لپ تاپ استوک دل inspiron 3567

  • سایز صفحه نمایش لپ تاپ :  15.6 اینچ
  • دقت صفحه نمایش :  اچ دی 
  • مدل و نوع  پردازنده - CPU : اینتل core i3
  • مدل و نوع  پردازنده گرافیکی - GPU :  آنبرد  intel hd
  • ظرفیت حافظه RAM لپ تاپ :  4GB
  • نوع حافظه RAM: مدل DDR4
  • مقدار و نوع حافظه ذخیره سازی : 500GB
  • طبقه‌بندی کاربری لپ تاپ :عمومی 
مرجع:
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

لپ تاپ استوک دل مدل 3567 inspiron


آیا به دنبال لپ تاپی با دوام و با کیفیت هستید؟ آیا به دنبال یک لپ تاپ جهت انجام کارهای اداری می باشید؟ یکی از بهترین مدل هایی که می تواند در این زمینه به شما کمک کند، لپ تاپ استوک دل مدل inspiron 3567 است. لپ تاپ های ساخت کمپانی دل، در زمره اولین لپ ‌تاپ‌ هایی بودند که وارد ایران شدند. این شرکت توانسته با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا به یکی از معروف ترین کمپانی های ساخت لپ تاپ در دنیا تبدیل شود. امروز قصد داریم بیشتر با این لپ تاپ آشنا شویم. پس تا پایان ما را همراهی کنید.

طراحی و کیفیت ساخت بدنه لپ تاپ استوک دل مدلinspiron3567 

شاید بتوان گفت ویژگی مشترکی که در لپ‌تاپ‌های کلاس معمولی و چندرسانه‌ای دل وجود دارد، بدنه آن ها است که جنسی کاملا پلاستیکی دارند. بدنه پلاستیکی سبک وزن این محصول  دارای سه رنگ مشکی، قرمز و خاکستری، مات بوده که چربی و اثر انگشت را به خود نخواهد گرفت و از کیفیت بسیار خوبی در این زمینه برخوردار است. 

 طراحی که در این مدل از لپ تاپ های دل صورت گرفته، طرحی اداری می باشد. همچنین این محصول جنس بسیار مقاوم و محکمی در برابر ضربه را دارد. باتری مورد استفاده در لپ تاپ استوک دل مدل 3567 قابلیت تعویض دارد و با توجه به وزن 2.200 کیلوگرمی این محصول، در صورتی که کاربر بخواهد وزن آن را کاهش دهد، می تواند باتری دستگاه آن را جدا کند.

درگاه و پورت ها

پورت هایی که در این دستگاه تعبیه شده است، جوابگوی نیازهای کاربران می باشد. عدم وجود پورت VGA نشان می دهد که این لپ تاپ برای استفاده عمومی و تجاری طراحی شده است. شما نمی توانید این دستگاه را با این روش به تلویزیون متصل کنید، اما این امکان برای شما فراهم شده است که آن را با پورت HDMI به راحتی به TV وصل کنید. 

پورت های تعبیه شده در لپ تاپ استوک دل 3567 شامل یک ورودی آداپتور، یک پورت اترنت، یک خروجی HDMI و دو پورت USB 3.1 با درایو نوری، یک پورت USB 2.0، یک جک 3.5 میلی متری صدا، یک کارت خوان می باشد. با دارا بودن انواع مختلفی از پورت ها در این محصول کاربر کمبودی را در این زمینه احساس نخواهد کرد.

صفحه نمایش 

لپ تاپ دل مدل 3567 دارای صفحه نمایشی 15.6 اینچی بوده که با پنل LCD و نور پس زمینه LED همراه است. روکش براق روی این دستگاه نیز نور محیط را در آن منعکس می کند که باعث می شود چشمان شما برای مدت طولانی بتوانند به کار با این دستگاه بپردازند.

IM

بلندگوها

بلندگوها دارای فناوری Waves Maxx Audio هستند که در لبه جلویی لپ تاپ قرار دارند. با توجه به این که این اسپیکرها کوچک هستند، اما صدایی بلند و واضح دارند که در میان لپ تاپ های هم رده قدرت خوبی را دارا می باشد. اگر به صدایی بلندتر و رساتر نیاز دارید، از بلندگوهای استریو یا هدفون هایی که دارای کیفیت مطلوب هستند می توانید استفاده کنید.

کیبورد و تاچ¬پد

کمپانی دل برای ساخت این لپ تاپ، کیبورد جزیره ای را انتخاب کرده است که کاملا استاندار می باشد.  نام پد 10 دکمه ای این کیبورد، باعث شده است که کاربر بتواند برای ساعت های متوالی به تایپ بپردازد بدون این که خسته شود. فضایی که میان دکمه ها قرار گرفته است امکان لمس خطای دکمه های دیگر را از میان برداشته که این مورد یکی از مزیت های فوق العاده این مدل به حساب می آید. تاچ پد قرار داده شده در این صفحه کلید یکپارچه است و کاربر می تواند از قابلیت چند لمس همزمان آن برخوردار شود.

IM

باتری لپ تاپ دل مدل inspiron3567

باتری یکی از مهم‌ ترین قطعات لپ ‌تاپ است و به طور قطع افرادی که برای خرید لپ تاپ اقدام می کنند تمایل دارند عمر لپ تاپ آن ها زیاد باشد. این لپ تاپ دارای یک باتری 4 سلولی لیتیومیونی 40 واتی است که این قابلیت را دارد که از دستگاه جدا شود و به برق متصل شود این موضوع سبب خواهد شد که عمر باتری افزایش پیدا کند. طول عمری که این باطری دارد می تواند نیاز 5 ساعته کاربر را پاسخ گو باشد.

قیمت لپ تاپ استوک دل مدل inspiron3567

لپ تاپ استوک دل محصولی وارداتی است و قیمت آن با توجه به قیمت ارزی که خریدار در زمان واردات و خرید آن پرداخته، متفاوت خواهد بود. اما با در نظر گرفتن کارائی مطلوبی که این دستگاه دارد قیمتی که برای آن پرداخت خواهد شد، قیمتی مقرون به صرفه است.

IM

سخن پایانی

در صورتی که به دنبال یک لپ تاپ ایده آل می گردید، می توانید به سایت هنارک مراجعه کنید. همچنین قیمت های سایت را مورد بررسی قرار داده و سپس، بعد از این‌که لپ تاپ خودتان را انتخاب کردید می توانید آن را سفارش دهید. در صورتی که به دنبال لپ تاپی با کاربرد خاص هستید، اما نمی دانید باید چه لپ تاپی را خریداری کند، با کارشناسان واحد فروش و مشاوران سایت هنارک تماس حاصل نمایید. اگر به دنبال یک لپ تاپ اقتصادی هستید، حتما به این سایت معتبر مراجعه کنید. از این که تا پایان همراه ما بودید از شما سپاس گذاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

لپ تاپ استوک دل inspiron 3567

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم