لپ تاپ استوک دل E5420

  • لپ تاپ استوک دل Dell Latitude E5420
  • پردازنده مرکزی دو هسته ای Intel Core i5
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت DDR3
  • حافظه ی داخلی 320 گیگابایت HDD
  • صفحه نمایش 14 اینچ با کیفیت HD
  • باتری لیتیوم یونی 6 سلولی 60وات
مرجع:
نمایش فیلم
تولید کننده :
0 تومان بدون مالیات
ناموجود
امتیاز کابران:
2 نظر
محصولات مشابه
تماس با فروشنده

 بخش پشتیبانی فروش

آقای حسینی
09184448486
آقای رضایی
09184448482
شماره ثابت
08734231406
توضیحات

بررسی مشخصات و قیمت لپ تاپ دل Latitude E5420

لپ تاپ دل سری لتیتود مدل E5420 یکی از لپ تاپ های 14 اینچی با کیفیت اچ  دی است که از رزولوشن 1366x768 پیکسل پشتیبانی می کند. نمایشگر 14 اینچی که از فناوری ال ای دی LED پشتیبانی می کند، از نوع مات می باشد و خاصیت ضد بازتاب نور را دارد. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ دل Intel Core i5 می باشد. مدل این پردازنده i5-2430M است و از حداقل سرعت 2.4 گیگابایت و حافظه ی کش 3 مگابایت پشتیبانی می کند. این پردازنده ی دو هسته ای قدرت و سرعت لازم برای راه اندازی برنامه های مختلف را دارد و می تواند با سرعت بالا هر برنامه ای را راه اندازی کند.



این پردزانده از فناوری Intel Turbo Boost Technology 2.0 پشتیبانی می کند و در حالت حداکثر از فرکانس 3.2 گیگاهرتز بهره می برد. حافظه ی رم 4 گیگابایتی در این مدل لپ تاپ از تکنولوژی DDR3 پشتیبانی می کند و از سرعت 1333 مگاهرتز بهره می برد. پردازنده ی گرافیکی این مدل لپ تاپ Intel HD Graphics 3000 بوده و برای رندر کردن و پردازش کردن محتوای تصویری به کار می رود. حافظه ی داخلی این مدل لپ تاپ 320 گیگابایت است، این حافظه ی داخلی برای ذخیره سازی اطلاعات و برنامه ها و نرم افزارهای مختلف فضای مناسبی است.

لپ تاپ استوک دل e5420

سخت افزار لپ تاپ دل E5420

سخت افزار لپ تاپ استوک دل e5420

می دانید که همیشه یکی از مهمترین ویژگی های یک لپ تاپ به سخت افزار آن مربوط می شود. اگر لپ تاپی از نظر سخت افزاری قدرتمند باش، توانایی این را دارد که کارهای سخت و سنگین مانند ویرایش و تدوین فیلم انجام بازی های سنگین و ... را انجام دهد، همچنین امکان هنگ و تاخیر را به حداقل می رساند، بنابراین به هنگام خرید لپ تاپ، علاوه به در نظر گرفتن قیمت لپ تاپ به مواردی از این دست نیز توجه کنید. پردازنده ها معمولا یا ساخت شرکت amd یا ساخت شرکت اینتل هستند. پردازنده ی به کار رفته در لپ تاپ استوک دل Latitude E5420 پردازنده ی نسل هفتم core i7 بوده. پردازنده ی نسل هفتم مدل i5-2430M در این لپ تاپ قدرت و سرعت اجرای درخواستهای شما را فراهم آورده است. این پردازنده دارای فرکانس 2.4 گیگاهرتز می باشد و در حالت توربو و حداکثر سرعت از فرکانس 3.2 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این پردازنده چهار هسته ای می باشد و از 2 هسته ی مختلف برای راه اندازی و اجرای برنامه ها استفاده می کند.می دانید که تعداد هسته ی پردازنده رابطه ی مستقیمی با سرعت پردازنده دارد و هر چه تعداد هسته ها بیشتر باشد، سرعت اجرای برنامه های مختلف نیز بیشتر می باشد.

حافظه ی کش به کار رفته در این لپ تاپ ظرفیت 3 مگابایت دارد و این میزان ظرفیت نیز می تواند سرعت پردازنده و سرعت لپ تاپ را افزایش دهند. حافظه ی کش در واقع به حافظه های کوچک پردازنده گفته می شود که دستورالعمل ها و واکنش های تکراری و پر استفاده را در خود ذخیره می کند. حافظه ی کش با قطع برق پاک نمی شود و اطلاعات همواره در آن ذخیره شده باقی می مانند. حافظه ی کش لپ تاپ دل Latitude E5420 حافظه ای 3 مگابایتی است، که پردازنده می تواند اطلاعات زیادی را در آن ذخیره نماید. زمانی که اطلاعات در حافظه ی کش موجود باشد، دیگر لازم نیست سراغ حافظه ی رم برود و باعث کندی عملکرد پردازنده گردد. پردازنده در واقع با دریافت درخواست و دستور ابتدا سراغ حافظه ی کش می رود و اطلاعات ذخیره شده در آن را بررسی می کند، که با درخواست هماهنگی داشته باشند؛ زمانی که اطلاعات لازم در حافظه ی کش باشد، دیگر لازم نیست پردازنده مسیر دیگری را طی کند، بلکه سریعا اطلاعات به پردازنده منتقل شده و اجرا می گردند؛ اما زمانی که اطلاعات لازم در حافظه ی کش وجود نداشته باشند، پردازنده ناچار است که به سراغ حافظه ی رم برود و سپس از حافظه ی رم اطلاعات انتقال داده شوند.

حافظه ی لپ تاپ استوک دل لتیتود 5420

حافظه ی رم نیز همانطور که دیدید، اهمیت زیادی دارد و باید هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه شود. حافظه ی رم در واقع حافظه ی موقت نیز نامیده می شود و اطلاعات را بصورت موقت در خود ذخیره می کند. این حافظه با قطع شدن برق پاک می شود و اطلاعات در آن باقی نخواهند ماند. ظرفیت حافظه ی رم لپ تاپ استوک دل Latitude E5420  برابر 4 گیگابایت بوده که از فناوری DDR3 SDRAM پشتیبانی می کند و حداکثر از 8 گیگ پشتیبانی می کند. سرعت انتقال اطلاعات در این حافظه برابر 1333مگاهرتز است و می تواند با سرعت بالایی که دارد روند اجرای برنامه ها را سرعت ببخشد. بعد از حافظه ی رم اکنون نوبت آن است که به حافظه ی داخلی لپ تاپ بپردازیم، حافظه ای که برای ذخیره سازی اطلاعات و برنامه های مختلف به کار می رود. حافظه ی داخلی به کار رفته در لپ تاپ استوک اچ پی 320 گیگابایت بوده که از نوع HDD نیز می باشد. این حافظه با این تکنولوژی که پشتیبانی می کند قدرت انتقال سریع اطلاعات را دارد.  برخلاف انتظار در این لپ تاپ از پردازنده ی گرافیکی Intel HD Graphics 3000 پشتیبانی شده است.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ دل 5420


اتصالات و پورت های لپ تاپ دل 5420

لپ تاپ دل 5420 از پورت ها و درگاه های ارتباطی مختلف و متنوعی پشتیبانی می کند. پورت LAN به کار رفته در این مدل لپ تاپ باعث اتصال لپ تاپ به شبکه های اینترنت می شود. 3 عدد درگاه USB 2.0 در این مدل لپ تاپ امکان اتصال لپ تاپ به حافظه های جانبی مانند فلش مموری و هارد اکسترنال را فراهم می آورد. درگاه HDMI به کار رفته در این مدل لپ تاپ اتصال لپ تاپ به دستگاه های پخش کننده را فراهم می آورد، این پورت تصویری به عنوان با کیفیت ترین پورت تصویری می باشد و بدون افت کیفیت محتوای تصویری را به لپ تاپ انتقال می دهد. ورودی میکروفون و خروجی هدفون در این مدل لپ تاپ امکان اتصال به هدفون ها و میکروفون ها را به کاربر می دهد. قفل کنزیگتون و اسلات ExpressCard/54 و مموری کارت از درگاه های این لپ تاپ هستند که بر روی لبه های سمت راست و چپ قرار گرفته اند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 3000
درایو نوری
1
وبکم
1
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
کارت خوان
1
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
1
شبکه ethernet
1
پورت HDMI
1
پورت usb2.0
3 عدد
نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 6 سلولی 60 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و باتری
نظر / پرسش (2)
Rated 5.00 on the scale 1 - 5 based on 2 customer reviews

ارتقا

سلام رم لپ رو می تونم ارتقا بدم

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر

لپ تاپ استوک دل

سلام تفاوت قیمت لپ تاپ نو با استوک این مدل حدودا چقدره؟

آیا این نظر/پرسش برایتان مفید بود؟ بله خیر
برچسب های محصول

مشخصات پردازشی

سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i5
نسل پردازنده
نسل 2
فرکانس و سرعت پردازش
2.5 تا 3.2 گیگاهرتز
حافظه cashe
3 مگا بایت
پردازنده گرافیکی
اینتل - intel
مدل پردازنده گرافیکی
HD Graphics 3000

حافظه و رم

ظرفیت حافظه RAM
4 گیگا بایت
نوع حافظه RAM
DDR3
ظرفیت حافظه داخلی
320 گیگا بایت
نوع حافظه داخلی
HDD

دیگر مشخصات لپ تاپ

نوع صفحه نمایش لپ تاپ
LED
اندازه صفحه نمایش لپ تاپ
14 اینچ
درایو نوری
وبکم
مشخصات اسپیکر
استریو داخلی
کارت خوان
پشتیبانی از سیم کارت
شبکه های نسل 4 - 4G - LTE
بلوتوث داخلی
شبکه ethernet
پورت HDMI
پورت usb2.0
3 عدد

سایر ویژگی‌ها

نوع و ظرفیت باتری
لیتیوم یونی 6 سلولی 60 وات ساعت
اقلام همراه لپ تاپ
شارژر و باتری

لپ تاپ استوک دل E5420

0 تومان

فهرست

تنظیمات

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم