ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm

  • قابلیت مکالمه از طریق اتصال بلوتوث به گوشی
  • دارای شتاب سنج شمارش ضربان قلب
  • سازگاری با گوشی ها ایفون
  • ضد اب تا عمق 50 متر
  • مقاومت در برابر ضربه و سقوط
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران: ثبت نظر/پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm یکی دیگر از محصولات هوشمند سامسونگ است که در سال 2019 روانه ی بازار شد این محصول که استفاد ه ی روزمره دارد و دارای بسیاری از قابلیت هاست می توانید در تمام طول روز بدون نگرانی از آن استفاده کنید. این ساعت را می توانید با ویژگی های جداب و پرکاربردش با قیمتی مناسب تهیه کنید.

نقد مشخصات ظاهری ساعت سامسونگ اکتیو2 40 میل

این ساعت شیک برای کاربران خانم و آقا در ورزش و کارهای روزانه همراهی عالی است. وزن سبک این ساعت همراه کاربرد های زیاد آن محبوبیت زیادی را در میان کاربران به دست اورده است این ساعت 30 گرم وزن دارد. فرم صفحه ی آن گرد است و دارای شیشه ای محکم با کیفیتی عالی از گوریلا گلس استو جنس بدنه ی ساعت هوشمن سامسونگ الومینیوم می باشد که دارای بند فلورولاستومر جنس بند های آن از لاستیک با قفل سگکی ساده است.

صفحه نمایش این ساعت لمسی است و قابلیت نمایش رنگی را دارد و نوع صفحه نمایش اصلی آن  SUPER AMOLED است. صفحه نمایش ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو2 40میل 1.2 اینچ است که دارای رزولوشن صفحه نمایش 360 × 360 است. این صفحه همچنان مجهز به نمایشگر همیشه روشن است که خیلی از ساعت های امروز مجهر به این سیستم هستند.

نقد مشخصات تخصصی ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm   

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو2 40 میل بدون قابلیت نصب سیم کارت است و امکان ریجستر شدن آن نیز وجود ندارد اما می تواند به شبکه بی سیم وای فای و بلوتوث از نسخه 5.0 متصل شود و با استفاده از اتصال بلوتوث آن به مکالمات خود بپردازید و از آن لذت ببرید. این ساعت هوشمند کمپانی سامسونگ با سیستم عامل تایزن سازگار با انواع محصولات دیگر سامسونگ با سیستم عامل انروید 5.0 و بالاتر است و همچنین یکی از ویژگی که این ساعت را از تمام ساعت های هوشمند این کمپانی جدا می کند این است که این محصول بی نطیر می تواند با گوشی های ایفون 5 به بالا و iOS به بالا سازگاری می یابد و کاربران ایفون نیز می توانند آنرا تهیه کنند و ساعتی هوشمند را با قیمت کمتر از اپل واچ ها وکیفیتی که می تواند با آنها رقابت کند را داشته باشند.

پردازنده ی موجود در این ساعت هوشمند Exynos 9110  می باشد که خدمات آن برای شما بسیار سریع و عالی است. در ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو2 40 میل نیز مانند ساعت های هوشمند دیگر این کمپانی حسگر های متنوعی وجود دارند که باعث می شود در طول روز از بسیاری از وضعیت های بدن خود آگاه باشید و فعالیت های روزانه خود را اندازه بگیرید. این حسگرها شامل شتاب سنج , ژیرسکوپ , الکتروکاردیو گرام , فشارسنج , سنسور نور محیط و شمارش ضربان قلب می باشند که سنسور شتاب سنج در آن دارای دقت اندازه گیری تا 32 گرم فشار است و همین طور دارای طراحی حاشیه چرخان نیز است و با استفاده از رابط کاربری آسان آن کاربر می تواند خیلی سریع و آسان به اپلیکیشن های مختلف دسترسی پیدا کند.

ظرفیت باتری این حافظه 247 میلی آمپر ساعت است و مدت عمر آن بستگی به کاری دارد که در طول روز انجام می دهد برای مثال اگر برای کارهای معمولی روزانه استفاده شود باتری آن می تواند تا دو روز کارهای شما را پیش ببرد اما اگر در ورزش و گوش دادن به موسیقی از آن بهره ببرید طول عمر این باتری کاهش می یابد ساعت هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm دارای شارژ بی سیم بر پایه ی  WPC است . ظرفیت حافظه داخلی آن 4000 مگابایت و رم 738 مگابایت می باشد که برای نصب اپلیکیشن های مورد نیاز کاربران بسیار عالی است.

از دیگر قابلیت های این ساعت بی نظیر شرکت سامسونگ می توان به داشتن اسپیکر و میکروفون در آن اشاره کرد که بسیار عالی است این ساعت فوق العاده دارای استاندارد  IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آلودگی است که استاندارد نظامی برای مقاومت در برابر سقوط و ضربه و مقاومت تا عمق 50 متری آّب از دیگر دارایی های ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو2 40 میل هستند. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم