لپ تاپ مایکروسافت Surface Pro 5

  • لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 5 Surface Pro 5
  • نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 2783×1824
  • دارای حافظه ی 4 گیکابایتی از نوع DDR3
  • حافظه داخلی با ظرفیت 128 گیگابایت
  • پردازنده ی اینتل core i5
  • صفحه نمایش لمسی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

مشخصات و قیمت لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 5

سالیان زیادی از به دنیا آمدن اولین  عضو خانواده ی سرفیس پرو ها می گذرد و این تاریخ به سال 2012 میلادی برمی گردد، زمانی که لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 1 به بازار آمد و تحول عظیمی را در دنیای تبلت های هیبریدی ایجاد کرد. با اینکه امروز همه چیز تغییر کرده است و پیشرفت در دنیای تبلت ها به اندازه ای چشمگیر بوده، که کسی از سرفیس پرو 1 یاد هم نمی کند؛ اما فراموش نکنیم که این نسل از تبلت ها بودند، که دنیای جدیدی را پیش روی تبلت ها گشودند. هر ساله با رفع نواقص و کم و کاستی های این سری از تبلت ها، سرانجام مایکروسافت تبلت هایی کارآمد و همه چیز تمام را معرفی کرد. اکنون می خواهیم تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5 surface pro 5 را با هم بررسی کنیم، تا متوجه کامل بودن این سری از تبلت ها شوید. در ماندگاری تبلت های هیبریدی مایکروسافت هیچ شکی نیست و از بهر ماندن آمده اند و وارد این شلوقی بازار شده اند. باریک تر شدن و سبک تر شدن از ویژگی های بارز تبلت های هیبریدی مایکروسافت است، این شرکت معتبر آمریکایی در باریکک تر و ظریف تر کردن این تبلت ها کوتاهی نکرده و نسل به نسل آنها را باریک تر و سبک تر از نسل گذشته ی خود طراحی می نماید. تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5 محصولی کامل است و برای انجام کارهای هنری و مهندسی و گرافیکی که نیازمند پردازش هستند و به قدرت پردازشی بالایی نیاز دارند، مناسب می باشد.اگر از ملاک های خریدتان، کیفیت ساخت را حذف کنید، در واقع خود فریبی کرده اید. می دانید که کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در ساختار تبلت ها و لپ تاپ ها اهمیت زیادی دارد، مواد به کار رفته در ساخت بدنه ی این لپ تاپ آلیاژ منیزیم است، این مواد از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و می توانید با خیال راحت لپ تاپ را حمل کرد و نگران خط و خراش افتادن روی بدنه ی آن نبود.

تبلت هیبریدی مایکروسافت surface pro 5

رنگ بدنه ی نقره ای به کار رفته در این تبلت به جذابیت ظاهری آن افزوده است. از نظر ضخامت و سبکی نیز باید ادعا داشت که با باریک ترین سرفیس جهان روبرو هستیم، چرا که تنها .5 میلی متر ضخامت دارد.نمایشگری به اندازه ی 12.3 اینچ می تواند بسیار خوش دست باشد و به علاوه حمل و جابجایی اش هم بسیار راحت باشد. کیفیت تصویری که بر روی نمایشگر 12.3 اینچی لپ تاپ پشتیبانی می شود، 1824 × 2736 پیکسل دارد. این نمایشگر از کیفیت تصویر خوبی بهره می برد که توانایی نمایش دادن محتوای تصویری با کیفیت و دقت بالا را دارد. لایه ی محافظ گوریلا گلس 4 از دیگر ویژگی های این نمایشگر می باشد، که از صفحه نمایش در برابر ضربه های احتمالی جلوگیری می کند. از نظر مشخصات سخت افزاری تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس پرو 5 باید گفت که تقریبا با یک تبلت قدرتمند روبرو هستیم، تبلتی که دارای پردازنده ی قدرتمند اینتل core i5 مدل 7300u بوده و از پس انجام کارهای گرافیکی و مهندسی سنگین نیز برمی آید. حافظه ی رم اختصاص داده شده به این تبلت 4 گیگابایت ظرفیت دارد و حافظه ی داخلی آن نیز 128 گیگابایت ظرفیت دارد و به خوبی از پس پردازش های مختلف بر می آید.

طراحی تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 5

تبلت هیبریدی مایکروسافت surface pro 5

شرکت آمریکایی مایکروسافت در تولید تبلت های دو منظوره یا هیبریدی فعالیت می کند. این تبلت های دو منظوره دو کاره بوده و هم به جای تبلت و هم به جای لپ تاپ استفاده می شود. کارآیی این لپ تاپ به این صورت است که با اهرم یا پایه ی تعبیه شده در پشت دستگاه، می توان آن را با زاویه های مختلف قرار داد، این پایه را می توان تا زاویه 165 درجه قرار داد و به راحتی با آن کار کرد. برای استفاده از این لپ تاپ یا تبلت در ره حالت باید کیبورد را به آن وصل کرد یا از آن جدا ساخت. یعنی زمانی که می خواهید به عنوتن تبلت از سرفیس پرو 5 استفاده کنید، باید کیبورد را از طریق باز کردن لولا، از نمایشگر جدا کنید و به عنوان یک تبلت با کیفیت از آن استفاده کنید. در حالت لپ تاپ کاملا برعکس است و باید از طریق لولای اتصال دهنده، صفحه نمایش را به کیبورد وصل کنید. 
جالب است بدانید که، مایکروسافت کیبوردی جداگانه برای لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 5 در نظر گرفته است، کیبوردی به نام Type Cover که بصورت جداگانه به فروش می رسد و با خرید این کیبورد می توان این تبلت را به لپ تاپ همه فن حریف تبدیل کرد. کیبورد خوش دست Type Cover دارای دکمه های بسیار نرمی بوده و به راحتی می توان با آنها کار کرد. ایندکمه های خوش دست و راحت به آرامی و تنها با یک فشار ساده کار تایپ کردن را آغاز می کنند. نور پس زمینه ای که برای این کیوبرد در نظر گرفته شده است، قابلیت تنظم در سه سطح مختلف را دارد. این روشنایی به هنگام تایپ کردن در مکان های تاریک بسیار کارآمد خواهد بود. برای اینکه از این لپ تاپ Surface Pro 5 در حالت تبلت استفاده کنید، کافی است که کیبورد را به سمت پشت برگردانید، تا کیبورد خاموش شود. نحوه ی اتصال کیبورد و نمایشگر از طریق پورت فیزیکی و مگنت صورت می گیرد. این اتصال قوی و مطمئن کار تایپ کردن را بسیار ساده و راحت خواهد کرد. 
ابعاد در نظر گرفته شده برای تبلت هیبریدی مایکروسافت سرفیس پرو 5 برابر 8.5 × 201 × 292 میلی متر بوده و وزنی معادل 784 گرم دارد. این ابعاد و این وزن در نظر گرفته شده، نشان از سبک بودن دستگاه می دهد که کارآیی فوق العاده راحتی را به ارمغان آورده است. این تبلت هیبریدی شبک را با خودتان می توانید حمل کنید و هر جا که دوست دارید ببرید بدون اینکه نگران سنگین بودن و یا خستگی دستتان باشید. رنگ بدنه ی این تبلت نقره ای بوده و در ترکیب با صفحه کیبورد مشکی ترکیب بسیار چشم نوازی را خلق می نماید.

نمایشگر لمسی تبلت مایکروسافت Surface Pro 5

یکی از ویژگی های مهم در تعیین کیفیت لپ تاپ مربوط به نمایشگر آنهاست، تبلت هیبریدی مایکروسافت سریفیس پرو 5، از نمایشگری لمسی تولید شده، این نمایشگر لمسی از قابلیت مولتی تارچ  پشتیبانی می کند و تا 10 لمس بصورت همزمان را ساپورت می کند.در واقع با این قابلیت قدرت پاسخگویی نمایشگر بسیار بهبود یافته و به راحتی می تواند با ویندوز 10 در تعامل باشد. قابلیت جدید Surface Dial از ویژگی های دیگر این تبلت است، که بهترین روش تعاملی با دستگاه است. همچنین ویژگی Windows 10 Hello نیز با سرعت و قدرت بالایی چهره ی کاربر را تشخیص داده و نسبت به باز کردن صفحه نمایش قفل شده، اقدام می کند. این فناوری قدرت تشخیص چهره را دارد و شما را از وارد کردن پسورد معاف می سازد. اساس کار این فناوری از طریق مادن قرمزی که در کنار وب کم تعبیه شده صورت می گیرد. نمایشگر 12.3 اینچی ارائه شده از رزولوشن 1824 × 2736 پیکسل بهره می برد و با تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ توانایی نمایش دادن جزئیات بالایی از تصویر را دارد. همچنین سنبت تصویر در این مدل برابر 3:2 می باشد که نمایشی طبیعی و جذاب خواهد بود. محافظ صفحه ی گوریلا گلس از ویژگی های جالب این نمایشگر می باشد. محافظ گوریلا گلس نسخه ی 4 از صفحه نمایش تبلت در برابر ضربه های احتمالی محافظت خواهد کرد و مانع از آسیب رسیدن و خط و خراش برداشتن نمایشگر می شود. خوشبختانه خبری از مشکل زاویه دید نیست و تصاویر با کیفیت و وضوح بالا بدون افت کیفیت در زوایای مختلف پخش دیده می شوند.
تبلت هیبریدی مایکروسافت surface pro 5

سخت افزار قدرتمند

لپ تاپ سرفیس پرو 5 از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند بوده و عملکردی ایده آل و مطلوب دارد. این لپ تاپ دارای پردازنده ای قدرتمند از شرکت اینتل نسل core i5 و مدل 7300u می باشد. این پردازنده ی قدرتمند برای اجرا و پردازش برنامه های قدرتمند و کارهای مهندسی و گرافیکی مناسب است. حافظه ی رم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ 4 گیگابایت ظرفیت داشته و از طراحی و ساختار ddr4 پشتیبانی می کند.این حافظه از سرعت انتقال بسیار بالایی برخوردار است و اطلاعات را با سرعت بالا به پردازنده منتقل می کند. حافظه ی داخلی تعبیه شده در لپ تاپ  استوک مایکروسافت دارای ظرفیت 128 گیگابایت بوده و از تکنولوژی SSD پشتیبانی می کند. این حافظه عملکرد سریع تری نسبت به حافظه های HDD دارد. حسگرهای به کار رفته در این تبلت شامل شتاب‌سنج (Accelerometer) , سنجش نور محیط (Light Sensor) , ژیروسکوپ (Gyroscope) می شود. باتری به کار رفته در این سری از لپ تاپ ها، قابلیت نگهداری شارژ برای پخش 13.5 ساعت پخش مداوم ویدئو را دارد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

حیف که نمایشگرش کوچیکه ولی از بقیه لحاظ عالیه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
اندازه کوچک این لپ تاپ به این دلیله که قابلیت تبدیل به تبلت رو هم داره پس نباید اندازه ی بزرگی داشته باشه و میشه از آن به عنوان لپ تاپ همسفر یا تبلت استفاده کرد.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 7
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی

لپ تاپ مایکروسافت Surface Pro 5

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم