لپ تاپ استوک اچ پی Revolve 810 G2

  • لپ تاپ استوک اچ پی EliteBook Revolve 810g2
  • بهره گیری از پردارنده مرکزی Core i7 نسل 4
  • پردازنده گرافیکی Intel HD Graphic 4000
  • حافظه داخلی 256 SSD m2 sata
  • دارای نمایشگر لمسی 11.6 اینچی
  • دارای حافظه رم 8 گیگابایتی
مرجع:
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
امتیاز کابران:
3 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

نقد و بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ استوک HP EliteBook Revolve 810g2

از دیگر لپ تاپ های طراحی شده توسط کمپانی اچ پی می توان به لپ تاپ Revolve 810g2 اشاره کرد که یکی از تبلت های هیبریدی این کمپانی معروف و قدرتمند است. کاربران می توانند لپ تاپ را در حالت های مختلفی بچرخانند و از آن استفاده کنند. لپ تاپ استوک اچ پی که در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است جزو لپ تاپ های باریک و سبک شرکت اچ پی می باشد که با وزنی معادل 1.4 کیلوگرم ساخته شده است. تبلت هیبریدی اچ پی Elitebook Revolve 810g2 اکنون به صورت استوک در بازار موجود می باشد و خط تولید آن متوقف شده است.



این تبلت با توجه به صفحه لمسی ، کارایی و قابلیت هایی که دارد از قیمت تقریبا بالایی برخوردار است و برای کاربرانی که دنبال لپ تاپی پیشرفته تر و با کارایی تبلت و لپ تاپ هستند گزینه انتخابی مناسبی است. جنس بدنه لپ تاپ اچ پی از منیزیم می باشد. استفاده از آلیاژ منیزیم در ساخت بدنه لپ تاپ بر زیبایی و جذابیت آن افزوده است.

معرفی لپ تاپ اچ پی 810g2


 این لپ تاپ با اندازه 11.6 اینچی که دارد هم کارایی لپ تاپ را دارا می باشد هم تبلت، بر خلاف دیگر دستگاه های ترکیبی که بیشتر شبیه به تبلت هایی به همراه کیبورد جداگانه هستند، این لپ تاپ توانسته ظاهر و شکل لپ تاپ گونه ی خود را به خوبی حفظ کند. این لپ تاپ به لطف حالت تبلت مانندش می تواند در تمام موقعیت ها اعم از خانه،  دانشگاه، مسافرت و ... مناسب باشد و به دلیل سبک وزن بودن و کوچکی اندازه اش بره راحتی می توان آن را با خود جابه جا کرد. بهره گیری از قابلیت چرخش 360 درجه می توان نمایشگر را بر فراز لپ تاپ بچرخانید و یا آن را به طور کامل تا بزنید تا همانند یک صفحه تخت شود و به یک تبلت تبدیل شود. به دلیل اندازه کوچک و نقلی بودن لپ تاپ، استراحتگاه دست و تاچ پد لمسی آن کوچک است، اما از لحاظ صفحه کلید دارای نور پس زمینه برای کار در شب هنگام و محیط های تاریک است. کلید های تشکیل دهنده مجموعه کیبورد دارای شکلی مربعی هستند که لب به لب به هم چشبیده اند و با کوچکترین لمس و فشاری اقدام به انجام دستورات می نمایند و تا حد زیادی انعطاف پذیر هستند. کمپانی اچ پی در ساخت تبلت هیبریدی hp elitebook revolve 810g2 خود از صفحه کلید ضد آب استفاده کرده است که در صورت ریختن مایعات بر روی صفحه کلید مایعات به راحتی از مجراهای ایجاد شده خارج می شوند و این موجب می شود تا هیچ گونه آسیبی به برد وارد نشود. پد لمسی هم در پایین کیبورد قرار گرفته است. باتری 6 سلولی لیتیوم یونی به کار برده شده در ساخت تبلت هیبریدی اچ پی از دیگر قطعات ایده آل آن است. لپ تاپ دست دوم اچ پی دارای حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایت و هاردیسک 256 گیگابایتی است. این لپ تاپ، تبلت مانند دارای پورت های متنوعی برای اتصال انواع لوازم جانبی است. لپ تاپ hp elitebook revolve 810g2 دارای کارت گرافیک Intel HD graphics 4000 و پردازنده Intel Core i7 4600u می باشد که از فرکانس 2.1 تا 3.3 گیگاهرتز برخوردار است که قادر است هر برنامه ایی را در اسرع وقت و با سریع ترین حالت ممکن پردازش کند.


صفحه نمایش و صفحه کلید لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810g2

لپ تاپ اچ پی 810g2

لپ تاپ الایت بوک اچ پی مدل 810g2 دارای صفحه نمایش به اندازه 11.6 اینچ و لمسی می باشد. تصاویر در این لپ تاپ استوک لمسی با رزولوشن 1366×768 پیکسل در معرض دید کاربران خود قرار می گیرند. نمایشگر لپ تاپ استوک 810g2 ضد خش بوده که این را باید مدیون محافظ Gorolla Glass 2 دانست که از مانیتور دربرابر ضربه محافظت می کند. از قابلیت های قابل توجه این نمایشگر 11.6 اینچی می توان به نمای واضح و زاویه دید گسترده و خارق العاده آن اشاره کرد. هنگام  چرخاندن نمایشگر در زاویه 360 درجه همواره تصاویری با شافایت بالا خواهید داشت. صفحه نمایش از پنل LED  مات بهره می برد که می توان از لپ تاپ در فضاهای پر نور و بسیار روشن استفاده کرد. نمایشگر این تبلت هیبریدی قابلتیت چند لمسی را دارد و اب یک قلم خازنی فعال Executive Tablet Pen نیز سازگار است که با دیجیتایزر درون صفحه نمایش کار می کند اما این قلم جز اقلام همراهی لپ تاپ نیتس و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید. با استفاده از این قلم خازنی می توان نوشته ها را به صورت مستقیم بر روی تبلت انجام دهید. از بهترین قسمت های لپ تاپ اچ پی مدل 810g2 می توان به صفحه کلید آن اشاره کرد که هم از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است و هم دارای کلید هایی بسیار نرم و روان است که تایپ کردن را برای کاربران خود لذت بخش کرده است. کلید های این تبلت هیبریدی بسیار جمع و جور کنار هم قرار گرفته اند و از نور پس زمینه ی زیبایی برخوردار است. نور پس زمینه ی موجود امکان کار کردن در محیط های تاریک و شب هنگام را برای کاربران خود فراهم می کند. روان بودن کلید ها موجب شده تا در هنگام تایپ صدای تق و تق ایجاد نشود و ازایجاد مزاحمت برای دیگران جلوگیری شود. تاچ پد لمسی لپ تاپ hp elitebook revolve 810g2 دارای اندازه ای به ابعاد 48×92 میلی متر و کوچک است و بازخورد خوبی دارد. صفحه لمسی از حرکات Multitoch پشتیبانی می کند. در هنگام تایپ کردن برای آن که فضای بیشتری برای استحراحت و نگهداشتن کف دست هایتان ایجاد کنید می توانید با قفل کردن تاچ پد این فضا را برای خود ایجاد کنید. با دوبار ضربه زدن در گوشه سمت چپ می توانید تاچ پد را غیر فعال کنید.

اتصالات و ارتباطات لپ تاپ اچ پی HP EliteBook Revolve 810g2

از دیگر امکانات تبلت هیبریدی اچ پی  می توان به وای فای برای اتصال به اینترنت و بلوتوث برای به اشتراک گذاری مطالب و داده ها اشاره کرد. پورت های لپ تاپ اچ پی HP EliteBook Revolve 810g2 تقریبا کاممل است. این تبلت هیبریدی شامل دکمه کم و زیاد کردن صدا، یک عدد سوئیچ قفل چرخش خودکار، یک ضامن فنری سوئیچ پاور، جک هدفون و اسلا کارت microSD در لبه سمت راست خود است. لبه سمت چپ فاقد پورت می باشد. پورت های باقی مانده کلن در قسمت پشتی قرار گرفته اند که شامل : اترنت، DisplayPORT 1.2 ، دو پورت USB 3.0 برای اتصال لوازم جانبی است.  می توان اب خرید یک تبدیل Display به HDMI از قابلیت HDMI روی دستگاه برخوردار شوید.

 

سخت افزار و کارایی لپ تاپ اچ پی HP EliteBook Revolve 810g2

تبلت هیبریدی HP EliteBook Revolve 810g2مجهز به پردازنده قوی Intel  مدل 4600u از سری پردازنده های قدرتمند نسل چهارم  است که می تواند هر گونه برنامه ای که  مورد نیاز کاربران است را پشتیبانی کند. لپ تاپ لمسی اچ پی مدل 810g2 از پردازنده قوی Intel HD graphics 4000 بهره برده است. حافظه رم ذخیره سازی لپ تاپ استوک مورد بررسی از نوع DDR4 با میزان 8 گیگابایت می باشند. حافظه ی داخلی لپ تاپ دارای 256  گیگابایت حافظه از نوع SSD می باشد که توان ذخیره سازی فایل های سنگین را دارد و برای کارهای حرفه ای و مهندسی که نیازمند فضای ذخیره سازی بالا می باشند مناسب بوده. باتری به کار برده شده  در طراحی این لپ تاپ اچ پی 6 سلولی یون لیتیومی می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
11 اینچ
وزن لپ تاپ
1.4 کیلوگرم
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphic 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1.7 گیگابایت
وبکم
1
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
پورت usb 3.0
2 عدد
نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی
نظر / پرسش (3)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 3 customer reviews

ظاهر لپ تاپ

سلام ظاهر لپ تاپ چطوره ؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
پاسخ ازفروشگاه اینترنتی هنارک:
سلام عکس هاش از طریق پیام رسان ارسال می شود .

رضایت

سلام سایت زیبا و قشنگی دارین

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

اتصال

سلام این دستگاه پورتی داره که با استفاده از آن لپ تاپ را به تلویزیون وصل کرد<br />

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i7
نسل پردازنده
نسل 4
فرکانس و سرعت پردازش
2.1 تا 3.3 گیگاهرتز
حافظه cashe
4 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
Intel HD Graphic 4000
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی
1.7 گیگابایت

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
8 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
256 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
SSD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
11 اینچ
وزن لپ تاپ
1.4 کیلوگرم
وبکم
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
پورت usb 3.0
2 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
6 سلولی، لیتیوم یونی

لپ تاپ استوک اچ پی Revolve 810 G2

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم