آبمیوه گیری کنوود JE730

  • آبمیوه گیری کنوود JE730 تک کاره برقی
  • پارچ آبمیوه گیری پلاستیکی 1.5 لیتر
  • قابلیت تنظیم سرعت در 2 سطح
  • دارای موتوری با توان 1000 وات
  • دارای محفظه ی نگهداری سیم
  • مخزن تفاله گیر 3 لیتر

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و ظاهر آبمیوه گیری کنوود JE730

آبمیوه گیری یکی از لوازم پر کاربرد در هر خانه ایی می باشد که به کمک آن می توانید به تنوع بالایی از نوشیدنی های سالم و مفید دسترسی داشته باشید. آبمیوه گیری کنوود مدل JE730 یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت این برند به نام و مشهور می باشد. این دستگاه از قدرت موتور 1000 واتی بی صدا بهره مند است. توان موتور به قدری می باشد که در سریع ترین زمان ممکن قادر است تا شما ره به آبمیوه ایی خنک و کاملا ارگانیک دعوت نماید. می توان سرعت سیستم را در دو حالت مختلف تنظیم کرد. استفاده از فناوری پیشرفته استخراج پالت Apex بازدهی محصول را بالا برده و با قدرت بالایی و با بیشترین میزان، میوه ها را آبگیری می کند. لوله ی تیغه از دهانه بزرگی برخوردار است که به همین خاطر می توان میوه هایی از قبیل موز، سیب و ... را درسته و به طور کامل داخل محصول قرار داد و دیگر نیازی به خرد کردن و قطعه قطعه کردن نخواهید داشت. پارچ یا ظرف شیشه ایی که یکی از قطعات اصلی به شمار می آید تا 1.5 لیتر آبمیوه را در خود جای می دهد. کمپانی کنوود برای این پارچ پلاستیکی درپوشی ایده آلی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل آن به کاربرده است. مخزن تفاله با گنجایش 3 لیتری متصل به قسمت پشتی دستگاه می باشد که همانند پارچ دارای درپوش می باشد اما این بار به منظور ممانعت از ریختن تفاله ها به اطراف است. سیستم ضد چکه یا Anti drip مانعی برای ریختن مایعات و آبمیوه از لوله ی خارجی می باشد. این سیستم اجازه نمی دهد تا اطراف آبمیوه گیری کثیف شود.بعد از آنکه میوه ها را داخل لوله تغذیه گذاشتید تیغه های از جنس استیل ضد زنگ اقدام به خرد کردن میوه ها و گرفتن آب آن ها می شود. همین که کارتان تمام شد می توانید تمامی قطعات را از هم جدا کنید و بشورید. امکان شستن با ظرفشویی نیز میسر است. شاید دیده باشید بعضی آبمیوه گیری ها یا وسایل برقی هنگام کار کردن از جای خود تکان می خورند و به حرکت در می آیند اما کنوود با تعبیه پایه های ضد لغزش موجب حفظ تعادل حتی در سرعت بالا می شود و این گونه ا زایجاد سر و صدا و حرکت کردن دستگاه جلوگیری می شود.



آبمیوه گیری کنوود je730

طراحی مدرن و جمع و جور

آبمیوه گیری کنوود مدل JE730 با بدنه پلاستیکی به همراه ترکیب دو رنگ سفید و طوسی طراحی شده است. امکان جابه جایی این محصول به لطف ابعاد 400×210×360 میلی متر و وزن 4.83 کیلوگرم بسیار راحت انجام می گیرد. رنگ طوسی و سفید با هر رنگ و مدل دکور و کابینتی به خوبی همخوانی دارد و زیبایی محیط را بیشتر می کند. پایه ها توسط لاستیک های تعبیه شده در زیر آن ها بر روی هر سطوحی قرار بدون هیچ گونه تکانی و ثابت قرار می گیرد. برای قرار گیری بهتر تنگ آبمیوه و جلوگیری از ریختن مایعات این دستگاه در قسمت جلویی خود اندکی انحنا دارد تا تنگ به خوبی با بدنه آبمیوه گیری کنوود JE730 ارتباط بر قرار کند. جنس تنگ آبمیوهاره از پلاستیک شفاف و سبک وزن بوده. سایر خصوصیات بدنه این محصول: تعبیه درپوش برای تنگ و مخزن تفاله گیری و دستگیره ی خوش دست می باشند. لوله ی خارجی آبمیوه 1000 واتی کنوود مجهز به سیستم ضد چکه Anti drip می باشد. این سیستم با جلوگیری از ریختن مایعات از لوله همو دستگاه تمیزی را به شما تحویل می دهد. دسته های قفل کننده ای که در دو طرف محصول تعبیه شده اند موجب می شود تا قطعات به خوبی بر روی هم قرار بگیرند. سیستم استخراج پالم Apex آب میوه ها را با بیشترین میزان تحویل شما می دهد و پالپ کمتری نیز تولید می کند.


طراحی آبیموه گیری کنوود je730

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

تولید کننده
KENWOOD
شماره مدل
JE730
کارکرد
تک کاره
کاربردها
آبمیوه گیری
توان مصرفی
1000 وات
قابلیت تنظيم سرعت
1
تعداد سرعت
2
پارچ آبمیوه
1
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری
1.5 لیتر
جنس پارچ آبمیوه گیری
پلاستیک
مخزن تفاله گیری
1
دهانه بزرگ ورودی میوه کامل
1
شیر خروجی
1
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
1
سیستم ضد چکه
1
رنگ
سفید
جنس بدنه
آلومینیوم
بدنه ضدخش
1
جنس تیغه
استیل ضدزنگ
پایه ضد لغزش
1
طول سیم برق
1 متر
ابعاد
360 × 210 × 400 میلی متر
وزن
4.83 کیلوگرم
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

برند کنوود

سلام، آبمیوه گیری کنوود واقعا کیفیتش خوبه و خیلی دوام داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست گرامی. برند کنوود معتبر بوده و سالیان متمادی زیادی است در زمینه ساخت محصولات برقی فعالیت دارد و تا به این لحظه در طراحی و ساخت دستگاه ها بسیار موفق و کارآمد عمل کرده.

سایر ویژگی‌ها

تولید کننده
KENWOOD
شماره مدل
JE730
کارکرد
تک کاره
کاربردها
آبمیوه گیری
توان مصرفی
1000 وات
قابلیت تنظيم سرعت
تعداد سرعت
2
پارچ آبمیوه
ظرفیت پارچ آبمیوه گیری
1.5 لیتر
جنس پارچ آبمیوه گیری
پلاستیک
مخزن تفاله گیری
دهانه بزرگ ورودی میوه کامل
شیر خروجی
قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی
سیستم ضد چکه
رنگ
سفید
جنس بدنه
آلومینیوم
بدنه ضدخش
جنس تیغه
استیل ضدزنگ
پایه ضد لغزش
طول سیم برق
1 متر
ابعاد
360 × 210 × 400 میلی متر
وزن
4.83 کیلوگرم

آبمیوه گیری کنوود JE730

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم