لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad X230

  • لپ تاپ استوک لنوو Lenovo ThinkPad x230
  • پشتیبانی از کارت گرافیکی HD Graphics 4000
  • بهره گیری از حافظه ی هارد 320 گیگابایتی
  • مجهز به پردازنده ی Intel Core i5
  • مجهز به نمایشگر 12 اینچی LED
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایتی
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
نظر / پرسش
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

طراحی و ساختار لپ تاپ استوک Lenovo ThinkPad X230

لپ تاپ 12 اینچی لنوو مدل ThinkPad X230 لپ تاپی میان رده می باشد که از امکاناتی ایده آل و کارایی های خوب بهرمند می باشد. لپ تاپ استوک با توجه به اینکه با امکانات متعددی ادغام شده است و دارای پک کاملی از پورت های مورد نیاز کاربران است، از قیمت مناسبی برخوردار است. خرید لپ تاپ دست دوم با مناسبترین قیمت در فروشگاه اینترنتی هنارک امکان پذیر می باشد. سری لپ تاپ های  ThinkPad لپ تاپ های خوش سابقه و پر طرفدار و حرفه ای هستند که در رده قدرتمند ترین لپ تاپ های کمپانی لنوو قرار دارند و از همان استانداردهای تعریف شده توسط IBM استفاده می کنند. از مشخصه کلیدی ایی که لپ تاپ لنوو ThinkPad X230 دارد ، می توان امنیت استثنایی، عملکرد قابل اعتماد، طراحی با طول عمر آنها را نام برد. این لپ تاپ استوک لنوو کاربری های مختلفی دارد و برای مدیران و کارمندان مناسب می باشد.



این لپ تاپ 12 اینچی برای محیط های کارخانه ای و محیط هایی که گرد و غبار در آنها زیاد است مناسب می باشد زیرا دارای لایه های محافظ در برابر نفوذ گرد و غبار و مایعات است و دیگر کاربران نگران آسیب رسیدن به سیستم شان نخواهند بود. جدای از این برای کاربران عمومی که به لپ تاپ هایی با طول عمر بالا و بدنه مقاوم و سبک برای حمل و نقل نیاز دارند نیز مناسب می باشد. بدنه لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230 از مقاومت بالایی برخوردار است و جنس بدنه آن از پلاستیک مسلح ضد خش می باشد و کلید ها دارای نور پس زمینه است. از خصوصیات جدانشدنی این دستگاه می توان به  لبه های تیز و فریم های باریک آن اشاره کرد که به لطف همین مقاومت و استحکام بالا و جنس پلاستیکی ایی که دارد و همچنین وزنی حدود 1.4 کیلوگرم امکان حمل و نقل آن برای کاربران بسیار راحت است و می توانند بدون داشتن هیچ نگرانه ایی در باب آسیب رساندن به لپ تاپ و ضربه خوردن، آن را با خود در هر جایی به همراه داشته باشند. نمایشگر و صفحه کلید و سایر قسمت های داخلی لپ تاپ توسط پوششی از آلیاژ منیزیم احاطه شده است و در برابر فشار و ضربه مقاوم هستند.



معرفی لپ تاپ لنوو x230

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230

لپ تاپ لنوو x230  با صفحه نمایش 12 اینچی و از نوع پنل LED  طراحی و ساخته شده است و علاوه بر افزایش کنتراست، مصرف باتری را نیز کاهش می دهد. نسبت تصویر در این لپ تاپ استوک لنوو همانند سایر محصولات این کمپانی 16:9 می باشد که با رزولوشن  768×1360 و کیفیت تصویر HD+ تصاویر زیبایی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد که برای این سیستم کیفیت قابل قبولی به شمار می رود. صفحه نمایش دارای کنتراست و روشنایی بالایی است و برای انجام اموری مانند تماشای فیلم و ویرایش عکس عالی می باشد. بلند گوها و اسپیکر ها موجب تولید صدایی شفاف و رسا می شوند و صدایی رضایتمند برای شما در هنگام تماشای فیلم و یا موسیقی پخش می کند. اسپیکرها قدرت کافی دارند و در هنگام زیاد کردن صدا نیز کیفیت صدا همچنان حفظ خواهد شد در بالای صفحه نمایشگر لپ تاپ لنوو مدل x230 وبکم تعبیه شده که امکان برقراری تماس تصویری و ضبط ویدیو را برای کاربران خود فراهم کرده است. فیلم های ضبط شده توسط این وبکم از کیفیت خوبی برخوردارند. با نصب برنامه ایی همچون SKYPE می توانید از تماس ویدیویی لذت ببرید.

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230

کیبورد  لپ تاپ 12 اینچی لنوو کوچک است به نحوی که در آن شاهد محدودیت فضا خواهیم بود. صفحه کلید به گونه ایی طراحی شده که بتواند در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم باشد. صفحه کلید لپ تاپ لنوو x230 دارای کلید هایی به نسبت کوچک می باشد اما فاصله بین دکمه ها کاملا استاندارد است و برای لپ تاپی به اندازه 12 اینچ بسیار ایده آل بوده. در هنگام تایپ هیچ مشکلی برای شما بوجود نمی آید و به راحتی و بدون داشتن احساس خستگی و گرفتگی عضلات می توانید ساعت ها پای لپ تاپ خود بشینید و به کار تایپ بپردازید. جنس صفحه کلید جزیره ای لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230 از پلاستیک بوده که زیبایی چشم نوازی را خلق کرده است. کلید های موجود در صفحه کلید لنوو x230 دارای قوس بسیار کمی هستند و به اصطلاح می توان گفت دارای طرح لبخند می باشند تا هنگام تایپ سرعت عمل کاربران بالا رود. دکمه ها بسیار روان بوده و انگشت به راحتی روی آن ها به حرکت در می آیند. به دلیل کوچک بودن سیستم، در صفحه کلید این لپ تاپ بخش عددی مجزا به چشم نمی خورد. احساس این کمبود موقعی به وجود می آید که کاربران بخواهند به انجام کارهای محاسباتی بپردازند که برای این منظور می توانند از ردیف کلید های عددی موجود در قسمت بالای صفحه کلید استفاده کنند. صفحه کلید موجود دارای نور پس زمینه است که کار را برای فضاهای بدون نور راحت کرده است. ویژگی دیگری که صفحه کلید لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230 دارد، استفاده از یک چراغ مطالعه با نام تینک لایت در بالای پنل و در کنار دوربین وبکم است که با کلیدهای ترکیبی Fn+Space فعال می شود و نور آن فضای کلیدها را روشن می کند. در صفحه کلید این لپ تاپ x230 بین حروف G,H,B یک دایره ی کوچک به رنگ نارنجی دیده می شود  که به آن جوی استیک می گویند و کار ماوس را تمام و کمال انجام می دهد این Trackpoint را می توان مکمل بسیار خوبی برای تاچ پد و ماوس قرار دارد. و از طریق آن می توان اشاره گر ماوس را روی نمایشگر جابه جا کرد. تاچ پد لپ تاپ استوک لنوو از جنس پلاستیک مخصوص بوده و از اندازه متناسبی بهره برده است که متناسب برای عملکردهای چند لمسی می باشد و انگشتان به راحتی بر روی آن حرکت می کنند. تاچ پد لپ تاپ عملکردی خارق العاده را دارا می باشد و دو کلید نصب شده در بالای تاچ پد برای تکمیل کردن عملکرد جوی استیک می باشد. با داشتن این تاچ پد دیگر نیازی به خرید ماوس جدا نیست.


کیبورد لپ تاپ لنوو x230


اتصالات و پردازنده لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230

لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230 از پورت های ورودی و خروجی متنوعی برای اتصال لوازم جانبی بهره برده است و بر خلاف اندازه کوچکی که دارد هیچ گونه محدودیتی از لحاظ درگاه های اتصالی در آن دیده نمی شود. این مجموعه  شامل پورت های زیر می باشد. لبه سمت چپ: پورت USB 3.0، VGA ، Mini DisplayPort، Wireless switch، ExpressCard 54mm و  لبه سمت راست: Gigabit Ethernet، USB 2.0، Card Reade. جک ترکیبی هدفون و میکروفون نیز در انتها وجود دارند. لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230 بر خلاف کوچک و ظریف بودن از لحاظ عملکردی همانند سایر مدل های دیگر از عملکرد سخت افزاری قدرتمندی برخوردار است و قادر است با سرعت هر چه تمام تر به انجام و اجرای سنگین ترین برنامه ها، طراحی های گرافیکی و محاسبات سنگین پاسخ دهد. لپ تاپ 12 اینچی لنوو دارای پردازنده مرکزی Intel Core i5 نسل سوم پردازنده ها می باشد. پردازنده اینتل داده ها را با سرعتی برابر 2.9 گیگاهرتز پردازش می کند که می توان آن را تا 3.3 گیگاهرتز ارتقاء داد و عملکرد تحسین برانگیزی دارد. کارت گرافیک Intel HD Graphics 4000 بسیار قدرتمند می باشد. این لپ تاپ دارای حافظه رم به اندازه 4 گیگابایت  از نوع DDR3 برای ذخیره اطلاعات و داده ها  و همچنین 320 گیگابایت هارد از نوع HDD برای نصب و اجرای برنامه ها، می باشد. هارد و رم لپ تاپ هر دو قابلیت ارتقا را دارند. از دیگر امکانات این لپ تاپ می توان به قابلیت پشتیبانی از کارت وایرلس Wi-Fi  برای اتصال بدون سیم به اینترنت و استفاده از پورت LAN همچنین بلوتوث برای تبادل اطلاعات با دیگر لوازم الکترونیکی اشاره کرد. باتری استفاده شده از نوع 3 سلولی لیتیوم یون  با توان 65 وات ساعت است.



اتصالات لپ تاپ لنوو x230

نتیجه گیری

فن استفاده شده برای این لپ تاپ 12 اینچ استوک لنوو در زیر صفحه کلید تعبیه شده تا با ایجاد جریان هوا، رطوبت صفحه کلید و انگشتان دست کاهش یابد. لپ تاپ Lenovo ThinkPad X230 از لحاظ سخت افزاری و توان پردازشی فراتر از انتظار کاربران خود عمل می کند. این لپ تاپ قدرتمند با مناسبترین قیمت و بدنه ای سالم و تمیز در فروشگاه اینترنتی هنارک با ضمانت تعویض بیست روزه موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
Speaker, microphone
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد
نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم پلیمری
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (1)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 1 customer reviews

گرید

سلام این لپ تاپ استوک چه گریدی هست؟ بدنش سالمه؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام دوست عزیز گرید A+ آمریکا است. بله بدنش سالمه و هیچ خط و خراشی نداره
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
2 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
12 اینچ
وزن لپ تاپ
1.4 کیلوگرم
وبکم
مشخصات اسپیکر
Speaker, microphone
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 3 - 3G -WWAN
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
3 سلولی، لیتیوم پلیمری
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad X230

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم