لپ تاپ استوک لنوو 80K4

  • لپ تاپ لنوو استوک Ideapad 500 80K4
  • صفحه نمایش led با کیفیت فول اچ دی
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایت
  • حافظه ذخیره سازی 1ترابایت
  • دارای پردزانده ی AMD A10
  • باتری لیتیوم یونی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ لنوو Ideapad 500 80K4

لپ تاپ استوک لنوو سری ایدیاپد 500 مدل 80K4 از لپ تاپ های مالتی مدیا و میان رده ای است که توسط برند لنوو تولید شده است. این محصول که در سال 2015 تولید شده است، از مشخصات فنی و امکانات ویژه ای پشتیبانی می کند. در لپ تاپ لنوو 80K4 پردازنده ی AMD A10 به کار رفته است. این پردازنده چهار هسته ای بوده و از 4 هسته برای پردازش و محاسبات بهره می برد. هر یک از هسته های تعبیه شده نقش یک پردازنده را داشته و با همان سرعت و فرکانس دستورالعمل های مختلف را پردازش خواهند کرد. لنوو در ساخت این لپ تاپ از مواد با کیفیت استفاده کرده و کیفیت خوبی به بدنه ی لپ تاپ بخشیده است. گفتنی است که لپ تاپ 15 اینچی لنوو که صفحه نمایش آن از نوع ال ای دی LED بوده و همچنین تصاویر با کیفیت فول اچ دی FULL HD نمایش داده خواهند شد. این نمایشگر دارای پنل TN می باشد، که یکی از معایب لپ تاپ لنوو ایدیاپد 500 به شمار می رود. به علاوه تراشه ی قدرتمند AMD A10 از سیستم عامل ویندوز پشتیبانی کرده و قابلیت اتصال به اینترنت وای فای را به لپ تاپ بخشیده است. همچنین از دیگر ویژگی ها این لپ تاپ مقرون به صرفه مربوط به حافظه ی رم آن می باشد. رم که حافظه ای با اطلاعات تصادفی است در لپ تاپ استوک لنوو 80K4 برابر 8 گیگابایت است که می تواند میزان اطلاعات زیادی را ذخیره و پردازش کند. همچنین هارد دیسک یا حاظفه ی هارد در این لپ تاپ 1 ترابایت ظرفیت داشته و از نوع HDD می باشد.

پردازنده ی گرافیکی AMD Radeon R6 در کنار سایر مشخصات سخت افزاری درج شده انجام امور روزمره و اجرای برنامه های حرفه ای و نیمه حرفه ای را میسر کرده اند. گفتنی است که این لپ تاپ با این مشخصات خاصی که دارد توسط باتری غیر قابل تعویضی از نوع لیتیوم یونی و 4 سلولی با ظرفیت 32 وات ساعت تغذیه می شود. درگاه های ارتباطی تعبیه شده در لپ تاپ لنوو 80K4 اتصال لپ تاپ به دستگاه های جانبی را ممکن کرده و از طریق این پورت ها می توان لپ تاپ را انواع حافظه و هارد و فلش وصل کرد. یا اینکه دستگاه های پخش کننده را به لپ تاپ اتصال داد، همچنین انواع نمایشگر های بزرگ مانند تلویزیون و پروژکتو و ... را می توان به لپ تاپ وصل کرد و محتویات دلخواه را بع جای نمایشگر لپ تاپ بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون مشاهده نمود. شما می توانید برای خرید لپ تاپ استوک لنوو ایدیاپد 500 مدل 80K4 می توانید با فروشگاه اینترنتی هنارک تماس نمایید.

لپ تاپ لنوو 80K4

صفحه نمایش لپ تاپ دست دوم لنوو ایدیاپد 80K4

یکی از ویژگی های لپ تاپ که باید هنگام خرید لپ تاپ از آن بی توجه نماند، جنس و کیفیت بدنه ی لپ تاپ است. می دانید که اکثر لپ تاپ های میان رده و خوش قیمت از بدنه ای پلاستیکی ساخته می شوند. در این لپ تاپ نیز جنس بدنه و جنس قاب زیرین وحتی قاب اطراف نمایشگر نیز از پلاستکی ساخته شده اند، اما کیبورد و محل استراحتگاه دست از آلومینوم بوه که باعث ایجاد کیفیتی برتر و جلای بیشتری شده است. می دانید که صفحه نمایش لپ تاپ و سایر نمایشگرها از انواع متفاوتی ساخته می شود، یکی از رایج ترین نوع صفحات صفحه های ال ای د LED است، که نیازمند منبع روشنایی بوده و لامپ های ال ای دی در پنل پس زمینه ی صفحه روشنایی تولید کرده و تصاویری روشن و پروضوح خلق می کنند. لپ تاپ لنوو 80K4 نیز از همین فناوری در ساخت نمایشگر بهره گرفته است.  همچنین اندازه ی صفحه نمایش لپ تاپ مذکور هم 15.6 اینچی بوده که به همراه وزن 2.3 کیلوگرمی به گزینه ای مناسب برای حمل و جابجایی تبدیل شده است. با این وزن مناسب و ابعاد جمع و جور می توان به راحتی لپ تاپ دست دوم ایدیاپد 500 مدل 80K4 را با خود حمل کنید. از دیگر ویژگی های نمایشگر و صفحه نمایش لپ تاپ، کیفیت و دقت تصویر می باشد. کیفیت تصویر فول اچ دی FULL HD با دقت 1080×1920 پیکسل لذت تماشای محتوای تصویری را بر روی انی لپ تاپ 15 اینچی بیشتر کرده است. متاسفانه پنل TN در این نمایشگر استفاده شده است، که تنها باعث کاهش زاویه دید لپ تاپ شده است. این پنل با کاهش دادن زاویه دید به خوبی تغییر رنگ و افت کیفیت تصویر را از زاویه های مختلف نمایشگر لپ تاپ آشکار می سازد. نسبت تصویر در این نمایشگر 16:9 بوده و همچنین صفحه نمایش مات از بازتاتب نور جلوگیری کرده و باعث می شود تادر زیر نور آفتاب هم بتوان با این لپ تاپ کرد.

کیبورد یا صفحه کلید لپ تاپ لنوو نیز دارای طراحی و چینش جزیره ای بوده، کلیدهای این کیبورد بصورت مشخصی با چینش QWERTY قرار گرفته اند که تجربه ی بی نظیری از تایپ کردن را به کاربران می دهند.  در پایین کیبورد لپ تاپ تاچ پد و کلید های راست کلیک و چپ کلیک را خواهید دید، که با توجه به حساسیت بالای تاچ پد می توان گفت که نسبت به عملیات چند لمسی هم حساس بوده و به جای ماوس به راحتی می توان از این تاچ پد استفاده کرد.

پردازنده و سخت افزار لپ تاپ استوک لنوو

می دانید که بحث پردزانده و مشخصات فنی لپ تاپ بسیار اهمیت دارد. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ لنوو 80K4 پردازنده ی ساخت شرکت AMD بوده که پردزانده ی آن به سری A10 تعلق دارد. پردزانده ی قدرتمند با چهار هسته ی پردازشی و همچنین فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 2 مگابایت حافظه ی کش پردازش و محاسبات مختلف را در این لپ تاپ بر عهده دارند. می دانید که برای افزایش دادن سرعت پردازش اطلاعات از حافظه ی کش استفاده شده است. اکنون برا یاین پردزانده حافظه ی کش 2 مگابایتی در نظر گرفته شده است تا بتواند اطلاعات و پردازش های تکراری را بدون نیاز به پردازش مجدد اجرا و بارگذاری کند. حافظه ی رمی که لنوو برای این لپ تاپ در نظر گرفته است، حافظه ای با ظرفیت 8 گیگابایت است. می دانید که حافظه ی رم یک حافظه ی موقت با دسترسی تصادفی است، که اطلاعات تا پایان پردازش در رم باقی می مانند. حافظه ی رم از نظر سرعت پردازش با سرعت پردازنده هماهنگی بالایی دارد و می تواند سرعت CPU را افزایش دهد. حافظه ی رم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ 8 گیگابایت بوده که بصورت موقت و تصادفی اطلاعات را در خود ذخیره می کند. این حافظه از نوع موقت بوده و اطلاعات آن با قطع شدن برق پاک می شوند. سرعت انتقال اطلاعات در این حافظه برابر 1600 مگاهرتز است و با این سرعت اطلاعات را به پردازنده منتقل می کند. حافظه ی ذخیره سازی اطلاعات از نوع هارددیسک HDD بوده دارای ظرفیت 1 ترابایت است. نوع حافظه نیز دائم بوده و اطلاعات آن با قطع شدن برق پاک نمی شوند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
نسل پردازنده
AMD A10
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
1.8 گیگاهرتز
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon R6
درایو نوری
1
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 4 سلولی 32 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

صفحه نمایش

سلام صفحه نمایشش چند اینچیه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام کاربر عزیز 15 اینچ
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
نسل پردازنده
AMD A10
فرکانس و سرعت پردازش
1.8 گیگاهرتز
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon R6

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
درایو نوری
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 4 سلولی 32 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک لنوو 80K4

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم