لپ تاپ اچ پی Zhan 66 Pro G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی ژان 66 پرو جی 1 Zhan 66 Pro G1
  • دارای پردازنده Intel Core i5 نسل هشتم
  • کارت گرافیک Intel UHD Graphics 620
  • دارای هارد دیسک با ظرفیت 1 ترابایت
  • صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی
  • رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ HP Zhan 66 Pro G2

لپ تاپ اچ پی Zhan G2 جزء سری لپ تاپ های صنعتی و کاری برند نام آور و مطرح اچ پی است. لپ تاپ مورد بررسی درکانفیگ های مختلفی ارائه شده است که بسته به مشخصات پردازنده و حافظه ی داخلی قیمت های متنوعی دارد. شما می توانید با توجه به تخصص خود و کارایی که از سیستم انتظار دارید و همچنین بودجه ی در توان تان، نوع لپ تاپ را انتخاب نمایید و اقدام به خرید آن کنید. کانفیگی که ما در این مقاله به شرح و تفسیرش پرداختیم از نوع پردازنده ی مرکزی Core i7 با حافظه ی هارد دیسک 1 ترابایتی است. اما مدل دیگر لپ تاپ HP Zhan 66 Pro G2 به همراه پردازنده ی مرکزی Core i5 هارد دیسک 256 گیگابایت از نوع SSD روانه بازار شده است. هر دو نمونه از حافظه ی RAM 8 گیگابایتی DDR4 و کارت گرافیکی قدرتمند NVIDIA Geforce MX250 بهره می برند. پردازنده ی مرکزی به کار برده شده برای لپ تاپ استوک ZHAN ساخت کمپانی به نام و شهیر اینتل بوده که در حالت عادی از فرکانسی معادل 1.6 گیگاهرتز بهره مند است و در حالت توربو یا پیک کاری این فرکانس تا 3.4 گیگاهرتز افزایش می یابد که در نوع خود واقعا بی نظیر است. پردازنده دارای 4 هسته است که قادر است همزمان 8 ترید را اجرا کند. نمایشگر 14 اینچی لپ تاپ تصاویر با کیفیت بالایی را با نسبت تصویر 16:9 به نمایش می گذارد. شرکت اچ پی برای لپ تاپ 66 PRO G2 در بخش صفحه نمایش از پنل LEDIPS  برای نشان دادن طیف وسیعی از رنگ ها استفاده کرده است. بدنه ی نقره ای رنگ سیستم بسیار مستحکم است و برای حمل آن مشکلی نخواهید داشت زیرا علاوه بر مقاومت بالا، دستگاه وزن کمی معادل 1.6 کیلوگرم دارد که به راحتی و بدون هیچ فشاری می توانید آن را جابه جا کنید و همواره با خود به همراه داشته باشید. این امر برای کاربرانی که به اقتضای شرایط کاری شان ناچارا مجبور به مسافرت می باشند و مدام در حالت تردد هستند بسیار کارآمد بوده. شرایط امروزی و عصر تکنولوژی به نحوی می باشد که کاربران برای آنکه بتوانند به کارهای خود رسیدگی کنند یا برای پیدا کردن مطلب یا نوشتن مقاله باید به اینترنت دسترسی داشته باشند که به لطف آن اوامر خود را انجام دهند. به همین منظور و برای رفع این مشکل کمپانی اچ پی لپ تاپ استوک  Zhan 66 Pro G2 را مجهز به وای فای و پورت LAN کرده تا کاربران برای ارتباط و دسترسی به اینترنت هیچ دغدغه ایی نداشته باشند. انتقال و تبادل اطلاعات نیز از طریق بلوتوث امکان پذیر است و اگر بخواهید بر سرعت SHARE مطالب و داده های خود بیفزاید می توانید با نصب برنامه ی SHARIET سرعت انتقال را افزایش دهید و در کسری از ثانیه محتوا ها را بین تلفن همراه یا تبلت با لپ تاپ خود را رد و بدل نمایید.

بررسی لپ تاپ zhan g2

صفحه نمایش لپ تاپ HP Zhan 66 Pro G2

اگر بخواهیم درباره مشخصات و ویژگی های مربوط به بخش صفحه نمایش لپ تاپ Zhan 66 Pro G2 بحث کنیم می توانیم به توانایی تجهیز آن به رزولوشن FULL HD و بهره گیری از نمایشگر  LED با پنل IPS مات اشاره کرد که رنگ هایی شارپ و بهینه ایی را در اختیار کاربران می گذارد. کاربرانی با این سیستم به عنوان یک کنسول بازی استفاده می کنند می توانند از رزولوشن و نمایشگر 14 اینچی بهره ببرند. شاید برای شما هم پیش آمده است که نتوانید در شرایطی با نور زیاد و در هنگام تابش نور مستقیم به صفحه نمایش، تصاویر و صحنه های موجود بر روی نمایشگر را با شفافیت و وضوح کامل ببینید که خوشبختانه کمپانی اچ پی با قرار دادن نمایشگر های مات بر روی لپ تاپ های خود این مشکل را بر طرف کرده است. صفحه نمایش مات مانع بازتاب نور و اشعه های زائد می شود و آرامش و عدم خستگی در نتیجه کار با دستگاه را به همراه خواهد داشت.نمایشگر های مات با پوششی تجهیز شده اند که میزان تاثیر تابش نور و بازتاب آن را تا حد امکان کاهش می دهند. نمایشگر توسط فریمی مشکی احاطه شده است و در پایین آن می توان لوگوی hp را مشاهده کرد. محصول مورد استفاده در اندازه ی 14 اینچی با قالبی خاکستری ساده و ظریفی ارائه شده است که در بالای آن یک عدد وبکم با زاویه دید عالی و کیفیت تصویر فول اچ دی تعبیه شده است. این نوت بوک با وزن 1.6 کیلوگرمی ایی که دارد قابل حمل بوده و امکان همراه داشتن آن با خود امکان پذیر می باشد. زیرا علاوه بر وزن کم از بدنه ی مقاوم و با استحکامی برخوردار می باشد. در بخش ابعاد باید این گونه گفت که طول و عرض و ارتفاع آن برابر اند با 320×205×3، که به دلیل ضخامت نازکی که دارد فاقد درایو نوری می باشد.

نمایشگر لپ تاپ zhan g2

تایپی سریع و بدون خطا انجام دهید!

صفحه کلید لپ تاپ HP Zhan 66 Pro G2 از مجموعه کلید هایی با اندازه و فاصله ی مناسبی بهره مند است. کلید ها به گونه ایی طراحی شده اند که با یک ضربه متوسط راحت و سریع عمل می کنند، ناگفته نماند که دکمه ها آرام و بی صدا هستند و در اثر کار با آن ها هیچ صدایی تولید نخواهد شد که این امر از ایجاد مزاحمت برای اطرافیان تان ممانعت می کند، پس شما می توانید با آرامشی کامل و بدون شنیدن ذره ایی صدای تق و توق به تایپ مطالب مورد نیاز و یا نوشن مقالات خود بپردازید. صفحه کلید لپ تاپ 14 اینچی ژان با مقاومت و استحکام بالایی بر روی بدنه تعبیه شده است. کیبورد از نوع جزیره ایی بوده که در برابر فشار های وارده بسیار مقاوم و محکم عمل می کند و نیز به لطف کلیک پد Clickpad در زمینه مدیریت عملکرد و امورات متداول تنها با یک فشار عمل صورت می گیرد. خوشبختانه لپ تاپ Zhan 66 به دلیل اندازه ی 14 اینچی ایی که دارد از بخش عددی با نور پس زمینه بک لایت نیز بهره مند می باشد که همچین قابلیتی موجب افزایش سرعت تایپ اعدادی می شود و برای حسابداران خیلی ایده آل می باشد. تنها بخش عددی نیست که از نور پس زمینه برخوردار است بلکه جا جای صفحه کلید برای راحتی هر چه بیشتر کاربران خصوصا هنگام کار در شب دارای نور پس زمینه هستند. حال ببینیم منظور از صفحه کیلد جزیره ایی چیست؟ صفحه کلید جزیره ای که به آن island-styled keyboard نیز می گویند، نسل جدیدی از کیبورد ها برای لپ تاپ و کامپیوتر رو میزی می باشند که به صفحه کلید های چیکلت یا Chiclet keyboard نیز شهرت دارند. دلیل همچین نام گذاری ایی آن است که کلید های تشکیل دهنده کیبورد کاملا از همدیگر مستقل هستند و فاصله ی بین آن ها به خوبی رعایت شده و با فاصله از هم قرار گرفته اند که هر کدام از دکمه ها و کلید ها خود به تنهایی شکل و شمایل یک جزیره را دارند. از مزایای این صفحه کلید آن است که در صورت کنده شدن یا خراب شدن یکی از دکمه ها دیگر نیازی نیست هزینه ی زیادی صرف کنید و کیبوردی جدی بخرید، مشا می توانید تنها با تعویض همان یک دانه دکمه باز صفحه کلیدی سالم در اختیار داشته باشید. دکمه ها با رنگ مشکی بر روی یک شاسی  نقره ایی رنگ هماهنگ با بدنه قرار گرفته اند که در پایین آن تاچ پد لمسی به رنگ نقره ایی و همخوان با رنگ بدنه و بخش استراحت گاه مچ دست به چشم می خورد که فاقد دکمه های انتخابی می باشد. بخش پایینی کیبورد از تاچ پد در سمت چپ و حسگر اثر انگشت به منظور قفل سیستم و حفاظت از اطلاعات تعبیه شده اند. بخش بالایی را اسپیکر های داخلی که به صورت نواری باریک در امتداد صفحه کلید جاسازی شده به همراه دکمه ی پاور در سمت چپ تشکیل می دهد.

سرعت اجرای بالای برنامه ها به لطف پردازنده ی قدرتمند!

در لپ تاپ Zhan 66 Pro G2 با ایستگاه کاری بالا پردازنده ی مرکزی Intel Core i7 به کار برده شده که از پردازنده های نسل هشت بوده و در پردازش داده ها و اطلاعات سرعت بالایی را دارد. پردازنده ی مورد استفاده قادر است تا 8 ترید را به صورت کاملا همزمان پردازش کند. در علم کامپیوتر به رشته دستور العمل های نرم افزاری قابل اجرا به صورت همزمان ترید می گویند و این به معنی اجرای چندین برنامه با هم می باشد. فرکانس کاری پردازنده ها از اهمیت خاصی برخوردارند و همین فرکانس ها هستند که تعیین می کنند تا داده ها با چه سرعتی به داخل پردازنده راه یابند و داخل شوند. پس میزان سرعت داده ها بسته به عدد فرکانس ها می باشد هر چه عدد بیشتر محتواها با سرعت بیشتری مورد پردازش قرار می گیرند. فرکانس کاری پردازنده ی موجود در لپ تاپ استوک 14 اینچی اچ پی 1.6 گیگاهرتز است که در حالت توربو یا پیک کاری تا 3.4 گیگارهرتز افزایش می یابد تا خللی در سرعت پردازش به وجود نیاید.حافظه ی کش که همان حافظه ی اختصاصی سی پی یو می باشد برابر با 6 مگابایت است. حافظه کش با سرعت عملکردی پردازنده رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارد و این دو در ارتباط با هم کارایی ایده آلی را از خود به ماندگار می گذارند. حافظه هایی که برای لپ تاپ دست دوم Zhan 66 Pro G2 در نظر گرفته شده بدین قرار می باشند: 8 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی  RAM از نوع DDR4 و 1 ترابایت حافظه ی داخلی HDD. حافظه ی رم را می توان در صورت نیاز در 4 اسلاید تا 32 گیگابایت ارتقا داد تا فضای بیشتری برای ذخیره سازی در اختیار داشته باشید. بعد از بررسی و صحبت در مورد سایر سخت افزار های لپ تاپ حال نوبت به پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ می رسد. لپ تاپ 14 اینچ اچ پی از یک پردازنده NVIDIA Geforce MX250 می باشد. این جی پی یو از حافظه ی اختصاصی 2 گیگابایتی از نوع GDDR5 بهره می برد.

اتصالات و راه های ارتباطی لپ تاپی Pro G2 شامل: 1 عدد پورت USB 2.0، دو عدد پورت USB 3.2 Type-A، 1 عدد درگاه USB 3.2 Type-c و پورت هایی همچون HDMI، LAN و VGA می باشد که دست کاربران را برای اتصال لوازم جانبی مورد نیازشان آزاد ساخته است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 8
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED-backlit slim
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Geforce MX250
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
میکروفن داخلی
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم یونی 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل- درایورهای لپ تاپ
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام این لپ تاپ برای کارهای نویسندگی و پژوهشگری کاربرد دارد و اینکه امکان نصب برنامه های آماری را دارد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام داریو جان. صفحه کلید استاندارد و روان کارهای تایپی را بسیار لذت بخش کرده و برای کارهای نویسندگی که نیاز به کیبوردی قوی و نرم هست عملکرد بسیار ایده آلی دارد. راجب به برنامه ی آماری هم باید خدمتتون عرض کنم که این لپ تاپ به دلیل پردازنده ی قوی i7 نسل هشتی که دارد به راحتی از پس اجرای هر گونه برنامه ای حتی برنامه های سنگین بر می آید.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 8
فرکانس و سرعت پردازش
1.6 تا 3.4 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Geforce MX250
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED-backlit slim
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
1.6کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
میکروفن داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم یونی 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل- درایورهای لپ تاپ

لپ تاپ اچ پی Zhan 66 Pro G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم