لپ تاپ مایکروسافت Surface Pro 4

  • لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 4 Surface Pro 4
  • نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 2783×1824
  • دارای حافظه ی 4 گیکابایتی از نوع DDR3
  • عمر باتری در هر بار شارژ 9 ساعت
  • رزولوشن دوربین 8 مگاپیکسل
  • پردازنده ی اینتل core m3
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 4

لپ تاپ ها نیز مانند دیگر محصولات از مشخصات فنی و ویژگی های منحصر به فردی تشکیل شده اند، که هر یک از سازنده ها به نوحی این لپ تاپ را به فناوری ها و قابلیت های پیشرفته مجهز ساخته اند. در واقع برند معروف مایکروسافت با تولید و ارائه ی لپ تاپ سرفیس پرو 4 انقلابی عظیم در دنیای لپ تاپ ها بوجود آورده است و دنیای نامحدودی از امکانات را به روی کاربران کشوده است. با اینکه در ابتدای معرفی سرفیس ها و اولین تبلت خانواه ی مایکروسافت این ایده چجندان جالب به نظر نمی رسد؛ اما با پیشرفتی که اکنون در سرفیس پرو 5 و سرفیس پرو 4 می بینیم، متوجه رشد و شکوفایی این محصولات خواهیم شد. لپ تاپ های مایکروسافت سری سرفیس پرو را تبلت هیبردی یا تبلت تبدیل شونده نیز می نامند، لپ تاپ هایی که به تبلت تبدیل می شوند که کارآیی راحتی داشته و قابلیت جدا شدن نمایشگر از  صفحه کلید از ویژگی های اصلی این سرفیس ها می باشد. تبلت سرفیس پرو 4 نسبت به تبلت های سری پیشین خود پیشرفت چشمگیری داشته است و تمام نواقص و کمبودهای نسل های گذشته ی این سری را رفع کرده است. باریکی و ظرافت و سبک وزن بودن از ویژگی های بارز تبلت Surface Pro 4 می باشند. 

در طبقه بندی این لپ تاپ، آن را در دسته ی لپ تاپ های گرافیکی و اداری قرار داده اند، لپ تاپی که می توان با آن انواع کارهای پردازشی و مهندسی را انجام داد. بدنه ی سرفیس پرو 4 از جنس آلیاژ منیزیوم می باشد که کیفیت بالایی هم دارد. رنگ بدنه ی تبلت هیبریدی مایکروسافت نقره ای بوده و همین رنگ نقره ای از جذابیت های خاص این لپ تاپ است. جالب است بدانید که مایکروسافت برای تبلت سرفیس پرو 4 سعی کرده از ضخامت کمی برای این دستگاه استفاده کند، ضخامت 8.4 میلی متری بدنه ی دستگاه باعث شده به باریک ترین تبلت هیبریدی تبدیبل شود. وزن کم لپ تاپ سرفیس پرو 4 از ویژگی های ظاهری این محصول است، که حمل و نقل و جابجایی آن را راحت تر کرده است. صفحه نمایش یا نمایشگر که یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ ها می باشد، که کیفیت نمایشگر را تعیین می کند. در این لپ تاپ از یک نمایشگر به اندازه ی 12.3 اینچ بهره گرفته شده است، که دارای رزولوشن 1824 × 2736 پیکسل می باشد. این میزان از رزولوشن توانایی نمایش دادن تصاویر با کیفیت و پروضوح را دارد. تبلت هیبریدی سرفیس پرو 4 بوسیله ی محافظ گوریلا گلس نسخه ی 4 پوشش داده شده است و از نمایشگر آن در مقابل ضربه های احتمالی محافظت خواهد کرد. مجهز بودن به کیبورد و قلم از تجهیزات ضروری این تبلت می باشد، که نه تنها باعث افزایش کارآیی آن شده بلکه امکانات بیشتری را در اختیار کاربران گذاشته است. کیبوردی که به همراه این تبلت عرضه می شود دارای دکمه هایی با اندازه ی استاندارد بوده که فاصله ی مناسبی از هم دارند. این نوع طراحی تایپ کردن با این کیبورد را خوشایند کرده است.

قیمت تبلت مایکروسافت Surface Pro 4
افزایش ایمنی تبلت بوسیله ی حسگر اثر انگشتی که روی بدنه تعبیه شده است، ممکن می شود. از ویژگی های بارز سخت افزاری تبلت هیبریدی مایکروسافت می توان به پردازنده ی قدرتمند Core m3 و حافظه ی رم 4 گیگابایت و حافظه ی داخلی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت اشاره کرد. این ویژگی های سخت افزاری به کار رفته در این تبلت باعث شده تا نسبت به تبلت سرفیس پرو 3 به میزان 30% عملکرد سریع تری داشته باشد. تبلت ویندوزی پرو 4 را می توان قدرتمندترین تبلتی دانست که می تواند انواع کارهای گرافیکی و مهندسی و اداری را انجام دهد.

طراحی تبلت هیبریدی مایکروسافت Surface Pro 4

قبل از هر چیزی لازم است سری به ویژگی های ظاهری تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 4 بزنیم، این تبلت هیبریدی همانطور که گفتیم، تبلت یا لپ تاپی 2 در 1 است، یعنی قابلیت تبدیل شدن به لپ تاپ و تبلت را دارد. این قابلیت تنها با کمک جداسازی کیبورد از صفحه نمایش ممکن شده است، با جدا کردن کیبورد از نمایشگر می توان به عنوان تبلت از سرفیس پرو 4 استفاده کرد و زمانی که این دو را با کمک لولا به هم وصل می کنید، دوباره در قالب لپ تاپ ظاهر خواهد شد. مایکروسافت برای این تبلت پیشرفته ی خود از بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیوم بهره گرفته است، این جنس بسیار با کیفیت و مستحکم بوده و می توان با خیال راحت آن را حمل کرد و از آن استفاده نمود. ابعاد این لپ تاپ برابر 8.45 × 201.42 × 292.10 میلی متر بوده و وزن آن تنها 786 گرم بوده،که بسیار سبک و قابل حمل است. در بدنه ی پشتی دستگاه، یک پایه به عنوان پایه ی نگهدارنده به کار رفته است که می توان آن را دز زوایای مختلف قرار داد و نمایشگر را در حالت های مختلف بصورت ایستاده قرار داد. ضخامت کم 8.4 میلی متری تبلت سرفیس پرو 4 آن را به باریک ترین تبلت تبدیل کرده است و همچنین وزن سبک آن، استفاده و کارآیی راحتی را برایش به همراه داشته است.

در سرفیس پرو 4 کلیدهایی که کار کم و زیاد کردن صدا را بر عهده دارند در لبه ی بالایی قرار داده شده اند و در کنار دکمه ی پاور، کارکردی راحت را برای تبلت به ارمغان آورده اند. یکی از ویژگی های خاصی که در این تبلت مشاهده می شود، کارآیی و نحوه ی عملکرد کلیدهای کم و زیاد کردن صداست، این کلیدها برعکس عملکرد خواهند کرد و برای افزایش صدا کلید سمت چپ را باید فشار داد و برای کاهش صدا کلید سمت راست. ا تا به این عملکرد عادت می کنید، چند روزی طول می کشد؛ اما بعد از آن دیگر غیر از این حالت برایتان غیر عادی خواهد بود. درگاه های و پورت های ارتباطی در این تبلت تنوع کافی را دارند و می توانند نیاز کاربران را مرتفع سازند. یک درگاه USB نسخه ی 3.0 و مینی دیسپلی پورت miniDisplay por و Headset Jack و کارتخوان و ...از پورت های این تبلت هیبریدی هستند، که ارتباط این دستگاه را با سایر دستگاه های دیگر ممکن خواهند ساخت.

تبلت مایکروسافت Surface Pro 4

صفحه نمایش

نمایشگر یکی از ویژگی های کلیدی هر تبلتی است که معیار خوبی برای تعیین کیفیت یک تبلت می باشد. از ویژگی ها خاص تبلت های سرفیس همین نمایشگر با کیفیت آنهاست. وجود دو خصلت برتر در این تبلت، باعث شده تا هم افراد حرفه ای و هم افراد با نیاز عادی این نمایشگر را بپسندند. نمایشگر 12.3 اینچی این تبلت امکان استفاده در هر دو حالت تبلت و لپ تاپ را دارد، امکان استفاده از این دستگاه به عنوان تبلتی بزرگ و لپ تاپی کوچک این حس را بوجود می آورد که کاربر دو دستگاه خریده باشد.

نسبت تصویر 3 به 2 از ویژگی های نمایش تصویر است، که تعادل مناسبی را بوجود آورده است و کاربر را به لذت تماشایی خارق العاده دعوت می کند. کیفیت تصویر و میزان رزولوشن برای نمایشگر 12 اینچی تبلت سرفیس پرو 4 برابر 1824 × 2736 پیکسل بوده و از تراکم پیکسلی 267 پیکسل در اینچ برخوردار است. این نمایشگر در هر اینچ خود دارای 267 پیکسل است و به همین دلیل توانایی نمایش با کیفیت و خارق العاده ی تصاویر را دارد. میزان روشنایی نمایشگر تبلت مایکروسافت به اندازه ای است که در زیر نو مستقیم خورشید هم، همچنان روشنایی خود را دارد و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. لایه ی محافظ گوریلا گلس 4 بر روی این نمایشگر به عنوان ضد ضربه استفاده شده است، این محافظ گوریلا گلس از صفحه نمایش در برابر انواع ضربه ها و خط و خراش محافظت می نماید.

قلمی که به همراه تبلت سرفیس پرو 4 عرضه می شود، قدرت تشخیص سطح فشار بالایی دارد. این قدرت تشخیص برابر 1024 سطح فشار است و بسیار حساس و دقیق عمل می کند. جالب است بدانید که قلم به کار رفته در این تبلت، بوسیله ی آهنربا به بدنه ی تبلت متصل می شود و دارای یک پاک کن بر روی لبه ی بالایی قلم است و بسیار کاربردی عمل می کند.

سخت افزار

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 4 از نظر سخت افزاری نیز عملکرد قدرتمندی دارد  و از مشخصات کاغذی پیشرفته تری بهره می برد. می دانید که سرفیس پرو 4 در سه مدل مختلف تولید شده است، که هر کدام از پردازنده ی خاصی پشتیبانی می کند. تبلتی که امروز ما آن را تشریح می کنیم، تبلت هیبریدی با پردازنده ی core m3 می باشد. این پردزانده ی قدرتمندکه به نسل شش پردازنده های اینتل core تعلق دارد، دارای عملکردی سریع و قدرتمند است و دارای عملکردی سریع و قدرتمند می باشد. این مدل تبلت دارای حافظه ی داخلی 128 گیگابایتی بوده و در واقع کمتر از این میزان حافظه را ندارد. حافظه ی رمی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، از 4 گیگابایت شروع شده و به 16 گیگابایت ختم می شود. گفتنی است که این تبلت از نظر سخت افزاری نسبت به تبلت های سرفی پرو 4 که از پردازنده ی core i5 و i7 برخوردارند، عملکرد ضعیف تری دارد. یعنی پردازنده ی core m3 ی تواند کارهای روزمره را با دقت و سرعت عالی اجرا کند؛ اما شاید برای کارهای ویرایش فیلم  عکس چندان موفق نباشد.به گفته ی مایکروسافت سرفیس پرو 4 می تواند به مدت 9 ساعت شارژ نگه دارد و ما هنوز موفق به اثبات این ادعا نشده ایم. با این همه برای انجام کارهای روزانه عادی مانند وبگردی و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و ...گزینه ی مناسبی است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® HD graphics 515
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
1
پورت usb 3.0
1
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

نمایشگر

نمایشگر تبلت چند پیکسله؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
1824 × 2736 پیکسل هستش دوس عزیز

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
2.2 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® HD graphics 515

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
128 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی

لپ تاپ مایکروسافت Surface Pro 4

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم