لپ تاپ استوک دل Precision M6400

  • لپ تاپ استوک  دل Precision M6400
  • نمایشگر 17 اینچی با کیفیت FULL HD
  • دارای پردزانده ی Intel Core 2 Duo
  • گرافیک NVIDIA Quadro fx2700
  • رم 4، 8 و 16 گیگابایت DDR3
  • دارای درگاه USB و HDMI
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک دل Precision M6400

معرفی لپ تاپ دل m6400

لپ تاپ استوک دل مدل Precision M6400 از سری لپ تاپ های استوک و دست دوم اروپایی می باشد. برند نام آور و مهور دل همیشه در تلاش بوده تا لپ تاپ های با کیفیت و کاربر پسندی را تولید کند که خوشبختانه تا به این لحظه موفق بوده و توانسته جزء برند های مشهور در این زمینه باشد. این سیستم از سری پر طرفدار Precision کمپانی DELL بوده که با طراحی ظاهری ساده و بهره گیری از امکانات مختلفی به صورت استوک با گرید A دربازار موجود می باشد. این لپ تاپ استوک دل M6400 به منظور کاربری عمومی در فروشگاه اینترنتی هنارک با مناسب ترین قیمت موجود است که برای تهیه و خرید آن می توانید با واحد فروش تماس حاص نمایید تا سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر برایتان ارسال شود. کاربری عمومی، برای مصارف عادی و کارهای دانشجویی مناسب است و برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به سیستمی بسیار قوی ندارند و تنها برای استفاده های عادی و روزانه نیاز به تهیه آن دارند، می تواند گزینه انتخابی خوبی باشد. لپ تاپ همسفر دل برای جابه جایی و حمل و نقل بسیار مقرون به صرفه است، بدنه مستحکم و وزن کم این قابلیت را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. لپ تاپ مورد بررسی دارای نمایشگری 17 اینچی به نسبت تصویر 16:9 است. کمپانی دل برای آنکه محصول کامل و بی عیبی را وارد بازار نماید این سیستم را با انواع پورت های مختلف درآمیخته است تا کاربران برای اتصال لوازم جانبی، فلش مموری و... خو هیچ دغدغه ایی نداشته باشند.



طراحی ظاهری و بدنه لپ تاپ دل Precision M6400

لپ تاپ دل Precision M6400 از لحاظ بدنه بسیار مقاوم بوده و در برابر ضربات ناگهانی بسیار خوب مقاومت می کند. به دلیل همین استحکام بالایی که دارد کاربرانی که به اقتضای شغل شان مدام در حال تردد و رفت و آمد هستند می توانند به راحتی این سیستم را بدون هیچ گونه نگرانی ایی با خود داشته باشند. در نگاه اول با بدنه ی آلومینیومی نقره ایی رنگی مواجه می شویم که عاری از هر گونه شلوغی بوده و تنها لوگوی DELL در سمت چپ به چشم می خورد. درب لپ تاپ از جنس پلاستیک مسطح و مقاوم می باش که به صورتی کاملا یکدست خود نمایی می کند. درب را که باز می کنید با صفحه کلید مشکی و جذاب آن روبه رو می شوید که در بالای آن بلندگوها و اسپیکر های سیستم و دکمه ی پاور و Reader 2.1 است. در پایین آن سمت چپ حسگر اثر انگشت که برای قفل کردن و محافظت از اطلاعات می باشد، به چشم می خورد. باتری در زیر بدنه تعبیه شده.



نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ دل Precision M6400

نمایشگر لپ تاپ دل m6400

لپ تاپ dell M6400دارای صفحه نمایش 17 اینچی  از نوع LED می باشد که تصاویری با کیفیتFULL HD  را تولید و پخش می کند. کمپانی دل نمایشگر این محصول استوک خود را با روکش مات و  ضد بازتاب طراحی کرده است که در زیر تابش نور مستقیم آفتاب به خوبی عمل می کند و از اذیت شدن چشم در حین کار جلوی آفتاب جلوگیری می کند. نمایشگری مقاوم در برابر خط و خراش که از دوامی استثنایی برخوردار می باشد. اسپیکر های تعبیه شده برای لپ تاپ دل M6400 در بالای کیبوردهستند که از کیفیت صدای بالایی برخوردار می باشند و در کنار صفحه نمایش عالی تماشای فیلم را برای کاربران خود لذت بخش می کند. وبکمی که در بالای صفحه نمایش لپ تاپ  دل خود نمایی می کند امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم آورده است. فیلم هایی که توسط این وبکم ضبط می شوند از کیفیت خوبی برخوردارند و تصاویر را با وضوح بالایی نشان می دهد. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید و با دوستان و آشنایان خود به صورت تصویری تماس برقرار نمایید.



لذت تایپی شیرین

لپ تاپ 17 اینچ دل کاربری عمومی دارد و برای استفاده های روزانه کارایی خوبی دارد و به همین خاطر بیشتر برای تایپ کردن، تماشای فیلم و وبگردی کاربرد دارد. لپ تاپ دل Precision M6400از صفحه کلیدی استاندارد با کارآیی آسان و ساده ایی برخوردار است. این صفحه شما را با تجربه ی تایپ کردن بهتری آشنا می سازد. کلیدهای اصلی این صفحه کلید دارای اندازه ی 16×16 میلی متر بوده و به صورت چسبده در کنار هم قرار گرفته اند. ابعاد لپ تاپ باعث شده تا بخش عددی مجزا نیز در کیبورد جای داده شود. فاصله ی دکمه ها از هم کم است اما این کار در تایپ کردن خللی ایجاد نکرده است. جدا کردن کلیدهای پیکان یعنی کلید های جهت به سمت بالا و پایین و چپ و راست ایده ای بوده که تایپ کردن را بهبود بخشیده است. شما به سادگی می توانید از  این لپ تاپ استفاده کنید و از آن برای کارهای مختلف که نیاز به تایپ دارند بهره ببرید. جنس دکمه های صفحه کلید نیز بازخورد خوبی داشته و حس رضایت بخشی به کاربر منتقل می کنند. تنها با لمس کوچک و فشاری کمی دکمه ها عمل می کنند. تاچ پد لپ تاپ Precision M6400  اندازه ی نسبتا بزرگی دارد و به راحتی قابل استفاده می باشد. تاچ پد در مرکز لپ تاپ قرار گرفته که از بازخورد و عملکرد ایده آلی برخوردار بوده و به راحتی از پس انجام وظایف چند لمسی multi-touch بر می آید. این تاچ پد دارای سرعت و عملکرد مطلوبی می گیرد  و حرکات چند لمسی را به خوبی اجرا خواهد کرد. سطح تاچ پد ناهموار بوده و همین ناهمواری استفاده از آن را آسان تر کرده است. در بالا و پایین تاچ پد شش دکمه دیده می شود که دکمه های پایینی به جهت تکمیل کردن عملکرد پد لمسی قرار گرفته اند و دکمه های بالایی برای انجام کلیک چپ و راست و کامل کردن بازخورد ترک پوین مورد استفاده قرار گرفته اند. ترک پوینت در صفحه کلید بین حروف G,H,B به صورت دایره ای کوچک می باشد که به آن جوی استیک نیز می گویند. ترک پوینت در واقع  کارایی هماند  ماوس را انجام می دهد و می توان آن را مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید در نظر گرفت. این ماوسک تنها قابلیت حرکت نشانگر ماوس را دارد و توانایی کلیک کردن و انتخاب آن بر عهده کلید های ی که گفتیم می باشد.



مجموعه پورت های لپ تاپ PrecisionM6400

کمپانی هایی فعال در زمینه ساخت لپ تاپ ها همواره  سیستم های تولید شده خود را به منظور افزایش کارایی شان مجهز به پورت های متنوعی می کنند که کمپانی دل نیز لپ تاپ M6400را با مجموعه کاملی از پورت های ورودی و خروجی روانه بازار کرده است که سه طرف لپ تاپ قرار گرفته اند. بخش جلویی فاقد پورت و راه های ارتباطی می باشد و همانند درب آن ساده می باشد. برند دل برای زیبایی بیشتر و جلوگیری از شلوغ شدن فضای کار، قسمت جلویی را ساده طراحی کرده است. در قسمت های دیگر این لپ تاپ پورت USB 3.0، پورت VGA، پورت LAN، کارت خوان، پورت HDMI ، پورت Ethernet، بلوتوث، وای فای و درایو نوری دیده می شوند. پورت USB یک استاندارد گذرگاه سریال می باشد که بین افزاره ها و رایانه ها ارتباط برقرار می کند. این پورت یو اس بی جهت اتصال سخت افزار های جانبی توسط یک درگاه رابط استاندارد و همچنین بهبود قابلیت های اتصال و اجرا ابداع شد. برای حفاظت از اطلاعات و داده های موجود در لپ تاپ تان می توانید سیستم خود را یا از طریق پین کد یا از طریق اثر انگشت خودتان قفل کنید. امنیت اثر انگشت بیشتر است و دیگر نیازی نیست اعداد و کد های طولانی را حفظ کنید. برای اتصال به اینترنت و وبگردی این لپ تاپ استوک مجهز به وای فای می باشد که به راحتی می توانید به اینترنت متصل شوید و مطالب مورد نیاز خود را جستجو کنید و ساعت ها خود را با وبگردی مشغول کنید. لپ تاپ 17 اینچی دل برای رد و بدل کردن اطلاعات بین لپ تاپ و گوشی تلفن همراه و سایر لوازم الکترونیکی دیگر مجهز به بلوتوث است، البته برای بهره گیری از سرعت بیشتر تبادل و جلوگیری از هدر رفتن زمان تان می توانید برنامه Shareit را روی لپ تاپ خود نصب نمایید و به تبادل اطلاعات پر حجم بین لپ تاپ و گوشی بپردازید.



سخت افزار لپ تاپ دل Precision M6400

پردازنده ایی که برای لپ تاپ Precision M6400 به کاررفته است از نوع پردازنده مرکزی  Core 2 Duoساخت شرکت پر قدرت اینتل می باشد. این لپ تاپ استوک با کانفیگ های مختلف رم 4، 8 و 16 گیگابایتی از جنس DDR3 در بازار موجود می باشند که این تنها اختلاف آنها از لحاظ قیمت می باشد. این یک کوان مثبت برای طرفداران این مدل M6400 است که کاربران را در انتخاب اندازه حافظه ذخیره سازی مختار ساخته است.داده ها با سرعتی معادل 2.9 گیگاهرتز پردازش می شوند که می توان آن را تا سرعت 3.7 گیگاهرتز ارتقا داد. پردازنده گرافیکی لپ تاپ از نوع NVIDIA Quadro fx2700 با 512 گیگابایت حافظه گرافیکی می باشد. هارد دستگاه نیز با دو ظرفیت 512 و 500 گیگابایتی از نوع HDD موجود است. لپ تاپ 17 اینچ دل قابلیت پشتیبانی از ویندوز 7 را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
8 گیگا بایت
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro fx2700
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
512 مگابایتی
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم-یون 9 سلولی 62WHr
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

سلام هنارک. میشه لطف کنید جنس باتری رو بهم بگید؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز . باتری لیتیوم یون 9 سلولی است

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
core i7
نسل پردازنده
نسل 2
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
Quadro fx2700
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
512 مگابایتی

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
8 گیگا بایت
16 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
TFT LED-backlit LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
17 اینچ
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم-یون 9 سلولی 62WHr
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر- کابل برق- دفترچه راهنما- باتری لیتیوم یونی

لپ تاپ استوک دل Precision M6400

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم