لپ تاپ استوک ایسر SWIFT 3

  • لپ تاپ ایسر SWIFT 3
  • اندازه ی صفحه نمایش 15.6 اینچ
  • مجهز به پردازنده Core i5 نسل 8
  • حافظه ی داخلی هاردیسک SSD
  • حافظه ی داخلی 256 گیگابایت
  • مجهز به رم 8 گیگابایتی DDR4
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و ویژگی های لپ تاپ Acer SWIFT 3

کمپانی ایسر، شرکت چند ملیتی در تایوان می باشد که سالیان ساله در زمینه سخت افزاری و الکترونیکی فعالیت دارد و جزء کمپانی های مشهور و معروف در صنعت طراحی و ساخت لپ تاپ می باشد. لپ تاپ ایسر مدل SWIFT 3 با رنگ بژ و بدنه ایی آلومینیومی و وزنی برابر با 1.5 کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. لپ تاپ ایسر قابلیت پشتیبانی از شبکه بیسیم وایرلس با استاندارد 802.11ac را برای اتصال به اینترنت و وبگردی و دانلود مطالب را دارد، همچنین از بلوتوث داخلی برای تبادل اطلاعات با سایر سیستم های الکترونیکی و دیجیتالی همچون گوشی تلفن و ... بهره مند است. در ساخت نمایشگر این لپ تاپ استوک از پنل IPS استفده شده است. نمایشگر 15.6 اینچی ایسر SWIFT 3 تصاویر را با کیفیت فول اچ دی تولید و در معرض دید کاربران خود قرار می دهد. کمپانی استوک از پردازنده core i7 نسل هشت در این لپ تاپ استفاده کرده است. خرید لپ تاپ استوک acer swift 3 برای کاربرانی که نیاز به سیستمی حرفه ایی دارند و در باب هزینه مشکلی ندارند می تواند گزینه انتخابی خوبی باشد، زیرا این سیستم برای کارهای حرفه ایی همچون طراحی های سه بعدی، ساخت انیمیشن، تدوین فیلم و ... تولید شده است. پردازنده اینتل داده ها را با حداکثر فرکانس پردازش 3.5 گیگاهرتز پردازش می کند. لپ تاپ استوک 15.6 اینچی ایسر از حافظه 8 گیگابایتی از نوع DDR4 برای ذخیره فایل ها و داده ها و حافظه داخلی 512 از نوع SSD برخوردار بوده. پردازشگر گرافیکی در دل این سیستم به کار رفته است ساخت کمپانی انویدیا از نوع NVIDIA GFORCE MX150 با حافظه داخلی 2 گیگابایت می باشد و برای کارهای با پردازش سنگین گرافیکی مناسب است. لپ تاپ ایسر مدل SWIFT 3 دارای پک کامل پورت ها و درگاه های ارتباطی از جمله USB 3.0، USB 2.0، HDMI می باشد. سیستم موجود توسط باتری 4 سلولی لیتیوم یونی قادر به روشن شدن است و این باتری تا 10 ساعت شارژدهی مداوم را دارد، که این برای کاربرانی که مدام در حال مسافرت هستند و نیاز دارند تا هرلحظه ایی از سیستم خود استفاده کنند مناسب بوده. صفحه کلید طراحی شده برای این لپ تاپ دست دوم جزیره ایی بوده و دارای نور پس زمینه ایی برای مکان های کم نور و شب هنگام است. تاچ پد نیز از حساسیت بالایی برخوردار بوده و قابلیت پشتیبانی از فرمان های چند لمسی را دارد. تاچ پد دارای اندازه بزرگی می باشد و فاقد دکمه های انتخابی است. برای امنیت سیستم و حفاظت از اطلاعات ذخیره شده در فضای حافظه ی آن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه کلید سمت راست تعبیه شده است که به راحتی می توان سیستم را قفل کرد.



لپ تاپ ایسر swift3

نمایشگر و سیستم صوتی لپ تاپ Acer SWIFT 3

نمایشگر ایسر swift3

صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی 15.6 اینچ است که از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار می باشد. نمایشگر SWIFT 3 دارای صفحه نمایش زیبای رنگی از نوع LED می باشد. تصاویر تولید شده توسط این نمایشگر 15.6 اینچ دارای کیفیت Full HD با رزولوشن 1920×1080 پیکسل می باشند. این نمایشگر از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است و دارای زاویه دید وسیعی است و کاربران می توانند در هر زاویه ایی از سیستم تصاویری با کیفیت بالا و بدون نویز را مشاهده نمایند. صفحه نمایش مانیتور 15.6 اینچی دارای روکش براقی است که باعث می شود رنگ ها به صورت شفاف در آن نمایش داده شود. در بالای صفحه نمایش لپ تاپ وبکم 2 مگاپیکسلی قرار گرفته که می توانید برای تماس های تصویری از آن استفاده کنید و تصاویر ایجاد شده توسط آن دارای کیفیت HD می باشد. تعداد دو بلندگو در لپ تاپ Acer swift 3 دل لپ تاپ تعبیه شده است و موجب می شوند تا صدایی فراگیر و همه جانبه به گوش کاربران برسد. در هنگام تماشای فیلم و یا موسیقی هیچ گونه نویز یا صدای مزاحمی به گوش نمی رسد.


صفحه کلید و صفحه لمسی لپ تاپ Acer SWIFT 3

کیبورد طراحی شده ضد ضربه است و تحمل سخت ترین ضربه های کاری را دارد. طراحی صفحه کلید لپ تاپ ایسر swift 3 جزیره ایی بوده و دارای نور پس زمینه ایی می باشد. به لطف این نور پس زمینه ایی که برای آن تعبیه شده است می توان در شب و در مکانهای کم نور نیز با آن کار کرد و هیچ مشکلی نداشته باشید. صفحه کلید مجهز به اشاره گر لمسی بسیار دقیق است. فاصله کلید های موجود از هم مناسب بوده که تایپ کردن با آن لذت بخش بوده و همچنین درصد خطای آن کم بوده. در قسمت پایینی کیبورد در سمت راست حسگر اثر انگشت موجود می باشد که برای روشن کردن لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد و وظیفه حفظ امنیت داده ها و اطلاعات موجود در لپ تاپ را بر عهده دارد و با فعال کردن آن به خوبی می توانید از داده های شخصی خود محافظت کنید و لپ تاپ تنها با اثر انگشت خود شما قابلیت روشن شدن را دارا می باشد. تاچ پدی حرفه ایی و شیک در طراحی این لپ تاپ مورد استفاده قرار گرفته است. تاچ پد لمسی دقیقا در زیر کیبورد لپ تاپ قرار گرفته است. پد لمسی از حساسیت بالایی برخوردار است و دارای سطح صیقلی و روانی می باشد که تنها می توان آن را به صورت جزئی فشار داد. تاچ پد از اندازه ایده آل و بزرگی برخوردار سات و بدون کلید های اضافی می باشد و چند انگشتی نیز هست و از دستور های چند لمسی به خوبی پشتیبانی می کند.


اتصالات و سخت افزار لپ تاپ Acer SWIFT 3

پورت های Acer SWIFT 3 دارای پک کامل است و توانسته خواسته و نیاز های کاربران خود  برای اتصال ابزار ها و لوازم دیگر به لپ تاپ خود را فراهم کند و به لطف این اتصالات کاملا در حد و حدود یک ایستگاه کاری می باشد. پورت های لپ تاپ استوک ایسر مدل swift 3 شامل: USB 3.0، USB 2.0، HDMI، پورت شبکه، شیار کارت حافظه می باشد. این سیستم نیز همانند سایر لپ تاپ های این کمپانی ایسر مجهز به Blutooth می باشد. از دیگر ارتباطات این لپ تاپ Acer SWIFT 3 می توان یک پورت LAN برای اتصال و دسترسی به اینترنت و یک وبکم دو مگاپیکسل اشاره کرد که کیفیت تصویر آن برای ایجاد ارتباطات ویدئویی کافی می باشد. عدم وجود درایو نوری به دلیل ضخامت کم بدنه لپ تاپ است. جدا از سنسور اثر انگشت در بعضی از مدل ها نیز می توان با استفاده از پین کد یا کارت الکترونیکی لپ تاپ را قفل کنید و به این صورت از اطلاعات خود به خوبی حفاظات کنید. شرکت اسر  برای لپ تاپ خود از پردازنده ی اینتل core i7 نسل هشتم بهره گرفته است. پردازنده اینتل موجود در این لپ تاپ 8250U می باشد که از سری پردازنده های عالی نسل 8 و بسیار قدرتمند می باشد که جزء پردازنده های قوی است. Acer SWIFT 3 از حافظه کش 4 مگابایتی و همچنین فرکانس پردازش 2.5 تا 3.5 گیگاهرتزی بهره می گیرد و داده ها را با سرعت بالایی پردازش می کند. کارت گرافیک در نظر گرفته شده برای لپ تاپ استوک ایسر، NVIDIA GFORCE MX150 با ظرفیت 2 گیگابایت است که در نوع خود بی نظیر است و به همراه پردازنده قوی ایی که دارد می تواند هر گونه پردازشی را انجام دهد. با توجه به کارت گرافیک و پردازنده قوی، از این لپ تاپ می توان برای کارهای حرفه ایی و سنگین اعم از تدوین، طراحی سه بعدی، بازی های سنگین و پر حجم و ... استفاده کرد. رم مورد استفاده در طراحی لپ تاپ ایسر به صورت معمول 8 گیگابایت از نوع DDR4 می باشد. این لپ تاپ با هارد 256 گیگابایت از نوع SSD عرضه شده است که آن هم قابلیت ارتقاء تا 1 ترابایت را دارا می باشد. باتری 4 سلولی این لپ تاپ هم لیتیوم یونی 3220 میلی آمپر با قابلیت شارژدهی تا 10 ساعت است.

 

 

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 8
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
1.5 کیلوگرم
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA GFORCE MX150
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
HD
مشخصات اسپیکر
2 اسپیکر داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی 3220 میلی آمپری با قابلیت شارژدهی تا 10 ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر، کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

پرسش

سلام برای گیم چطوره؟ جواب میده؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام صادق جان. به دلیل پردازنده core i5 نسل 8 میشه گفت که برای گیم عالیه
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 8
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
انویدیا - nividia
مدل پردازنده گرافیکی
NVIDIA GFORCE MX150
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
1.5 کیلوگرم
وبکم
HD
مشخصات اسپیکر
2 اسپیکر داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
4 سلولی، لیتیوم یونی 3220 میلی آمپری با قابلیت شارژدهی تا 10 ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
دفترچه راهنما، شارژر، کابل برق

لپ تاپ استوک ایسر SWIFT 3

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم