لپ تاپ اچ پی EliteBook 735 G5

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP EliteBook 735 G5
  • نمایشگر 13.3 اینچی فول ا چ دی
  • پردازنده AMD Ryzen 7 2700U
  • گرافیک AMD Radeon Vega
  • حافظه هارد 256 گیگابایت
  • حافظه ی رم 8 گیگابایت

مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی EliteBook 735 G5

لپ تاپ اچ پی HP EliteBook 735 G5 از دیگر لپ تاپ های سری  EliteBook G5 است، که این بار مدل 735 g5 آن را بررسی خواهیم کرد. لپ تاپ اچ پی 735 دارای نمایشگری 13.3 اینچی است، مشخصا ابعاد کوچک و جمع و جور این لپ تاپ، آن را برای حمل و جابجایی راحت کرده است. لپ تاپ اچ پی از پردزانده ی قدرتمند AMD Ryzen 7 2700U بهره می برد. این پردازنده ی قدرتمند چهار هسته ای بوده و با این تعداد هسته که دارد می تواند روند اجرا و پردازش را تسریع کند. سرعت پردازش این پردازنده از 2.2 گیگاهرتز شروع می شود تا 3.8 گیگاهرتز در حالت حداکثر. این پردزانده ی 2.2 گیگاهرتزی چهار هسته ای می تواند در مدت زمان 1 ثانیه 2 میلیارد دستور را پردازش کند.



می دانید که سریع ترین قطعه در لپ تاپ پردازنده است، از این رو انتقال اطلاعات به پردازنده با سرعتی مشابه سرعت خودش اهمیت زیادی دارد. فرض کنید اطلاعات از هارد به پردازنده منتقل می شدند، چه اتفاقی می افتاد! مدت زمان بسیار زیادی طول می کشید تا اطلاعات از هارد دیسک یا حافظه ی رم به پردازنده منتقل شوند؛ به همین دلیل حافظه ای موقت و ایستا به نام حافظه ی کش تعبیه شد. حافظه ی کش در واقع ما بین پردازنده و حافظه ی رم قرار می گیرد، که سرعتی هماهنگ با سرعت پردازنده داشته و حافظه ای موقت برای نگهداری اطلاعاتی است که بصورت روزانه تکرار می شوند، ذخیره سازی این اطلاعات در حافظهی کش باعث می شود تا دیگر نیازی به پردازش های هر روزه ی این درخواستها نباشد و در نتیجه سرعت اجرای بسیار از برنامه ها با وجو حافظه ی کش بسیار بالا خواهد رفت.

لپ تاپ اچ پی 735 G5

بعد از اینکه حافظه ی کش را بررسی کردیم نوبت آن است که حافظه ی رم را نیز بررسی کنیم. حافظه ی رم تعبیه شده در این لپ تاپ از تکنولوژی DDR4 SDRAM پشتیبانی کرده و دارای ظرفیت 8 گیگابایت است.  سرعت انتقال اطلاعات در این حافظه 2400 مگاهرتز است، که سرعت بالایی بوده و می تواند اختلاف سرعت بین پردازنده و رم را کاهش دهد. کارت گرافیک یا پردازنده تصویری در این مدل ل تاپ از نوع AMD Radeon Vega می باشد و همانطور که مشخص است، یک کارت گرافیک جداگانه و مجزا است و دارای حافظه ی اختصاصی می باشد. این پردازنده ی گرافیکی با حافظه ی اختصاصی که دارد می تواند پردازش تصاویر و رندر کردن نرم افزارهای گرافیکی را با سرعت بالا ممکن می کند. حافظه ی هارد دیسک در این مدل لپ تاپ 256 گیگابایت بوده و از نوع SSD می باشد. این حافظه ی ذخیره سازی می تواند برنامه ها و نرم افزارهای مختلف را ذخیره سازی نماید.

نمایشگر و ویژگی های خاص آن

نمایشگر و صفحه نمایش لپ تا اچ پی EliteBook 735 G5 نمایشگری از نوع ال ای دی LED است، که در ابعاد 13.3 اینچ تولید شده است. این لپ تاپ با نمایشگر 13.3 اینچی اش توانسته به خوبی از پس رفع نیازهای کاربران بربیاید و به گزینه ای ایده آل تبدیل شود. صفحه نمایش ال ای دی در این لپ تاپ بع معنای حضور لامپ های LED در بین لایه های نمایشگر است. یعنی صفحه نمایش لپ تاپ وابسته به نور پس زمینه بوده و برای تامین روشنایی پس زمینه و تشکیل تصویر به نور پس زمینه نیاز دارد، که اتفاقا نوع لامپ های آن ال ای دی هستند. لامپ های LED توانایی بالایی در تشکیل تصاویری پر نور و درخشان دارند و می توانند تصاویر را با رنگ و روش روشن و شفاف نمایش دهند. طراحی فوق العاده باریک لپ تاپ باعث شده تا به یک لپ تاپ حرفه ای و شکیل طرف باشیم، لپ تاپی که جذابیت ظاهری فوق العاده ای دارد و می تواند به دل هر کاربری بنشیند. کیفیت تصویر فول اچ دی و دقت تصویر 1080×1920 پیکسل توانایی بالایی در نمایش دادن تصاویری با کیفیت دارد، این میزان کیفیت می تواند بر روی صفحه نمایش 14 اینچی بسیار پروضوح باشد و راضی کننده باشد. صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی از نوع مات بوده و به همین دلیل به راحتی می توان از آن حتی در زیر نور خورشید نیز استفاده کرد، بدون اینکه بازتاب نور باعث اذیت چشمان شما گردد. این نمایشگر 45% از طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد و می تواند تصاویری پر از رنگ و شفافیت را به معرض نمایش بگذارد. پنل این مدل لپ تاپ نیز IPS بوده که خاصیت ضربه گیر داشته و همچنین زاویه دید و کیفیت را افزایش خواهد داد.

نمایشگر لپ تاپ اچ پی

محافظ شیشه ای کورنینگ گوریلا گلس 3 Corning Gorilla glass 3 بر روی صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی کشیده شده است، این محافظ در مقابل ضربه و خط و خراش از نمایشگر محافظت خواهد کرد. صفحه کلید تعبیه شده در این مدل لپ تاپ نام پد یا کلید اعداد را ندارد و اندازه ی کلیدهای آن استاندارد بوده و فاصله ی مناسبی از هم دارند. این صفحه کلید به راحتی امکان تایپ کردن را به کاربران می دهد و می توانید به سادگی و راحتی و بدون کمترین اشتباه تایپی با کیبورد کار کنید. چرا که اندزاه ی کلیدها استاندارد بوده و فاصله ی مناسبی نسبت به هم دارند. در این کیبورد و در بین کلیدهای G و H و B ترک پوینت قرار گرفته است و به نوعی جهت نما می باشد و  مکان ماوس را نشان می دهد. همچنین کلیک پد نیز در پایین صفحه کلید تعبیه شده که بصورت لمسی کار می کند و می تواند به جای ماوس استفاده شود.

پورت ها و درگاه های ارتباطی لپ تاپ اچ پی

درگاه های ارتباطی در این مدل لپ تاپ از تنوع کافی برخوردار هستند و می توانند نیاز کاربران را رفع کنند. وجود پورت های USB برای اتصال لپ تاپ به حافظه های جانبی و فلش مموری و هارد اکسترنال و ... و امکان نمایش محتوای ذخیره شده بر روی صفحه نمایش لپ تاپ و انتقال محتوای ذخیره شده بر روی این حافظه ها به لپ تاپ را فراهم آورده است. پورت HDMI تعبیه شده در این لپ تاپ اتصال لپ تاپ را به دستگاه های پخش کننده ی متعددی را فراهم کرده است و از این طریق کاربران به راحتی می توانند محتوای ذخیره شده بر روی دیسک های بلوری و دی وی دی و سی دی را از طریق لپ تاپ پخش نمایند. کارتخوان Memory Card Reader از دیگر پورتهای این لپ تاپ است، که از چهار نوع کارت مختلف SD Card و SDHC Card و SDXC Card پشتیبانی می کند. اسلات قفل کنزینگتون در این لپ تاپ تعبیه شده است. پورت LAN نیز اتصال لپ تاپ را به شبکه ی اینترنت بر عهده دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
Ryzen 7
نسل پردازنده
نسل 7
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.2گیگاهرتز تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, dual array microphone
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 3 سلولی 50 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

حافظه

حیف حافظه داخلی کمی داره

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ اچ پی الیت بوک 735 تحویل تهران قیمتش چقدر درمیاد؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
Ryzen 7
نسل پردازنده
نسل 7
فرکانس و سرعت پردازش
2.2گیگاهرتز تا 3.8 گیگاهرتز
حافظه cashe
6 مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
13 اینچ
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, dual array microphone
کارت خوان
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 3 سلولی 50 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ اچ پی EliteBook 735 G5

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم