لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G4

  • لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G4 
  • دارای پردازنده ی Intel core i7-7820hq
  • نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت فورکی
  • حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت
  • دارای حافظه ی رم 16 گیگابایت
  • باتری 4 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی لپ تاپ استوک HP Zbook 15 G4

بدون شک اچ پی از جمله کمپانی های مطرح و به نام در زمینه ساخت لپ تاپ های قدرتمند و با کارایی بالا است که تا به امروز توانسته در این بحث بسیار موفق عمل نماید و رضایت کاربران خود را به دست بیاورد. لپ تاپ دست دوم اچ پی مدل Zbook 15 G4 مدل جدید و 15 اینچی کمپانی اچ پی است که به پردازنده ایی 4 هسته ایی تجهیز شده است. این لپ تاپ کارایی حرفه ایی دارد و برای انجام کار هایی از قبیل، تدوین فیلم، طراحی های سه بعدی، فتوشاپ، کارهای گرافیکی و ... گزینه ایده آلی است. این دست آورد HP از ظاهری آراسته، شیک و جمع و جوری برخوردار است و بدنه ی آن به نحوی طراحی شده است که در اثر استفاده از آن و لمس بدنه هیچ گونه اثر انگشتی بر رویش باقی نمی ماند، از این رو شما مدام با لپ تاپی تمیز و عاری از هر گونه لکی مواجه خواهید شد. لپ تاپ استوک اچ پی حدود 19 میلی متر ضخامت و 2.17 کیلوگرم وزن دارد که می توان آن را لپ تاپی همراه خواند زیرا به دلیل وزن کمی که دارد جابه جایی و حمل آن با خود بسیار راحت است. شاید کاربران تصور کنند که بدنه ایی با همچین ضخامتی احتمال خراب شدن و وارد آمدن ضربه به آن زیاد باشد اما باید گفت که اصلا چنین نیست زیرا شرکت سرشناس اچ پی از بدنه ایی آلومینیومی محکم و مقاومی برای لپ تاپ 15 اینچ خود استفاده کرده است تا در صورت برخورد با زمین یا غیره نشکند و در نتیجه خراب نشود. لپ تاپ اچ پی Zbook 15 G4 با بهره گیری از پردازنده ی اینتل مدل Core i7 سری 7700HQ به همراه کارت گرافیک قدرتمند و پر توان NVIDIA Quardo M1200 از پس اجرای برنامه های سنگین به راحتی بر می آید و به همین منظور برای طراحی های سه بعدی و فیلم سازی فوق العاده جذاب است. لپ تاپ مورد بررسی دارای 16 گیگابایت برای ذخیره سازی اطلاعات و 1 ترابایت حافظه ی داخلی به همراه 256 گیگابایت دیگر از نوع SSD می باشد که بسیار مورد مقبول کاربران واقع شده است. وظیفه روشن ماندن سیستم برای استفاده و کار با آن بر عهده باتری 4 سلولی لیتیوم یونی است که قادر است ساعت ها لپ تاپ را بدون اتصال به برق روشن نگه دارد. صفحه نمایش 15 اینچی دستگاه موجود تصاویری با کیفیت فول اچ دی را در معرض دید کاربران قرار می دهد. نمایشگر 15 اینچ در کنار سیستم صوتی قدرتمند تماشای فیلم و کلیپ ها را برای شما لذت بخش کرده است که می توانید ساعت ها خود را مشغول نمایید و در اوقات فراغتتون به تماشای برنامه ها و فیلم های مورد دلخواه خود بپردازید. امروزه شرکت های فعال در زمینه تولید لپ تاپ سعی بر آن دارند تا سیستم مورد نظر را با پک کاملی از پورت ها روانه بازار نمایند تا کاربران برای اتصال لوازم جانبی مختلفی از قبیل فلش مموری، مانیتور های قدیمی و... مشکل و دغده ایی نداشته باشند. پورت های متعدد لپ تاپ Zbook 15 G4 امکان اتصال سایر لوازم دیگر به دستگاه را فراهم آورده اند. درگاه های ارتباطی در دو طرف چپ و راست تعبیه شده اند و بخش جلویی برای جلوگیری از منظره ایی شلوغ و ناپسند فاقد راه های ارتباطی است. در سمت راست پورت های HDMI،  USB 3.0، Thunderbolt 3، جک هدفون، کابل برق و شارژر به چشم می خورد. لبه سمت چپ محل قرار گیری پورت شبکه Gigabit، ورودی قفل امنیت، VGA، یک درگاه USB 3.0 و یک اسلات کارت SD می باشد.

معرفی لپ تاپ اچ پی 15g4

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ HP Zbook 15 G4

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 15G4  از اندازه ی مناسب 15.6 اینچی برخوردا است که تصاویر را با کیفیت Full HD و رزولوشن 1080×1920 در معرض دید مخاطبین خود قرار می دهد. نمایشگر از نوع LED و مات می باشد.  صفحه نمایش با روکش مات و ضد بازتاب نور و اشعه زائدی که دارد کار در محیط های روشن و زیر نور خورشید را ایجاد می نماید به نحوی که می توان در بیرون و فضای باز زیر نور آفتاب به انجام کارهای خود بپردازید بدون آنکه ذره ایی چشم تان اذیت شود. شدت نور و زاویه دید در این صفحه نمایشگر کاملا مناسب بوده و کیفیت فوق العاده ای رو ارائه می دهد. زاویه دید بالا را باید مدیون پنل IPS دانست که امکان مشاهده تصاویر و دید زدن نمایشگر در هر زاویه ایی را مهیا کرده که این خود یک ویژگی مهم و مورد پسند برای لپ تاپ 15 انیچی اچ پی به شمار می آید. اسپیکر به صورت نواری مانند در بالای کیبورد قرار گرفته که توانایی تولید صدایی واضح و رسایی را دارد. اسپیکر های به کار رفته در طراحی لپ تاپ Zbook 15 G4 ساخت کمپانی Bang & Olufsen است که صدای استریو و باس معرکه ایی را ارائه می دهد. اگر دوست داشتید از صدای بلندتری بهره ببرید می توانید با کمک پورت USB و جک صوتی اسپیکرهای خارجی را به سیستم خود متصل کنید و از صدایی با شدت و توان بالاتری بهره ببرید. در بالای صفحه نمایش 15 اینچی یک وبکم با کیفیت تصویر HD برای تماس های تصویری تعبیه شده است. این وبکم برای کنفرانس ها و برگذاری کلاس های آنلاین و همچنین تماس با دوستان تان بسیار کار آمد است.

نمایشگر لپ تاپ اچ پی 15g4

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ HP Zbook 15 G4

اچ پی برای لپ تاپ Zbook 15 G4 از یک صفحه کلید جزیره ای با نور پس زمینه بهره برده سات که بسیار روان و نرم عمل می کند. صفحه کلید مورد استفاده برای لپ تاپ 15 اینچ اچ پیاز کلید های بزرگی به اندازه 1.53 میلی مترو با فاصله  زیاد از هم ساخته شده که هنگام تایپ کردن احتمال اشتباه نوشتن کلمات به هیچ عنوان وجود ندارد. کلید های مسطح و مربعی شکل سرعت تایپ کردن را بالا می برد که می توان در مدت زمان اندکی تعداد کلمات بیشتری را بنویسید. به کار برده همچین کیبوردی  موجب می شود تا کاربر  ساعت ها بدون احساس خستگی و گرفتگی عضلات به امر تایپ کردن مشغول باشد. برای نوشتن و فشردن دکمه ها نیاز به وارد آوردن فشار زیادی نیست و تنها با فشاری معادل 68 گرم نیرو نیاز دارید تا دکمه مورد نظر وظیفه خود را انجام دهد و عمل کند. بهره گیری از نور زمینه ایی تایپ کردن در شب را موجب شده که این خود می تواند کمک حال زیادی برای مخاطبین باشد. اچ پی برای جلوگیری از خراب دشن صفحه کلید و خیس شدن مادر برد آن بر اثر ریختن مایعات اطراف کیبورد را در برابر رطوبت به وسیله زه کشی مقاوم کرده است. در صفحه کلید این لپ تاپ 15 اینچ فول اچ دی بین حروف G,H,B دایره کوچکی به چشم می خورد که به آن جوی استیک یا ترک پوینت می گویند و کارایی ماوس را دارد. Trackpoint   مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد است. برای کلیک کردن و انتخاب موارد می توان از دو دکمه مستطیل شکلی که در زیر دکمه Space قرار گرفته اند استفاده کرد. تاچ پد لپ تاپ دارای اندازه ایده آلی می باشد و شامل سه دکمه ( کلیک راست، اسکرول و کلیک چپ) می باشد. تاچ پد برای حفاظت و جلوگیری از خراب شدن با لایه ایی از شیشه تقویت شده شیمیایی پوشیده شده و باخورد ایده آلی را از خود نشان می دهد.

کیبورد لپ تاپ اچ پی 15g4

مشخصات فنی و سخت افزاری لپ تاپ HP Zbook 15 G4

از لحاظ سخت افزاری لپ تاپ Zbook 15 G4  همانند سایر بخش های دیگر بسیار قدرتمند و با کیفیت است. پردازنده مرکزی Core i7 7700HQ با حافظه کش 6 مگابایتی امکان نصب و اجرای برنامه ها و بازی های سنگین را میسر ساخته و می توانید از آن به بهترین نحو ممکن بهره ببرید. فرکانس 2.9 گیگاهرتز داده ها را با سرعت بالایی پردازش می کند. کارت گرافیک مورد استفاده NVIDIA Quardo M1200 با حافظه ی جانبی 4 گیگابایت می باشد که می تواند به نیاز ها و خواسته های کاربران طراح و گرافیست کار به خوبی پاسخ دهد. بخش سخت افزاری فوق العاده قوی لپ تاپ تنها به پردازنده و کارت گرافیکی ختم نمی شود. این لپ تاپ استوک 15 اینچ دارای حافظه ی رم بالای 16 گیگابایت بوده که می توانید تا هر میزانی که لازم دارید داده ها را بر روی حافظه ی موقت آن ذخیره نماید و در موقع ضروریت قابل ارتقا می باشد. هارد لپ تاپ فوق حافظه ایی 1 ترابایتی به همراه 256 گیگابایت مجزا است. باتری لپ تاپ یکی از اجزای اصلی برای روشن ماندن لپ تاپ است. که انرژی لازم برای برای دستگاه را ذخیره می کند و در این حالت است که لپ تاپ بدون نیاز به اتصال به برق با این منبع تغذیه روشن می ماند. لپ تاپ مورد بررسی از یک باتری 4 سلولی لیتیوم یونی ساخته شده که ساعت ها قابل استفاده می باشد.قابلیت اتصال به شبکه با سیم LAN و شبکه بی سیم وای فای در این لپ تاپ به چشم می خورد و برای اتصال به سایر گجت ها از بلوتوث داخلی برخوردار می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 گیگا هرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro M1200M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
وبکم
HD
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 64 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_درایورهای لپ تاپ
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سوال

سلام یه سوال داشتم خدمتتون ممنون میشم اگه پاسخمو بدید. این لپ تاپ برای برنامه تری دی مکس و رویت مناسبه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز. برای همچین برنامه هایی هیچ مشکلی ندارد و خیلی عالی عمل می کند.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
2.9 گیگا هرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro M1200M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وبکم
HD
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 64 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق_درایورهای لپ تاپ

لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G4

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم