لپ تاپ اچ پی Elitebook 725 G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP Elitebook 725 G2
  • مجهز به پردازنده ی AMD A8-7150B
  • نمایشگر 12.5 اینچی ال ای دی HD
  • کارت گرافیک AMD Radeon R5
  • حافظه ی رم 8 گیگابایت ddr3
  • حافظه داخلی 500 گیگابایت

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی 725 G2

لپ تاپ استوک hp 725g2 از سری محصولات با کیفیت و محبوب کمپانی پر آوازه HP بوده که به صورت استوک اروپایی با گرید A+ در فروشگاه اینترنتی هنارک عرضه می شود. لپ تاپی زیبا، با طراحی چشم نواز، سبک، سریع و بسیار قدرتمند که از پس اجرای کار های سنگین به راحتی بر می آید. مشخصات فنی و جنس بدنه و طراحی ساخت زیبا این محصول را از سایر محصولات مشابه متمایز می دارد. لپ تاپ دست دوم اچ پی با حافظه ی رم 8 گیگابایتی و هارد دیسک 500 گیگابایتی ادغام شده. پردازنده ی به کار رفته در ساخت این دستگاه از نوع AMD A8-7150 بوده که توانسته قدرت پردازشی ایده آل و مطلوبی را در اختیار کاربران خود بگذارد. کارت گرافیکی یا واحد پردازش گرافیکی وظیفه رندرینگ و به تصویر کشیدن صحنه ها بر روی صفحه نمایش های لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و... را بر عهده دارد. در لپ تاپ موجود از کارت گرافیکی AMD Radeon R5 استفاده شده است.

بررسی لپ تاپ اچ پی 725g2

طراحی بدنه ی لپ تاپ EliteBook 725 G2

نوت بوک الایت بوک اچ پی گزینه ی انتخابی مناسبی برای کاربران تجاری که مسافرت زیادی دارند مناسب است. وزن سبک 1.5 کیلوگرمی و مقاومت بالای بدنه ی آن موجبات همراه بودن دستگاه را میسر ساخته اند. لپ تاپ اچ پی مدل EliteBook 725 G2از سری لپ تاپ های پر قدرت و مستحکم شرکت به نام و پر آوازه HP می باشد که از لحاظ مقاومت امتیاز بالایی را کسب نموده است. لپ تاپ دست دوم موجود در شرایط سخت و استفاده های طولانی مدت بسیار لجوجانه عمل می کند. فلزی بودن بدنه سبب به وجود آمدن یه همچین مقاومت و استحکامی شده است. به دلیل جنس فلزی بدنه دیگر نگرانی یای از بابت خم شدن لپ تاپ و فشار آمدن به آن را نخواهید داشت. اچ پی جذابیت لپ تاپ را با رنگ مشکی ایی که برای آن در نظر گرفته است کامل کرده و با حک لوگوی hp بر روی بدنه به زیبایی هر چه بیشتر بدنه افزوده است. لوگوی hp با طرحی چشم نوازی در درون دایره نقره ایی و سفید رنگی دقیقا در وسط لپ تاپ لپ تاپ خود نمایی می کند. ظاهر فریبنده و دلربای دستگاه به همراه مقاومت بالا و بخش سخت افزاری قدرتمند بی شک طرفداران بی شماری را پیدا خواهد کرد. بخش های داخلی لپ تاپ که با باز کردن درب نمایان می شوند نیز همانند بدنه ی پشتی از طراحی شکیل و بر اساس نظمی برخوردار می باشد. صفحه کلید مشکی با نوشته های انگلیسی به رنگ سفید در پس زمینه ایی نقره ایی رنگ دیده می شود.


صفحه کلید و نمایشگر لپ تاپ EliteBook 725 G2

صفحه نمایش لپ تاپ hp 725 g2، 12.5 اینچی با کیفیت تصویر HD می باشد. کیفیت تصویر اچ دی یعنی به نمایش گذاشتن تصاویر با رزولوشن 1080×920 پیکسل که از وضوح خوبی برخوردار است. پنل LED استفاده شده در ساخت نمایشگر لپ تاپ استوک اچ پی علاوه بر آنکه زاویه ی دید و کیفیت تصویر عالی دارد، در مقابل اشعه های زائد و مزاحم مقاوم بوده و از بازتاب آن ها و اذیت کردن چشم کاربران جلوگیری می کند. این مانیتور از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است. در قسمت بالایی صفحه نمایش لپ تاپ وبکم با کیفیت تصویر HD قرار گرفته که می توانید به جهت برقراری تماس های تصویری از آن بهره ببرید. بلندگوهای تعبیه شده برای لپ تاپ دست دوم EliteBook 725 G2 صداهایی گیرا و همه جانبه ایی را تولید و منتشر می کنند.

صفحه کلید طراحی شده برای تایپ کردن ضد ضربه می باشد و در برابر وارد آمدن سخت ترین ضربه های کاری مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. کیبورد جزیره ای به همراه نور پس زمینه ایی که دارد برای استفاده و کار کردن با آن در محیط های کم نور و شب هنگام بسیار عالی بوده و می توان بدون هیچ گونه مزاحمی برای اطرافیان خود کارهای تایپی خود را انجام دهید. دکمه ها اندازه و فاصله ی استانداری دارند که به لطف این دو ویژگی عمل تایپ کردن بسیار راحت و سریع صورت می گیرد. تنها کاستی ایی که این سیستم دارد عدم وجود بخش عددی مجزا می باشد که به لطف حضور کلید های اعداد در قسمت بالایی صفحه کلید چندان عیب مهمی به حساب نمی آید و می توانید برای تایپ اعداد از این بخش استفاده کنید. در پایین صفحه کلید تاچ پد لمسی چند منظوره ایی به چشم می خورد که قابلیت پشتیبانی از لمس های چند گانه را دارد. پد لمسی از حساسیت بالیی برخوردار بوده و با سطح صیقلی و صافی که دارد با کمترین فشاری عمل خواهد کرد. در صفحه کلید لپ تاپ اچ پی 725 G2 بین حروف G,H,B دقیقا در وسط کیبورد یک دایره ی کوچک وجود دارد که به آن جوی استیک میگن و کار ماوس را انجام می دهد این ترک پوینت را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید در نظر گرفت که تمامی کار های ماوس را انجام می دهد و برای کلیک کردن می توانید از کلید هایی که در پایین کیبورد به این منظور تعبیه شده اند استفاده کنید.


نمایشگر لپ تاپ اچ پی 725g2

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ اچ پی EliteBook 725 G2

لپ تاپ اچ پی EliteBook 725 G2 از پورت های مختلفی برای راحتی کاربران خود برخوردار بوده تا دغدغه ی اتصال لوازم جانبی به دستگاه برای مخاطبین وجود نداشته باشد. پورت های لپ تاپ الایت بوک اچ پی شامل: پورت شبکه LAN، دی وی دی درایو، 3 پورت USB3.0، پورت خروجی VGA، پورت Ethernet می باشد. بلوتوث موجب به اشتراک گذاری فایل ها بین تبلت و گوشی با لپ تاپ می شود و برای بهره مندی از سرعت هر چه بیشتر انتقال می توانید برنامه ی SHARIET را بر روی سیستم خود نصب نمایید. در بحث امنیتی لپ تاپ باید به سنسور اثر انگشت آن اشاره کرد که می توانید با تنظیم کردن لپ تاپ خود آن را با اثر انگشت روشن کنید. می توانید برای امنیت بیشتر و حفاظت بیشتری از اطلاعات خود بر روی برنامه ها و فایل ها قفل بگذارید. شرکت اچ پی برای دستیابی به نت دو راه بی سیم و بدون سیم را بر سر راه کاربران خود قرار داده است. پورت LAN امکان استفاده از نت به صورت سیم بوده و وای فای برای دسترسی به اینترنت خانگی و برای آنکه بدون سیم به وب دسترسی داشته باشید در نظر گرفته شده است.

 

تفاوت پردازنده ی Intel  و AMD

پردازنده ی AMD در سال 1969 و در منطقه ی Sunnyvale ایالت کالیفرنیا تاسیس شد که از همان ابتدا تمامی فعالیت ها را بر روی مدارات نیمه هادی متمرکز انجام داده. کمپانی اینتل در سال 1968 توسط رابرت نویس و گوردون مور راه اندازی شده که در دهه های نخست جزء مهم ترین رقیب های شرکت AMD بوده. پردازنده های موجود در یک سری موارد با هم اختلاف دارند که ما در اینجا برای کمک به انتخاب شما به شرح آن ها پرداخته ایم. پردازنده های اینتل به نسبت پردازنده های AMD به مراتب برتری دارد اما از لحاظ قیمت گرانتر می باشند. حافظه ی کش در پردازنده های اینتل تقریبا دو برابر پردازنده های ای ام دی می باشد. این پردازنده های AMD بودند که برای نخستین بارکنترلر حافظه را در داخل پردازنده جای دادند، کاری که اینتل انجام نداد. این دو پردازنده از نقطه نظر میزان قدرت نیز با هم اختلافاتی دارند. CPU اینتل برای کارهای سنگین و طراحی های سه بعدی بهتر از پردازنده های AMD عمل می کند. حال آنکه در بازی های کامپیوتری پردازنده های ای ام دی نسبت به اینتل غالب تر بوده اما نقطه ضعفی که دارد تولید گرمای شدید در حین کار کردن می باشد. البته انتخاب نوع CPU بسته به نیاز و توقعی که شما از لپ تاپ دارید دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
A8-Series
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED backlight
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
1.9 گگیاهرتز
حافظه cashe
2 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon R5
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
DISPLAY-PORT
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 3 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سوال

سلام خسته نباشید امکانش هست پورت USB رو توضیح بدید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
پورت USB یو اس بی یک واسط اتصالی جهت انتقال برق و دیتا است که می‌تواند به دستگاه‌های گوناگون، ابزارک‌ها و گجت‌ها و کامپیوتر اجازه دهد با دیگر وسائل جانبی ارتباط برقرار کند. وسایل اتصالی به یو اس بی خیلی متنوع هستند؛ از کیبورد و ماوس گرفته تا پخش کننده موسیقی و فلش درایوها. برای نمونه ما به برخی از این دستگاه‌ها در آن‌ها از درگاه USB استفاده شده است اشاره خواهیم کرد: انواع کیس کامپیوتر ، لپ‌تاپ ، پخش ماشین و ضبط خانگی، اسپیکر، سینمای خانگی ، موزیک پلیر ، ویدیو پلیر ، برد فلش خور ، سیستم ماینینگ و ماینر بیت کوین ، مبدل صوتی و تصویری و...
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
A8-Series
فرکانس و سرعت پردازش
1.9 گگیاهرتز
حافظه cashe
2 مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon R5
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED backlight
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
DISPLAY-PORT
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 3 سلولی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ اچ پی Elitebook 725 G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم