لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G4 Studio

  • لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G4 Studio
  • دارای پردازنده ی Intel core i7-7820hq
  • نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت فورکی
  • حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت
  • دارای حافظه ی رم 16 گیگابایت
  • باتری 4 سلولی لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ استوک HP Zbook 15 G4 Studio

لپ تاپ های ساخته شده توسط کمپانی شهیر اچ پی پیوسته جزء سیستم های با کیفیت در میان کاربران بوده و هست. اچ پی همواره سعی بر آن داشته تا لپ تا پ های تولید شده ی خود را باب سلیقه و بسته به نیاز مخاطبین طراحی نماید. از جمله محصولات نام آور این برند بلند آوازه لپ تاپ Zbook Studio G4 با صفحه نمایش 15 اینچ نام دارد. مدل مذکور از سری لپ تاپ های کاری Workstation با کیفیت و قدرتمند این کمپانی می باشد. اچ پی در پیکره بندی سخت افزار این سیستم خود از پردازنده ی قوی Intel در کنار پردازشگر گرافیکی NVIDIA استفاده کرده است. این مدل از طراحی منصحر به فرد و خاصی برخوردار است که مانند آن را در کمتر لپ تاپی می توان پیدا کرد. ضخامت 17 میلی متری و وزن 2 کیلوگرمی که دارد این محصول را به لپ تاپی قابل حمل و سبک بدل کرده است. صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی مدل Zbook Studio G4 یک نمونه ی 15 اینچی با کیفیت تصویر FULL HD و رزولوشونی به معادل 1920×1080 پیکسل است. این نمایشگر با چنین کیفیت و وضوح بالایی که دارد گزینه ی مطلوبی برای مشاهده فیلم، بازی و کارهای طراحی می باشد. اسپیکرها و بلندگو های پر توان لپ تاپ استوک HP در کناره های صفحه کلید و به موازات و به طول آن طراحی شده اند. اسپیکرها توسط شرکت Bang & Olufsen ساخته شده اند که می توانند تجربه ی صدایی با کیفیت و واضح را از آن ها انتظار داشت. کیبورد جزیره ایی با دکمه های بزرگ و با فاصله و پد لمسی یک تکه و فاقد کلید، موجبات کارآمدی و ایده آل بودن لپ تاپ Zbook Studio G4 را فراهم کرده اند. کمپانی HP در طراحی دستگاه مورد نظر خود از پورت های متعددی همانند: USB Type-C، USB 3.0، HDMI، پورت شبکه Ethernet استفاده کرده است. به دلیل ضخامت کم و نازک بودن بدنه این لپ تاپ فاقد درایو نوری می باشد.


لپ تاپ اچ پی 17g4studio

طراحی ایی بی نظیر و چشم نواز

لپ تاپ های سری G به نسبت کارایی و کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارند و تا به امروز جزو پر طرافدارترین محصولات این کمپانی نامی به شمار می آیند. بدنه لپ تاپ اچ پی Zbook Studio G4 از ابعادی به قرار 375×255×18 میلی متری برخوردار است. همان گونه که مشخص است این مدل ضخامت بسیار کمی را دارا می باشد و به همین دلیل فاقد درایو نوری بوده. ضخامت کم در کنار طراحی ساده و رنگ  مشکی جلوه زیبا و فریبنده ایی را به لپ تاپ  بخشیده اند که در همان نگاه اول کاربران و مخاطبین را به سمت و سوی خود سوق می دهد. در قسمت بالایی نمایشگر وبکم با کیفیت تصویر 720P HD به چشم می خورد که می توان در تماس های تصویری آن را به کار برد.  با باز کردن درب لپ تاپ با صفحه کلیدی مشکی که از طراحی ارگونومیک و مطلوبی بهره می برد روبه رو می شوید. کلید های کیبورد با فونت انگلیسی و اندازه ایی مناسبی با فاصله در کنار هم قرار گرفته اند و از بازخورد و عملکردی خوبی برخودار می باشد. درصد خطای تایپ کردن با همچین صفحه کلیدی تقریبا صفر است و فاصله ی کلید ها از هم و اندازه ایده آلشان سرعت تایپ کردن و نوشتن شما را تا حداکثر ممکن بالا می برد، که این امر برای کاربران تایپیست و کاربرانی که به نوشتن مقاله و محتوا می پردازند عالی عمل می کند. تنها عیبی که این کیبورد دارد نبود بخش عددی مجزا به دلیل اندازه ی 15 اینچی لپ تاپ است که البته نمی توان آن را عیب و نقصی در نظر گرفت. کاربران برای تایپ اعداد می توانند از ردیف عدد بالای کیبورد بهره ببرند. در پایین تاچ پد لمسی روان و صیقلی بدون هیچ گونه کلیدی قابل رویت است که همانند صفحه کلید لپ تاپ Zbook Studio G4 از راندمان و کارایی بالایی برخوردار بوده و با کوچکترین لمسی دستورات شما را انجام می دهد و به فرامینتان پاسخ مطلوبی می دهد. پد لمسی موجود قابلیت پشتیبانی از فرامین چند لمسی را دارد بدین گونه که کاربران را قادر می سازد تا همزمان با دو انگشت یا بیشتر به استفاده ی از آن بپردازند. در طرفین چپ و راست کیبورد دو عدد بلندگو با اندازه ای بزرگ به موازات و هم طول با کیبورد دیده می شود که در اثر تماشای فیلم یا موسیقی صدایی همه جانبه و گیرایی را تولید و پخش می کنند که بسیار رضایتمند بوده. در پایین و سمت راست لپ تاپ حسگر اثر انگشت به منظور قفل کردن سیستم و حفاظت از اطلاعات و داده ها وجود دارد. مارک برند بلند نام HP در دو بخش لپ تاپ 15 اینچی به صورت چهار خط با آرایه ایی زیبا قابل مشاهده است. در پشت بدنه و روی درب سیستم پایین نمایشگر این لوگو با ظاهری آراسته خود نمایی می کند که به تنهایی تاثیر چشم نوازی در زیبایی دستگاه ایفا کرده است.


طراحی لپ تاپ اچ پی 17g4studio

صفحه نمایش لپ تاپ HP Zbook 15 G4 Studio

کمپانی بلند آوازه HP در طراحی و ساخت نمایشگر لپ تاپ Zbook Studio G4 همانند سایر بخش های دیگر بهترین و با کیفیت ترین مواد و فناوری ها را به کار برده است تا بی عیب بودن محصول خود را به رخ همگان بکشاند. نمایشگری 15 اینچی با پنل LED-backlit LCD که تصاویری با کیفیت FULL HD را در معرض دید قرار می دهد. حال ببینیم منظور از نمایشگر backlit چیست؟ صفحه نمایش هایی که مجهز به همچین فناوری ایی هستند کار در نقاط روشن حتی زیر نور خورشید را نیز برای کاربران خود به ارمغان می آورند. بک لایت یعنی نمایشگر مات، نمایشگری که از انعکاس نور های زائد و مزاحم ممانعت می کند و از آسیب به چشم ها را بسیار کاهش می دهد. زیرا می دانید که در اثر استفاده طولانی مدت و مداوم از لپ تاپ احتمال وار آمدن صدمه به چشم ها وجود دارد اما صفحه نمایش های مات این احتمال را به شدت کاهش می دهند. جدا از این شما می توانید در زیر نور خورشید و مکان های پر نور بدون ذره ایی انعکاس نور با سیستم خود کار کنید و از کارهایتان عقب نیافتید. به لطف کیفیت تصویر فول اچ دی و رزولوشن 1080×920 پیکسل تماشای فیلم و عکس بسیار لذت بخش است. این امر برای طراحان و کاربرانی که با برنامه های فتوشاپ کار می کنند بسیار مطلوب است زیرا در نهایت قادرند تا کارشان را با کیفیت بالایی مشاهده و رندر بگیرند.


نمایشگر لپ تاپ اچ پی 17g4studio

پردازش و کارت گرافیک لپ تاپ HP Zbook 15 G4 Studio

لپ تاپ HP Zbook 15 G4 Studio لپ تاپی صنعتی، مهندسی و حرفه ایی است که با دو نوع حجم از حافظه ی داخلی ارائه می شود. لپ تاپ استوک مورد بررسی در این مقاله از نوع ایستگاه کاری Workstation است که برای کاربران مهندس، طراحان و ویرایشگران ایده آل و کاربردی است. این سیستم می تواند در سریع ترین زمان ممکن به خواسته ها و نیاز های کاربران و مخاطبین خود پاسخ دهد و در زودترین زمان ممکن فرامین آن ها را انجام دهد. این محصول از لحاظ سخت افزاری قدرت عالی ایی دارد و برای کارهای حرفه ایی طراحی شده است. برند اچ پی برای لپ تاپ 15 اینچی G4 پردازنده قدرتمند INTEL را به کار برده است. پردازنده به کار رفته Core i7 7820HQ با 8 هسته پردازشی می باشد که می توانید قدرتمند ترین برنامه ها را بر روی آن نصب و اجرا نمایید. سرعت پردازش داده ها 2.8 گیگاهرتز بوده که در صورت نیاز می توان آن را 3.6 گیگارهرتز ارتقا دهید. حجم و نوع حافظه های لپ تاپ Zbook Studio G4 برای ذخیره اطلاعات و محتواهای مورد نیاز بدین قرار می باشند: حافظه ی کش با 6 مگابایت حجم، حافظه ی رم از نوع DDR4 با 16 گیگابایت  وهارد در دو نوع 256 و 512 گیگابایت ظرفیت و از نوع SSD هستند. حافظه ها قدرت ذخیره سازی زیادی بالایی دارند و قابلیت نگهداری داده ها و محتواهای بسیاری را فراهم آورده اند که این ویژگی برای طراحان و گرافیست ها کارایی مطلوبی دارد. پردزانده ی گرافیکی به کار رفته در لپ تاپ استوک اچ پی Zbook Studio G4 انویدیا NVIDIA می باشد و دارای حافظه ی اختصاصی 4 گیگابایت بوده که برای پردازش کار های گرافیکی سنگین نیز ایده آل است. باتری برای هر لپ تاپی حکم منبع تغذیه را دارد که موجبات روشن نگهداشتن سیستم را ایجاب می نماید. باتری مورد استفاده در طراحی لپ تاپ 15 اینچی اچ پی 4 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 64 وات ساعت است که ساعت ها سیستم را برای شما روشن نگه می دارد. لپ تاپ HP Zbook 15 G4 Studio با توجه به اینکه جزء سری Studio است برای مونتاژ فیلم و امور گرافیکی و طراحی های سه بعدی طراحی شده که می توان بهترین کارایی را در اختیار کاربران قرار دهد. سرعت بالا در پردازش و نمایشگر FULL HD با سرعت بالای پردازش داده ها توانایی ها و قابلیت های محصول را به درجات بالا برده است و می توان با جرات گفت که در زمینه ی کارهای حرفه ای عملکرد مطلوبی را از خود نشان می دهد. برای آنکه به اینترنت دسترسی داشته باشید و از مطالب موجود در گوگل بهره ببرید اچ پی دو راه را پیش روی شما قرار داده است؛ که عبارتند از وای فای و روش با سیم LAN.

پورت های لپ تاپ اچ پی 17g4studio

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro M1200M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت
وبکم
720p HD
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
10/100/1000
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 64 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر _ کابل برق _ دفترچه راهنما
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

سلام خسته نباشید بنده تو کار تدوین فیلم هستم و مدت زیادیم میشه این مدل رو دارم و ازش استفاده می کنم واقعا همانطور که تو متن توصیف کردید لپ تاپ عالی ایی است و خیلی کارایی خوبی داره.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
2.8 تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro M1200M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
4 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وبکم
720p HD
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
10/100/1000
پورت HDMI
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی لیتیوم یون با ظرفیت 64 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر _ کابل برق _ دفترچه راهنما

لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 15 G4 Studio

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم