لپ تاپ استوک دل Latitude E5530

  • لپ تاپ استوک دل DELL Latitude E5530
  • دارای پردزانده ی Intel Core i5-3340M
  • مجهز به کارت گرافیک Intel HD 4000
  • نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت hd
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت DDR3
  • دارای درگاه USB و HDMI
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نیم نگاهی به مشخصات لپ تاپ استوک دل Latitude e5530

لپ تاپ دست دوم دل مدل e5530 از سری محصولات Latitude این کمپانی یکی دیگر از سیستم های صنعتی و با کاربری تجاری می باشد که از بدنه ایی مستحکم و مقاومی برخوردار می باشد. نمایشگر طراحی شده برای این دستگاه از نوع LED به اندازه ی 15.6 اینچی بوده که صحنه هایی با کیفیت و با رزولوشن 1920×1080 پیکس را به تصویر می کشاند. لپ تاپ استوک دل در ابعاد 9.9×15.3×1.3 میلی متر با وزن 2 کیلوگرم طراحی و تولید شده. وزن 2 کیلوگرمی امکان حمل لپ تاپ 15 اینچی را به راحتی فراهم کرده است و می توان آن را با خود پیوسته به همراه داشته باشید. با وزن ایده آل لپ تاپ به هیچ عنوان کاربر را از نقطه نظر جا به جا کردن سیستم دچار در دردسر نمی اندازد.  استحکام بالای بدنه و کیفیت ساخت عالی در کنار بخش سخت افزاری قوی و پر توان این سیستم را برای انجام کارهای گرافیکی، طراحی، حسابداری و... مناسب کرده است. ظاهر زیبا و ساده ی لپ تاپ به نحوی طزاحی شده که کاربران می توانند در هر جایی که مایل بودند از آن استفاده کنند چه در محیط کار چه در منزل.


مشخصات لپ تاپ دل e5530

صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ استوک دل Latitude e5530

نمایشگر لپ تاپ دل Latitude e5530 از اندازه ی استاندارد 15.6 اینچی برخوردار است. نمایشگری 15 اینچی که قادر است تصاویر ایجاد شده را با کیفیت FULL HD در معرض دید مخطبین قرار دهد. نورپردازی سیستم بسیار منحصر به فرد است و می توان آن را به هر میزانی که می خواهید بسته به روشنایی محیط تنظیم نمایید که بدین صورت آسیب کمتری در اثر استفاده ی طولانی مدت از لپ تاپ به چشم هایتان وارد می آید. زاویه ی دید نیز در حد عالی ایی می باشد و نسبت تصویر در آن همانند سایر دستگاه های مشابه برابر 16:9 است. وبکم قرار گرفته شده بر روی فریم نمایشگر به شما کمک می کند تا در صورتی که خواهان باشید با دوستان خود به صورت تصویری صحبت کنید.

نمایشگر لپ تاپ دل e5530

به لطف مجموعه ای از کلید های جزیره ای و لمسی نرم صفحه کلید لپ تاپ Latitude e5530 یک طرح استاندارد دارد و در هنگام تایپ کردن سریع ترین سرعتی را که ممکن است به کاربر ارائه می دهد. صفحه کلید طراحی شده برای لپ تاپ های سری Latitude نسبت به مدل های دیگر بهتر از حد متوسط هستند و برای کارهای تایپی بی نهایت جذاب می باشند. کیفیت عالی و روان بودن دکمه های صفحه کلید لپ تاپ را به یک گزینه ی مطلوب برای کاربران تایپیست بدل کرده است. کلید ها با کوچکترین ضربه و بدون صدا عمل می کنند. نور پس زمینه در چهار مرحله قابل تنظیم است. نور پس زمینه امکان استفاده در شب و فضاهای کم نور را میسر می سازد. صفحه کلید به یک ترک پوینت مجهز شده که در بین حروف G, B, H قرار گرفته که در محیط های آزمایشگاهی و صنعتی بسیار کارآمد و ضروری می باشد و دقیقا همان کارهایی را برای تان انجام می دهد یک موس مجزا انجام می دهد. با ترک پوینت مکان نمای ماوس را تغییر دهید و به لطف دکمه های پلاستیکی ایی که در پایین صفحه کلید تعبیه شده است عملیات انتخابی را انجام دهید. اندازه ی 15.6 اینچی امکان حضور بخش عددی مجزا را فراهم آورده است تا در صورت تایپ های عددی سرعت بالاتری را حس نمایید. حضور همچین ویژگی ایی برای کاربران حسابداری بسیار ضروری و لازم می باشد. در سمت چپ لپ تاپ Latitude e5530 تاپ پد لمسی با اندازه ی استانداردی و مجهز به دکمه های پلاستیکی انتخابی قابل مشاهده است. صفحه لمسی روان و صیقلی از نوع Alps ELECTRIC است. سطح صاف سبب می شود تا در هنگام استفاده از آن انگشتان تان به راحتی بر روی آن بدون چسبندگی به حرکت درآیند. این تاچ پد لمسی قابلیت پشتیبانی از عملکرد های چند لمسی را دارد.


کیبورد لپ تاپ دل e5530

درگاه ها و راه های ارتباطی لپ تاپ دل Latitude e5530

استفاده کننده گان از لپ تاپ ها پیوسته برای انجام کار هایشان نیاز به اتصال لوازم جانبی دیگر به سیستم دارند تا بتوانند کار های خود را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانند پس به همین خاطر بیشتر به سمت لپ تاپ هایی تمایل دارند که همچین کارایی را داشته باشند. تصور کنید نیاز دارید تا یک سری اطلاعات را از دوستانتان بگیرید و به سیستم خود منتقل کنید تا بهتر بتوانید کارهایتان را انجام دهید بدین منظور نیاز شدید به پورت USB برای اتصال فلش مموری احساس می شود که اگر لپ تاپ مورد استفاده تان از این قابلیت مبرا باشد مشکل ساز خواهد بود اما در صورت وجود همچین درگاهی شما قادر خواهید تا به راحتی به انتقال داده ها بپردازید. کمپانی دل همواره در تلاش بوده تا سیستم هایی بی نظیر و عالی برای پاسخ گویی هر چه بهتر به نیازهای کاربران خود طراحی و ساخته نماید. لپ تاپ دل مدل E5530 به یک مجموعه درگاه های ارتباطی کامل مجهز شده است. در قسمت جلویی لپ تاپ تنها کلید wirless switch برای روشن و خاموش کردن وای فا وجود دارد. سمت راست از درگاه هایی نظیر: جک 3.5 میلی متری پ صدا، یک عدد پورت USB 2.0، یک ورودی VGA و درایو نوری متشکل شده است. لبه ی طرف چپ لپ تاپ 15.6 اینچی دل شامل قفل امنیتی کینگستون، ورودی HDMI، دو عدد پورت USB 3.0، ورودی ExpressCard و یک ورودی SD Card می باشد. ورودی شارژر در پنل پشتی به منظور جلوگیری از شلوغی میز کار تعبیه شده است که علاوه بر آن شامل یک پورت USB 2.0 و همچنین یک Gigabit Ethernet نیز می باشد. جهت دسترسی به اینترنت و گشت و گذار در وب کمپانی نامدار دل از دو روش بی سیم که همان وای فای می باشد به همراه پورت LAN استفاده کرده است تا کاربران به راحتی و در هر زمان و مکانی که لازم داشتند بدون هیچ مشکلی بتوانند به اینترنت متصل شوند. دنیای امروزی و پیشرفت علم و فراوانی اطلاعات کاربران را موجب به استفاده از اینترنت وا داشته که تمامی لپ تاپ ها بدون استثنا مجهز به همچین ویژگی ایی می باشند. از طریق بلوتوث به تبادل اطلاعات بین سایر دستگاه های دیگر که به همچین قابلیتی مجهز می باشند بپردازید بی آنکه نیازی به سیم یا فلش مموری داشته باید. البته شاید کمی سرعت انتقال از طریق بلوتوث ضعیف می بشد که هیچ جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید با نصب برنامه ی Shariet بر سرعت تبادل بیافزاید.


سخت افزار و کارایی لپ تاپ دل Latitude e5530

لپ تاپ 15.6 اینچی دل قابلیت پشتیبانی از پردازنده ی Intel Core i5 – 3340M نسل سوم سری M را دارد که حاضر است برنامه ها و عملیلات سنگین را با سرعت فرکانسی 2.7 گیگاهرتز پردازش کند و در حالت توربو به 3.4 گیگاهرتز ارتقا یابد. پردازنده ی نسل سوم قدرت بسیار بالایی دارد و به همین جهت شما را قادر می سازد تا برنامه های سنگین و نیمه سنگین خود را با خیالی آسوده بر روی لپ تاپ نصب و از آنها استفاده نمایید. حافظه های ذخیره سازی شامل 4 گیگابایت حافظه ی رم از نوع DDR3 به همراه 320 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع HDD می باشد که فضای مطلوبی را در اختیار کاربران قرار داده است. در صورت نیاز می توانید حافظه های موجود را برای بهبود بیشتر کارایی لپ تاپ ارتقا دهید. مجهز بودن لپ تاپ Latitude e5530 به کارت گرافیک Intel HD 4000 قدرت انجام عملیات های گرافیکی متوسط را میسر ساخته است. لپ تاپ استوک دل دارای یک سنسور افتادن آزاد DELL Fast RESPONSE می باشد که در صورت افتادن سیستم اطلاعات موجود در آن و هارد دیسک لپ تاپ از بین نخواهند رفت. باتری به کار رفته شده در دستگاه موجود که به منظور روشن نگهداشتن سیستم کارایی دارد از نوع لیتیوم یونی 9 سلولی با توان بالا می باشد که در پنل پشتی جاسازی شده است.

سخت افزار لپ تاپ دل e5530

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 4000
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یون 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام و درود. من رشتم حسابداریه خواستم بدونم این لپ تاپ برنامه های حسابداری رو ساپورت می کنه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD 4000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یون 6 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی

لپ تاپ استوک دل Latitude E5530

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم