آبمیوه گیری بوش MES4000

  • آبمیوه گیری 1000 وات بوش MES4000
  • قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح
  • سایز دهانه  ورودی 84 میلی متر
  • پشتیبانی از سیستم ضدچکه
  • پشتیبانی از عملکرد پالس
  • ظرف آب میوه 1.5 لیتری
  • مخزن تفاله گیر 3 لیتر

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت آبمیوه گیری بوش MES4000

آبمیوه گیری بوش MES4000 یکی از آبمیوه گیری های با کیفیتی است که توسط برند بوش bosch تولید و روانه ی بازار شده است و بهترین انتخاب برای افرادی است که به تنوع در نوشیدنی های روزانه ی خود اهمیت می دهند. نمی توان اثیر اب میوه ی گوارا و خالص و طبیعی را در سلامت انسان انکار کرد، بنابراین برای بهره وری از سلامتی این چنینی قطعا داشتن آبمیوه گیری 1000 واتی بوش ام ای اس 4000 لازم و ضروری می باشد. از مشخصات بارز آبمیوه گیری بوش می توان به داشتن موتوری قدرتمند با توان 1000 وات و قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح اشاره کرد. با این موتور می توان بسته به میزان سفتی و سختی یکی از دو حالت سرعت را انتخاب کرد. اگر میوه ها سخت و سفت باشند، می توان سرعت بالا و اگر نرم تر باشند می توان سرعت پایین را انتخاب نمود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به وجود مخزن تفاله گیر و مخزن آبمیوه گیری اشاره کرد. ظرفیت در نظر گرفته شده برای مخزن آب میوه گیری 1.5 لیتر بوده که از جنس پلاستیک شفاف است و قابلیت مشاهده ی محتویات داخل مخزن را دارد. مخزن تفاله گیر نیز 3 لیتر ظرفیت دارد که شما را از شر خالی کردن پی در پی مخزن راحت کرده است. تیغه های در نظر گرفته شده برای این آبمیوه گیری از جنس سرامیک بوده که خاصیت ضد زنگ داشته و قدرت برندگی فوق العاده ای دارد. از قابلیت های ویژه ی اسن دستگاه آبمیوه گیری می توان به عملکرد پالس اشاره کرد. این عملکرد برای یک لحظه سرعت و قدرت دستگاه را افزایش می دهد و کارآیی فوق العاده ای برای آبمیوه گیری بوش به ارمغان می آورد. برای فعال کردن حالت پالس، کافی است که پیچ کنترل دستگاه در حالت پالس نگه داشته شود. سستم ضد چکه ی تعبیه شده برای آبمیوه گیری بوش از چکه کردن آب میوه جلوگیری می کند و آب میوه ای تازه و سالم و گوارا را برای نوشیدن در اختیارتان می گذارد. قابلیت سوئیچ ایمنی نیز از دیگر ویژگی های در نظر گرفته شده برای آبمیوه گیری بوش است و در کنار سیستم ایمنی هوشمند تا زمانی که تمامی قطعات آب میوه گیری به هم متصل نشده باشند، اجازه ی کار کردن را صادر نمی کند. پایه های ضد لغزشی که در زیر بدنه ی با کیفیت آبمیوه گیری بوش قرار گرفته اند، مانع از لغزیدن و لرزش دستگاه در حین کار کردن می شوند. طول کابل برق این آب میوه گیری برابر 1.5 متر بوده که می تواند شعاع عملکرد مناسبی داشته باشد. گفتنی است که تمامی این ویژگی ها و قابلیت ها می توانند یک آبمیوه گیری با کیفیت را در اختیار کاربران بگذارد. از دیگر موارد قابل توجه در آبمیوه گیری بوش mes4000 می توان قابلیت جدا شدن تمامی قطعات از هم اشاره کرد. شما می توانید با خیال راحت تمامی قطعات را جدا کرده و داخل ماشنی ظرفشویی بیندازید. تکنولوژی Safety Stop که بصورت اختصاصی در محصولات برقی بوش به کار می رود، یکی دیگر از مواردی است که در جهت ارتقای ایمنی کاربران تعبیه شده است. این خاصیتمیزان ایمنی دستگاه را بالا برده و تا زمانی که تمامی قطعات بصورت درست و کامل به هم وصل نشده باشند، کار نخواهد کرد.

آبمیوه گیری بوش mes4000

امکانات و قابلیت های آبمیوه گیری بوش MES4000

یقینا شما هم به دنبال خرید ابمیوه گیری با کیفیت و قدرتمندی هستید که بتوانید سالهای زیادی از آن استفاده نمایید. ما در اینجا یکی از محصولات برق بوش را معرفی می کنیم. می دانید که محصولات بوش به عنوان یکی از با کیفیت ترین محصولات و لوازم برقی در دنیا شناخته شده است. بدنه ی جذاب از جنس پلاستیک و فلز، کیفیت بالا و طول عمر بالای آبمیوه گیری بوش را یادآوری می کند. جنس تیغه ها سرامیکی بوده و قابلیت بارها و بارها استفاده را دارند بدون اینکه کند شوند یا اینکه بپوسند و زنگ بزنند. جنس مخزن آبمیوه گیری و مخزن تفاله گیر نیز از پلاستیک شفاف و با کیفیت بوده که هر دو امکان مشاهده ی محتویات داخل این مخزن ها را فراهم نموده اند. آبمیوه گیری تک کاره بوش از قابلیت تنظیم سرعت نیز بهره می برد، که به همراه عملکرد پالس و دو سطح سرعت، می توان تنظیمات سرعت را 3 سرعته دانست. از تکنولوژی ها و قابلیت های پشتیبانی شده در آبمیوه گیری بوش می توان به فناوری Safety Stop اشاره کرد. این فناوری برای ایمنی بخشیدن به دستاه در نظر گرفته شده است. اساس کار در فناوری Safety Stop  به این صورت است که تا زمانی قطعات درست در جای مناسب خود قرار نگیرند، به دستگاه آبمیوه گیری اجازه ی کار کردن نمی دهد و حتی آبمیوه گیری روشن هم نمی شود. همچنین اگر در حین کار یکی از قطعات دچار مشکل شود، دستگاهخاموش می شود. این روش باعث می شود تا طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند و سطح ایمنی آبمیوه گیری نیز بالا برود. تکنولوژی Drip Stop از دیگر ویژگی های آبمیوه گیری 1000 وات بوش MES4000 است. این تکنولوژی از ریختن و چکه کردن آب میوه از دهانه ی خروجی دستگاه جلوگیری می کند و حتی در زمانی که می خواهید آب میوه را از مخزن خالی کنید و آن را داخل پارچ یا لیوان بریزید، نیز خبری از چکه کردن آب میوه نیست.

 

قابلیت جداسازی تمامی قطعات از هم یکی دیگر از ویژگی های مهم در این آبمیوه گیری می باشد. شما می توانید تمامی قطعات را بدون دردسر و به سادگی از هم جدا نمایید و آنها را داخل ظرشویی جاسازی کنید. جالب است بدانید که این قطعات به راحتی توسط ماشین ظرفشویی شسته خواهند شد. آبمیوه گیری تک کاره بوش از مخلوط کن و آسیاب و ... پشتیبانی نمی کند و تنها قابلیت آب گیری کردن میوه ها را داردو شما با این دستگاه می توانید انواع میوه و مرکبات و سبزیجات را آب گیری کنید و از نوشیدنی های مغذی و سالم و طبیعی لذت ببرید. دهانه ی ورودی میوه در این دستگاه 84 میلی متر بوده که ظاهرا اندازه ای بزرگ بوده و میوه ها را بصورت درسته و کامل قورت می دهد، بدون اینکه نیاز ی به قطعه کردن و خرد کرن میوه و سبزیجات باشد. برای خرید آبمیوه گیری بوش MES4000 می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل کنید و آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

درپوش محافظ
1
سیستم ضد چکه
1
پایه ضد لغزش
1
جنس فیلتر
استیل ضد زنگ
تولید کننده
BOSCH
کشور سازنده
تحت لیسانس آلمان
شماره مدل
MES4000
کارکرد
تک کاره
کاربردها
آبمیوه گیری
توان مصرفی
1000 وات
قابلیت تنظيم سرعت
1
تعداد سرعت
2
پارچ آبمیوه
1
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری
1.5 لیتر
جنس پارچ آبمیوه گیری
پلاستیک شفاف
مخزن تفاله گیری
1
1
شیر خروجی
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رضایت

سلام واقعا محصول خوبیه

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

درپوش محافظ
سیستم ضد چکه
پایه ضد لغزش
جنس فیلتر
استیل ضد زنگ
تولید کننده
BOSCH
کشور سازنده
تحت لیسانس آلمان
شماره مدل
MES4000
کارکرد
تک کاره
کاربردها
آبمیوه گیری
توان مصرفی
1000 وات
قابلیت تنظيم سرعت
تعداد سرعت
2
پارچ آبمیوه
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری
1.5 لیتر
جنس پارچ آبمیوه گیری
پلاستیک شفاف
مخزن تفاله گیری
شیر خروجی

آبمیوه گیری بوش MES4000

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم