لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 640G1

  • لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 640G1
  • دارای پردازنده ی Intel core i5-4300M
  • صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت HD
  • مجهز به حافظه داخلی 500 گیگابایت
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • باتری 6 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ اچ پی ProBook 640G1

لپ تاپ های سری پروبوک کمپانی اچ پی از محبوبیت بالایی برخوردارند و همواره جزء خوش فروش ترین و پر طرفدارترین سیستم ها بوده اند. پروبوک مدل 640 نسخه 4 از جمله لپ تاپ های تجاری و صنعتی برند نام آور hp می باشد که به همراه پردازنده ی قدرتمند و سریع العمل Core i5 نسل چهارم روانه بازار شده است. لپ تاپ اچ پی موجود به دلیل ادغام شدن با فناوری های متعدد و کارآمد و همچنین قیمت مقرون به صرفه ایی که دارد برای فضاهای اداری و دفتر کار ها گزینه انتخابی ایده آلی می باشد. در نگاه اول با بدنه ی خوش تراش لپ تاپ مواجه می شویم. تلفیق رنگ نقره ایی متالیک و مشکی براق بر روی بدنه ی آلومینیومی جدای از آن که موجبات زیبایی ظاهر آن شده اند بلکه در برابر خراش و ضربه مقاوم است که دست و بال کاربران را برای حمل باز گذاشته و می توان به راحتی و بدون نگرانی از شکست و خراب شدن سیستم آن را همواره با خود به همراه داشته باشند. با گشودن درب سیستم صفحه کلید لپ تاپ با آرایش چشم نوازی خود نمایی می کند که هارمونی خاصی بین کلید های مشکی و محل استراحت گاه دست ها به رنگ نقره ایی وجود دارد. شرکت hp در طراحی لپ تاپ ProBook 640G1 لوگوی خود را در دو قسمت سیستم به شکل ملیحی حک کرده است. یکی آنکه بر روی بدنه ی پشتی لپ تاپ داخل یک دایره ی سیاه و دیگری پایین نمایشگر درون دایره ایی سفید رنگ می باشد. نمایشگری که برای لپ تاپ استوک اچ پی در نظر گرفته شده است 14 اینچ می باشد که با کیفیت HD تصاویر را تولید و در معرض دید کاربران قرار می دهد. نمایشگری با روکش مات و مقاوم در برابر خط و خش که توسط فریم مشکی رنگی احاطه شده است که تصاویر ایجاد شده را به نسبت 16:9 به نمایش می گذارد. لولای سرتا سری با قدرت و استحکام هر چه تمام تر وظیفه ی اتصال نمایشگر به بدنه ی لپ تاپ یا همان صفحه کلید را بر عهده دارد. لپ تاپ استوک اچ پی را از نقطه نظر دارا بودن پک کامل پورت ها برای فضاهای اداری مناسب می پندارند. درگاه های ارتباطی امکان اتصال هر گونه وسیله ی جانبی را برای کارکنان دفاتر مهیا می سازد. پورت های تعبیه شده در بدنه ی لپ تاپ 14 اینچی اچ پی شامل: پورت DisplayPort + VGA، پورت واقعی اتصال، چهار پورت USB 3.0، SmartCard و درایو نوری می باشند. زیر پورت USB یک عدد کارت خوان یا SD Card Reader برای انتقال آسان تر و سریع تر داده ها و فایل ها از مموری کارت به لپ تاپ جا سازی شده است که بدون نیاز به سیم می توانید مموری کارت را به کارت خوان دستگاه متصل کنید و به نقل و انتقال و جابه جایی فایل ها بپردازید. ارتباطات دیگر لپ تاپ دست دوم اچ پی عبارتند از: پورت LAN، جک 3.5 میلیمتری صدا، شبکه بی سیم وای فای با استاندارد 802.11a/b/g/n و بلوتوث داخلی نسخه ی 4.0.  لپ تاپ ProBook 640G1 قابلیت پشتیبانی از ویندوز 7 نسخه ی 64 بیتی را دارد.


بررسی لپ تاپ اچ پی 640g1

تجربه ی تایپی بی نظیر

کیبورد لپ تاپ اچ پی ProBook 640G1 از کلید هایی با نقطه فشار قوی و حساسی تشکیل شده اند که عمل تایپ کردن با آن بسیار راحت می باشد. صفحه کلید موجود فاقد بخش عددی مجزا شده که به همین دلیل فضای ببیشتری برای بخش اصلی عددی باقی مانده است و دکمه ها جدا از آنکه اندازه ی استانداری دارند فاصله ی بین شان نیز به خوبی رعایت شده. کلید ها به قدری از هم فاصله دارند که در هنگام تایپ ده انگشتی و سریع احتمال اشتباه نوشتن به هیچ عنوان وجود ندارد. پس می توان به جرات گفت که همچین صفحه کلیدی برای کاربران تایپست و آن هایی که به نگارش و نوشتن کتوب و... اشتغال دارند بسیار عالی عمل می کند. در هنگام تایپ کردن نیازی نیست به دکمه ها ضربه ی زیادی وارد آید زیرا به حدی روان و نرم هستند که با کم ترین فشار ممکن دستور مربوطه شما را به سرانجام می رسانند. در بالایی کیبورد کلید های پاور به منظور روشن کردن سیستم و کلید های کم و زیاد کردن صدا به چشم می خورند. تاچ پد لپ تاپ ProBook 640G1 پد لمسی با صفحه ایی صیقلی و روان وجود دارد. تاچ پد لپ تاپ 14 اینچی اچ پی قابلیت پشتیبانی از فرامین چند منظوره را دارد و به لطف فضای بزرگتری که در اختیار دارد می توان همزمان با دو دست خود و به کار بردن چند انگشت از آن بهره ببرید تا سرعت عملتان افزایش یابد. کلید های تعبیه شده در پایین آن کارایی و عملکرد پد لمسی را مهیا کرده اند که قادرند تا تمامی کارایی یک ماوس را برای شما انجام دهد.


صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی ProBook 640G1

نوت بوک سبک و قدرتمند اچ پی برای نشان دادن عکس ها و به تصویر کشاندن صحنه ها از نمایشگری 14 اینچی برخوردار می باشد. یکی از ویژگی های مهم و قابل تاملی که صفحه نمایش مذکور از آن برخوردار می باشد روکش ماتی است که از انعکاس و بازتاب نور جلوگیری می کند و کار در فضاهای روشن و محیط بیرون را برای مخاطبان لپ تاپ ProBook 640G1 فراهم کرده است. در بخش نمایشگر کیفیت تصویر بسیار حائز اهمیت می باشد از این رو کمپانی اچ پی در ساخت نمایشگر سیستم خود از کیفیت تصویر HD بهره برده است که تصاویر را با وضوح 1600×900 پیکس تولید و انتشار می دهد. برای برقراری تماس های تصویری برای عصر امروز که بسیار مهم می باشد می توانید از وبکمی که در بالای مانیتور تعبیه شده است استفاده کنید. وقتی با دوستان خود به صورت زنده و تصویری به مکالمه می پردازید شما از آن ها تصویری با کیفیت HD دریافت خواهید کرد. وبکم موجود در سمینار ها و برگزاری دوره های آنلاین نیز بسیار کارآمد می باشد. پس می توان گفت برای دنیای تکنولوژی و پیشرفته ی امروزی حضور وبکم در لپ تاپ ها امری مهم و ضروری می باشد. بلند گوها به موازات صفحه کلید و در راستای آن تعبیه شده که از کیفیت صدای مطلوبی بهره مند است.


نمایشگر لپ تاپ اچ پی 640g1

مشخصات فنی و سخت افزاری لپ تاپ ProBook 640G1

لپ تاپ اچ پی ProBook 640G1 از نظر سخت افزاری بسیار قوی و قدرتمند است. سیستم مورد بررسی به پردازنده قوی نسل چهارم Core i5 مجهز می باشد. لپ تاپ 14 اینچی استوک به همراه کارت گرافیکی HD Graphics 4600 ساخت شرکت مطرح اینتل ساخته شده که از قدرت و عملکرد فوق العاده ای برخورداری می باشد. لپ تاپ استوک 640g1  دارای حافظه رم 4 گیگابایتی و هاردیسک 500 گیگاباتی است. این پردازنده ی مرکزی با سرعتی معادل 2.7 گیگاهرتزی تولید و طراحی شده تا پردازش های دستگاه را به سادگی و در اسرع وقت انجام دهد فرکانس دستگاه موجود در حالت توربو به مرز 3.4 گیگاهرتز می رود. پردازنده ی قوی Intel Core i5 امکان نصب و اجرای برنامه های حرفه ایی ، مهندسی، شبیه سازی، انجام محاسبات سنگین و بازی های متفاوت را مهیا کرده و بدون آنکه لپ تاپ هنگ کند می توانید به به کارها و طراحی های خود مشغول شوید. باتری موجود در این سیستم 6 سلولی 55  واتی با ظرفیت 55 وات ساعت می باشد.

سخت افزار لپ تاپ اچی پی 640g1

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگا هرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4600
وبکم
HD
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی نسخه 4.0
پورت HDMI
ندارد - قابلیت تبدیل از DISPLY به HDMI دارد
پورت usb 3.0
4 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 55 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

خرید

سلام خسته نباشید اگه بخوام سفارش بدم این مدل رو موجود دارید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.7 تا 3.4 گیگا هرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4600

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وبکم
HD
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی نسخه 4.0
پورت HDMI
ندارد - قابلیت تبدیل از DISPLY به HDMI دارد
پورت usb 3.0
4 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 55 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 640G1

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم