آسیاب قهوه بوش MKM6000

  • آسیاب قهوه بوش  MKM6000 با توان 180 وات
  • دارای تیغه دو پره استیل ضد زنگ
  • گنجایش آسیاب قهوه 75 گرم
  • دارای توان مصرفی 180 وات
  • دارای پایه های ضد لرزش
  • بهره گیری از ظرف فلزی
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی اجمالی آسیاب بوش MKM6000

آسیاب بوش مدل MKM6000 آسیابی کوچک و قابل حمل با توان 180 وات محصولی پر کاربرد در هر خانه ایی می باشد. کمپانی بوش سالیان سال است که در زمینه طراحی و ساخت محصولات و لوازم خانگی برقی فعالیت می کند و همواره محصولات با کیفیت بالایی را ارائه می دهد. این کمپانی نقش بسیار موثری در ایجاد رفاه و آسایش زندگی دارد. بوش آسیاب مدل MKM6000 را با بهترین مواد و بهره گیری از تیغه و موتور پر قدرت روانه بازار است. رنگ سفید دستگاه به همراه دکمه سبز رنگ به خوبی با لوازم آشپزخانه ارتباط برقرار می کند و با آن ها مچ می شود. این محصول با رنگ سفید برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند لوازم آشپزخانه شان تماما رنگ روشن یا سفید باشد بسیار کارآمد می باشد. موتور 180 واتی به قدری توان و قدرت دارد که به راحتی از پس خرد کردن دانه های سخت قهوه بر می آید و آن ها را همانند پودر به کاربران خود تحویل می دهد. وقتی این محصول توانایی خرد کردن دانه های قهوه را دارد پس آسیاب کردن ادویه های سخت دیگر، زعفران، انواع خشکبار و... برای آن کار زیاد سختی هیچ که نیست بلکه بسیار آسان است و در سریع ترین زمان ممکن عمل آسیاب کردن را انجام می دهد. بهره گیری از محفظه با ظرفیت 75 گرم از جنس استیل مانع از چسبیدن دانه های مواد و ادویه ها به کناره های آن می شود. پایه های ضد لغزش یکی از نقاط قوت این آسیاب 180 واتی به شمار می آید که دستگاه را محکم نگه می دارد و مانع از حرکت آن در حین کار می شود. روشن شدن دستگاه از طریق دکمه ایی که بر روی آن طراحی شده صورت می گیرد. آسیاب بوش کوچک و سبک وزن بوده و به راحتی در دست جای می گیرد و به همین دلیل محصولی دم دستی به حساب می آید که هر لحظه می توان از آن استفاده کرد و مواد با حجم کم را نیز را با آن به پودر تبدیل کرد و همواره ادویه های تازه و معطری داشته باشید. آسیاب بوش MKM6000 تحت لیسانس آلمان فقط در کشور چین با همان کیفیت اصلی خود ساخته می شود.


آسیاب قهوه بوش mkm6000

کارایی و عملکرد آسیاب بوش MKM6000

آسیاب سفید رنگ بوش با قدرت 180 وات و ظرفیت 75 گرمی محصولی بسیار کارآمد و دم دستی می باشد که به راحتی در دست جای می گیرد و قابل استفاده می باشد. دکمه سبز رنگی که بر روی درپوش پلاستیکی آن تعبیه شده موجبات روشن شدن دستگاه را برعهده دارد. با فشردن این دستگاه به هر مقداری که لازم دارید می توانید مواد خود را آسیاب کنید و عمل آسیاب کردن را تا هر زمانی که بخواهید انجام دهید. برای افزایش طول عمر مفید آسیاب MKM6000 ما به شما دو راهکار را پیشنهاد می دهیم که با رعایت آن ها تا سال ها می توانید از این محصول بهره ببرید. یکی آن که نباید حجم زیادی مواد را پشت سر هم و با فاصله زمانی کم از هم، آسیاب کنید زیرا موجب خراب شدن می شود، باید به دستگاه امکان استراحت و نفس کشیدن را بدهید تا موتور آن قادر به سرد شدن و استراحت کردن باشد. مورد دیگر آنکه، عدم جدا شدن ظرف فلزی آن که مشکل اصلی نیز محسوب می شود، امکان شستن آن را غیر مقدور ساخته و تنها می توانید با یک دستمال مرطوب آن را تمیز نمایید. شستن ظرف فلزی باعث سوختن موتور می شود پس به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید. دو تیغه به کار  برده شده در ساخت این آسیاب از جنس استیل ضد زنگ می باشند.



آسیاب بوش mkm6000

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

دستگاه خوب و کارآمدی است و راحت مواد را به پودر تبدیل میکنه حتی من دانه های قهوه رو باهاش پورد کردم خیلی ازش راضیم. دوسش دارم.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

آسیاب قهوه بوش MKM6000

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم