لپ تاپ استوک ایسوس FX705G

  • لپ تاپ استوک ایسوس FX705G
  • دارای پردازنده Core i7-8750H
  • صفحه نمایش 17 اینچی
  • حافظه ی رم 32 گیگابایتی
  • هارددیسک 1 ترتبایت
  • دارای درایو نوری
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ استوک گیمینگ ایسوس FX705G

لپ تاپ استوک گیمینگ ایسوس FX705G یکی از لپ تاپ های پر قدرت و مناسب برای بازی با پردازنده قوی می باشد. این سیستم از سری لپ تاپ های TUF Gaming کمپانی ایسوس است. برند TUF مجموعه ایی فعال در زمینه ساخت محصولات مخصوص بازی است که در شرکت ایسوس فعالیت دارد و همواره لپ تاپ هایی قدرتمند و ایده آل برای بازی طراحی و تولید می کند. لپ تاپ ایسوس TUF FX705 نیز از این قاعده مستثنا نیست. در طراحی همچین لپ تاپی تمامی سلایق و نیاز های یک گیمر به خوبی در گرفته شده و سیستم بر این اساس طراحی شده است.  اگر از لحاظ هزینه و بودجه مشکلی نداشته باشید لپ تاپ ایسوس مذکور با توجه به قدرت فوق العاده و کارایی بالایی که دارد می تواند شما را با دنیای جدیدی از گیم آشنا سازد، لذت بازی کردن دو چندان را تجربه کنید تا متوجه شوید این سیستم چیز دیگری است. لپ تاپ مورد بررسی توانایی آن را دارد تا بیشتر بازی های به روز و جدید به جز چندین مورد انگشت شمار را با دقت تصویر FULL HD و بالاترین تنظیمات گرافیکی را برای شما در اسرع وقت به اجرا در بیاورد. این لپ تاپ گیمینگ برای دنیای امروزی که بازی های دیجیتالی نه جنسیت، نه سن و سال و نه موقعیت اجتماعی و ... را نمی شناسد طرفداران زیادی دارد. لپ تاپ قدرتمند نام برده به پردازنده core i7-8750H نسل هشت مجهز می باشد. نسل 8 پردازنده i7 نیازی به توضیح ندارد زیرا همه می دانند همچین لپ تاپی از چه توان بالایی برخوردار است و چه توانایی هایی دارد. پردازنده 8750h با 9 مگابایت حافظه کش داده ها را با سرعت بالای 2.20 گیگاهرتز پردازش می کند همچین سرعت پردازش بالایی قادر است تا سریع ترین قدرت را برای لپ تاپ به ارمغان بیاورد. بخشی که وظیفه ذخیره سازی اطلاعات و نگهداری آن ها را بر عهده دارد از دو قسم به قرار 1 ترابایت از جنس HDD و 512 گیگابایت از جنس SSD است که می توانید با خیال راحت هر برنامه ایی را بر روی آن نصب نمایید و اطلاعات زیادی را بر روی سیستم خود نگهداری نمایید. رم 32 گیگابایتی ایده آل بودن دستگاه را تکمیل کرده است و جای هیچ گونه بحثی را باقی نگذاشته است. جدا از حافظه داخلی ایسوس لپ تاپ گیمینگ TUF FX705G را با دو گونه مختلف صفحه نمایش 17 اینچی ارائه داده است: نوع اول از فرکانسی برابر با 144 هرتز و نسخه دیگر آن از فرکانس 60 هرتز برخوردار است. هر دو نسخه دارای رزولوشن 1080 پیکسل می باشند که در نهایت تصاویری با کیفیت بالا و جذابی را در حین بازی به نمایش می گذارند. لپ تاپ 17 اینچی ایسوس همرا با تائیدیه نظامی MIL-STD-810 با بدنه ایی مستحکم و مقاوم در هر شرایطی عرضه می شود. مقاوم بودن سیستم مزیت بالایی است که نگرانی کاربران را به جهت شکستن و ضربه و آسیب وارد شدن به دستگاه را از بین برده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس fx705g

از مزایای این لپ تاپ گیمینگ TUF FX705G می توان به مواردی همچون: سرعت بالای سیستم، بهره گیری از پردازنده قوی، کیبورد فوق العاده نرم و جذاب، قابل حمل بودن، دارا بودن درگاه های ارتباطی کامل می توان اشاره کرد که همگی این موارد موجب ایده آل بودن هر چه بیشتر لپ تاپ موجود شده اند. لپ تاپ ASUS از قابلیت اتصال به آخرین استاندارد اینترنت وای فای ntel 802.11ac Wave 2 پشتیبانی می کند و برای تبادل اطلاعات با سایر دستگاه های الکترونیکی همچون موبایل و تبلت مجهز به بلوتوث 75 است که امکان انتقال و دریافتداده ها و محتوا ها را برای کاربران خود مهیا کرده است. باتری به کار رفته در آن از نوع لیتیوم پلیمر 4 سلولی است. لپ تاپ از پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی برخوردار است، که هر کدارم کارایی و وظیفه ی خاصی را بر عهده دارند. به لطف پورت ها و راه های ارتباطی کاربران و گیمر ها می توانند لپ تاپ را به حافظه های خارجی و دستگاه های مختلف وصل کنند. تمامی پورت های این سیستم در سمت چپ آن تعبیه شده اند و طرف راست آن عاری از هر گونه پورتی می باشد تا در هنگام استفاده و بازی کردن هیچ چیزی برای دست راست شما مزاحمت ایجاد نکند. پورت های لپ تاپ ایسوس FX705 عبارتند از:  یک پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.1 Type-A برای لوازم جانبی بازی شما و همچنین درگاه HDMI 2.0 برای اتصال به سایر صفحه نمایش ها است، جک هدفون، میکروفون، پورت Ethernet و وبکم است. وبکم برای بازی های آنلاین با دوستانتان و تماس های تصویری کارایی خوبی دارد و از کیفیت تصویر HD برخوردر است.


لذت تایپی جذاب با صفحه کلیدی تمام عیار

صفحه کلیدی تمام عیار و رنگارنگ که به تکنولوژی Overstroke مجهز شده است و کنترل دقیق و سریعی را در حین بازی برای شما به ارمغان می آورد. مجموعه کلید ها شکل و شمایل بازی های رایانه ایی را دارد و در همان نگاه اول متوجه کارایی اصلی لپ تاپ می شوید و متوجه خواهید شد که این سیستم به منظور اجرای بازی های حرفه ایی و سنگین طراحی شده است. در قسمت بالایی کیبورد دکمه ی پاور برای روشن شدن سیستم و اسپیکر ها نیز به صورت نواری در همین قسمت قرار گرفته اند که صدای بالایی را تولید می کنند.  بلندگوهای استریو داخلی 2 واتی با بهره گیری از تکنولوژی SonicMaster و تولید صدایی همه جانبه و گیرا هیجان بازی ها را بیشتر می کند. صفحه کلید مقاوم با بازخورد عالی ایی که دارد که در حین بازی کردن بسیار خوب عمل می کند و با کوچکترین ضربه ایی در سریع ترین زمان ممکن وظیفه ی خود را انجام می دهد. دکمه ها مربعی شکل و با رنگ های مختلفی گلاویز شده اند که علاوه بر کارایی بالا بسیار زیبا و چشم نواز نیز هستند. ندازه ی این کیبورد استاندارد بوده و کلیدها از اندازه ای استاندارد بهره برده اند و به همین جهت تایپ کردن با این کیبورد راحت و بدون اشتباه تایپی خواهد بود. اندازه 17 اینچ موجبات تعبیه صفحه کلید عددی مجزا را نیز فراهم کرده است تا کاربران برای استفاده از اعداد نیز سرعت بالایی در اختیار داشته باشند. اتصال صفحه کلید با نمایشگر لپ تاپ از طریق دو لولای مستحکم در کناره ها برقرار شده است. ترکیب رنگ مشکی بدنه و کیبورد رنگارنگ جذابیت زیادی را برای این لپ تاپ گیمینگ به ارمغان آورده است. نور پس زمینه این کیبورد باعث می شود تا حتی در تاریکی نیز بتوان با کیبورد تایپ کرد یا در شب هنگام با خاموشی لامپ ها همچنان به بازی کردن بپردازید بدون آنکه نور و صدای ضربه وارد آمدن به کلید ها مزاحمتی برای سایر اعضای خانواده ایجاد نمایند. روان بودن کلید ها بر اثر استفاده هیچ گونه صدایی ایجاد نمی کنند. تاچ پدی که در پایین کیبورد تعبیه شده است، همانند کیبورد عملکرد خیلی عالی ایی دارد. تاچ پد روان و صیقلی از حرکات و عملیات چند لمسی پشتیبانی می کند. لپ تاپ TUF FX705G از آلومینیوم Gunmetal Gray با پوشش پلاستیکی سیاه و سفید و با طراحی جذاب و خشنی که دارد موجب ارتباط راحت و آسان هر گیمری با آن می شود. لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming FX705 دید شما به لپ تاپ های بازی را تغییر خواهد داد. لپ تاپی که جدا از مقاومت بالایی که دارد از طراحی چشم نوازی نیز برخوردار است.


کیبورد لپ تاپ ایسوس fx705g

صفحه نمایش 17 اینچ لپ تاپ ASUS TUF Gaming FX705 دارای ضخامت 7.18 میلی متر است که با حداکثر سرعت تازه سازی 144 هرتز برای گیم فوق العاده عمل می کند و تصاویری با کیفیت تصویر فول اچ دی را برای کاربران خود ارائه می دهد. فناوری به کار رفته در ساخت نمایشگر این لپ تاپ از نوع LED می باشد که برای به تصویر کشیدن صحنه ها از لامپ های کوچک ال ای دی بهره می برد. صفحه نمایش با کیفیت و مقاوم لپ تاپ گیمینگ ایسوس دارای نسبت تصویر 16:9 می باشد و صحنه ها را به صورت تمام صفحه به تصویر می کشاند.


سخت افزار و پردازنده ی لپ تاپ ایسوس TUF FX705 

پردزانده برای لپ تاپ ها جزء ارگان های مهم آن ها به حساب می آیند و عمر مفید سیستم بسته به CPU دارد، اگر سی پی یو خراب شود لپ تاپ دیگر کار نمی کند  و از کار می افتد. پردزانده وظفه پردازش  تمامی درخواست ها و اطلاعات را بر عهده دارد و در خواست ها ابتدا باید از فیلتر پردازش عبور کنند سپس مجوز اجرا شدن را به دست می آورند. پردازنده ایی که در لپ تاپ گیمینگ ایسوس به کار رفته است ساخت شرکتINTEL بوده و مدل آن Core i7-8750H است. پردازنده نسل 8 که توانایی اجرای بازی های سنگین را ممکن ساخته است. سرعت این پردزانده برابر 2.20  گیگاهرتز است، که می تواند در مدت زمان اندکی دستورات زیادی را پردازش نماید. حافظه ی کش این پردازنده9 مگابایتیبوده و می تواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کند. حافظه ی رم تعبیه شده در لپ تاپ ایسوس TUF FX705 برابر 32 گیگابایت ظرفیت دارد و از تکنولوژی DDR4 SDRAM پشتیبانی می کند، این تکنولوژی نشان دهنده ی سرعت بالای انتقال اطلاعات حافظه ی رم می باشد. کارت گرافیک که مسئول پردازش تصاویر و نمایش دادن تصاویر است، از نوع چیپ قدرتمند NVIDIA GeForce GTX 1060 می باشد و دارای حافظه ی اختصاصی 6 گیگابایتی می باشد. این پردازنده ی گرافیکی قدرتمند، وظیفه پردازش گرافیکی و اجرای سنگین ترین بازی ها و نرم افزار های سه بعدی اعم از: تری دی مکس، فتوشاپ، برنامه های فیلم سازی و ... را برای شما بر عهده می گیرد. به راحتی از پس اجرای تمامی برنامه ها بر می آید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 8
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
60 هرتز - 144 هرتز
حافظه cashe
9 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
32 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت
درایو نوری
1
وبکم
1
پشتیبانی از سیم کارت
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
تولید کننده
ASUS
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام هنارک یه سوال داشتم من لپ تاپ رو برای کار های طراحی مثلا تری دی مکس میخوام به نظر شما این سیستم مناسبه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز. اگه از لحاظ قیمت و بودجه مشکلی ندارید این سیستم برای کارهای طراحی خیلی عالی عمل می کنه.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 8
فرکانس و سرعت پردازش
60 هرتز - 144 هرتز
حافظه cashe
9 مگابایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
GeForce GTX 1060
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
6 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
32 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
درایو نوری
وبکم
پشتیبانی از سیم کارت
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

تولید کننده
ASUS

لپ تاپ استوک ایسوس FX705G

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم