فلاسک ناسا الکتریک NS-233

  • فلاسک 2.2 لیتری ناسا الکتریک NS-233
  • قابلیت نگهداشت دما تا 18 ساعت
  • دارای دیواره ی عایق دو جداره

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی فلاسک ناسا الکتریک NS-233

فلاسک و کلمن یکی از وسایل ضروری برای همه ی افرادی هستند که به طبیعت گردی، کوهنوری و سفر و پیاده روی و ...علاقه دارند. فلاسک وسیله ای است که در فصل سرد و گرم یعنی در هر چهار فصل مورد استفاده واقع می شود و بیشترین کارآیی را دارد، چرا که خوردن چایی در هر فصلی دلپذیر است. ناسا الکتریک  nasa-electric یکی از برندهای تحت لیسانس آلمان است که کیفیت و محبوبیت بالایی نزد کاربرانش دارد. این برند خوش نام و نشان توانسته در طی چند سال اخیر خود را به بازار ایران بشناساند و کیفیت بالایش را ثابت کند. کمتر کسی اکنون نام این برند را نشنیده و یا با محصولات متنوعش کار نکرده است. از زودپز و مایکروویو گفته تا فلاسک و کلمن و ... همه در این شرکت با کیفیت تولید می شوند. فلاسک ناسا الکتریک ns-233 به عنوان محافظ سلامتی شما آب خنک و چایی گرم را در اختیارتان می گذارد تا در هر شرایطی همراه شما باشد و خاطره ای دلنشین را برایتان بیافریند. گفتنی است که فلاسک ناسا الکتریک ns-233 ظرفیت 2.2 لیتری دارد و با این ظرفیت بالا می تواند برای جمع شدن ها و کوهنوردی های گروهی نیز مناسب باشد، همچنین دو جداره بودن دیواره ی فلاسک عایقی در برابر گرما و سرما ایجاد کرده است و باعث شده تا دمای داخل فلاسک چه سرد و چه گرم حفظ شود و دمای آب داخل فلاسک مدت زمان بیشتری ثابت بماند.

فلاسک ناسا الکتریک ns-233

طراحی و ظاهر فلاسک 2.2 لیتری ناسا NS-233

فلاسک ناسا ns-233 مانند بسیاری از محصولات شرکت ناسا بدنه ای از جنس استیل دارد، بدنه ی استیل جلای خاصی به ظاهر فلاسک بخشیده است و خاصیت ضد زنگ بودن به فلاسک داده است. با وجود این جنس و مواد با کیفیتی که در ساخت این فلاسک به کار رفته است، دیگر نگران زنگ زدن بدنه ی فلاسک نباید شود. همچنین استحکام بالای بدنه به هنگام افتادن و یا ضربه های احتمالی وارد شده به آن مقاومت بسیار بالایی داشته و کیفیت خود را از دست نخواهد داد. اندازه ی مناسب این فلاسک باعث شده تا بتوان به راحتی آن را داخل کوله پشت یو کیف خود جاسازی نمود و همه جا به همراه خود برد. ظرفیت فلاسک 2.2 لیتری ناسا ان اس 233 برای 4 یا 5 نفر مناسب بوده و 4 تا 5 لیوان چایی را برای شما و دوستانتان آماده می کند. قابلیت گرم نگه داشتن چایی و سرد نگه داشتن آب یا به عبارتی قابلیت نگه داشتن دمای داخل فلاسک از ویژگی های مهم این فلاسک است که به مدت 18 ساعت دمای آب داخل فلاسک را ثابت نگه می دارد. مواد به کار رفته در دیواره ی فلاسک عایق هوا بوده و از ورود جریان هوا به داخل محفظه ی فلاسک جلوگیری می کند و همین باعث می شود تا دمای مایع داخل فلاسک در همان دمای اولیه بماند.
دسترسی آسان به فلاسک و کارکرد راحت آن از دیگر مواردی است که در فلاسک 2.2 لیتری ناسا الکتریک NS-233 رعایت شده است. دربی که بسیار آسان باز می شود و بسیار مقاوم هم می باشد. این درب آسان باز شود و ایمن از چکه کردن نوشیدنی جلوگیری خواهد کرد. بنابراین نگران چکه کردن آب و چایی نباشید و با خیال راحت آن را داخل کیف بگذارید. همچنین فلاسک ناسا الکتریک دارای تائیدیه FDA از سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد، که سلامتی و ایمن بودن محصول را تایید خواهد کرد. خاصیت ضد اثر انگشت بدنه ی این فلاسک باعث می شود تا همیشه بدنه ی فلاسک تمیز و براق باشد. این بدنه به راحتی و با یک دستمال کشیدن ساده پاک خواهد شد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

کیفیت

سلام و خسته نباشید. برای آب سرد هم کاربرد داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام بله

فلاسک ناسا الکتریک NS-233

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم