لپ تاپ اچ پی EliteBook 755 G5

  • لپ تاپ استوک اچ پی HP EliteBook 755 G5
  • دارای پردازنده AMD Ryzen 5 Pro
  • نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی
  • دارای حافظه ی رم 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت
  • دارای فناوری Miracast

مرجع:
نمایش فیلم
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ اچ پی  EliteBook 755 G5

لپ تاپ اچ پی الیت بوک 755 جی 5 EliteBook 755 G5 یکی از لپ تاپ های با کیفیت و مدرنی است که توسط این برند معروف آمریکایی تولید و روانه ی بازار شده است. از همان ابتدای کار اچ پی کارش را به خوبی آغاز کرده است، بدنه ی نقره ای رنگ و براق مدرن بودن و خوش تراش بودن لپ تاپ اچ پی 755 g5 را به معرض نمایش می گذارد. صفحه نمایشی بزرگ به اندازه ی 15.6 اینچ با کیفیت فول اچ دی و دقت تصویر 1080×1920 پیکسل نشان از کیفیت بالای نمایش تصاویر بر روی این نمایشگر دارد. مجهز بودن به پردازنده ی AMD مدل Ryzen 5 Pro 2500U از ویژگی های خاص و بالارده ی لپ تاپ اچ پی الیت بوک 755 جی 5 می باشد.



می دانید که پردازنده ی قدرتمند AMD ریزون 5 پرو توانایی بالایی در پردازش درخواستها دارد و از سرعت 2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این سرعت بالای پردازش باعث می شود تا کاربران بتوانند با خیال راحت انواع دستورارت و درخواست های خود را در کمترین زمان ممکن به اجرا دربیاورند. این پردازنده چهار هسته ای بوده و به همین دلیل هر یک از این هسته ها بصورت جداگانه عمل خواهند کرد و به این صورت امکان پردازش چندین دستور و درخواست بصورت همزمان ممکن شده است. ساختار پردازنده ی مورد نظر 64 بیتی می باشد و پردازنده که از سیستم عامل دستور می گیرد هر دود 64 بیتی خواهند بود.

لپ تاپ اچ پی hp-755-g5

حافظه ی کش این پردازنده برابر 6 مگابایت می باشد، که به نوبت خود در افزایش سرعت پردازش اطلاعات و داده ها نقش بسزایی خواهد داشت. می دانید که پردازنده دارای سرعت بسیار بالایی است و اطلاعات را با سرعت بالاتری نسبت به دیگر حافظه ها به پردازنده انتقال می دهد. حافظه ی رم نیز در این مدل لپ تاپ اچ پی حرفه ای برابر 8 گیگ است. ساختار حافظه ی رم از نوع DDR4 SDRAM می باشد. می دانید که حافظه ی DDR4 در واقع به حافظه ای گفته می شود که دارای سرعت انتقال اطلاعات با سرعت دو برابر است و از نوع SDRAM است که سرعت آن با سرعت پردازنده هماهنگ است و قابلیت خواندن و نوشتن سریع اطلاعات را دارد. کارت گرافیک اختصاصی تعبیه شده در این لپ تاپ ساخت شرکت AMD است و مدل آن AMD Radeon Vega 8 می باشد. این پردزانده ی گرافیکی دارای حافظه ی اختصاصی 1 گیگابایت می باشد و می تواند با سرعت بالایی محتوای تصویری و کارهای گرافیکی را پردازش کند و خروجی قابل قبولی را به معرض نمایش بگذارد. 

لپ تاپ اچ پی الیت بوک 755 جی 5 قابلیت اتصال به اینترنت وای فای استاندارد 802.11a/b/g/n/ac را دارند و از این طریق می توان لپ تاپ را به اینترنت وصل کرد. بلوتوث داخلی نسخه ی 4.2 و فناوری NFC نیز توسط لپ تاپ پشتیبانی می شوند.  پشتیبانی از قابلیت خاص میراکست Miracast در این لپ تاپ امکان اتصال بی سیم لپ تاپ با سایر دستگاه های دیجیتالی دارای این قابلیت را فراهم می آورد. از ویژگی ها و امکانات امنیتی لپ تاپ اچ پی می توان به حسگر اثر انگشت و کارتخوان و TPM 2.0 اشاره کرد.

نمایشگر و ویژگی های آن

نمایشگر لپ تاپ اچ پی الیت بوک 755 جی 5

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، لپ تاپ اچ پی EliteBook 755 G5 دارای صفحه نمایشی به اندازه و ابعاد 15.6 اینچ است. این صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع LED بوده و نیازمند منبع روشنایی می باشد. می دانید که نمایشگر های ال ای دی و ال سی دی نیازمند منبع روشنایی برای نمایش تصویر هستند؛ اما نمایشگرهای اولد به منبع نوری نیاز ندارند. به هیمن منظور در پشت پنل این نمایشگر ها از لامپ های فلورسنت معمولی و یا لامپ های ال ای دی استفاده می شود. لپ تاپ اچ پی الیت بوک 755 نمایشگری از نوع ال ای دی دارد و در پنل پس زمینه ی آن لامپ های ال ای دی LED قرار گرفته اند. این لامپ ها توان ایجاد تصاویری روشن و واضح و درخشان را دارند. کیفیت تصویر پشتیبانی شده فول اچ دی می باشد. این نمایشگر از دقت تصویر FULL HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل پشتیبانی می کند. که می تواند بر روی ابعاد 15 اینچی نمایشگر تصویری با کیفیت و پروضوح باشد. جالب است بدانید که بر روی نمایشگر لپ تاپ محافظ شیشه ای Corning Gorilla glass 3 به کار رفته است، این پوشش محافظ در مقابل ضربه های احتمالی از صفحه نمایش محافظت می کند و مانع از خطو خراش برداشتن و شکستن صفحه نمایش می شود. زاویه دید وسیع و گسترده ای که در این نمایشگر به کار رفته است، امکان مشاهده ی تصویر از زوایای مختلف را به کاربر می دهد بدون اینکه کوچکترین افت کیفیت پیش بیاید. فناوری 45% color gamut نیز در این نمایشگر طیف وسیعی از رنگ ها را پوشش می دهد. نمایشگر لپ تاپ اچ پی الیت بوک 755 جی 5 لمسی Touchscreen بوده و به لمس انگشت حساسیت نشان می دهد. لمسی بودن صفحه نمایش می تواند کارآیی راحت و کاربر پسندی را به همراه داشته باشد ؛ چرا که در بسیاری از موارد لازم نیست از ماوس و یا تاچ پد استفاده کنید. فناوری IPS در این نمایشگر به کار رفته است. این فناوری در واقع به منظور افزایش زاویه دید و افزیش کیفیت تصویر و ضربه گیر بودن به کار می رود.

لپ تاپ باریک و ظریف اچ پی که بدنه ای نقره ای رنگ از جنس آلومنیوم دارد به خوبی توانسته خود را با هر سلیقه و نظری هماهنگ کند و به دل همه ی کاربران بنشیند. این لپ تاپ دارای صفحه کلیدی است که از طریق لولای فلزی به صفحه نمایش وصل شده است. صفحه کلیدی که به اندزاه ی نمایشگر 15.6 اینچی بزرگ بوده و اندازه ای استاندارد دارد. این صفحه کلید از کلیدهایی استاندارد تشکیل شده که اتفاقا دارای نور پس زمینه هم می باشد، تا در مواقع تاریک نیز بتوان به راحتی با این لپ تاپ کار کرد. اندازه ی استاندارد کلیدها و نرمی و راحتی کار کردن با آنها می تواند تجربه ی خوبی را به کاربران ببخشد. نام پد یا کلید اعداد نیز در سمت راست صفحه کلید تعبیه شده است، این کلیدها برای حسابداران و سایر افرادی که با این اعداد زیاد سر و کار دارند، بسیار لازم و ضروری است و کارکردی را حت را به ارمغان می آورد. تاچ پد که در پایین صفحه کلید کار گذاشته شده است، از حرکات چند لمسی نیز پشتیبانی می کند و می توانید به کمک کیلک های راست و چپ به جای ماوس از آن استفاده کنید.

اتصالات لپ تاپ اچ پی 755

یکی از مواردی که در لپ تاپ های قابل حمل بسیار مهم می باشد، اتصالات و پورت های آن می باشد. پورت ها و درگاه های ارتباطی تنها راه ارتباط برقرار کردن لپ تاپ با دیگر دستگاه ها می باشند، از این رو لازم است که حتما تمامی دستگاه ها از این راه های ارتباطی پشتیبانی کنند. پورت HDMI برای اتصال لپ تاپ به دستگاه های پخش کننده تعبیه شده و مخصوصا که این لپ تاپ از درایو نوری بی بهره است، لذا پورت HDMI برای آن بسیار ضروری و کاربردی می باشد. این پورت تنها پورت مستقل تصویری است که می تواند محتوای تصویری را با کیفیت بالا از دستگاه پخش کننده به لپ تاپ انتقال دهد. همچنین پورت USB نیز امکان اتصال حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال و ... را فراهم می آورد. از طریق این پورت می توانید انواع حافظه های خارجی را به لپ تاپ وصل کنید و از تماشای محتویات تصویری و صوتی و چند رسانه ای ذخیره شده بر روی آنها نهایت لذت را ببرید. پورت LAN نیز به منظور اتصال لپ تاپ به شبکه ی اینترنت خانگی به کار رفته است، البته این لپ تاپ از قابلیت اتصال به وای فای نیز پشتیبانی می کند و دارای استاندارد وایرلس 802.11a/b/g/n/ac و بلوتوث داخلی نسخه ی 4.2 و فناوری NFC می باشد، این فناوری ها می توانند لپ تاپ را به یک مرکز سرگرمی حرفه ای تبدیل کنند. فناوری میراکست Miracast در این لپ تاپ پشتیبانی می شود و باعث اتصال بی سیم لپ تاپ اچ پی به سایر دستگاه ها نظیر موبایل و تلویزیون و ... می شود.

اتصالات و پورت ها

لپ تاپ اچ پی الیت بوک 755 جی 5 توسط باتری لیتیوم یونی 3 سلولی با ظرفیت 56 وات ساعت تغذیه می شود. این باتری لیتیوم یونی توانایی نگه داشتن 10.5 ساعت شارژ را دارد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5 Pro
نسل پردازنده
نسل 5
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
6مگابایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4 SDRAM
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega 8
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت قابلیت ارتقا تا 4 گیگابایت
درایو نوری
1
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, 3 multi-array microphone
حسگر اثر انگشت
1
کارت خوان
1
بلوتوث داخلی
Bluetooth 4.2
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb type-c
1
پورت usb 3.0
1
نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 3 سلولی 56 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

درباره لپ تاپ

سلام ببخشید مزاحم شدم می خواستم ببینم که این لپ تاپ واسه بازی fifa 19 مناسب است؟ ممنون می شم اگه پاسخ بدید

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

نمایشگر

سلام نمایشگر این لپ تاپ ال سی دی هست یا ال ای دی

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام LED

لپ تاپ استوک یا نو

سلام، این مدل لپ تاپ استوکه یا نو؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
AMD
سری پردازنده
Ryzen 5 Pro
نسل پردازنده
نسل 5
فرکانس و سرعت پردازش
2 گیگاهرتز تا 3.6 گیگاهرتز
حافظه cashe
6مگابایت
پردازنده گرافیکی
ای ام دی - AMD
مدل پردازنده گرافیکی
AMD Radeon Vega 8
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1 گیگابایت قابلیت ارتقا تا 4 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR4 SDRAM
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
15 اینچ
درایو نوری
مشخصات اسپیکر
Stereo speakers, 3 multi-array microphone
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
بلوتوث داخلی
Bluetooth 4.2
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb type-c
پورت usb 3.0

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
باتری لیتیوم یونی 3 سلولی 56 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر، دفترچه راهنما

لپ تاپ اچ پی EliteBook 755 G5

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم