اتو بخار ناسا الکتریک NS-58

  • اتو بخار دستی ناسا NS-58 با توان 2400 وات
  • پشتیبانی از قابلیت سیستم ضد رسوب
  • دارای مخزن با ظرفیت 200 میلی لیتر
  • مجهز به سیستم ضد چکه
  • کفی از جنس سرامیک
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

معرفی اتو بخار دستی ناسا 2400 وات NS-58

اتو‌ بخار دستی NS-58 یکی از انواع اتو بخارهایی است که با کارآیی راحت و طراحی فوق العاده اش توانسته به یک وسیله ی محبوب در خانه تبدیل شود. طراحی زیبای این اتو در کنار امکانات و ویژگی های کاربردی اش آن را به خریدی منطقی و مقرون به صرفه تبدیل ساخته است. حداکثر توان این دستگاه 2400 وات بوده و دارای کفی سرامیکی می باشد، این اتو بخار دستی برای مصارف خانگی به کار می رود و می تواند انواع لباس ها را اتوکشی نماید و چین و چروک را از سطوح لباس برطرف کند. مخزن پلاستیکی این اتوی خوش دست 200 میلی لیتر ظرفیت داشته، که ظرفیتی کافی برای چندین بار اتو کردن لباس را فراهم می آورد. از امکانات خاص تعبیه شده در این مدل اتو می توان به مواردی مانند سیستم ضد رسوب و سیستم ضد چکه و سیستم تمیز کنندگی خودکار و ...اشاره کرد. با داشتن کفی از جنس سرامیک دیگر هیچ یک از لباس های شما نمی سوزند و یا اینکه بر اثر اتو کردن براق نخواهند شد. گفتنی است که این نوع کفی می تواند به راحتی بر روی انواع سطوح حرکت کند و باعث نخ کش شدن و خراب شدن لباس ها نیز نخواهد شد. سیستم ضد چکه ی تعبیه شده در این مدل توانایی این را دارد که اثری از لکه ها بر روی لباس باقی نماند. امکان اسپری کردن آب بر روی لباس هایی که بسیار چروک هستند، از دیگر ویژگی های این اتو بخار دستی می باشد. همچنین بخاردهی عمودی و نیز اتمکان اتو کردن انواع پرده ها را ممکن خواهد کرد. سیستم ضد رسوب به کار رفته در این اتو بخار NS-58 از تشکیل رسوب در داخل مخزن جلوگیری می کند و مانع از بر جای ماندن رسوبات بر روی لباس خواهد شد. قابلیت پاک کنندگی خودکار مخزن نیز تشکیلات رسوبی داخل مخزن را از بین می برد. قابلیت خاموش شدن اتوماتیک در اتو دستی ناسا ان اس 58 باعث شده تا دیگر نگران نباشید و حتی زمانی که یادتان رفته باشد اتو را از روی لباس بردارید، اتو بصورت اتوماتیک بعد از چند دقیقه خاموش می شود. جهت مطالعه ی بیشتر ویژگی ها و امکانات این اتو بخار دستی ناسا NS-58 تا آخر نقد و بررسی را بخوانید و یا اینکه می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک تماس نمایید.

قابلیت ها و امکانات اتو بخار ناسا NS-58

اتو بخار ناسا 2400 وات مدل NS-58 از امکانات و قابلیت های ویژه ای پشتیبانی می کند، برای مثال یکی از امکانات ویژه ی این اتو بخار دستی این است که از سیستم ضد چکه Anti-Drip پشتیبانی می کند، این سیستم از چکه کردن آب و قطره های آب بر روی لباس جلوگیری می کند و از ایجاد لکه بر روی لباس ها جلوگیری خواهد کرد. سیستم ضد رسوب Anti-Scaleاز تجمع رسوب در مخزن اتو بخار ناسا جلوگیری می کند، می دانید که آب همواره دارای رسوب بوده که بر اثر حرارت اتو این رسوبات در مخزن ته نشین می شوند و به هنگام اتو کشیدن مقدار زیادی رسوبات بر روی لباس به جای می ماند. قابلیت دیگری که در اتو بخار ناسا ان اس 58 دیده می شود، قابلیت تمیز کنندگی خودکار است. این قابلیت با فشار دادن دکمه ای فعال می شود و مخزن اتو را از رسوبات انباشته شده پاک می کند. البته برای گرفتن نتیجه ای بهتر لازم است که ابتدا کف اتو را از نظر چسب و کاور و ... بررسی کنید و دقت کنید بر روی کفی چیزی چسبده نشده باشد، سپس دمای اتو را در حالت حداکثر بگذارید و بعد از آن با استفاده از پارچه ای مرطوب،  و اتو کردن آن انواع زائده های اضافی چسبیده را از بین ببرید و سپس لباس مورد نظرتان را اتو بزنید.

نحوه ی کار کردن اتو بخار ناسا ان اس 58

برای کار کردن با اتو بخار دستی ناسا ns-58 لازم است که ابتدا مزخن 200 میلی لیتری را از آب پر کنید و حتما سعی کنید از اب خالص استفاده کنید تا میزان رسوبات آن کم باشد. بعد از اینکه مخزن تقریبا از آب پر شد، سپس درپوش مخزن را به سمت داخل فشار دهید و دمای اتو را متناسب با جنس و نوع پارچه انتخاب کنید، تا دما در حدی باشد که به پارچه آسیب وارد نشود. گفتنی است که باید دکمه ی مربوط به بخار در حالت خشک قرار گیرد. گفتنی است که طول کابل 1.5 متری عملکرد راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد و با چرخش 360 درجه ی سیم می توان به راحتی در جهات مختلف از اتو استفاده کنید.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع اتو
اتو بخار دستی
شماره مدل
NS-58
توان مصرفی
2400 وات
پایه ضد لغزش
1
بخاردهی پیوسته
1
بخاردهی لحظه ای
1
بخاردهی در نوک اتو
1
قابلیت تنظیم میزان بخار
1
ظرفیت مخزن آب
200 میلی لیتر
تمیز کننده خودکار
1
قفل ایمنی
1
صرفه جویی در مصرف انرژی
1
جنس بدنه
پلاستیکی
جنس کفی
سرامیکی
چراغ نشانگر
1
اسپری آب
1
قابلیت چرخش سیم
1
روكش پارچه ای ضد آب و نسوز
1
سیستم ضد رسوب
1
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

عالی

جدا از طراحی شیکی که دارد خیلی عملکرد خوبی هم داره من مدت زیاده دارم ازش استفاده می کنم.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

نوع اتو
اتو بخار دستی
شماره مدل
NS-58
توان مصرفی
2400 وات
پایه ضد لغزش
بخاردهی پیوسته
بخاردهی لحظه ای
بخاردهی در نوک اتو
قابلیت تنظیم میزان بخار
ظرفیت مخزن آب
200 میلی لیتر
تمیز کننده خودکار
قفل ایمنی
صرفه جویی در مصرف انرژی
جنس بدنه
پلاستیکی
جنس کفی
سرامیکی
چراغ نشانگر
اسپری آب
قابلیت چرخش سیم
روكش پارچه ای ضد آب و نسوز
سیستم ضد رسوب

اتو بخار ناسا الکتریک NS-58

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم