لپ تاپ استوک ایسر E5-575G

  • لپ تاپ ایسر E5-575G
  • مجهز به پردازنده ی Core i3 نسل 7
  • اندازه ی صفحه نمایش 15.6 اینچ
  • حافظه ی داخلی 500 گیگابایت
  • مجهز به رم 4 گیگابایتی DDR4
  • دارای کاربری حرفه ای
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ Acer E5-575G

لپ تاپ ایسر مدل E5-575G از سری لپ تاپ های E کمپانی ایسر می باشد. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر مدل Acer E5-575G از دیگر دستاورد های  کمپانی بزرگ دل در صنعت لپ تاپ می باشد. طراحی بدنه لپ تاپ سرمه ایی رنگ بوده و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. لپ تاپ Acer E5-575G  دارای وزنی معادل 2.23 کیلوگرم بوده که به دلیل کم بودن وزن قابل حمل نیز می باشد. تایپ کردن با لپ تاپ جزیره ایی و روان Acer E5-575G بسیار لذت بخش و راحت می باشد. کلیدهای کیبورد از اندازه و فاصله مناسبی برخوردارند که میزان اشتباه کردن در انتخاب حروف را در هنگام تایپ از بین برده. کیبورد لپ تاپ 15.6 اینچی ایسر نمونه ایده آلی برای تایپ های طولانی مدت با دقت و سرعت بالا به حساب می آید و به دلیل اندازه بزرگی که دارد کمپانی ایسر توانسته بر روی آن بخش عددی مجزا را نیز قرار دهد تا کار را برای حسابداران آسان کند. تاچ پد لپ تاپ دارای سطحی روان و صیقلی است. نمایشگر لپ تاپ Acer E5-575G دارای پنل LED blacklight با روکش مات استفاده شده است. کیفیت تصاویر ایجاد شده توسط این نمایشگر 15.6 اینچی، FULL HD می باشد.سخت افزار لپ تاپ دل دارای پردازنده مرکزی Intel Core i3  دو هسته ایی است که برای انجام کارهای حرفه ای به تنهایی مناسب می باشد. فضاهای ذخیره سازی در این لپ تاپ استوک شامل 8 گیگابایت حافظه رم و 500 گیگابایت حافظه داخلی است. این لپ تاپ دارای پورت های متعددی می باشد به گونه ایی که کاربران برای اتصال هیچ گونه ابزاری مانند فلش، هارد اکسترنال و ... مشکلی نخواهند داشت. تعبیه و قرارگیری وبکم در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم آورده است.فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.این لپ تاپ دست دوم دارای قیمت مناسب است که خرید لپ تاپ استوک را برای هر کاربری مهیا کرده.

معرفی لپ تاپ ایسر e5-575g

صفحه نمایش و سیستم صوتی لپ تاپ Acer E5-575G

در لپ تاپ Acer E5-575G از صفحه نمایشی عریض 15.6 اینچی و با کیفیت استفاده شده است. در نگاه اول با صفحه نمایشی زیبا ، باریک و جذابی برخورد می کنیم که ذهن هر کاربری را به سمت خود جلب می کند. تصاویر ارائه شده توسط لپ تاپ Acer E5-575G دارای کیفیت فول اچ دی با رزولوشن 1366×768 پیکسل می باشند. پس تصاویری که این مانیتور به نمایش می گذارد از کیفیت بالایی برخوردار است و رنگ ها در آن به خوبی نمایان است، همچین نمایشگری با اینچنین کیفیت بالا برای کاربران طراح و تدوین گرای فیلم و عکس ها خارق العاده می باشد. پنل استفاده شده در طراحی لپ تاپ Acer E5-575G از نوع LED می باشد. لپ تاپ استوک 15.6 اینچ دارای فرکانس و سرعت پردازش 2 گیگاهرتز است که قادر است تصاویر را با سرعت بالایی پردازش کند و به نمایش بگذارد، همچنین نسبت تصویر آن 16:9 می باشد. لپ تاپ استوک Acer E5-575G دارای بلندگوهای استریو داخلی است که صوتی با کیفیتی را ارائه می دهد. با کمک این بلندگو ها شما قادر به شنیدن صداهایی با کیفیت بالا و رسا می باشید.بلندگوها به شکل ماهرانه ایی در زیر لپ تاپ طراحی و جاسازی شده اند.

نمایشگر لپ تاپ ایسر e5-575g

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Acer E5-575G

کیبورد به کار رفته شده در طراحی لپ تاپ Acer E5-575G بسیار با کیفیت و با رنگ مشکی ساخته شده اند. این صفحه کلید جزیره ای بوده و کلید های آن با فاصله مناسبی از هم قرار گرفته اند و امکان فشردن اشتباه کلید ها در آن به حداقل رسیده. کلید ها از کیفیت و استحکام بالایی برخوردارند به طوری که با کمترین فشار عمل می کنند و از بازخورد خوبی بهره می برند. دکمه های این لپ تاپ فاقد صدا می باشند و کاربران می توانند بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان خود در هر زمانی که مایل باشند که به کار تایپ کردن خود بپردازند. کلید های موجود در کیبورد جدا از کیفیت بالایی که دارند دارای سطحی صیقلی و روانی هستند که انگشتان به خوبی بر روی آنها به حرکت در می آیند. بنابراین استفاده از همچین صفحه کلیدی برای تایپ کردن حس خوبی را به کاربران خود القا می دهد. به لطف اندازه بزرگ و 15.6 اینچی لپ تاپ این سیستم در بخش صفحه کلید دارای بخش عددی مجزا است که این خود یکی از خصوصیات بالای این صفحه کلید می باشد که برای کاربران تایپیست  خصوصا آن دسته ایی که با اعادا زیاد سر و کار دارند بسیار مناسب است. صفحه تاچ پد لمسی بسیار عالی و روان کار می کند و قابلیت پشتیبانی از فرامین چند لمسی را به راحتی دارد. تاچ پد این لپ تاپ ایسر مدل e5-575g فاقد کلید های انتخابی است.

کیبورد لپ تاپ ایسر e5-575g

سخت افزار و درگاه های ارتباطی لپ تاپ Acer E5-575G

پورت های موجود در لپ تاپ استوک Acer E5-575G کامل بوده و تمامی درگاه های ارتباطی برای اتصال انواع لوازم و ابزار جانبی را دارد. این پورت ها به این قرار می باشند: 2 عدد پورت3.0USB، یک عدد پورت USB 2.0، یک ورودی HDMI  و کارت خوان هوشمند و SD CARD، پورت شبکه گیگابایتی، درگاه VGA، درایو نوری و جک 3.5 میلی متری.  برای اتصال به اینترنت و استفاده از آن کمپانی ایسر لپ تاپ دست دوم E5-575G را به فناوری وای فای و ورودی ماژول سیم کارت  برای استفاده از اینترنت 4G سیم کارت مجهز کرده است. از دیگر امکانات لپ تاپ ایسر می توان به بلوتوث و کارت شبکه یا همان LAN اشاره کرد، که از این طریق می توان به راحتی با سایر لوازم دیجیتالی خود متصل شوید و تبادل اطلاعات را بدون هیچ گونه نگرانی ایی انچام دهید.

لپ تاپ Acer E5-575G  دارای پردازنده ی مرکزی core i3 ساخت کمپانی اینتل است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 7100U می باشد که از سری پردازنده نسل هفتم می باشد که یکی از قوی ترین پردازنده هایی می باشد که در لپ تاپ های امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی دارای حافظه کش 4 مگابایتی است. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک ایسر،Graphics  Intel HD است. پردازنده گرافیکی و کارت گرافیک قوی استفاده شده در ساخت این لپ تاپ استوک،  موجب شده تا این سیستم به آسانی از پس اجرای برنامه های سنگین بر بیاید. رم استفاده شده در ساخت این لپ تاپ اچ پی 4 گیگابایت از نوع DDR4 است. هارد داخلی آن نیز دارای فضای ذخیره سازی و نگهداری اطلاعات 500 گیگابایت از نوع HDD  می باشد. باتری استفاده شده برای اسن دستگاه از نوع لیتیوم یونی 4 سلولی می باشد که توانایی کار کردن بدون شارژر را به مدت 6 ساعت دارد. برای حفاظت از اطلاعات شخصی در لپ  تاپ کمپانی دل سنسور اثر انگشت را در طراحی لپ تاپ خود به کار برده است. به کمک این سنسور کاربران می توانند رو ی برنامه ها و فایل های شخصی خود قفل بذارند یا اینکه لپ تاپ را طوری تنظیم کنند تا تنها با اثر انگشت خودشان به صورت کامل روشن یا خاموش شود. جدا از سنسور اثر انگشت در بعضی از مدل ها نیز می توان با استفاده از پین کد یا کارت الکترونیکی لپ تاپ را قفل کنید و به این صورت از اطلاعات خود به خوبی حفاظات کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.23 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
بلندگو های داخلی استریو
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام دوست عزیز خواستم بدونم این لپ تاپ برای بازی های سنگین ونیمه سنگین مناسبه یانه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام کاربر گرامی. برای بازی های زیاد سنگین جواب دهیش ضعیفه.
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
512 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.23 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
بلندگو های داخلی استریو
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی

لپ تاپ استوک ایسر E5-575G

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم