گوشی موبایل اپل آیفون 11

  • گوشی موبایل اپل آیفون 11 apple iphone 11
  • حافظه ی داخلی 64/128/256 گیگابایت
  • پشتیبانی از سیستم عامل IOS 13
  • دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 12مگاپیکسل
  • سنسور تشخیص چهره
مرجع:
تولید کننده :
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
موردی یافت نشد
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات گوشی آیفون 11

گوشی موبایل آیفون 11 بالاخره بعد از ماه ها شایعه زنی رونمایی شد، این گوشی که از گوشی های آیفون 2019 است. apple در طراحی و ساختار گوشی آیفون 11 از فناوری ها و ویزگی های منحصر به فردی بهره گرفته است که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهیم شد. سری آیفون 11 طبق معمول در اندازه های مختلف تولید شده اند، گوشی آیفون 11، گوشی آیفون 11 پرو، گوشی آیفون 11 پرو مکس.



وجود رنگ بندی های متفاوت و شیک مانند رنگ های سبز و زرد و ق رمز و بنفش و مشکی باعث شده تا آیفون از رنگ های تکراری گوشی های پیشین فاصله بگیرد و دیگر با محدودیت رنگ مواجه نخواهید شد و ناچار به خرید گوشی های رزگلد و نقره ای و مشکی نیستید، بلکه می توانید از میان این طیف رنگی گسترده رنگ مورد علاقه ی خود را انتخای نمایید. حالا که از رنگ گوشی شروع کردیم، بد نیست به جنس این بدنه نیز اشاره ای داشته باشیم. قاب پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه بوده و فریم آلومنیومی اطراف این شیشه را احاطه کرده است. همچنین افزایش مقاومت بدنه ی گوشی با پشتیبانی ازز گواهی ip68 ممکن شده است. این گواهی و استاندارد از گوشی شما در مقابل گرد و غبار و آب محافظت می کند، تا جایی که این گوشی آیفون 11 می تواند در آبی به عمق 2 متر به مدت 30 دقیقه سالم بماند.

گوشی موبایل آیفون 11

جالب است بدانید که گوشی آیفون 11 از مسترکارت و AMEX و visa پشتیبانی می کند. به کار گیری دوربین دوگانه به عنوان دوربین اصلی در قاب پشتی گوشی از واضح ترین ویژگی های این سری موبایل می باشد. دو سنسور 12 مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر با کیفیت و پروضوح را فراهم می آورد. همچنین دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز سلفی های با کیفیت و دیدنی را ثبت خواهد کرد. قابلیت های عکاسی مانند فلش چهار گانه led و قابلیت hdr و حالت عکاسی پانوراما از دیگر ویژگی های این گوشی می باشند، که کاربران زیادی را به خود علاقه مند ساخته است. به کار گیری سریع ترین پردازنده ی مرکزی و پردازنده ی گرافیکی در گوشی آیفون از ویژگی های سخت افزای گوشی آیفون 11 می باشد. تراشه ی هفت نانومتری و پردازنده ی A13 Bionic در این گوشی باعث شده تا بخش های مختلف پردازش و محاسبات با دقت و سرعت زیادی انجام شود. تراشه ی قدرتمند به کار رفته در این گوشی قابلیت وصل شدن به اینترنت 4G،3G و 2G فرتهم نموده استف همچنین از فناوری های ارتباطی وای فای و بلوتوث و فناوری مکان یابی و ... نیز پشتیبانی می نماید. این مجموعه ی قدرتمند سخت افزای توسط باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود. این باتری از شارژ سریع 18واتی پشتیبانی می کند که توانایی شارژ کردن 50% را در 30 دقیقه دارد. برای خرید گوشی آیفون 11 می توانید همین الان با شماره های فروشگاه اینترنتی هنارک تماس حاصل کرده و از قیمت گوشی آیفون و سایر مشخصات آن باخبر شوید.

دوربین های دوگانه در گوشی آیفون 11 اپل

این روزها همه ی سازنده های گوشی موبایل، گوشی هایی با دوربین دوگانه و بعضا سه گانه و حتی بیشتر هم تولید می کنند. دیگر نسل گوشی هایی با یک دوربین منقرض شده و رو به اتمام هستند. از آنجایی که همیشه عکسبرداری و قابلیت ثبت تصویرهای با کیفیت خواسته ی همه ی کاربران است، سازنده ها نیز نیاز کاربران را در اولویت قرار داده و متناسب با نیاز آنها گوشی هایی با دوربین های با کیفیت تولید می کنند. اپل قصد دارد در گوشی 2019 خود از با کیفیت ترین دوربین استفاده کند، تا رقیب سرسختی برای گوشی های آندرویدی باشد. ببینیم که اپل در این گوشی پرچمدار خود چه کار کرده و چه سوپرایزی برای کاربرانش دارد. گوشی آیفون 11 دارای دو دوربین در پنل پشتی گوشی می باشد، قاب پشتی گوشی بصورت خاصی در قسمت بالایی دارای مکان مشخصی برای دوربین دوگانه است، دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی ویژگی های زیادی دارد و می تواند توجه همگان را به خود جلب کند. یکی از دوربین ها لنزی 13 میلی متری فوق عریض دارد و یکی دیگر لنز واید 26 میلی متری دارد. دوربین 12 مگاپیکسلی که دارای لنز واید 26 میلی متر است، توانایی ثبت پیکسل هایی به اندازه ی 1.4 میکرومتر را دارد و از لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار با تشخیص فاز نیز پشتیبانی می کند. لنز دوم نیز که سنسور 12 مگاپیکسلی دارد، لنزی فوق عریض 13 میلی متری دارد و دارای فاصله ی کانونی F/2.4 می باشد. این دو دوربین پشت سر هم قرار گرفته اند. 

دوربین گوشی موبایل آیفون 11

این دوربین یکی از اصلی ترین تغییرات آیفون 11 نسبت به سری های پیشین می باشد. اپل با اولویت قرار دادن ارتقای دوربین این طراحی و شیوه را به کار گرفته است. تعبیه کردن یک باکس مربعی در قاب پشتی گوشی برای دوربین ها و فلش و سنسور باعث برجسته تر کردن دوربین از نظر ظاهری شده است. حالت شب Night Mode از دیگر ویژگی های دوربین این گوشی می باشد، این حالت در تاریکی شب و محیط کم نور می تواند دید خوبی برای ثبت تصویر فراهم آورد و امکان تصویر برداری در شب را نیز ممکن کرده است. گفتنی است که حالت شب بصورت دستی و توسط شما فعال نخواهد شد، بلکه دوربین بصورت هوشمند تشخیص می دهد که در حالت تاریکی و کم نور حالت شب را فعال کند، البته خاموش کردن این قابلیت را می توان دستی نیز انجام داد. فلاش چهار گانه ی led از دیگر ویژگی های دوربین گوشی آیفون 11 است، این فلش در هنگام کمی نور محیط روشن می شود و تصاویری با کیفیت را ثبت خواهد کرد. این فلش زمانی که نور محیط کم باشد، روشن شده و با ایجاد نور و روشن کردن محیط تصاویری روشن و واضح ثبت می کند. قابلیت hdr که به معنای محدوده ی دینامیکی وسیع می باشد، طیف رنگی تصاویر را افزایش می دهد و تشخیص واقعیت از تصویر را غیر ممکن می کند، به طوری که تمام رنگ های زنده و واقعی را شناسایی کرده و در تصاویر ثبت خواهد کرد. این دوربین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 2160p با سرعت24/30/60 فریم بر ثانیه را دارد و همچنین کیفیت 1080p را با سرعت 30/60/120/240 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند. دوربین سلفی تعبیه شده در این گوشی که سنسور آن در قاب جلویی و بالای نمایشگر قرار گرفته است، سنسور 12 مگاپیکلسلی با فاصله ی کانونی f2.2 می باشد.

نمایشگر گوشی آیفون 11

گوشی آیفون 11 اپل از نمایشگری به اندازه ی 6.1 اینچ بهره گرفته است، نمایشگری با اندازه ای استاندارد و خوش دست که به راحتی می توان با یک دست آن را گرفت و با آن کار کرد. ابعاد گوشی آیفون 150.9 در 75.7 در 8.3 میلی‌متر می باشد و وزنی معادل 194 گرم دارد. مشاهده می کنید که ابعاد آن استاندارد بوده و وزن آن هم اصلا سنگین نیست و در استفاده ی طولانی مدت باعث آسیب رساندن با دست شما نمی شود. قاب پشتی و جلویی گوشی آیفون از جنس شیشه بوده که محافظی از پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست بر روی آن کشیده شده است، که اتفاقا ضد خش هم می باشد. اطراف این قاب شیشه ای توسط فریم آلومنیومی محاصره شده که کیفیت گوشی را افزایش داده و باعث شده به یک گوشی با کیفیت و خوش دست تبدیل شود. نوع صفحه نمایش گوشی آیفون 11 Liquid Retina بوده و از فناوری ال سی دی برای تامین روشنایی تصویر بهره گرفته اند. ناگفته نماند که پنل ips در این گوشی به کار رفته، که هم خاصیت ضد ضربه دارد و هم اینکه از خط و خراش برداشت صفحه ی گوشی به هنگام ضربات احتمالی جلوگیری می کند.

این صفحه نمایش 6.1 اینچی که 79.0% نسبت نمایشگر به بدنه را شامل می شود از کیفیت تصویر 828 در 1792 پیکسل و نسبت تصویر 19.5:9 بهره می برد. تراکم پیکسلی در این نمایشگر برابر 326 پیکسل در اینچ می باشد و همچنین این نمایشگر از 16 میلیون رنگ هم پشتیبانی می کند. که در نهایت تصاویری بسیار با کیفیت و پروضوح را به معرض نمایش می گذارد.

نمایشگر گوشی آیفون 11

سخت افزار قدرتمند گوشی iphone 11

می دانید که پردازنده از مهمترین ویژگی های سخت افزاری لپ تاپ و گوشی موبایل و ...می باشد. گوشی موبایل آیفون 11 دارای پردازنده ای قدرتمند است که آیفون به تازگی از آن در گوشی های آیفون 2019 بهره می برد. تراشه ی به کار رفته در ایفون 11 تراشه ی A13 Bionic است، که این تراشه عامل مهمی در تعیین سرعت و عملکرد گوشی دارد. بر روی این تراشه ی قدرتمند سیستم عامل محبوب ios نسخه ی 13 را داریم که رابط کاربری تخصصی داشته و عملیات مختلف را به سادگی و به راحتی آب خوردن در اختیار کاربران قرار می دهد. پردازنده مرکزی 6 هسته ای در این گوشی موبایل توانایی انجام کارهای مختلف را با سرعت بالا به ارمغان آورده است. همچنین پردازنده ی گرافیکی  Apple GPU نیز رندر کردن تصاویر و بازی ها و انیمیشن ها را با سرعت و دقت بالا ممکن کرده است. به لطف این تراشه و پردازنده های مرکزی و گرافیکی میزان داغ شدن گوشی بسیار کاهش یافته است و دیگر مانند گوشی های آندرویدی بعد از یک ساعت کار کردن کگوشی داغ نمی کند و مانند کوره حرارتش بالا نمی رود.

حافظه ی داخلی در این مدل گوشی مختلف است و آیفون گوشی آیفون 11 را با سه ظرفیت مختلف تولید کرده است، که شامل ظرفیت های 64 گیگابایت و 128 گیگابایت و 256 گیگابایت می شود. گوشی های آیفون با این ظرفیت ها و حافظه های داخلی قیمت های متفاوتی هم دارند و هر چه ظرفیت حافظه ی داخلی بیشتر، قیمت گوشی نیز افزایش می یابد.  ظرفیت حافظه ی رم اما برای هر سه نوع حافظه ی داخلی همان 4 گیگابایت است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

مدل فنی گوشی
iPhone 11
ابعاد
150.9 در 75.7 در 8.3 میلی‌متر
وزن
194 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)
ساختار بدنه
پشت و جلو از جنس شیشه، فریم آلومینیومی
پردازنده گرافیکی ( GPU )
(Apple GPU (4-core graphics
نوع تراشه
Apple A13 Bionic
حافظه داخلی
64/128/256 گیگابایت
ظرفیت RAM
4 گیگا بایت
نوع صفحه نمایش
Liquid Retina IPS LCD لمسی خازنی
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن
828 در 1792 پیکسل
محافظت صفحه نمایش
شیشه‌ی ضدخش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست
تعداد رنگ
16 میلیون
سایر قابلیت ها
- نمایشگر True-tone
- طیف رنگ گسترده
- نرخ 120 هرتزی دریافت لمس
شبکه 2G
1
شبکه 3G
11
شبکه 4G
1
فن آوری های ارتباطی
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax، دو بانده، هات‌اسپات
توضیحات wifi
802.11
توضیحات بلوتوث
5.0, A2DP, LE
توضیحات مکان یابی ( GPS )
A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS
دوربین اصلی
12 مگاپیکسل
دوربین اصلی - دوگانه
1
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
سیستم عامل
ios
ورژن سیستم عامل
ios 13
اقلام همراه گوشی
شارژر، هندزفری، دفترچه راهنما
حسگرها
Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج
باتری قابل تعویض
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعت
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

گوشی موبایل آیفون 11

گوشی موبایل آیفون 11 و 11 پرو اختلاف قیمتشون چنده؟ با رجیستر<br />

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

سایر ویژگی‌ها

مدل فنی گوشی
iPhone 11
ابعاد
150.9 در 75.7 در 8.3 میلی‌متر
وزن
194 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال)
ساختار بدنه
پشت و جلو از جنس شیشه، فریم آلومینیومی
پردازنده گرافیکی ( GPU )
(Apple GPU (4-core graphics
نوع تراشه
Apple A13 Bionic
حافظه داخلی
64/128/256 گیگابایت
ظرفیت RAM
4 گیگا بایت
نوع صفحه نمایش
Liquid Retina IPS LCD لمسی خازنی
اندازه صفحه نمایش
6.1 اینچ
رزولوشن
828 در 1792 پیکسل
محافظت صفحه نمایش
شیشه‌ی ضدخش، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست
تعداد رنگ
16 میلیون
سایر قابلیت ها
- نمایشگر True-tone<br /> - طیف رنگ گسترده<br /> - نرخ 120 هرتزی دریافت لمس
شبکه 2G
شبکه 3G
11
شبکه 4G
فن آوری های ارتباطی
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax، دو بانده، هات‌اسپات
توضیحات wifi
802.11
توضیحات بلوتوث
5.0, A2DP, LE
توضیحات مکان یابی ( GPS )
A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS
دوربین اصلی
12 مگاپیکسل
دوربین اصلی - دوگانه
دوربین سلفی
12 مگاپیکسل
سیستم عامل
ios
ورژن سیستم عامل
ios 13
اقلام همراه گوشی
شارژر، هندزفری، دفترچه راهنما
حسگرها
Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج
باتری قابل تعویض
باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعت

گوشی موبایل اپل آیفون 11

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم