لپ تاپ اچ پی ProBook 445 G6

  • لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک HP ProBook 445 G6
  • پردازنده چهار هسته ای AMD Ryzen 5
  • کارت گرافیک AMD Radeon Vega 8
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایت DDR4
  • باتری 3 سلولی  45 وات ساعت
  • لپ تاپ 14 اینچی فول اچ دی

مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
نمایش فیلم
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 445 G6

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 445 G6 لپ تاپی است که در خانواده ی پروبوک ها قرار گرفته است، این لپ تاپ از صفحه نمایشی به اندازه ی 14 اینچ تشکیل شده و از کیفیت تصویر فول اچ دی نیز پشتیبانی می کند. مجهز بودن لپ تاپ استوک اچ پی به پردزانده ی AMD مشخصات فنی و قدرت این لپ تاپ ار با لپ تاپ های دیگر متفاوت کرده است، چرا که پردزانده ی AMD به همراه کارت گرافیکش توانسته از این دستگاه لپ تاپی با کیفیت و قدرتمند بسازد. پردازنده ی نسل پنجم مدل AMD Ryzen 5 2500U که پردازنده ای چهار هسته ای ست و ساختار 64 بیتی دارد، به خوبی از پس پردازش سری درخواست و اطلاعات برمی آید. این پردازنده ی قدرتمند بصورت همزمان می تواند چندین درخواست و اطلاعات را پردازش نماید. سرعت پردازش بر روی این پردازنده از 2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز است. حافظه ی کش نیز از نوع L3 بوده یعنی سطح سوم می باشد و 4 مگابایت ظرفیت دارد. حافظه ی رم این لپ تاپ برابر 8 گیگابایت بوده و تکنولوژی به کار رفته در ساخت آن DDR4 SDRAM است.



سرعت انتقال اطلاعات در این حافظه 2400مگاهرتز است و اطلاعات از رم با سرعت بسیار بالایی به پردازنده منتقل می شوند. هارد دیسک لپ تاپ استوک اچ پی از نوع SSD بوده و دارای ظرفیت 256 گیگابایت می باشد که امکان ذخیره سازی برنامه ها و فایل های مختلف را دارد. همچنین کارت گرافیک مجزایی که بر روی لپ تاپ تعبیه شده است، ساخت شرکت AMD می باشد و مدل آن AMD Radeon Vega 8 می باشد که دارای ظرفیت 1 گیگابایت است و می توان ظرفیت آن را به میزان 4 گیگابایت افزایش داد. این لپ تاپ توانایی اتصال به اینترنت وای فای و استاندارد 802.11ac را دارد و همچنین از بلوتوث داخلی نسخه ی Bluetooth 4.2 نیز پشتیبانی می کند. فناوری میراکست Miracast تعبیه شده در این لپ تاپ از ویژگی های خاصی است که باعث شده اتصال بی سیم لپ تاپ با دیگر دستگاه های دیجیتالی ممکن شود. در ادامه با سایر ویژگی های این لپ تاپ بالارده و حرفه ای آشنا خواهیم شد.

لپ تاپ اچ پی probook-445-g6

سخت افزار و پردازنده ی لپ تاپ استوک اچ پی

پردزانده به عنوان قلب تپنده ی لپ تاپ در کالبد آن جاسازی شده است، اگر CPU نتپد، لپ تاپ نیز علائم حیاتی را نشان نخواهد داد. پردزانده به عنوان مرکز پردازش لپ تاپ انواع درخواست ها و اطلاعات را پردازش و تجزیه و تحلیل می نماید، هر درخواست شما ابتدا توسط پردازنده پردازش می شود و سپس اجرا می گردد. برخی از درخواستها در حافظه ی کش ذخیره می گردند و پردزانده هنگام مواجهه با درخواستی ابتدا سراغ حافظه ی کش می رود و بعد از بازخوانی اطلاعات از حافظه و انتقال اطلاعات از کس به پردازنده ، درخواست به مرحله ی اجرا می رسد. می دانید که پردازنده قوی ترین و سریع ترین اجزای لپ تاپ است، بنابراین باید حافظه های به کار رفته در لپ تاپ که اطلاعات را در خود ذخیره می کنند و سپس به پردزانده منتقل می کنند، باید سرعت انتقال بالایی داشته باشند تا با سرعت پردزانده هماهنگ باشد. به همین منظور ابتدا هارد دیسک یا همان حافظه ی ذخیره سازی را داشتیم که پردزانده و سیستم عامل بر روی آن ذخیره شده اند، سرعت هارددیسک نسبت به پردازنده بسیار پایین بود، سپس حافظه ی رم به منظور کاهش اختلاف سرعت پردازنده و هارد دیسک تعبیه شد. حافظه ی رم نیز که انواع مختلفی دارد و در جدیدترین نسخه ی آن سرعت انتقال اطلاعات بسیار افزایش یافته است. حافظه ی رم نیز با سرعت پردزانده نتوانست هماهنگی ایجاد کند. در نتیجه حافظه ی کش با سرعت بسیار بالا بین رم و پردازنده قرار گرفت. این حافظه که سطح های مختلفی دارد برخی درخواستها و دستورالعمل ها را در خود ذخیره می کند. تا پردزانده در صورت نیاز سریعا به حافظه ی کش مراجعه کرده و از آنها استفاده کند. اگر اطلاعاتی در حافظه ی کش موجود نباشد، پردزانده سراغ حافظه ی رم می رود.

بعد از این توضیحات باید به اطلاع برسانم که پردازنده ی به کا رفته در لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 445 G6 ساخت شرکت AMD بوده و مدل آن AMD Ryzen 5 2500U است. سرعت حداق و حداکثر این پردزانده برابر 2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز است، که می تواند در مدت زمان 1 ثانیه 2 میلیارد تا 3.6 میلیارد دستور را پردازش نماید.پردزانده ی چهار هسته ای AMD دارای ساختار 64 بیتی بوده و بنابراین از برنامه ها و نرم افزارهایی با این ساختار پشتیبانی می کند. همچنین حافظه ی رم را نیز با هر ظرفیتی که باشد پشتیبانی می کند. حافظه ی کش این پردازنده L3 بوده یعنی سطح سوم می باشد و در این پردزانده حافظه های L1 و L2 نیز وجود دارد، حافظه ی کش دارای ظرفیتا 4 مگابایت بوده و می تواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کند. 

حافظه ی رم تعبیه شده در لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 445 جی 6 برابر 8 گیگابایت ظرفیت دارد و از تکنولوژی DDR4 SDRAM پشتیبانی می کند، این تکنولوژی نشان از سرعت بالای انتقال اطلاعات حافظه ی رم می دهد. که برابر 2400 مگاهرتز است. کارت گرافیک که مسئول پردازش تصاویر و نمایش دادن تصاویر است، از نوع AMD Radeon Vega 8 بوده و دارای حافظه ی اختصاصی 1 گیگابایتی می باشد. این پردازنده ی گرافیکی قدرت بالایی در پردازش نرم افزارهای گرافیکی و ... دارد.

صفحه نمایش لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 445 G6

نمایشگر لپ تاپ اچ پی probook-445-g6

لپ تاپ استوک اچ پی ProBook 445 G6 همانطور که گفتیم، دارای نمایشگری به اندازه ی 14 اینچ است. فناوری به کار رفته در ساخت لپ تاپ از نوع ال ای دی LED بوده و در بین لایه های آن از لامپ ال ای دی بهره گرفته شده است. می دانید که نمایشگرهای ال سی دی و ال ای دی برای تامین روشنایی پس زمینه نیازمند منبع روشنایی هستند و این منبع روشنایی در این لپ تاپ توسط لامپ های ال ای دی تامین شده است. بنابراین میزان روشنایی و درخشندگی تصویر بسیار بالاست. کیفیت تصویر لپ تاپ استوک اچ پی پروبوک 445 جی 6 فول اچ دی FULL HD می باشد و تصاویر با دقت و رزولوشن 1080×1920 پیکسل به معرض نمایش گذاشته می شوند. صفحه نمایش عریض و تمام صفحه از نوع مات بوده و از بازتاب نور جلوگیری می کند، در نتیجه به راحتی می توانید حتی در زیر نور آفتاب نیز از این لپ تاپ استفاده کنید. این نمایشگر 67% طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد و تصاویری واقعی و پر از رنگ را به معرض نمایش می گذارد. نوع پنل به کار رفته در ساختار این لپ تاپ از نوع IPS می باشد، این پنل که به نوعی ضربه گیر است و از نمایشگر در مقابل افتادن های احتمالی محافظت می کند، زاویه دید را نیز افزایش می دهد و باعث می شود کیفیت تصویر بهبود یابد. 

صفحه کلید نیز از طریق لولای فلزی به نمایشگر وصل شده است. این صفحه کلید از کلیدهای استانداردی تشکیل شده که تایپ کردن را برایتان بسیار راحت تر کرده اند. متاسفانه در این مدل لپ تاپ از نام پد یعنی کلید اعداد خبری نیست و برای تایپ کردن اعداد باید از همان کلیدهای ترکیبی بالایی استفاده نمایید. همچنین کلیک پد در پایین این صفحه کلید واقع شده که از عملیات چند لمسی پشتیبانی می کند و می تواند جای ماوس را برایتان بگیرد.

پورت های و درگاه های ارتباطی لپ تاپ استوک اچ پی

درگاه های ارتباطی در این مدل لپ تاپ از تنوع کافی برخوردار هستند و می توانند نیاز کاربران را رفع کنند. وجود پورت های USB برای اتصال لپ تاپ به حافظه های جانبی و فلش مموری و هارد اکسترنال و ... و امکان نمایش محتوای ذخیره شده بر روی صفحه نمایش لپ تاپ و انتقال محتوای ذخیره شده بر روی این حافظه ها به لپ تاپ را فراهم آورده است. پورت HDMI تعبیه شده در این لپ تاپ اتصال لپ تاپ را به دستگاه های پخش کننده ی متعددی را فراهم کرده است و از این طریق کاربران به راحتی می توانند محتوای ذخیره شده بر روی دیسک های بلوری و دی وی دی و سی دی را از طریق لپ تاپ پخش نمایند. کارتخوان Memory Card Reader از دیگر پورتهای این لپ تاپ است، که از چهار نوع کارت مختلف SD Card, SDHC Card, SDXC Card پشتیبانی می کند. اسلات قفل کنزینگتون در این لپ تاپ تعبیه شده است. پورت LAN نیز اتصال لپ تاپ را به شبکه ی اینترنت بر عهده دارد. پورت DisplayPort نیز در این لپ تاپ تعبیه شده است. شما با این درگاه های ارتباطی می توانید لپ تاپ خود را به یک مرکز سرگرمی تبدیل کرده و ساعتها با آن سرگرم باشید. ناگفته نماند که باتری به کار رفته در لپ تاپ استوک اچ پی 445 جی 6 باتری 3 سلولی از نوع لیتیوم یونی بوده و دارای ظرفیت 45 وات ساعت می باشد و ظرفیت نگهداری شارژ به مدت 11 ساعت را دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega 8
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
Bluetooth 4.2
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری 3 سلولی | لیتیوم یونی | 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

موجود

سلام دوست عزیز این مدل رو الان موجود دارید؟ من که مشتریش شدم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

بسیار ایده آل

این سری لپ تاپ خیلی با کیفیتن و مخصوص کارهای گرافیکی هستن. اگه استوک این مدل رو دارین لطفاً تو سایت بزارید.

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega 8
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
کارت خوان
بلوتوث داخلی
Bluetooth 4.2
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0
2 عدد
پورت usb2.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری 3 سلولی | لیتیوم یونی | 45 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ اچ پی ProBook 445 G6

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم