره کننده ی خود را به نمایش بگذارند ، کسی خبر نداشت که روزی تلویزیونی به باریکی یک سانتی تولید می شود . دیگر قابلیت هایی مانند 4k و smart و 3d بماند ، حتی خوابشان هم محال بود . این روزها دنیای تلویزیون بسیار گسسترده شده است و تصاویر بی روح سیاه و سفید جای خود را به تصاویر رنگی و واقعی داده اند ، این روزها برای کنترل تلویزیون کافی است ریموت کنترل را به دست بگیرید و دستور صادر کنید یا اینکه دستِ خود را به سمت چپ و یا راست ببرید ، تا کامال های تلویزیون عوض شوند و صدای آن کم یا زیاد گردد . این روزها از هر چه بگوییم کم گفته ایم و شما هم از این همه امکانات و ویژگی های جدید خبر دارید و می دانید که این روزها تلویزیون ها دیگر آن تلویزیون های سابق نیستند و فرسنگ ها با تلویزیون های سیاه و سفید فاصله دارند ، هر دو تلویزیون بودند اما اینها کجا و آنها کجا !!!

بهرین تلویزیون های سال 2018 شامل چه تلویزیون های است

حال و روز خریدارن تلویزیون دیدنی است که بین این همه مدل و برند متنوع سر گیجه گرفته اند .باید چندین روز و حتی چندین هفته از این سایت و آن سایت دنبال تلویزیون مناسب برای خود بگردند تا بالاخره یک تلویزیون انتخاب کنند . البته می دانیم که حق دارند و انتخاب و خرید تلویزیون کاری بسیار سخت است و مانند پیدا کردن سوزن در انبارِ کاه است ، البته نه به دلیل کمبود تلویزیون بلکه به دلیل تنوع بی مانندی که دارند . از یک طرف برندهای جهانی مختلف با هم در رقابت هستند و در این بازار داغ رقابتی سامسونگ Samsung و ال جی lg و سونی sony با نوآوری های جدید و فناوری های انحصاری به این بازار دغ رقابتی چنگ می اندازند و رقابت را بیشتر می کنند . از طرفی طراحی های مختلف بی داد می کند و شگفتی و تعجب همه ی خریدارن و تماشاگران را برمی انگیزد و این چنین است که انتخاب و خرید تلویزیون کاری بسیار پیچیده و سخت است . کمپانی های امروزی روند جدیدی در ساخت تلویزون در پیش گرفته اند و با طراحی و فناوری های جدید آمده اند تا حرف های ناگفته ی خود را بر زبان بیاورند و عظمت و شکوه خود را به چشم بیننده ها ببخشند . در ادامه ی این نقد و بررسی بهترین تلویزیون های 2018 را به شما معرفی می کنیم ، با ما همراه باشید .

 

تلویزیون LG OLED C7P

نمی دانم تا چه اندازه نسبت به تکنولوژی های ساخت تلویزیون آگاهی دارم ! اما می خواهم این نکته را بدانید که در بین تمام تکنولوژی هایی که درساخت تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند ، فناوری OLED حرف اول را می زند و همه را مات و مبهوت کیفیت تصاویرش گرده است . تا چندی پیش تنها گوشی های موبایل امکان استفاده  بهره بردن از این تکنولوژی را داشتند ؛ اما LG باز هم دست به سنت شکنی زده است و با بهره گیری از فناوری Oled در تلویزیون های بالارده اش کاری کرده است تا زندگی را در تلویزیون نگاه کنیم . حال به عنوان بهترین تلویزیون سال 2018 می خواهیم از تلویزیونی بالارده و حرفه ای پرده برداری کنیم و این تلویزیون جز تلویزیون oled c7p چیز دیگری نمی تواند باشد . از تفاوت های اصلی تلویزیون اولد با دیگر تلویزیون ها ، نور پس زمینه است . در تلویزیون های ال جی  OLED هر پیکسل به تنهایی مسئول روشن کردن خودش است و منبع نوری به عنوان نور پس زمینه وجود ندارد .

اما در تلویزیون های LCD و LED چندین منبع نور برای تصویر وجود دارد . به جرات می توان گفت که در بین تلویزیون های OLED نیز هیچ یک توانایی رقابت با تلویزیون C7P را ندارند و تعداد انگشت شماری می توانند کیفیتی در این حد را ارائه دهند . تلویزیون OLEDC7P در راس هرم تلویزیون های با کیفیت قرار گرفته است و در این بازار داغ رقابتی به عنوان گل سر سبد بازار از آن اسم می برند . این تلویزیون با بدنه ی فراتر از باریکی که دارد ، کاری کرده است که ما به عنوان نقاد تنها بتوانیم بگوییم : زیبا ، منحنی ، باریک و با شکوه … تلویزیون اولد ال جی مدل OLEDC7P تنها برای کاربران حرفه ای تولید شده است که می خواهند به کیفیت 4K و HDR دسترسی داشته باشند . این تلویزیون علاوه بر زیبایی ظاهری که همانند یک اثر هنری می تواند نقش نمایی کند ، دارای امکانات پیشرفته ی زیادی است و از فناوری های HDR10 and Dolby Vision پشتیبانی می کند ، همچنین تلویزیون اسمارت OLEDC7P مجهز به سیستم عامل webos است که حاصل 9 سال تجربه است و در طی این 9 سال تمام نواقص آن برطرف شده و تغییرات زیادی کرده است . این سیستم عامل امکان جستجو در اینترنت و اشتراک گذاری هوشمند محتوای در حال پخش با سیار دستگاه های دیجیتالی و دانلود و نصب برنامه های مختلف را فراهم آورده است . ال جی در ساخت این تلویزیون سنگ تمام گذاشته است و با مجهز کردن تلویزیون OLEDC7P به پورت های ارتباطی متنوع و کاربردی خلاقیت خود را اوج رسانده است . در این تلویزیون 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB و دیگر پورت های کاربردی تعبیه شده اند و به همین دلیل در تبدیل کردن این تلویزیون به یک مرکز سرگرمی چیزی کم نگذاشته است . سیستم صوتی طراحی شده توسط هارمن کاردن می تواند صدایی فراگیر و مه جانبه را در محیط طنین انداز نماید و این چنین است که LG این حق را به خود داده است به خاطر تولید تلویزیون حرفه ای OLEDC7P به خود افتخار کند ؛ چرا که به راستی تلویزیونی ستودنی است .

 

 

 تلویزیون TCL 55P607

از دیگر تلویزیون های خوش فروشی که می توان از آن نام برد ، تلویزیون P607 از شرکت TCL است . این تلویزیون خوش ساخت دارای کیفیت تصویر 4K ULTRA HD است و می تواند تصاویری واقعی با کیفیت فوق العاده را به رخ تصویر بکشد و شما رادر دنیایی از رنگ ها غرق سازد . پشتیبانی از فناوری HDR10 و دالبی ویژن باعث شده تا طیف وسیع تری از رنگ ها را در این تلویزیون شاهد باشیم . این تلویزیون با قابلیت اتصال به اینترنت می تواندفراتر از یک تلویزیون کارایی داشته باشد . فکر کنید دارید با یک تبلت غول آسا کار می کنید ، چرا که با قابلیت اتصال به اینترنت امکانات هوشمند متعدد و کاربردی در اختیارتان خواهد گذاشت . بدنه ی زیبا و باریک این تلویزیون می تواند جلوه ای زیبا به منزل شما ببخشد . مجهز بودن به پورت های ارتباطی متنوع و کاربردی نظیر 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد  پورت USB و سایر درگاه های ارتباطی دیگر از این تلویزیون یک مرکز سرگرمی ساخته است که به راحتی می توان انواع پخش کننده ها و حتی کنسول های بازی رابه تلویزیون متصل نمود و از تماشای فیلم ها و تصاویر و اجرای بازی های هیجان انگیز لذت دو چندان برد .

 

تلویزیون سونی Sony XBR65X900E

یکی از شرکت ها و کمپانی های بزرگ تولید کننده ی تلویزیون سونی است . این کمپانی بزرگ ژاپنی سالیان زیادی است در زمینه ی ساخت و تولید صوتی و تصویری فعالیت دارد و بهتر و برازنده تر است که بگویم ، اولین تولید کننده ی تلویزیون در جهان شرکت معتبر SONY است . و از آن زمان تا به اکنون در زمینه ی صوتی و تصویر مانند نگینی بی همتا می درخشد .

در لیست بهترین تلویزیون های سال 2018 بی گمان باید نام تلویزیون سونی نیز باشد و تلویزیون XBR65X900E به عنوان بهترین تلویزیون معرفی شده است . از امکانات و کیفیت تلویزیون می خواهید با خبر شوید ، بدون اغراق می توان گفت یکی از بهترین تلویزیون ها در بین هم رده های خویش است . این تلویزیون بالارده دارای کیفیت تصویر 4k است و تصاویری با رزولوشن 2160×3840 پیکسل را به روی نمایشگر می آورد ، این تلویزیون برای نمایش دادن هر تصویر نزدیک 8 میلیون پیکسل را پخش کرده و به روی نمایشگر می آورد و در این حالت ناپیدا ترین نقاط تصویر نیز آشکار می گردند و جزئی ترین قسمت های تصویر واضح و نمایان می گردند . این تازه اول ماجراست ، sony با سیستم عامل اختصاصی گوگل به نام android tv تمامی امکانات هوشمند را با کاربری ساده و راحت در اختیار کاربرانش گذاشته است تا همه ی افراد بتوانند به سادگی از امکانات متعدد بهره ببرند البته حافظه ی 16 گیگابایتی که در این تلویزیون گنجانده شده امکان دانلود و نصب و ذخیره ی انواع برنامه ها و بازی های مختلف را فراهم نموده است . ناگفته نماند که تمامی پورت ها و درگاه های ارتباطی نظیر HDMI و USB و OPTICAL و … در این تلویزیون کارایی و کارببرد را افزایش داده اند . حال دیگر می توانید با خیال راحت انواع محتوای تصویری با هر کیفیتی را با کیفیت نزدیک به 4K بر روی نمایشگر 65 اینچی پخش نمایند .

 

 

تلویزیون سونی XBR-A1E

سونی اولین سازنده ی لوازم صوتی و تصویری در جهان اکنون با تولید تلویزیون های به روز و باامکانات مدرن کاری کرده است که همه انگشت به دهان بمانند . تلویزیون XBR-A1E از تلویزیون حرفه ای شرکت سونی است که حرف های زیادی برای گفتن دارد و در پسِ آن ظاهر زیبا و پر از رمز و رازش حرف های نهان زیادی دارد . بگذارید سر اصل موضوع برویم و شما را از پنل به کار رفته در این تلویزیون آگاه سازیم . سونی در ساخت این تلویزیون از پنل OLED بهره برده است . آری این بار سونی همه را غافلگیر کرده و یکی از با کیفیت ترین و زیباترین تلویزیون هایش را به معرض نمایش گذاشته است . باکی نیست اگر به خاطر گفتن این جمله به جانبداری و مبالغه گویی محکوم شوم ، چرا که می دان هر کس زیبایی تلویزیون XBR-A1E را ببیند ، گفته های مرا تایید خواهد و خرید تلویزیون سونی مدل A1E مهر تاییدی است بر گفته هایمان . از کجا شروع  کنم !تلویزیون اولد سونی sony a1e

از کیفیت تصویر یا سیستم صوتی و یا اسمارت و امکانات یا اتصالات ! کیفیت تصویر این تلویزیون حرفه ای 4K ULTRA HD است و دارای رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد و می تواند 8 میلیون پیکسل ریز را بر روی نمایشگر بنشاند و از آنها تصویری بسازد که همه ی بیننده ها را مات و مبهوت کند . البته به کار گیری فناوری های اختصاصی نظیر موتور پردازشگر اختصاصی 4K X-Reality به همراه پردازنده ی دو هسته ای تصاویری واقعی تر از خود زندگی را برای شما پخش می کند . سیستم صوتی 50 واتی ، به همراه فناوری های صوتی و سیستم کاهنده ی نویز صدایی پر وضوح را در گوش کاربر طنین انداز می نماید . اسمارت بودن تلویزیون و مبتنی بودن بر سیستم عامل ANDROID TV و حافظه ی 16 گیگابایتی از دیگر قابلیت های تلویزیون A1E است که خاص بودن سونی را به نمایش می گذارد . با این همه باز هم امکانات و قابلیت های فراوان دیگری در این تلویزیون به کار گرفته شده است که کیفیت صوت و تصویر را بیش از پیش ارتقا می دهد . پورت های ارتباطی متنوع و کاربردی و اتصال تلویزیون به انواع دستگاه های دیجیتالی و پخش کننده ها و کنسول های بازی مختلف ، نشان می دهد که SONY تنها تلویزیون نه بلکه یک مرکز سرگرمی حرفه ای برای شما تولید کرده است .

 

تلویزیون سامسونگ MU9000

بهترین تلویزیون های سال 2018 -تلویزیون منحنی سامسونگ mu9000
samsung- mu900e

ساموسنگ از شرکتهای درخشان در زمینه ی تولید لوازم خانگی است ،یکی دیگر از بهترین تلویزیون های سال 2018 مورد بررسی در این مقاله  یکی از مدل های تلویزیون ساموسونگ است اما ما نمی خواهیم برند SAMSUNG را نقد و بررسی کنیم ، بلکه می خواهیم تلویزیون سامسونگ سری MU9000 و سایز 65 اینچ آن را با هم مرور کنیم و از این همه امکاناتی که دارد لذت ببریم . تلویزیون 65MU9000 دارای طراحی فوق العاده و بدنه ی با کیفیتی است که در همان نگاه اول می توان به تفاوتش با سایر تلویزیون ها و برندهای دیگر پی برد . محتوای با کیفیت 4K تصاویر و فیلم ها را تماشایی تر خواهد کرد، همچنین هماهنگی میان صدا و تصویر در این تلویزیون واقعیتی غیر انکار است . سیستم صوتی تلویزیون 65MU9000 دارای قدرت صوتی 40 واتی است و 2.1 کاناله می باشد ، این حجم از صدا و این میزان شفافیت از دو اسپیکر و یک ساب ووفر پخش می شود . این تلویزیون بالارده همانند دیگر مدل های سامسونگ دارای سیستم عامل تایزن است و از آن بهره می برد و به لطف چنین سیستم عاملی می تواند امکانات متعدد هوشمند و کاربردی را در اختیار کاربرانش بگذارد . مجهز بودن به 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB در این تلویزیون امکان اتصال پخش کننده ها وسایر حافظه های جانبی را فراهم کرده اند . همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق WI-FI یا از طریق پورت LAN در این تلویزیون میسر شده است و از این راه می توانید تلویزیون 65MU9000 را به اینترنت متصل نمایید ، همچنین سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی تایزن از دیگر ویژگی های کاربردی این تلویزیون است که امکانات کاربردی متعدد هوشمند نظیر اشتراک گذاری های آسان ، دانلود و نصب اپلیکیشن ها و برنامه های مختلف و … را فراهم آورده است .

 

تلویزیون سامسونگ Q7C65

سامسونگ بار دیگر از سری جدید تلویزیون هایش با نام QLED پرده برداری کرده است . دیگر مدل بهترین تلویزیون های سال 2018 متعلق است به  تلویزیون سامسونگ که  مجهز به فناوری QLED معرفی و وروانه ی بازار کرده است که طیف وسیع تری از رنگ ها را پوشش می دهند و همچنین در نمایش دادن طبیعی تر و زنده تر تصاویر و فیلم ها نقش مهمی دارند . یکی از بهترین تلویزیون های سری Q را می توان تلویزیون Q7C65 معرفی کرد . از بارز ترین مشخصه های ظاهری این تلویزیون صفحه نماییش خمیده و پایه ی یکپارچه ی ان است که زیبایی و ساختار تلویزیون Q7C65را شکیل تر و مدرن ترجلوه داده است .

تلویزیون qled سامسونگ می دانید که هدف از تولید تلویزیون های منحنی تنها زیبایی ظاهر و مسحور کننده انها نبوده است بلکه به خاطر کیفیت بالایی بوده است که این تلویزیون ها در حین نماییش فیلم ها دارند ، البته تلویزیون های منحنی با زاویه ی دید وسیعی که دارند توانسته اند به گل سر سبد تلویزیون های سامسونگ تبدیل شوند .کیفیت تصویر 4K در نمایش دادن فایل های تصویری سنگ تمام گذاشته است و بهترین کیفیت را در اختیار چشمانتان قرار خواهد داد . همچنین سیستم صوتی قدرتمند وحرفه ای از دیگر مشخصه های این تلویزیون بالارده است که صدایی به قدرت 40 وات را از یک سیستم صوتی 4.2 کاناله پخش نماید یعنی صدا از طریق 4 اسپیکر و 2 ساب ووفر پخش می شود و از این رو در پخش صدایی همه جانبه و فراگیر به تلویزیون Q7C65 شک نکنید . مجهز بودن به سیستم عامل تایزن و بهره مندی از فضای SMART HUB امکانات گسترده و متنوعی برای شما فراهم می آورد و می تواند امکان دانلود و نصب برنامه های مختلف و ذخیره ی آهنگ ها و فیلم های مورد علاقه ی شما را میسر می سازد . در این تلویزیون برای تامین اتصالات و ارتباطات ، تلویزیون Q7C65 از 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB بهره گرفته است و همین امکانات ، از تلویزیون حرفه ای Q7C65 یک دستگاه کارآمد و حرفه ای ساخته اند .

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تلویزیون ال جی بهتر است یا تلویزیون سامسونگ - لیست قیمت و مقایسه - بلاگ هنارک
6 سال قبل

[…] بهترین تلویزیون های سال ۲۰۱۸ […]