لپ تاپ استوک ایسوس U52F

  • لپ تاپ دست دوم ایسوس U52F
  • دارای پردازنده Core i5-M560
  • صفحه نمایش 15.6 اینچی
  • حافظه ی رم 4 گیگابایتی
  • هارددیسک 500 گیگ
  • دارای درایو نوری
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دست دوم ایسوس U52F

لپ تاپ استوک ایسوس U52F لپ تاپی است که دارای مشخصات فنی ویژه ای می باشد، البته نمی توان آن را یک لپ تاپ بالارده دانست؛ اما با قیمت مناسبی که دارد از ویژگی ها و مشخصات فنی خوبی برخوردار است. لپ تاپ ایسوس U52F از نگاه اول یک لپ تاپ معمولی است با صفحه نمایش 15 اینچی و کیفیت تصویر اچ دی hd که از بدنه ای پلاستیکی با کیفیت تشکیل شده است. می دانید که صفحه نمایش یکی از ویژگی های مهم در خرید لپ تاپ است. ابعاد و اندازه ی صفحه نمایش لپ تاپ ایسوس U52F برابر 15.6 اینچ است. فناوری ساخت نمایشگر در لپ تاپ ایسوس ال سی دی lcd بوده و روشنایی معمولی لامپ های ال سی دی وظیفه ی تامین روشنایی لپ تاپ را بر عهده دارند. بعد از این مشخصات ظاهری نوبت آن است که سری به مشخصات فنی و پردازنده ی آن بپردازیم. cpu به کار رفته در لپ تاپ استوک ایسوس u52f ساخت شرکت اینتل می باشد، این پردازنده به سری core i5 تعلق دارد و مدل آن هم 560M می باشد و در نتیجه نسل پنجم این سری می باشد. پردازنده در لپ تاپ نقش بسیار مهمی دارد و ویژگی های اصلی پردازنده مانند تعداد هسته ها، حافظه ی کش،سرعت کلاک یا فرکانس و ساختار CPU . با بررسی کردن این چند ویژگی می توان در مورد نحوه ی عملکرد کلی لپ تاپ نظر داد. گفتنی است که حافظه ی رم در لپ تاپ ایسوس U52F برابر 4 گیگابایت می باشد، ساختار و تکنولوژی در حافظه ی رم DDR3 می باشد. این تکنولوژی در واقع سرعت انتقال اطلاعات را چند برابر افزایش خواهد داد. هارد دیسک یا حافظه ی ذخیره سازی اطلاعات از نوع HDD بوده و دارای ظرفیت 500 گیگابایت است، که با سرعت 5400 دور در دقیقه اطلاعات را به پردازنده انتقال می دهد.

لپ تاپ ایسوس u52f

درگاه ها و پورت های به کار رفته در لپ تاپ ایسوس U52F از تنوع کافی برخوردار هستند. پورت HDMI و VGA و پورت USB و خروجی هدفون و ورودی میکروفون و کارت خوان از درگاه های قرار گرفته بر روی لبه ی راست و چپ لپ تاپ می باشند. با این پورت ها به راحتی می توان لپ تاپ را به دستگاه های خرجی و حافظه ها و انواع دستگاه های پخش کننده و نمایشگرها و ...وصل کرد. تا این جای معرفی و بررسی لپ تاپ استوک ایسوس U52F متوجه شده اید، که آیا این لپ تاپ می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد یا نه! اگر قصد خرید لپ تاپ استوک ایسوس مدل U52F را دارید، می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل کنید.

صفحه نمایش و کیبورد لپ تاپ ایسوس U52F

نمایشگر لپ تاپ ایسوس u52f

نمایشگر لپ تاپ استوک ایسوس یکی از انواع نمایشگرهای ال سی دی LCD می باشد که فناوری ساخت آن ال سی دی LCD بوده. می دانید که انواع صفحه نمایش را بر اسا تکنولوژی ساخت آن تقسیم بندی می کنند. انواع نمایشگرهای ال سی دی و ال ای دی و اولد و ...نمایشگر ال سی دی در واقع نوعی از صفحه نمایش است که به نور پس زمینه وابسته است و برای تشکیل تصویر نور معولی ال سی دی در پنل پس زمینه حضور دارد. در این لپ تاپ نیز نوع صفحه نمایش و تکنولوژی به کار رفته در آن از نوع ال سی دی می باشد. همچنین از دیگر موارد در نمایشگر لپ تاپ می توان به اندازه و اینچ آن پرداخت. نمایشگر لپ تاپ ایسوس U52F دارای اندازه ی 15.6 اینچ می باشد و  بنابراین قابلیت استفاده ر راحتی داشته و برای حمل و جابجایی به اینجا و آنجا مشکلی نخواهد داشت. لپ تاپ 15 اینچی ایسوس دارای کیفیت تصویر اچ دی نیز می باشد. این کیفیت تصویر در واقع پایین ترین کیفیت تصویری است که در حال حاضر در دنیای تصویری و نمایشگرها استفاده می شود. دقت تصویر در این کیفیت برابر 768×1366 پیکسل می باشد و تصاویر با این رزولوشن نمایش داده می شوند.

کیبورد و صفحه نمایش از طریق دو لولای فلزی به هم محکم شده اند و قابلیت چرخاندن و چرخش را به صفحه نمایش داده اند. کیبورد دارای کلیدهای نرم و روان و خوش دستی است که کاربر هنگام تایپ کردن با آنها احساس راحتی می کند. صفحه کلید کامل بوده و از کلیدهای عددی نام پد نیز پشتیبانی می کند. این کیبورد با نور پس زمینه ای که دارد می تواند امکان تایپ کردن را در نور کم نیز فراهم آورد. همچنین تاچ پدی که در زیر کیبورد تعبیه شده است، نسبت به حرکات چند لمسی حساسیت بالایی دارد و می توان به جای ماوس ازتاچ پد استفاده نمود. همچنین کلیک راست و چپ نیز در کنار تاچ پد قرار گرفته اند.

مشخصات فنی و پردازنده ی لپ تاپ استوک ایسوس

مشخصات فنی لپ تاپ شامل پردازنده و ویژگی های آن می شود. پردازنده در واقع مغز متفکر لپ تاپ است و دارای ویژگی های خاصی است که در تعیین سرعت و عملکرد لپ تاپ نقش بسزایی دارند. پردازنده ی Intel core i5-560M در این لپ تاپ ساخت شرکت اینتل بوده و از سری CORE I5 می باشد و نسل پنجم بوده. این پردزانده دو هسته ای است. یعنی دو هسته ی پردازشی مسئول پردازش و عملیات محاسباتی هستند که در نتیجه باعث افزایش قدرت پردازنده و سرعت آن شده اند. از دیگر ویژگی های پردازنده سرعت کلاک و فرکانس آن است. سرعت فرکانس پردزانده ی core i5-560m برابر 2.5 گیگاهرتز تا 2.8 گیگاهرتز است و در هر ثانیه در حالت معمولی 2.5 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد. گفتنی است که پردازنده ی نامبرده ساختاری 64 بیتی دارد و از حافظه ی رم بالای 4 گیگ نیز پشتیبانی می کند و قدرت مدیریت بیشتری در مدیریت داده ها و فایل ها دارد. حافظه ی کش در واقع برای جبران اختلاف سرعت بین پردزانده و رم بوجود آمده، حافظه ی کش این لپ تاپ ظرفیت 3 مگابایتی دارد و می تواند مقداری از اطلاعات رم را در خود ذخیره کند تا پردازش و انتقال آنها به پردازنده سریع تر صورت گیرد.

حافظه ی رم در لپ تاپ ایسوس u52f نیز دارای ظرفیت 4 گیگابایتی بوده و از نوع DDR3 است، که سرعت انتقال اطلاعات را دو برابر کرده و می تواند اطلاعات را با سرعت دو برابر به پردازنده انتقال می دهد. حافظه ی ذخیره سازی یعنی هارد دیسک در این لپ تاپ از نوع HDD بوده و ظرفیت 500 گیگابایت را دارد. می دانید که سیستم عامل بر روی هارد ذخیره می شود و پردزانده مستقیم از سیستم عامل دستور می گیرد. همچنین کرات گرافیک نیز در این لپ تاپ از نوع آنبورد بوده و می تواند برای انجام امور پردازشی ساده به کار آید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 گیگاهرتز تا 2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics
درایو نوری
1
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb2.0
3 عدد
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، باتری
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام هنارک عزیز باتری این لپ تاپ قابل تعویضه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز بله در صورتی خرابی و کاهش بازدهی می توانید اقدام به تعویض باتری نمایید.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 گیگاهرتز تا 2.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphics

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LCD
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb2.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، باتری

لپ تاپ استوک ایسوس U52F

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم