زودپز روگازی ناسا الکتریک NS-219

  • زودپز رو گازی ناسا الکتریک NASA NS-219
  • از جنس استیل ضد زنگ و نیکل و کروم
  • دارای بدنه ی مدرج داخلی
  • مجهز به تایمر زمان پخت
  • دارای ظرفیت 6 لیتر
  • دارای سوپاپ ایمنی

مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی زودپز روگازی ناسا الکتریک NS-219

زودپز یکی از وسایل برقی خانگی است که برای بسیاری از افراد که از کمبود وقت گلایه دارند، گزینه ی مناسبی می باشد و تا حدی این کمبود زمان را برای آنها جبران می کند. کار زودپز همانطور که از نامش پیداست، سرعت بخشیدن به سرعت پخت و پز می باشد و همین عامل یاعث صرفه جویی در زمان و وقت شما می شود. بعضی مواقع در زمانی بسیار کوتاه ناچار می شوید که غذاهای گوشتی و یا حبوبات را بپزید و آماده کنید. در این مواقع بهترین راهکار استفاده از زودپز است، تا در کمترین زمان گوشت و حبوبات را آماده کند. زودپز روگازی ناساالکتریک مدل NS-219 یکی از محصولات زیبا و کاربردی است که ساخت شرکت ترکیه می باشد و استانداردهای لازم در آن رعایت شده است. ناسا در ساخت این محصول از بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ استفاده نموده است، استیل براقی که می تواند فضای آشپزخانه ی شما را جلا دهد. به کار گیری استیل در بدنه ، علاوه بر اینکه خاصیت ضدزنگ بودن به آن می بخشد باعث می شود تا طعم مواد غذایی داخل نیز تحت تاثیر قرار نگیرد و طعم و مزه ی اصلی غذا حفظ شود. مواد به کار رفته در ساخت این زودپز روگازی ناسا کیفیت بالایی داشته و با ترکیب نیکل و کروم در این زودپز این ادعا ثابت شده است. استحکام بالا و مقاومت بالا در برابر ضربه و آسیب های احتمالی باعث شده تا زودپز رو گازی ناسا ns-219 به انتخابی ایده آل تبدیل شود. اگر دقت کرده باشید، اخیرا با بررسی های صورت گرفته مشخص شده است که بعضی مواد به کار رفته در ساخت سرویس های قابلمه و زودپز ها و ... باعث از دست رفتن مواد معدنی و ویتامین مواد غذایی می شود؛ اما خوشبختانه زودپز ناسا ان اس 219 مواد معدنی و ویتامین های موجود در مواد غذایی را حفظ کرده و غذایی مقوی و پر املاح و مفید را در کمترین زمان می پزد.و این یعنی حفظ سلامت شما و خانواده تان.

nasa ns-219 زودپز روگازی ناسا

طراحی و ویژگی های ظاهری زودپز ناسا ان اس 219

به طراحی و ظاهر این زودپز به دقت نگاه کنید، دستگیره ها در دو طرف، دربی مستحکم به همراه سوپاپ اطمینان، تریکب رنگ های مشکی و بنفش و زرشکیبا با بدنه ی استیل و درب استیل تمام این ویژگی های ظاهری باعث شده تا جذابیت این محصول بسیار افزایش یابد. طبیعی است که در این شرایط ه کاربر و خریداری، گول ظاهر چشم نواز این زودپز را خواهد خورد. اما این تمام ماجرا نیست، به کار گیری مواد با کیفیت در ساخت دستگیره های زودپز باعث شده تا در مقابل گرما و حرارت مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و دچار سوختگی و رنگ رفتگی نگردد. ناگفته نماند که سوپاپ اطمینان بر روی درب نیز یک سیستم ایمنی محافظت در برابر انفجار بوده و با خروج ملایم بخار داخل مخزن از بروز انفجار جلوگیری می نماید.

جالب است بدانید که به هنگام استفاده از این زودپز به دستگیره های کمکی پارچه ای و ... نیاز پیدا نمی کنید، این دستگیره ها عایق گرما بوده و داغ نمی شوند و در داغ ترین حالت زودپز نیز می توان از طریق دستگیره ها، زودپز را حرکت  داد. وجود لاستیک دو درب جذب داخل درب این زودپز روگازی به پخت سریع تر مواد غذایی داخل دیگ کمک می کند، همچنین از هدر رفت بخار داخل مخزن جلوگیری می نماید. می دانید که بخار بیشتر و قدرتمند تر در واقع به پخت کامل غذای داخل مخزن منجر می شود و هم اینکه در مصرف زمان و انرژی نیز صرفه جویی به عمل می آورد. ظاهر دستگاه گویای این واقعیت است، که ناسا الکتریک تمام تلاشش را کرده تا یک محصول حرفه ای با ویژگی های حرفه ای طراحی کرده و به بازار ارائه دهد.

زودپز ناسا الکتریک ns-219

اگر به کفه ی زودپز نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که دارای طراحی خاصی است، این شیوه ی طراحی باعث می شود تا حرارت بصورت یکنواخت در تمام سطوح ظرف پخش شود. تقسیم یکنواخت حرارت در تمام سطح زودپز باعث می شود تا مواد غذایی داخل دیگ بصورت یکدست پخته شوند و دیگر بعضی قسمتهای غذا خام و ناپخته نباشد و بعضی دیگر پخته و برشته شده. بدنه ی داخلی دیگ زودپز ناسا مدرج بوده و همین باعث می شود تا هنگام ریخت داخل دیگ معیار خوبی در دست داشته باشید و آب داخل آن را بصورت دقیق تر مشخص نمایید، که کار آشپزی شما را راحت تر خواهد کرد.

قابلیت های ویژه ی زودپز روگازی ناسا الکتریک ns-219

یکی از قابلیت های خاصی که زودپز روگازی ناسا الکتریک به آن مجهز است، تایمر زمان پخت است. می دانید که داتشن تایمر به شما امکان تنظیم مدت زمان پختن را می دهد و شما نیز می توانید متناسب با نوع مواد غذایی داخل دیگ زمان دقیقی را معین کنید و تایمر را بر روی زمان مورد نظر قرار دهید. هشدار پایان دوره ی پخت یا همان آلارم از دیگر ویژگی های زودپز ناسا الکتریک است، که بعد از اتمام دوره ی پخت آلارم به صدا درمی اید و شما را از اتمام زمان پخت آگاه می نماید.

مخزن یا دیگ زودپز روگازی 6 لیتر ظرفیت دارد، این ظرفیت می تواند برای خانواده ای پرجمعیت نیز مناسب باشد.البته ناسا هم در رنگ و هم در ظرفیت تنوع دارد و زودپز های با رنگ مشکی و زرشکی را با ظرفیت 8 لیتر و رنگ بنفش را با با ظرفیت 6 لیتر تولید نموده است. گفتنی است که پختن با زودپز ناسا در مدت زمان پخت و پز به مدت 10 تا 3 برابر صرفه جویی خواهد کرد و همین عامل باعث خوش فروش بودن بیش از اندازه ی زودپز شده است. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی از دیگر ویژگی های زودپز ناسا الکتریک است، که دردسر و زحمت شستن را از شما دور می کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

سوال

سلام و عرض ادب. ببخشید این زودپز ناسا واقعا زود غذا رو میپزه؟ سرعت پختش با قابلمه معمولی فرق داره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام. بله نسبت به قابلمه سرعت پخت بالایی داره

زودپز روگازی ناسا الکتریک NS-219

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم