لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad T430

  • لپ تاپ استوک لنوو Lenovo ThinkPad T430
  • بهره گیری از حافظه ی هارد 500 گیگابایتی
  • مجهز به پردازنده ی Intel Core i5
  • نمایشگر 14 اینچی اچ دی پلاس
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایتی
  • ساختار 64 بیتی

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک ThinkPad T430

لپ تاپ لنوو Lenovo ThinkPad T430 لپ تاپی صنعتی از شرکت لنوو است، که از امکانات و مشخصات فنی قابل قبولی بهره می برد. یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ استوک لنوو مدل T430 پردازنده قوی Core i5 نسل سوم آن می باشد پردازنده ی قدرتمند اینتل Intel Core i5 یکی از ویژگی های برجسته ی لپ تاپ لنوو تی 430 است، این پردزانده از سرعت و فرکانس 2.9 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند، که در حالت حداکثر 3.6 گیگاهرتز سرعت پردزاش دارد و در عرض یک ثانیه توانایی پردازش 3.6 میلیارد دستور را دارد. پردزانده ی نامبرده 2 هسته ای بوده و از دو عدد هسته تشکیل شده است و دارای حافظه ی کش 4 مگابایت است. حافظه ی کش در واقع برای کاهش اختلاف سرعت پردزانده و رم بوجود آمده است. حافظه ی کش دارای سرعت زیادی است و هماهنگی زیادی با سرعت پردازنده دارد. حافظه ی کش در واقع حافظه ای نهان است که اطلاعات و درخواست های تکراری را در خود ذخیره می کند و هر زمانی که پردازنده با همان درخواست روبرو شد، همان اطلاعات ذخیره شده در حافظه ی کش را با سرعت زیاد بارگذاری می کند.



در نتیجه سرعت پردازش و اجرای درخواست ها با این حافظه بسیار بهبود می یابد. حافظه ی رم تعبیه شده در این لپ تاپ دارای ظرفیت 4 گیگابایت بوده و از تکنولوژی DDR3 SDRAM پشتیبانی می کند. سرعت انتقال اطلاعات در این حافظه برابر 1600 مگاهرتز است. حافظه ی هارد دیسک لپ تاپ از نوع hdd می باشد و دارای ظرفیت 320 گیگابایت است، که ظرفیت بالایی برای ذخیره سازی اطلاعات و نرم افزارهای مختلف دارد.

 لپ تاپ لنوو استوک تی 430 حرفه ای تجاری بوده که از صفحه نمایشی 14 اینچی بهره می برد. بدنه لپ تاپ لنوو از بدنه ایی پلاستیکی با کیفیت ترین مواد ساخته شده است اما در بخش هایی ازلپ تاپ از فلز نیز استفاده شده است. در سمت راست بدنه لپ تاپ لوگوی Lenovo با بهترین شیوه حک شده است. بدنه مستحکم و وزن 2 کیلوگرم لپ تاپ را برای سفر های کاری و حمل و نقل مناسب کرده. صفحه نمایش لپ تاپ لنوو سری تینک پد نیز همانند بدنه از با کیفیت ترین مواد ساخته شده که از روکشی مات در طراحی آن استفاده شده است. این روکش مات در محیط های پر نور بازدهی و کارایی خوبی را دارد. کمپانی لنوو که سعی کرده تا در رقابت با شرکت های بزرگ تولید لپ تاپ باقی بماند این لپ تاپ را به پک کاملی از پورت ها از جمله پورت VGA، 1394، HDMI، USB 2.0 و ... مجهز کرده است تا کاربران دغدغه ایی برای اتصال و استفاده از لوازم جانبی دیگر را نداشته باشند و هر موقع نیاز به اتصال ابزار دیگری به لپ تاپ داشتند به راحتی آن را انجام دهند. بلندگوها نیز همانند نمایشگر این لپ تاپ استوک دارای کیفیت خوبی است و هیچ گونه خزخز و ناهنجاری در آن دیده نمی شود. لپ تاپ Lenovo ThinkPad T430 از صفحه کلید مقاوم و خوش دستی برخوردار است که توانسته کاربران تایپیست را به خوبی به سمت خود جذب کند. کیبورد مورد استفاده از نوع جزیره ای با فاصله مناسب کلید ها از هم است. 

لپ تاپ لنوو t430


صفحه نمایش و بلندگوهای لپ تاپ Lenovo ThinkPad T430

نمایشگر لپ تاپ لنوو t430

لپ تاپ لنوو دارای صفحه نمایشی 14.1 اینچ می باشد که مات و ضد بازتاب نور و اشعه های زائد می باشد. زاویه دید در این لپ تاپ استوک لنوو به صورتی می باشد که می توان آن را در جهات چهارگانه چرخاند بدون آنکه محدودیتی در خواندن مطالب بوجود بیاید. نسبت تصویر در این لپ تاپ استوک لنوو 16:9 می باشد و که با رزولوشن  900×1440 پیکسل و کیفیت تصویر HD+ تصاویر زیبایی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. نمایشگر مات لپ تاپ t430 از نوع WSXGA LED blacklight است. WSXGA فضای نمایش و وضوح تصویری به مراتب بالاتر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. مانیتورهای ادغام شده با فناوری LED نسبت به مانیتور های طراحی شده با پنل های LCD روشنایی بیشتری دارند. بلند گوها و اسپیکر های موجود در این لپ تاپ Lenovo t430 در قسمت بالایی صفحه کلید قرار گرفته اند و  صدایی شفاف و رسا را تولید می کنند. صدای رضایتمندی را برای شما در هنگام تماشای فیلم و یا موسیقی پخش می کند. کیفیت صدای این بلندگوها مناسب اس اما اندکی باس آنها کم می باشد. لپ تاپ لنوو دارای صفحه کلید جزیره ای است که برای تایپ کردن راحت تر برای کاربران خود منظور شده است. صفحه کلید خاص IBM که سال هاست در لپ تاپ های ThinkPad دیده می شود و لپ تاپ t430 نیز از همچین استانداردی در صفحه کلیدش برخوردار است. از ویژگی های بارز صفحه کلید لپ تاپ t430 می توان به اندازه بزرگ و فاصله مناسب کلید ها از هم اشاره کرد که واقعا بازخورد خوبی دارند. از نقاط ضعفی که این صفحه کلید دارد پر سرو صدا بودن کلید Spacebar است. به دلیل کوچک بودن لپ تاپ t430 و صفحه نمایش 14 اینچی، صفحه فاقد بخش عددی مجزا یا همان قسمت ماشین حساب می باشد. فاصله زیادی که در بین کلید های این کیبورد وجود دارد تایپ کردن را سرعت بخشیده و امکان تایپ اشتباه به دلیل فاصله زیاد کلید ها بسیار کم می باشد و می توانید بدون کوچک ترین مشکلی کار تایپ خود را با سرعت انجام دهید. تاچ پد لپ تاپ t430  در پایین کیبورد قرار دارد و دارای بخش جداگانه ی صفحه لمسی و کلید های چپ و راست می باشد که دارای دقت قابل قبولی است. کلید های چپ و راست در پایین صفحه لمسی تاچ پد قرار دارند و کارایی کلیک چپ وراست ماوس را دارا می باشد. تاچ پد این دستگاه بسیار بزرگ بوده و از نوع مالتی تاچ می باشد که صفحه صاف و روان و کاملا صیقلی دارد و کاملا حساس و پاسخگو می باشد و عملکرد خوبی دارد. تاچ پد این لپ تاپ جنسی مناسب دارد و از یک محیط ارکرول عمودی بهره گرفته است. صفحه کلید لپ تاپ Lenovo ThinkPad T430 دارای یک دایره ی کوچک نارنجی رنگ است که بین حروف G,H,B قرار گرفته و به آن جوی استیک میگن و کارایی ماوس و تاچ پد لمسی را دارد. این Trackpoint  می تواند جایگزین بسیار خوبی برای تاچ پد و صفحه کلید باشد و  تمامی کار های ماوس را با آن انجام داد جز کلیک کردن که آن هم می توانید از دو دکمه ایی که در پایین کیبورد به همین منظور تعبیه شده اند استفاده کرد

اتصالات لپ تاپ Lenovo ThinkPad T430

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T430 دارای مجموعه کاملی از پورت های مورد نیاز برای هر سیستمی می باشد. این پورت ها در چهار طرف لپ تاپ تقسیم شده اند. لبه سمت چپ شامل پورتهایی همچون: 3 پورت USB، DisplayPort، پورت LAN، VGA می باشد. سیستم خنک کننده یا فن نیز دراین قسمت لپ تاپ جا گرفته است. روی لبه سمت راست پورت های : Kensington Security، FireWire، USB، Ultrabay slot، ExpressCard، WLAN switch وجود دارند. دیگر پورت های این قسمت دی وی دی درایو، جک هدفون و میکروفن صدای 3.5 میلی متری می باشند.  لبه جلویی تنها دارای پورت Cardreader است. در لبه پشتی پورت های فن، باتری، مودم قرار گرفته اند. محل اتصال شارژر نیز در این قسمت قرار دارد تا اگر در هنگام کار با لپ تاپ نیاز به استفاده از شارژر شدید فضای میز کارتون با سیم شارژر گرفته نشود. در ادامه در مورد سه پورت مهم و کاربردی USB , VGA و کابل 1394 مختصر توضیحی داده ایم.

کابل IEEE 1394 با نام های دیگری از قبیل Apple FireWire و Sony l-link شناخته می شود. 1394 یک نوع استاندارد اتصال برای انواع دستگاه ها مانند دوربین های دیجیتالی، پرینترها، اسکنرها و هارد دیسک های اکسترنال می باشد. پورت USB استانداردی مشابه به کابل FireWire است که برای دستگاه هایی همچون فلش درایوها استفاده می شود. البته ناگفته نماند که آخرین استاندارد پورت USB اطلاعات را بسیار سریعتراز کابل 1394 یا همان FireWire منتقل می کند و به طور گسترده ای در دسترس است. درگاه VGA درگاهی استاندارد است که برای اتصال به دستگاه های ویدیویی نظیر مانیتورها و پروژکتورها مورد استفاده قرار می گیرد. درگاه VGA داده های تصویری را به صورت آنالوگ از کامپیوتر یا سایر دستگاه های دیگر به دستگاه های پخش کننده نظیر صفحه های نمایش ، پروژکتورها ، برخی از تلویزیون ها و... منتقل می کند.پورت HDMI در واقع همان DisplayPort است که کارایی مشابه بهم دارند و صدا رو هم انتقال میده فقط نیاز است تا یک تبدیل Display به HDMI تهیه کنید.

دلایل خرید لپ تاپ لنوو ThinkPad T430

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T430 لپ تاپی صنعتی از لنوو است، که دارای نمایشگر 14 اینچی می باشد. لپ تاپ لنوو t430 از ویژگی ها و امکانات خاصی بهره می برد. مجهز بودن به پردازنده ی قدرتمند اینتل سری core i5 باعث شده تا این لپ تاپ در رده ی لپ تاپ های قدرتمند این شرکت قرار گیرد. این پردزانده دارای سرعت 2.9 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز است که می تواند در حالت حداکثر سرعت بسیار بالایی را برای پردازش درخواست ها و اطلاعات دارد. کارت گرافیک اختصاصی به همراه حافظه ی جداگانه پردزاش تصاویر و محتوای تصویری را آسان تر و سریع تر کرده است. درگاه های ارتباطی به کار رفته در این مدل اتصال لپ تاپ به دستگاه های دیجیتالی و حافظه های جانبی و .... فراهم آورده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® HD Graphics 3000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1.7 گیگابایت
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb2.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

کیفیت تصویر

سلام خسته نباشید. کیفیت تصویر لپ تاپ چه جوری هستش؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام کیفیت اچ دی

لپ تاپ لنوو

سلام تفاوت این همه مدل با هم چیه؟ مثلا ده تا لپ تاپ تیک پد لنوو تو سایت هست، به جز اندازه ی صفحه چه تفاوتی با هم دارن؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 3
فرکانس و سرعت پردازش
2.6 تا 2.9 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel® HD Graphics 3000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1.7 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
وزن لپ تاپ
2.3 کیلوگرم
درایو نوری
DVD±RW
وبکم
مشخصات اسپیکر
اسپیکرهای داخلی
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb2.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و کابل برق

لپ تاپ استوک لنوو ThinkPad T430

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم