لپ تاپ استوک لنوو Ideapad 110

  • لپ تاپ لنوو دست دوم lenovo Ideapad 110
  • پردازنده ی Intel Core i3 (6th Gen) 6100U 
  • حافظه رم 8 گیگابایت با تکنولوژی DDR4
  • کارت گرافیک Intel HD Graphics 520
  • صفحه نمایش ال ای دی با کیفیت hd
  • حافظه ی هارد دیسک 1 ترابایت

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک لنوو Ideapad 110

لپ تاپ لنوو دست دوم مدل Ideapad 110 یکی از لپ تاپ های میان رده و خوش قیمتی است که توسط این برند معتبر تولید و روانه ی بازار شده است. به کار گیری جنس پلاستیک در بدنه ی این لپ تاپ یادآور سایر لپ تاپهای هم رده ی Ideapad 110 است. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو دارای وزن 2.2 کیلوگرمی می باشد، که برای جابجایی و حمل نیز راحتی را به ارمغان آورده است. می دانید که لپ تاپ استوک لنوو Ideapad 110 لپ تاپی میان رده و البته خوش قیمت است که از مشخصات فنی و سخت افزاری قابل قبولی بهره می برد. به کار گیری پردزانده ی ساخت اینتل intel سری core i3 نسل ششم مدل Intel Core i3 (6th Gen) 6100U  در این دستگاه باعث شده تا کارآیی دستگاه افزایش یافته و سرعت قابل قبولی در اجرا و محاسبه و پردازش اطلاعات داشته باشد. این پردازنده ی قدرتمند با سرعت و فرکانس 2.3 گیگاهرتزی اش می تواند 2.3 میلیارد دستور را در 1 ثانیه پردازش نماید. این پردزانده ی دو هسته ای که از دو هسته ی پردازشی تشکیل شده و هر هسته مانند پردزانده ی مرکزی برای پردزاش اطلاعات و درخواست ها به کار می رود. گفتنی است که پردازنده ی اینتل core i3-6100u پردازنده ای 64 بیتی است و همچنین دارای حافظه ی کش 4 مگابایت بوده. این همه مشخصات سخت افزاری که بیان کردیم، باید توجه نظر شما را جلب کرده باشد، چرا که اگر بخواهید کارهای سنگین گرافیکی و مهندسی و پردازش های سنگین را با نی لپ تاپ انجام دهید، باید متوجه قدرت واقعی این لپ تاپ شده باشید و بدانید که برای شما گزینه ای مناسب است یا نه. اما اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو Ideapad 110 را دارید، حتما در ادامه ی نقد و بررسی لپ تاپ لنوو Ideapad 110 با ما همراه باشید.

لپ تاپ لنوو آپدیا 110
صفحه نمایش لپ تاپ لنوو 15.6 اینچی بوده و از کیفیت تصویر hd برخوردار است و دارای رزولوشن 1366×768 پیکسل می باشد. تراکم پیکسلی در این صفحه نمایش نه آنقدر بالاست که بتواند هر جزئیاتی را نشان دهد، نه آنقدر پایین است که باعث دلخوری کاربران شود. قیمت مناسبی که برای لپ تاپ لنوو Ideapad 110 در نظر گرفته شده است، انتظار چنین کیفیت تصویری را مناسب جلوه می دهد. چون اگر کیفیت تصویر فول اچ دی را به کار می گرفتند، باید قیمت لپ تاپ را افزایش می داد. نوع صفحه نمایش لپ تاپ لنوو ال ای دی LED بوده و برای تامین روشنایی پس زمینه از روشنایی ال ای دی بهره می برد که باعث خلق تصاویری روشن و شفاف خواهد شد.

پردازنده و سایر مشخصات سخت افزاری

لنوو برای لپ تاپ آپدیا 110 از پردازنده ی قدرتمند اینتل core i3-6100u بهره گرفته است. این پردازنده ی قدرتمند دو هسته ای از دو هسته ی پردازشی تشکیل شده است، که برای پردازش و محاسبات از این دو هسته استفاده می کند. اینتل که یکی از سازنده های موفق در زمینه ی ساخت پردازنده است، پردازنده ی اینتل intel سری های مختلف و مدل های مختلف را با تعداد هسته ها و فرکانس های متفاوت تولید کرده است. پردازنده ی Intel Core i3 (6th Gen) 6100U که از پردازنده های نسل ششم سری core i3 است، دارای فرکانس 2.3 گیگاهرتز می باشد. یعنی پردزانده می تواند در هر ثانیه 2.3 میلیارد دستور را پردازش خواهد کرد. این قدرت پردازشی بالا می تواند کارآیی لپ تاپ لنوو آپدیا 110 را ارتقا دهد. این تراشه با حافظه ی کش 4مگابابت و حافظه ی رم 8 گیگابایت می تواند برای کارهای روزمره مناسب باشد. می دانید که از موارد مهم و تاثیر گذار پردازنده تعداد هسته ها، فرکانس و سرعت کاری و حافظه ی کش را می توان نام برد. حافظه ی داخلی لپ تاپ لنوو آپدیا 110 از نوع هارد دیسک hdd بوده و دارای ظرفیت 1 ترابایت می باشد. این حافظه در نظر گرفته شده می تواند برنامه ها و فایل های مختلف را ذخیره خواهد کرد.گفتنی است که مجموعه ی سخت افزاری لپ تاپ لنوو آپدیا 110 توسط باتری لیتیوم یونی 4 سلولی تغذیه می شود. این باتری 4 سلولی با ظرفیت 32 وات ساعت ظرفیت دارد، می تواند لپ تاپ را به مدت 4 ساعت روشن نگه دارد.
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 6
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.3GHz
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD
درایو نوری
1
وبکم
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
1
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 4 سلولی 32 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

رم

سلام خسته نباشید رم قابل ارتقا است.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام کاربر گرامی بله<br />
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
نسل پردازنده
نسل 6
فرکانس و سرعت پردازش
2.3GHz
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
INTEL HD

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
1 ترابایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
وبکم
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 4 سلولی 32 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر

لپ تاپ استوک لنوو Ideapad 110

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم